Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

απο αυτα που γραφτηκαν και στο θεμα του πλοιου (οτι μετονομασια θα γινει σε δυο χρονια) επιβεβαιωνεται εμμεσως οτι ειναι ναυλωμενο και ουχι πουλημενο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάλεσμα της Cretan Lines για την ενημέρωση των Ρεθυμνιωτων σχετικά με το απόκτημα τους

Αγαπητοί Ρεθεμνιώτες και Ρεθεμνιώτισσες,

Η CRETAN LINES επιτέλους έκανε το όνειρο όλων μας πραγματικότητα.

Η εταιρεία μας απέκτησε το πλοίο ELLI T και είναι πλέον διαθέσιμο για την εξυπηρέτηση όλων των Ρεθεμνιωτών.

Καλούμε όλα τα μέλη μας και τους φίλους του Ρεθύμνου στην αίθουσα του ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, τη Δευτέρα, 2-4-12 και ώρα 19:30’, προκειμένου να τους ενημερώσουμε για την αγορά και τη δρομολόγηση του πλοίου.

Περιμένουμε την ανταπόκρισή σας στο κάλεσμά μας και την στήριξη της προσπάθειάς μας με την αγορά συνεταιριστικών μερίδων από όλους.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, χωρίς πρωταπριλιάτικη διάθεση (Και εύχομαι και καλό μήνα)

Με λίγα λόγια, Όλο το θέμα ξεκινάει απο την Cretan Lines με μια προφορική ανακοινώση, αρχικά περί συμφωνίας αγοράς του "ELLI T." απο την ENDEAVOR, η προφορική ανακοίνωση μετατρέπεται σε υπογραφή, η αγορά την μια λέγεται - αγορά - την άλλη ναύλωση (Φυσικά και είναι ναύλωση, αν είναι). Όλο αυτο διαδραματίζεται με 550.000 euro στο ταμείο της εταιρείας, όλα τα δημοσιεύματα "μιλάνε" για τίμημα 3.400.000 euro, προκαταβολή 1.000.000 euro και 22 μήνες ναύλο των 100.000 euro. Σε 2 ημέρες ξαφνικά τα 550.000 euro (που υπάρχουν στο ταμείο) γίνονται 1.000.000 euro με δανεισμό του υπολοίπου ποσού απο ανώνυμους ιδιώτες (δανεισμό όχι αγορά συναιτεριστικών μερίδων) και καταβολή του συνόλου στον πλοιοκτήτη. Σε συνέντευξη μέλους του Δ.Σ σε ραδιοφωνικό σταθμό του Ρεθύμνου ακούγεται δημόσια πως έχουν ξεκινήσει εργασίες προετοιμασίας, έλεγχος σωστικών κ.α και στην ίδια συνέντευξη ο πρόεδρος του συναιτερισμού τηλεφωνικά παρεμβαίνει απο την Αθήνα ευρισκόμενος στο (Τέως) Υπουργείο όπου έχει συναντήσεις για την εξασφάλιση της έγκρισης δρομολόγησης (!) απο το Σ.Α.Σ και λέει ξεκάθαρα πως το πλοίο έχει παραδοθεί στην Cretan Lines, πως θα βρίσκεται στο Ρέθυμνο στις 25 Απριλίου και πως θα ξεκινήσει δρομολόγια την 1η Μαΐου (Η γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ είναι ήδη στην "τσέπη").

Το βαπόρι την Παρασκευή ήταν στη γνωστή του θέση, "σβηστό" μ' έναν βατσιμάνη της Endeavor να περιφέρεται απέξω "απελπισμένος", χωρίς καμία απολύτως κινητικότητα ΚΑΙ... κάποιοι κύκλοι του λιμανιού λένε πως ο Κεφαλλονίτης δεν έχει "δεί" σέντς...

Τι συμπέρασμα βγάζει ένα λογικό μυαλό;

Και αν όλα καλά... Όταν έχεις δανειστεί για να συμπληρώσεις την προκαταβολή, μήπως σου λείπουν άλλα τόσα για να το ξεκινήσεις; Γιατι στην κατάσταση (Που το είδα εγώ εξωτερικά) και το "λέρωμα" να είναι πάνω απο τα έξαλα (Για παράδειγμα), μάλλον με φραγκοδίφραγκα δεν ξεκινάει...

