Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Απο κατω ξεκινησανε να βαφουνε? Λιγο αναποδες δουλειες βλεπω οτι γινονται.

Posted

στα ιδια περιπου χρωματα με το Ζακυνθος 1....Γιατι μου μοιριζει κοινοπραξια.....

Posted

ο ελυτης εχει βαφτει στα κλασσικα χρωματα της ΑΝΜΕΖ (εχου κυκλοφορησει και αλλες φωτο στο web και φαινεται πως εχει προχωρησει το βαψιμο).

  • 6 months later...
Posted

Με αφορμή αυτό

επισης ξεχωριζει η δρομολογηση :

 

  • οδυσσεας ελυτης πειραιας δυτ. κυκλαδες

 

Εχω να εκφράσω τις εξής απορίες: Με τί σημαία θα ξεκινήσει το πλοίο (γιατί με Παναμά δεν το νομίζω με την καμία) και που θα βρουν τόσα λεφτά για να προσαρμοστεί σε όλες τις απαιτήσεις του RINA που το έχει, ώστε να ξεκινήσει δρομολόγια ως ΕΓ-ΟΓ??

Posted

Προφανώς το δηλώνουν γιά να "πιάσουν θέση" γιά την έγκριση,ευελπιστώντας ότι εν τώ μεταξύ θα έχουν "προκάνει" να ετοιμάσουν το πλοίο.

 

Πάντως γιά την γραμμή που το δήλωσαν,καλούτσικο μού φαίνεται. 

Posted

το πλοιο θελει πολλα λεφτα εαν σκεφτει κανεις οτι θα πρεπει να γινει ενα νεο ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ!Αλλα πιο πολυ δουλεια θελει απο κατω οπως ειχε γινει κ στο αδελφο του για τα διπυθμενα

Posted

εαν σκεφτει κανεις οτι θα πρεπει να γινει ενα νεο ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ

 

απο που προκυπτει αυτο; δεν υπαρχει περιπτωση τετοιες εποχες να γινει τοσο πολυδαπανη μετασκευη

Posted (edited)

για να σταθει αξιοπρεπες στις κυκλαδες θελει λεφτα μεσα!οχι αντε του ριξαμε ενα deck απο πανω κ τελειωσε ;) κ το ΖΑΚΥΝΘΟΣ 1 να αλλαξει πρεπει να πιασει καποια στανταρ τουλαχιστον

Edited by margaritis24
  • 3 months later...
Posted

Ναι, αλλά ποιο άλλο;

 

θα ψηφιζα για οποιοδηποτε αλλο και οχι για αυτο που με κανει υπολογισιμο αντιπαλο και μαλλιστα να το πουλησω στον ανταγωνιστη μου.

 

προτεινομενος για αποχωρηση ο ελυτης.

στο ζαντε κυκλοφορει πολυ οτι τον ειδαν μουσουλμανοι ασιατες απο νησιωτικη χωρα ;) και τους ηρεσε

Posted

Μ'άλλα λόγια το πλοίον ήλθε,το είδαν και θα απέλθη,χωρίς να κυκλοφορήση στα Ελληνικά ύδατα....

Posted

Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ λεει οτι η πωληση του Οδυσσεας Ελυτης ειναι γεγονος

 

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το δεμένο στο λιμάνι μας πλοίο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ πουλήθηκε από την ΑΝΜΕΖ. Η αποχώρηση του πλοίου από το λιμάνι θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι, με προορισμό χώρα της Άπω ανατολής. Το γεγονός δημιουργεί καλή εξέλιξη για την ΑΝΜΕΖ αφού η εταιρία, εν μέσω κρίσης δεν θα μπορούσε να αξιοποιήσει στην Ελλάδα το πλοίο, λόγω κόστους κατασκευής αλλά και αβεβαιότητας για την κερδοφόρα δρομολόγησή του.

  • 4 weeks later...
Posted

οι φαρμακογλωσσοι απιστοι θωμαδες του ζαντε  παντως, συστηνουν υπομονη.

 

κρατανε και μια πισινη μηπως τα περι πωλησης απο το σεπτεμβρη, ειναι αλλη μια προσπαθεια να παρακαμφθει η ετησια καλοκαιρινη γκρινια του λιμεναρχειου για απομακρυνση του πλοιου απο το λιμανι.

 

(τη μια χρονια εγινε προσφυγη στα δικαστηρια, την αλλη το πηγαμε απεναντι, την παραλλη το βαψαμε, φετος πουληθηκε ;) )

 

υπομονη λοιπον

  • 4 weeks later...
Posted

Ελπίζω να ήρεσαν και στους νύν ιδιοκτήτες τού πλοίου τα χρήματα τών Ασιατών Μουσουλμάνων γιατί αλλιώς ουδέν εστί γενέσθαι τών δεομένων,που έλεγε κι'ο Δημοσθένης.

 

Το θέμα πάντως είναι πως το πλοίο δέν έχει δρομολογηθεί ακόμη και την σαιζόν την έχασε.....

Posted

ρε χασταροθ υπηρχε εστω και ενα ενδεχομενο να δρομολογηθει φετος; :blink:

απο καιρο ακουγεται οτι πωλειται/πουληθηκε και προσφατα γραφτηκε και στα ΜΜΕ της ζακυνθου. το πιο πιθανον ειναι να ανεβαινει για να προετοιμαστει για αναχωρηση

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο την Δευτέρα θα έρθει για δεξαμενισμο στο Πειραιά! Φαντάζομαι ότι το πλοίο θα έρθει ρυμουλκουμενο! Το πλοίο φαίνεται να έχει πουληθεί γύρω στα 4 εκατομμύρια

Posted

Και αν άκουσαν καλά τα αυτακια μου πρέπει να είναι οι ίδιοι που πήραν το Παντοκρατωρ. Θα ξέρω σίγουρα τις επόμενες μέρες .

Posted

Το πλοίο την Δευτέρα θα έρθει για δεξαμενισμο στο Πειραιά! Φαντάζομαι ότι το πλοίο θα έρθει ρυμουλκουμενο!

 

Ο Καραπιπέρης 14 φέρνει τον Ελύτη και ήδη ξεκίνησε!

Posted (edited)

Εγώ αναρωτιέμαι γιατί το πήρε το πλοίο αυτό η ΑΝΜΕΖ εν μέσω κρίσης και μπήκε μάλιστα σε έξοδα να το βάψη...

 

Γιά να κάνη δρομολόγια στην Ελλάδα θα χρειαζόταν χοντρή μετασκευή (οι εσωτερικοί του χώροι είναι λίγοι) και οι χοντρές μετασκευές κοστίζουν,ιδίως εν μέσω κρίσης (επαναλαμβάνω) και είναι δυσβάσταχτες γιά μιά εταιρία που δέν είναι δά και η Grimaldi LInes.......

 

Ξέρουμε άραγε πόσο το είχαν αγοράσει οι Ζακύνθιοι;Τα 4 μύρια που το δίνουν μού φαίνονται ελαφρώς ολίγα...

Edited by Hastaroth

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...