Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Flying Cat 5 έφυγε σήμερα από το Πειραιά για το Βόλο, μιας και αύριο ξεκινάει πάλι τα δρομολόγια του στις Σποράδες.

 

YΓ: (1996, ex-Hanse Jet)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα το μεσημέρι κατά τις 3 έπερνε πετρέλαια από 2 βυτία. Πλησιάζει η ώρα που θα ξεκινήσει δρομολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έφτασε ανήμερα τα Χριστούγεννα στην Αλόννησο και σήμερα ξεκίνησε κανονικά δρομολόγια από και προς Βόλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα χθες με το "πλοίο" :o, από Σκόπελο προς Βόλο, με ενδιάμεσες προσεγγίσεις στην Γλώσσα και στην Σκιάθο.

Όπως καταλαβαίνετε, ένα ταξίδι με ταχύπλοο για έναν καραβολάτρη μπορεί να είναι από αδιάφορο (στην καλύτερη περίπτωση) έως κακό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν απλά αδιάφορο. Ευγενέστατο το πλήρωμα, καθαροί και δροσεροί οι χώροι, αλλά πέραν τούτων επρόκειτο για ένα ταξίδι που μπορείς να κάνεις με ένα οποιοδήποτε κοινό ...πούλμαν.

Δύο πράγματα που δεν μου "άρεσαν".

Πρώτον, η επιβίβαση στο "πλοίο" γίνεται από το πλάγιο μέρος της πρύμης, όπου και οι εξαγωγές των καυσαερίων. Ειλικρινά, τα 5 λεπτά που χρειάστηκαν για να επιβιβαστούμε (ουρά, έλεγχος εισιτηρίων) δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε :(. Πιό πολύ λυπήθηκα τον αξιωματικό που έκανε τον έλεγχο των εισιτηρίων αφού ήταν υποχρεωμένος να στέκεται στο σημείο μέχρι την αναχώρηση.

Δεύτερον, η αναγγελία των σωστικών μέσων του πλοίου και οι οδηγίες προς τους επιβάτες για περίπτωση "ανάγκης". Μπαίνοντας στο πλοίο στην Σκόπελο, με την αναχώρηση του έγινε αναγγελία από τα μεγάφωνα για τον επόμενο προορισμό του που ήταν η Γλώσσα, και στην αναχώρηση από την Γλώσσα για τον επόμενο προορισμό, την Σκιάθο. Αναχωρόντας από την Σκιάθο έγινε πιά η "κανονική" αναγγελία από τα μεγάφωνα, στην οποία "ο πλοίαρχος και το πλήρωμα" μας καλοσώριζαν στο Flying Cat 5, και ακολούθησαν οι οδηγίες για τα σωστικά μέσα του πλοίου καθώς επίσης το τι πρέπει να κάνουν οι επιβάτες σε περίπτωση κινδύνου με την παρακολούθηση του ανάλογου βίντεο. Προφανώς στην εταιρεία θεωρούν ότι το ...επικίνδυνο κομμάτι του δρομολογίου "Αλόνησσος - Σκόπελος - Γλώσσα - Σκιάθος - Βόλος" είναι το τελευταίο, δηλαδή το "Σκιάθος - Βόλος", και οι επιβάτες που επιβιβάζονται στο πλοίο στα προηγούμενα λιμάνια δεν χρειάζεται να γνωρίζουν τα σωστικά μέσα, τουλάχιστον όχι πριν φτάσουν στην Σκιάθο. :rolleyes:

Και ρωτάω το αυτονόητο. Αν συνέβαινε οτιδήποτε στο πλοίο πριν την Σκιάθο, πως οι επιβάτες θα γνώριζαν ότι "τα σωσίβια βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα", τον τρόπο να τα χρησιμοποιήσουν, ότι η κατάσταση κινδύνου δίνεται "με έξι βραχείς και έναν μακρύ συριγμό", ή ότι τις οδηγίες σε μία τέτοια περίπτωση τις δίνουν αξιωματικοί του πληρώματος που "φορούν στον αριστερό βραχίονα, κόκκινο περιβραχιόνιο" ???