Edited by Cretan_Sea
Link to comment
Share on other sites

ετσι εχει νοημα και η αυριανη "ενημερωση". να μαζευτει κανα φραγκο παραπανω

να ρωτησω κατι ασχετο, ασχολειται κανεις απο το ΔΣ της Cretan με την πολιτικη; πχ δημαρχος, αντιπεριφερειαρχης, υποψηφιος βουλευτης κλπ;

Link to comment
Share on other sites

Με τα κοινά και την γενικότερη πολιτική , Ναι! Με την "θάλασσα" ουδείς!

π.χ Ο Πρόεδρος είναι πρώην δημοτικός σύμβουλος, τέως υποψήφιος περιφερειάρχης κ.α

Ειλικρινά δεν τα σκέφτομαι αλλά και γράφω έχοντας εμπάθεια προς το Δ.Σ!

Το θέμα είναι πως θα είναι πολύ άδικο για το Ρέθυμνο αν αποδειχτεί όλο αυτό... Δεν θέλω ούτε να το γράψω..!!!

Edited by Cretan_Sea
Link to comment
Share on other sites

στο ΣΑΣ, υπαρχει παντως αιτημα της Cretan για δρομολογια απο 4/5. στα τοπικα ΜΜΕ συνεχιζονται τα δημοσιευματα για τον ερχομο του πλοιου. δεν ειδα ομως καμια ανακοινωση για τη χτεσινη ενημερωση των μεριδιουχων και παντος ενδιαφερομενου.

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς περιμένεις να συμβεί ; Όσοι τον εξέλεξαν, πάντως, στην σημερινή του θέση είχαν την ελευθερία βούλησης. Επίσης, δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει όλο το Ρέθυμνο όπως αναφέρεις την στιγμή που δεν συμμετέχει σε αυτό το εγχείρημα. Συμμετέχει μέρος του Ρεθύμνου και αυτό το μέρος και ο συνεταιρισμός είναι υπεύθυνοι για το μέλλον του εγχειρήματος. Είτε έρθει είτε δεν έρθει καράβι το Ρέθυμνο θα συνεχίσει να ζει στους ρυθμούς που ζούσε από το 2008 μέχρι την ημέρα που θα δέσει η Έλλη στο λιμάνι. Απλά πράγματα φίλε μου...

Πάντως χαίρομαι που αναγνωρίζεις την εμπάθειά σου καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν αυτή την τάση τα μηνύματά σου. Φιλικά... :)

Link to comment
Share on other sites

δεν ειδα ομως καμια ανακοινωση για τη χτεσινη ενημερωση των μεριδιουχων και παντος ενδιαφερομενου.

Υπάρχει όμως αναλυτικό δημοσίευμα του Goodnet για την χθεσινή συγκέντρωση, από όπου προκύπτει ότι έχει δοθεί η προκαταβολή, παρά τα περί του αντιθέτου προαναφερθέντα. Από εκεί και πέρα σε ένα μήνα υπολογίζουν ότι ξεκινάει, οπότε "κοντός ψαλμός αλληλούια". Και καλό είναι να περιμένουμε τις εξελίξεις, χωρίς φόβο και κυρίως χωρίς πάθος.

[...]Ο κ. Νικολούδης στην τοποθέτησή του ανέφερε ότι η εταιρεία συμφώνησε για την αγορά του Elli T αντί του ποσού των 3,4 εκ. ευρώ. Από αυτά, έχει δώσει προκαταβολή ενός εκ. ευρώ, χρήματα που συμπληρώθηκαν σε αυτά που είχε στο ταμείο της η εταιρεία από έναν ιδιώτη, που – όπως είπε ο πρόεδρος της C.L. – θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του. Η εταιρεία καλείται να δώσει πίσω τα χρήματα του δανείου στον ιδιώτη τον Αύγουστο. Οι δόσεις των 2,4 εκ. ευρώ θα καταβληθούν στη μέχρι σήμερα πλοιοκτήτρια σε 22 δόσεις με την πρώτη ύψους 100 χιλιάδων ευρώ να ξεκινάει στα τέλη Ιουνίου. Με βάση τις αισιόδοξες προβλέψεις, το πλοίο εκτιμάται ότι θα δρομολογηθεί στις αρχές Μαΐου, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι αυτήν την περίοδο γίνονται οι διαδικασίες που απαιτούνται για την εξασφάλιση των εγκρίσεων.
Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς περιμένεις να συμβεί ; Όσοι τον εξέλεξαν, πάντως, στην σημερινή του θέση είχαν την ελευθερία βούλησης. Επίσης, δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει όλο το Ρέθυμνο όπως αναφέρεις την στιγμή που δεν συμμετέχει σε αυτό το εγχείρημα. Συμμετέχει μέρος του Ρεθύμνου και αυτό το μέρος και ο συνεταιρισμός είναι υπεύθυνοι για το μέλλον του εγχειρήματος. Είτε έρθει είτε δεν έρθει καράβι το Ρέθυμνο θα συνεχίσει να ζει στους ρυθμούς που ζούσε από το 2008 μέχρι την ημέρα που θα δέσει η Έλλη στο λιμάνι. Απλά πράγματα φίλε μου...

Πάντως χαίρομαι που αναγνωρίζεις την εμπάθειά σου καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν αυτή την τάση τα μηνύματά σου. Φιλικά... :)

Αγαπητέ φίλε, δεν θέλω και δεν πρόκειται να εμπλακώ σε καμία αντιπαράθεση με τον οιοδήποτε. Μ΄ ελεύθερη βούληση (να δανειστώ την δόκιμη έκφραση σου) διατυπώνω την γνώμη μου στο Forum. Με απόλυτη αυτοκριτική νομίζω πως τα Ελληνικά μου είναι άνω του μέτριου και δεν διακρίνω στο τελευταίο μου post (ή σε προγεναίστερα) που υπάρχει εμπάθεια.

Να τοποθετηθώ με "σειρά"

Δεν περιμένω NA συμβεί, εύχομαι να ΜΗ συμβεί (αυτό που πολλοί πιστεύω, έχουν σκεφτεί σιωπηλά) οτιδήποτε θα βάλει στο Νομό του Ρεθύμνου μια ταφόπλακα σε αυτό που λέγεται ακτοπλοΐκη σύνδεση.

Τον πρόεδρο του συνεταιρισμού τον χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα στην ερώτηση που μου έκανε o proud_Ionian. Δεν τον πρόσβαλα καθώς νομίζω ΔΕΝ προσβάλει η διευκρίνηση, το ότι η πλειοψηφία του Δ.Σ του συνεταιρισμού έχει "ανακατευτεί" στο παρόν ή στο παρελθόν με τα πολιτικά, Δημοτικά και άλλα σωματεια.

Όπως και μεγάλη αλήθεια είναι πως δεν έχει ασχοληθεί με τη "θάλασσα" ουδείς απο όλους αυτούς. ("Εξαιρώ" τον γραμματέα του Δ.Σ) που σε πρόσφατη δημόσια δήλωση σε ραδιοφωνικό σταθμό του Ρεθύμνου είπε "4 χρόνια που ασχολούμαι με την Cretan Lines έχω γίνει ναυπηγός - ενώ έχει σπουδάσει Αρχιτέκτονας - και ο ίδιος δήλωσε πως έχει "ψάξει απ΄άκρη σε άκρη τ' αμπάρια του πλοίου" - Αναφερόμενος στο ΕΛΛΗ Τ - Και αυτό εμπάθεια είναι;;;

Τώρα στο ποιός ψήφισε ποιόν και αν έγινε μ' ελεύθερη βούληση, αν και γνωρίζω, δεν μ' ενδιαφέρει καν να τοποθετηθώ (Όσοι γνωρίζουν, γνωρίζουν.)

Το Ρέθυμνο επίσης είναι ενιαίο, δεν χωρίζετε σε "ζώνες", δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί στην τοποθέτηση σου λές ότι το εγχείρημα το στηρίζει ένα μέρος του και ο συνεταιρίσμός! όπως επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποιείς το έτος 2008 σε ότι αφορά τους "ρυθμούς" (Αν εννοείς ότι απο τότε δεν υπάρχει επαρκής ακτοπλοΐκη σύνδεση λόγω της "φυγής" του Highspeed, το Ρέθυμνο στερείται αξιόπιστης ακτοπλοΐκης σύνδεσης, πολύ νωρίτερα!).

Και τέλος ένας άνθρωπος με μέση λόγικη τι θα πρέπει να σκέφτεται και τι συμπεράσματα να βγάζει όταν:

Τη μια ο συνεταιρισμός "μιλάει" για ναύλωση, την άλλη για αγορά. Κανένα δημοσίευμα δεν ταιριάζει με άλλο σε ότι αφορά την προκαταβολή και τη συνολική συμφωνία (Εβδομαδιαία εφημερίδα του νομού το Σάββατο που μας πέρασε, την προκαταβολή την τοποθετεί στις 750.000 euro, τις μηνιαίες καταβολές του ναύλου σε διμηνιαίες, τα πρόσωπα που δάνεισαν το υπόλοιπο ποσό 3 σε αριθμό - ενώ στην χθεσινή δήλωση που έγινε στο εργατικό κέντρο το άτομο έγινε 1- και ότι κάποιους μήνες του χειμώνα δεν υπάρχουν καταβολές - ενώ στην χθεσινή δήλωση πάλι, οι καταβολές σταματούν στην αποπληρωμή τον Ιούνιο του 2013!) Και εδώ εμπάθεια;;;

"Ήξεις, αφήξεις"

Και για όσους δεν γνωρίζουν, έτσι για λέμε μερικά "άγνωστα", καμία εταιρία στα παγκόσμια χρονικά δεν έστειλε ένα 20χρονό "παιδάκι" πριν 2 χρόνια να διαπραγματευτεί ναύλωση και συνεργασία με γνωστό εφοπλιστή! Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα...Απλά! (Τώρα εκτός απο εμπαθής, μάλλον είμαι και προβοκάτορας.)

Κάπου εδώ θα σταματήσω, μιας και ούτε κουραστικός θέλω να γίνω, αλλά ιδιαίτερα επειδή στην Ελλάδα όποιος σκέφτεται και τοποθετείται ενοχλεί, ούτε ενοχλητικός!

H διατύπωση με στοιχεία της πραγματικότητας δεν λέγεται εμπάθεια, αλλά αξιοκρατία. Ειλικρινά Φιλικά! :)

Edited by Cretan_Sea
Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά, αυτή τη στιγμή η εταιρία έχει δώσει προκαταβολη και χρωστάει περίπου 500χιλιάρικα σε κάποιον ιδιώτη μέχρι τον Αύγουστο.

Από τον Ιούνιο θα τρέχουν δόσεις 100χιλιάδων μηνιαίως, κάτι που σημαίνει ότι ως τον Αύγουστο πρέπει χονδρικά η εταιρία να έχει κάνει όλα τα αρχικά έξοδα, να βρει πληρώματα, και να έχει ΤΑΜΕΙΟ 800χιλιάρικα για να ξεπληρώσει.

Να με συμπαθάτε, αλλά το βλέπω να τελειώνει με πολύ πετροβολίδι.......

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούμε να ξέρουμε τους όρους του δανείου από τον ιδιώτη, μπορεί πχ εάν όλα προχωράνε κατ' ευχήν να δεχθεί να πάρει συνεταιριστικές μερίδες αντίστοιχου ποσού και να μην χρειάζονται μετρητά. Εξάλλου κάποιος που σε αυτή την συγκυρία βάζει το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσει, δε νομίζω ότι θα τους βάλει και το μαχαίρι στο λαιμό, εάν κάτι δεν πάει καλά. Αυτά και άλλα πολλά δεν μπορούμε να τα ξέρουμε, καθώς αφορούν εσωτερικά ζητήματα της εταιρείας, αφορούν μόνο τους μεριδιούχους. Και από την στιγμή που δεν διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα με την στενή και με την ευρεία έννοια, όλα αυτά τα ζητήματα αφορούν αποκλειστικά τους μεριδιούχους. Και γι' αυτό τον λόγο δεν είναι και υποχρεωμένοι να βγάζουν όλα τους τα εσωτερικά ζητήματα στην δημοσιότητα. Όποιος μεριδιούχος ενδιαφέρεται φαντάζομαι ότι θα απευθυνθεί απ' ευθείας στο συνεταιρισμό για να λύσει τις όποιες απορίες του. Οπότε δε νομίζω ότι έχουν τόση σημασία τα εσωτερικά τους για όσους δεν είμαστε μεριδιούχοι. Αυτό που ενδιαφέρει είναι όσα έχουν σχέση με την δρομολόγηση και την διαχείριση του πλοίου, και την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.

Link to comment
Share on other sites

μεριδιουχοι δεν ειμαστε, αλλα επειδη ειχε συζητηθει αρκετα η πιθανοτητα/ενδεχομενο να συμμετασχουν και οι ΟΤΑ στο εταιρικο κεφαλαιο, μας αφορα εστω και εμμεσως

Link to comment
Share on other sites

Και από την στιγμή που δεν διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα με την στενή και με την ευρεία έννοια,

Ακριβώς γι' αυτό τον λόγο μίλησα για ευρεία έννοια, καθως δεν βλεπω ότι υπάρχει καμία περίπτωση να συμμετέχουν και νομικά πρόσωπα (ΛΤ, ΟΤΑ κλπ). Εννοείται ότι σε αντίθετη περίπτωση μας πέφτει και μας παραπέφτει λόγος.

[...]Σε ό,τι αφορά τα χρήματα που έχουν ψηφίσει η πρώην Νομαρχία – και σήμερα ως απόφαση έχει περάσει στην Π.Ε. Ρεθύμνου – και οι δήμοι για την αγορά μερίδων, είναι γνωστό ότι αυτά δεν μπορούν να δοθούν καθώς δεν θεωρείται νόμιμη δαπάνη. Πάντως, όπως σημείωσαν και η κα Λιονή και ο κ. Μαρινάκης γίνεται προσπάθεια προς τα αρμόδια υπουργεία για να «ξεμπλοκάρει» η διαδικασία και τα χρήματα να είναι διαθέσιμα.

http://www.goodnet.g...3,67480,0,0,1,0

Ουδεμία αντίρρηση, απλώς σχολιάζουμε το πολύ, πολύ δύσκολο του εγχειρήματος.

Καλά αυτό είναι αυτονόητο, και το ενδιαφέρον και ο σχολιασμός. Εξάλλου τόσα χρόνια συζητάμε για τις δυσκολίες ενός τέτοιου εγχειρήματος, και όλοι μας έχουμε εκφράσει τις επιφυλάξεις μας και τους προβληματισμούς μας.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά την έγκριση από το ΣΑΣ, δεν ακούσαμε τι γίνεται και με τα υπόλοιπα (εργασίες, χαρτιά , πλήρωμα, πρακτορεία κλπ), προχωράνε όλα κανονικά? Υποτίθεται ότι στις 22 του μηνός θα πήγαινε στο Ρέθυμνο για ταξίδι γνωριμίας. Εξακολουθεί να ισχύει αυτό ή με την προκήρυξη των εκλογών άλλαξαν τα σχέδια?

Link to comment
Share on other sites

Αναφέροντας τις εκλογές υπονοείς τη συμμετοχή των ΟΤΑ στη χρηματοδότηση της εταιρείας ή τη συμμετοχή πολιτικών προσώπων στο ΔΣ; Γιατί τα άλλα όλα (πλήρωμα, πρακτορεία κλπ) πιστεύω ότι είναι τα λεγόμενα "ψιλα" και τα "εύκολα".

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι σε κάθε προεκλογική περίοδο, ως συνήθως, παραλύει το σύμπαν και ανατρέπονται οι όποιοι σχεδιασμοί. Για την συμμετοχή των ΟΤΑ δε νομίζω ότι πρόκειται να λυθεί νομοθετικά το ζήτημα στο ορατό μέλλον. Όσο για τα "ψιλά και τα εύκολα" δεν είμαι σίγουρος ότι είναι πράγματι και τόσο ψιλά και εύκολα για μια νεοσύστατη ναυτιλιακή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...