nomikos Posted April 3, 2022 Posted April 3, 2022 Με αφορμή τη κουβέντα εδώ για κάποιο λόγο θυμήθηκα το πρίγκιπα.Ήταν ένα βαπόρι που εκτέλεσε για πολλά χρόνια κρουαζιερες στο Αιγαίο όμως θεωρώ πως θα του ταίριαζε να μετασκευαζόταν σε εγ/ογ.Βλέπω πως είχε μήκος 124 μέτρα,υπερκατασκευές και κομοδέσιο όσο πρέπει για μία ενδεχόμενη μετασκευή και προσθήκη καμπινών κτλ.Επίσης βλέπω πως είχε και μηχανάρες pielstick με ιπποδύναμη πολύ κοντά σε αυτή των μικρών Blue Star!!!Θεωρητικά η ταχύτητα του στα καλά του πρέπει να ήταν άνω των 20 κόμβων ενώ θυμάμαι στις ημερήσιες κρουαζιέρες από Ηράκλειο προς Σαντορίνη η ταχύτητα του ξεπερνούσε πολλές φορές τους 19 κόμβους. Ως κρουαζιερόπλοιο από φωτογραφίες που έχω δει εσωτερικά είχε πολυτέλεια. Γνωρίζει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο βαπόρι;
marittimo Posted April 3, 2022 Posted April 3, 2022 Αγαπητέ Νομικέ το πλοίο αυτό ναυπηγήθηκε αρχικά ως οχηματαγωγό και μάλιστα με (μερικώς) ανοικτό γκαράζ, αργότερα οι Ιάπωνες το έκλεισαν και έτσι ήρθε στα νερά μας.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 5, 2022 Posted April 5, 2022 (edited) On 4/3/2022 at 2:14 PM, marittimo said: Αγαπητέ Νομικέ το πλοίο αυτό ναυπηγήθηκε αρχικά ως οχηματαγωγό και μάλιστα με (μερικώς) ανοικτό γκαράζ, αργότερα οι Ιάπωνες το έκλεισαν και έτσι ήρθε στα νερά μας. Δεν ήταν καθαρόαιμο ΕΓ/ΟΓ,το γκαράζ δεν ήταν σε όλο μήκος του πλοίου κ νομίζω έπαιρνε μόνο ΙΧ.Όταν ήλθε στην Ελλάδα είχε 2 καταπέλτες εκατέρωθεν στην πρύμη.Σε κάποια φάση της ζωής του είχε 2 μπίγες πλώρα κ 1 κρένι πρύμα.Από τα ολίγον περίεργα βαπόρια που εξυπηρέτησαν/τουν τα μικρά νησιά της Ιαπωνίας On 4/3/2022 at 1:02 PM, nomikos said: Ως κρουαζιερόπλοιο από φωτογραφίες που έχω δει εσωτερικά είχε πολυτέλεια. Γνωρίζει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο βαπόρι; Πολυτέλεια απέκτησε με την μετασκευή που έκανε όταν το έφερε η Ηπειρωτική. Οι Pielstick κυριαρχούν στην Ιαπωνία όταν στον υπόλοιπο κόσμο δεν βάζουν πιά. Παλιότερα στα επιβατηγά σε αυτή τη χώρα έμπαιναν οι ΜΑΝ ενώ τελευταία έχουν αρχίσει να "εισβάλλουν" οι Wartsila.. Edited April 5, 2022 by proud_ionian to make a long quote short
proud_ionian Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 33 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: WAKASHIO MARU επιβατηγό/φορτηγό/οχηματαγωγό Kansai Kisen,Osaka Usuki Tekkosho,Saiki 1973 7494 grt 124.9x174.4x5.8 m 2 Pielstick 15888 KW 19.5 kn 805 επιβάτες - φορτίο χύμα,ΤΕU,οχήματα εσωτερικά δρομολόγια Ιαπωνίας 1979 μετασκευή κρουαζιερόπλοιο όνομα SUN FLOWER 7 1991 πώληση Ηπειρωτική,όνομα ΑΠΟΛΛΩΝ 1992 μετασκευή κρουαζιερόπλοιο ημέρας WAKASHIO MARU επίσημη κάρτα SUN FLOWER 7 photoship Just for the record
polmyt Posted November 2, 2023 Posted November 2, 2023 Και παλι σαν MINOAN PRINCE θα το δουμε σημερα στη Σαντορινη
Nick the Greek Posted November 2, 2023 Posted November 2, 2023 Στο background της φωτογραφίας το Sea Princess, πρώην Kungsholm και μετέπειτα Victoria, Mona Lisa, Oceanic II.
polmyt Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Αγνωριστο το πλοιο σαν ΑΠΟΛΛΩΝ ,λογικα λιγο μετα την αφιξη του στην Ελλαδα Μπορουμε να δουμε τον καταπελτη στην πρυμη ,οποιος αφαιρεθηκε στη συνεχεια.Ξερει κανεις αν δουλεψε με αυτο το ονομα στην χωρα μας και σε τι ρολο; Η φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Μετασκευάστηκε σε κρουαζιερόπλοιο ημέρας κ ταξίδεψε με αυτό το όνομα επί Ηπειρωτικής
margaritis24 Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 το εβλεπα μικρος στη Ναξο αλλα ποτε δε καταλαβα αν δουλεψε ποτε του κ αν τα εβγαλε τα λεφτα του
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Δούλεψε σαν ΑΠΟΛΛΩΝ κ σαν GOLDEN PRINCE εννοείται εκτός από το μακροχρόνιο παροπλισμό Η γραμμή Ηράκλειο-Σαντορίνη δούλευε κ τότε
mvin Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Πρέπει να δούλεψε και ως Minoan Prince, προ Golden Prince εποχής.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now