nomikos Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Με αφορμή τη κουβέντα εδώ για κάποιο λόγο θυμήθηκα το πρίγκιπα.Ήταν ένα βαπόρι που εκτέλεσε για πολλά χρόνια κρουαζιερες στο Αιγαίο όμως θεωρώ πως θα του ταίριαζε να μετασκευαζόταν σε εγ/ογ.Βλέπω πως είχε μήκος 124 μέτρα,υπερκατασκευές και κομοδέσιο όσο πρέπει για μία ενδεχόμενη μετασκευή και προσθήκη καμπινών κτλ.Επίσης βλέπω πως είχε και μηχανάρες pielstick με ιπποδύναμη πολύ κοντά σε αυτή των μικρών Blue Star!!!Θεωρητικά η ταχύτητα του στα καλά του πρέπει να ήταν άνω των 20 κόμβων ενώ θυμάμαι στις ημερήσιες κρουαζιέρες από Ηράκλειο προς Σαντορίνη η ταχύτητα του ξεπερνούσε πολλές φορές τους 19 κόμβους. Ως κρουαζιερόπλοιο από φωτογραφίες που έχω δει εσωτερικά είχε πολυτέλεια. Γνωρίζει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο βαπόρι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Αγαπητέ Νομικέ το πλοίο αυτό ναυπηγήθηκε αρχικά ως οχηματαγωγό και μάλιστα με (μερικώς) ανοικτό γκαράζ, αργότερα οι Ιάπωνες το έκλεισαν και έτσι ήρθε στα νερά μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 (edited) On 4/3/2022 at 2:14 PM, marittimo said: Αγαπητέ Νομικέ το πλοίο αυτό ναυπηγήθηκε αρχικά ως οχηματαγωγό και μάλιστα με (μερικώς) ανοικτό γκαράζ, αργότερα οι Ιάπωνες το έκλεισαν και έτσι ήρθε στα νερά μας. Δεν ήταν καθαρόαιμο ΕΓ/ΟΓ,το γκαράζ δεν ήταν σε όλο μήκος του πλοίου κ νομίζω έπαιρνε μόνο ΙΧ.Όταν ήλθε στην Ελλάδα είχε 2 καταπέλτες εκατέρωθεν στην πρύμη.Σε κάποια φάση της ζωής του είχε 2 μπίγες πλώρα κ 1 κρένι πρύμα.Από τα ολίγον περίεργα βαπόρια που εξυπηρέτησαν/τουν τα μικρά νησιά της Ιαπωνίας On 4/3/2022 at 1:02 PM, nomikos said: Ως κρουαζιερόπλοιο από φωτογραφίες που έχω δει εσωτερικά είχε πολυτέλεια. Γνωρίζει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο βαπόρι; Πολυτέλεια απέκτησε με την μετασκευή που έκανε όταν το έφερε η Ηπειρωτική. Οι Pielstick κυριαρχούν στην Ιαπωνία όταν στον υπόλοιπο κόσμο δεν βάζουν πιά. Παλιότερα στα επιβατηγά σε αυτή τη χώρα έμπαιναν οι ΜΑΝ ενώ τελευταία έχουν αρχίσει να "εισβάλλουν" οι Wartsila.. Edited April 5, 2022 by proud_ionian to make a long quote short Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 18, 2023 Share Posted October 18, 2023 33 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: WAKASHIO MARU επιβατηγό/φορτηγό/οχηματαγωγό Kansai Kisen,Osaka Usuki Tekkosho,Saiki 1973 7494 grt 124.9x174.4x5.8 m 2 Pielstick 15888 KW 19.5 kn 805 επιβάτες - φορτίο χύμα,ΤΕU,οχήματα εσωτερικά δρομολόγια Ιαπωνίας 1979 μετασκευή κρουαζιερόπλοιο όνομα SUN FLOWER 7 1991 πώληση Ηπειρωτική,όνομα ΑΠΟΛΛΩΝ 1992 μετασκευή κρουαζιερόπλοιο ημέρας WAKASHIO MARU επίσημη κάρτα SUN FLOWER 7 photoship Just for the record Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 2, 2023 Share Posted November 2, 2023 Και παλι σαν MINOAN PRINCE θα το δουμε σημερα στη Σαντορινη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 2, 2023 Share Posted November 2, 2023 Στο background της φωτογραφίας το Sea Princess, πρώην Kungsholm και μετέπειτα Victoria, Mona Lisa, Oceanic II. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now