Εκτός πιά, και αν αυτά τα πράγματα τα γνωρίζουν ούτως ή άλλως όλοι οι επιβάτες :P, ή λέγονται και αναγγέλονται μόνο για να είμαστε εντάξει με τους κανονισμούς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό συμβαίνει σε όλα τα ταχύπλοα της Hellenic Seaways Πάντως με τα σωστικά και έχει αναφερθεί αυτό το θέμα και στο αντίστοιχο τόπικ των σωστικών.(πχ. από Μύκονο για Πειραιά η αναγγελία γίνεται μετά τη Σύρο,,, από Νάξο για Πειραιά γίνεται μετά την Πάρο κλπ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα κοντινα λιμάνια με αποστασεις μικροτερες των 20 λεπτων δεν ειναι υποχρεωτικη η προβολη του βιντεο, και να εισαι βεβαιας ενα γινεται ειδικα σε πολλα λιμανια στη σειρα θα υπαρξουν επιβατες που θα παραπονεθουν γιατι τους ζαλιζει αυτο το "πραγμα" που τους παιρνει τα αυτιά :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκίνησε σήμερα το πρωί από Βόλο με προορισμό τον Πειραιά για την ετήσιά του. Καλή ξεκούραση στο πλήρωμά του και με το ακλό να μας ξαναρθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού ήρθε το Flying Cat 5 άρχισαν και σε αυτό άμεσα οι εργασίες της ετήσιας ακινησίας. Φαντάζομαι ότι και αυτό θα ξεκινήσει με το νέο έτος για αυτό και η βιασύνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι εργασίες στο γατάκι προχωράνε εντατικά (τοποθετηθήκαν και τα σωστικά) μιας και στις αρχές Φεβρουάριου αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στις Σποράδες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκιμαστικό το μεσημέρι και το απόγευμα για το ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 5, μιας και ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη σεζόν του στις Σποράδες. Μετά το τέλος των δοκιμαστικών έδεσε μπροστά από το λιμεναρχείο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο τελειώνει τα δρομολόγιά του το ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 5. Ήταν να σταματήσει σήμερα, αλλά ένα μικροπροβληματάκι στο FLYING DOLPHIN XXIII το κράτησε και σήμερα στα δρομολόγια. Άυριο φεύγει από Αλόννησο για Σκόπελο-Γλώσσα-Σκιάθο-Βόλο και μετά θα κατηφορίσει προς Πειραιά. Μια σεζόν που δούλεψε αρκετά καλά και με καλές πληρότητες. Καλή ξεκούραση στο πλήρωμά του.

Edited by express skiathos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Flying Cat 5 πριν από λίγο μεθόρμισε από το Πέραμα στο Πειραιά για να ξεκινήσει σε λίγο δρομολόγια στο Σαρωνικό, αντικαθιστώντας Flying Cat 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Flying Cat 5 θα συνεχίσει τα δρομολόγια του στο Σαρωνικό μέχρι τις 31 Οκτώβριου, μετά θα δέσει για την επισκευή του. Μιας και δεν το έχουμε συχνά στα μέρη μας (εκτός από τις επισκευές του), ας του δούμε σε μια αναχώρηση από το Πειραιά και σε άφιξη του

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω πως τελικά δε θα δέσει τέλος του μήνα, αλλά θα συνεχίσει λόγω των δημοτικών εκλογών. Θα δέσει μετά τις 15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάπου ενδιάμεσα τελικά!!! Το Flying Cat 5 πρέπει να τελείωσε τα δρομολόγια της Δευτέρα που μας πέρασε. Το πλοίο είναι δεμένο στην Ακτή Κονδύλη μπροστά από το Jetferry 1, ενώ ήδη έχουν αφαιρεθεί τα βαρελάκια των σωστικών του μέσων

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δούμε το Flying Cat 5 κατά το δεξαμενισμό του στη μικρή δεξαμενή του Περάματος από πλωρα και από πρυμα. Εκτός από το καθιερωμενο καθάρισμα στα ύφαλα και τη βαφή τους, γινόντουσαν κάποιες εργασίες στις KaMeWa αλλά και στη πλώρη αριστερά όπου άλλαξαν ένα μικρό τμήμα αλουμινίου (εκεί πρέπει να είχε βρει το καλοκαίρι στη πρόσκρουση στη Σκόπελο).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...