Jump to content
Shipfriends

ΕΕN Ένωση Επιχειρήσεων Nαυτιλίας


Recommended Posts

Αποχωρεί η ΑΝΕΚ από τον ΣΕΕΝ

Φεύγει, μένοντας, η ΑΝΕΚ από το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγών Πλοίων, ύστερα από τη σύσταση της νέας Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας που ανακοίνωσε χθες ο Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας κ. Απόστολος Βεντούρης.

Σύμφωνα με τις πηγές του TheSeaNation η διοίκηση της ΑΝΕΚ έχει λάβει απόφαση να αποχωρήσει από το ΣΕΕΝ αφήνοντας όμως ένα πλοίο της να μετέχει ως μέλος του Συνδέσμου διότι «θέλουμε να ξέρουμε τι γίνεται και εκεί», όπως έλεγε χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο στέλεχος της ΑΝΕΚ.

Η αποχώρηση της ΑΝΕΚ ωστόσο ξεκαθαρίζει περισσότερο το περιβάλλον μεταξύ των δύο ενώσεων καθώς οριοθετεί και τις σχέσεις τους από εδώ και πέρα, αν και όπως υπογράμμισε ο κ. Μανώλης Γαλανάκης της ΑΝΕΚ στο TheSeaNation «τίποτε ακόμη δεν πρέπει να θεωρείται ως δεδομένο, αφού υπάρχει σε εξέλιξη ένας διάλογος για τη συνένωση των δύο ενώσεων».

«Προσωπικά», είπε ο κ. Γαλανάκης, «ανέλαβα την πρωτοβουλία να προτείνω να ενωθούν οι δύο φορείς, ΣΕΕΝ και ΕΕΝ, σε μια νέα ακόμη πιο διευρυμένη ένωση η δυναμική της οποίας θα επιδράσει καταλυτικά στην προώθηση των ενδεδειγμένων λύσεων στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας.

Η πρόταση μου είναι εν ισχύι και κανείς δε ξέρει ακόμη ποια θα είναι η τύχη της».

Source: http://www.theseanation.gr/news/ferries/apoxorei-i-anek.htm

Link to comment
Share on other sites

Σε διάψευση περί της πρόθεσης να αποχωρήσει από τον ΣΕΕΝ διατηρώντας μόνο ένα πλοίο στον εν λόγω σύνδεσμο, προχώρησε προ ολίγου ο κ. Γαλανάκης, υπό την ιδιότητα του Μέλους του Δ.Σ της ΑΝΕΚ και αρμοδίου Διεθνών Πλόων της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, με δήλωση του στο TheSeaNation.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ΕΕΝ εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας μετά την απόφαση του ΗΣΑΠ να διακόψει τη λειτουργία των συρμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από και προς τον Πειραιά και συγκεκριμένα στο τμήμα από Φάληρο έως Ταύρο από 21/11/09 και για 4 περίπου μήνες, αφού θα επαναλειτουργήσει η γραμμή μόνο για την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.

«Οι επιβάτες της ακτοπλοΐας κατά ποσοστό περίπου 45% διακινούνται με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τα εκτελούμενα σήμερα έργα δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην διακίνησή τους από και προς τα ακτοπλοϊκά πλοία, με αποτέλεσμα την ακύρωση ταξιδιών και την καταγραφή αγανάκτησης εκ μέρους των επιβατών».
Link to comment
Share on other sites

Η ΕΕΝ εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας μετά την απόφαση του ΗΣΑΠ να διακόψει τη λειτουργία των συρμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από και προς τον Πειραιά και συγκεκριμένα στο τμήμα από Φάληρο έως Ταύρο από 21/11/09 και για 4 περίπου μήνες, αφού θα επαναλειτουργήσει η γραμμή μόνο για την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.

Φυσικά και δεν έχουν δίκιο μιας και υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις και με μέσα σταθερής τροχιάς. Για όσους δεν επιλέγουν τα διάφορα λεωφορεία, υπάρχει και ο Προαστιακός που φτάνει μέχρι Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ο Απ.Βεντούρης θα συνεχίσει να εκπροσωπεί την εταιρεία στην Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας τα επόμενα τρία χρόνια

Κάτι σαν τον Μητσοτάκη δηλαδή???? :confused:

Αυτά μόνο στο Ελλάντα γίνονται...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνάντηση της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Λ.Κατσέλη με τον Πρόεδρο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας κ. Απ.Βεντούρη και Αντ.Αγαπητό, Αντιπρόεδρο της Ένωσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Νέο γύρο ισχυρής αντιπαράθεσης εντός της ακτοπλοϊκής κοινότητας φαίνεται ικανή να προκαλέσει η σημερινή παρέμβαση του Προέδρου της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας κ. Απόστολου Βεντούρη ο οποίος με ανακοίνωση του κατηγορεί ευθέως στελέχη της διοίκησης του Ομίλου Attica, αλλά και μέλη της διοίκησης του ΣΕΕΝ, ότι δεν ενδιαφέρονται για την επίλυση των προβλημάτων του κλάδου και απέχουν από τις προσπάθειες που καταβάλλονται από την ΕΕΝ προς την κατεύθυνση αυτή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θέμα επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών στην ακτοπλοΐα αλλά και επάνδρωσης των πλοίων θέτει η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας με αφορμή το θέμα της άρσης του καμποτάζ για τα μη κοινοτικά κρουαζιερόπλοια.

Σε ανακοίνωση της η ΕΕΝ, αναφερόμενη στο αίτημα για άμεση κατάργηση του καμποτάζ για τα μη κοινοτικά κρουαζιερόπλοια που κατέθεσε σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο ΣΕΕΝ, επεξηγεί «κάποια μυστικά, τα οποία εντέχνως και επιμελώς ο αντιπρόεδρος κρουαζιέρας και ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ αποκρύπτουν με σκοπό την παραπλάνηση» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Η ανακοίνωση καταλήγει με τη θέση της ΕΕΝ η οποία όπως τονίζει τάσσεται υπέρ της άμεσης άρσης του καμποτάζ υπό ένα όρο: Όλα τα επιβατηγά ελληνικά πλοία (κρουαζιερόπλοια, διεθνών πλόων και ακτοπλοϊκά) να έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις με αυτά των κοινοτικών και μη συναδέλφων τους πλοιοκτητών σε θέματα επάνδρωσης και επιδότησης εργοδοτικών εισφορών.

Πάντως ανεξαρτήτως της «κόντρας» των δυο φορέων (ΕΕΝ και ΣΕΕΝ), το θέμα της άρσης του καμποτάζ στην κρουαζιέρα συνδέεται άμεσα με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής σημαίας, ιδιαίτερα σήμερα που η κρίση επηρεάζει άμεσα τα αποτελέσματα των εταιρειών και ενώ ταυτόχρονα στους διεθνείς πλόες (π.χ. Αδριατική) είναι δρομολογημένα πλοία και με κοινοτική σημαία (Μάλτα, Ιταλία, κ.α.) τα οποία είναι πιο ανταγωνιστικά από τα φέροντα ελληνική σημαία. Σημειώνεται ότι και ο ΣