polmyt Posted Friday at 07:13 PM Posted Friday at 07:13 PM 1 hour ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Σε καραβολατρικη ομάδα που συμμετέχω στο fb, πολλά μέλη Κερκυραίοι έχουν γράψει ανά καιρούς, πως όλοι στο νησί διαμαρτυρονται γιατι δεν υπάρχουν περισσότερα και ταχύτερα πλοία κλειστού τύπου, και όλοι όταν πρέπει να ταξιδέψουν προτιμούν τις παντόφλες για τα φθηνότερα ναύλα. Νομιζω οτι αυτη η προταση ειναι η μεγαλυτερη αληθεια και δειχνει γιατι η γραμμη εχει μεινει κυριως με παντοφλες και αμφιπλωρα Οσο οι Κερκυραιοι γκρινιαζουν αλλα στο τελος πανε με τις παντοφλες ,τοσο δεν προκειται να αλλαξει η κατασταση στη γραμμη Και το μεγαλο προβλημα με τις παντοφλες δεν ειναι τοσο η ηλικια τους που κυμαινεται περιπου στα 25-30 χρονια (οχι οτι ειναι καινουριες ,αλλα γενικα ο στολος στην ακτοπλοϊα μας εκει ειναι πανω κατω) ,οσο το οτι ειναι αργες και μια αποσταση που θα μπορουσε να γινεται σε 1 ωρα και 20 ,γινεται σε 2 και βαλε πολλες φορες
SAMAINA Posted Friday at 07:13 PM Posted Friday at 07:13 PM Τα 25 με 30 χρόνια που έχουν οι παντόφλες της γραμμής αγαπητέ,είναι τα ίδια με τα κυκλοφορούντα αμφίπλωρα που έχουν κατασκευαστεί σε ελληνικά ναυπηγεία τα τελευταία έτη και που έχουν πωληθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και εξυπηρετούν τις γραμμές που προανέφερα; Ανοιχτα πλοία είναι και οι παντόφλες και τα αμφίπλωρα και ναι, τα 25 και 30 χρόνια είναι μεγαλύτερα ηλικιακά από τα 10 ετίας. Και εαν η φροντίδα που δέχονται μηχανολογικά είναι ίδια με αυτή που δέχονται σε ξενοδοχειακό, καθαριότητα και εμφάνιση (καταστρώματα κλπ) που ανέφεραν οι προλαλήσαντες, τότε είναι σαφώς χειρότερα απο ηλικιακά μικρότερα πλοία και προσωπικά αν είχα δυνατότητα επιλογής, θα προτιμούσα τα δεύτερα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted Friday at 07:43 PM Posted Friday at 07:43 PM @SAMAINA Σεβαστά όσα λέτε και συμφωνώ σε πολλά μαζί σας. Τα νεότευκτα πλοία είναι καλύτερα από τα δεκάχρονα και τα δεκάχρονα καλύτερα από τα τριανταχρονα, και ευχής έργον θα ήταν σε όλες τις γραμμές να δουλεύουν νεότευκτα, αυτονόητο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε να..... συνεννοηθούμε !!! Χαρακτηρισατε την γραμμή της Κέρκυρας ως "μουσείο πορθμείων με εξαιρέσεις" (!!!) και τα πλοία που φέρνουν στην γραμμή ως υπερήλικα (!!!). Και ρώτησα ποιας ηλικίας πλοία θεωρείτε ως υπερήλικα. Απλά πράγματα. Προφανώς δεν θέλετε να απαντήσετε ή αδυνατείτε να το προσδιορίσετε, οπότε προσωπικά σταματάω την συζήτηση εδώ.
SAMAINA Posted Friday at 07:47 PM Posted Friday at 07:47 PM Προφανώς δεν θα συμφωνήσουμε, καλή σας νύχτα!
corfu Posted Friday at 08:12 PM Posted Friday at 08:12 PM 53 minutes ago, polmyt said: Νομιζω οτι αυτη η προταση ειναι η μεγαλυτερη αληθεια και δειχνει γιατι η γραμμη εχει μεινει κυριως με παντοφλες και αμφιπλωρα Οσο οι Κερκυραιοι γκρινιαζουν αλλα στο τελος πανε με τις παντοφλες ,τοσο δεν προκειται να αλλαξει η κατασταση στη γραμμη Οι ίδιες οι εταιρίες επιλέγουν να βάζουν τα καλύτερα τους πλοία σε δρομολόγια που δεν είναι και τα πιο ενδεδειγμένα. Οταν κάποιος πρέπει να ταξιδέψει 5-6 ώρες θα προτιμήσει να φύγει νωρίς ως Ι.Χ πάντα Για παράδειγμα τον Ερμή που πουλήθηκε, τις περισσότερες φορές ήταν μισό άδειο λόγω δρομολογίου!
polmyt Posted Friday at 08:20 PM Posted Friday at 08:20 PM off topic Το "υπερηλικα" θεωρω οτι ειναι λιγο αυθαιρετος σαν ορος.Συνηθιζουμε παντως να αναφερουμε ως υπερηλικα οσα πλοια ειναι πανω απο 35-40 ετων και αυτο λογω της 35ετιας που υπηρχε καποτε και εχει καταργηθει εδω και πολλα χρονια.Τοτε ξεραμε οτι στα 35 χρονια ,ενα πλοιο ειναι μεγαλο και επομενως πρεπει να φυγει.Προσωπικα απο εκεινη την ηλικια και πανω αρχιζω να χαρακτηριζω ενα πλοιο ως "υπερηλικο" ,αν και ουτε αυτο ειναι προφανως κανονας σχετικα με το αν ειναι καλο βαπορι ή οχι. 6 minutes ago, corfu said: Οι ίδιες οι εταιρίες επιλέγουν να βάζουν τα καλύτερα τους πλοία σε δρομολόγια που δεν είναι και τα πιο ενδεδειγμένα. Οταν κάποιος πρέπει να ταξιδέψει 5-6 ώρες θα προτιμήσει να φύγει νωρίς ως Ι.Χ πάντα Για παράδειγμα τον Ερμή που πουλήθηκε, τις περισσότερες φορές ήταν μισό άδειο λόγω δρομολογίου! Δεν εχω εικονα πανω σε αυτο ,αλλα απο τη στιγμη που γινεται ,ειναι μια καλη συζητηση για πιο λογο δεν βαζουν το καλο και γρηγορο πλοιο στο πιο εμπορικο τους δρομολογιο
ΘΗΣΕΑΣ Posted Friday at 09:27 PM Posted Friday at 09:27 PM Επειδή αναφερθήκαμε σε "καλά" και "εμπορικά" δρομολόγια, να πω ότι το "εμπορικό δρομολόγιο" δεν είναι αυτό που θα πάρει τους ιδιοκτήτες ΙΧΕ που ταξιδεύουν από μακριά και θέλουν να φτάσουν γρήγορα και ξεκούραστα στον προορισμό τους μετά το οδικό ταξίδι. Το εμπορικό δρομολόγιο είναι αυτό που θα γεμίσει με φορτηγά. Οι βασικοί υποστηρικτές της ακτοπλοΐας είναι τα φορτηγά, οι μεταφορείς. Κι όπου δεν υπάρχουν ro-ro, τα δρομολόγια πρέπει να είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μεταφορικών, καλώς ή κακώς.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted Saturday at 07:00 AM Posted Saturday at 07:00 AM 11 hours ago, polmyt said: Και το μεγαλο προβλημα με τις παντοφλες δεν ειναι τοσο η ηλικια τους που κυμαινεται περιπου στα 25-30 χρονια (οχι οτι ειναι καινουριες ,αλλα γενικα ο στολος στην ακτοπλοϊα μας εκει ειναι πανω κατω) ,οσο το οτι ειναι αργες και μια αποσταση που θα μπορουσε να γινεται σε 1 ωρα και 20 ,γινεται σε 2 και βαλε πολλες φορες Συμφωνούμε, αλλά θα πρόσθετα πως -εν τω μέτρω- είναι..... "τιμίως" αργές. Από την άποψη πως όλοι και διαχρονικά γνωρίζουν τις ταχύτητες τους, δεν έχω δει ποτέ παντόφλα να διαφημίζεται ως ταχύπλοο, ούτε και πότε ονομασία παντόφλας με συνθετικό το..... "EXPRESS" ή κάτι παρεμφερές. Σε πλήρη βεβαίως αντίθεση με τα περισσότερα συμβατικά κλειστά, ιδίως της δεκαετίας '90, όπου όλα ήταν "EXPRESS τάδε", αλλά έμπαινες στον Πειραιά φρεσκοξουρισμένος και κατέβαινες στην Πάρο με μούσι. 10 hours ago, polmyt said: off topic Το "υπερηλικα" θεωρω οτι ειναι λιγο αυθαιρετος σαν ορος.Συνηθιζουμε παντως να αναφερουμε ως υπερηλικα οσα πλοια ειναι πανω απο 35-40 ετων και αυτο λογω της 35ετιας που υπηρχε καποτε και εχει καταργηθει εδω και πολλα χρονια.Τοτε ξεραμε οτι στα 35 χρονια ,ενα πλοιο ειναι μεγαλο και επομενως πρεπει να φύγει. Το ξέραμε γιατί έτσι μας το είχαν περάσει, και μάλιστα αν δεν κάνω λάθος, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα. Κάτι σε στυλ δηλαδή "πονάει δόντι, κόψει κεφάλι". Ευτυχώς, κάποια στιγμή καταργήθηκε, δεν ξέρω όμως κατά πόσον εντατικοποιηθηκαν έκτοτε οι έλεγχοι και οι αρμόδιες διαφανείς και αυστηρές επιθεωρήσεις. Εκεί για μένα είναι όλο το "ζουμί", στο κατά πόσον σωστά συντηρούνται και ελέγχονται τα πλοία, και όχι στο αν είναι 20, 30, ή 40 ετών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now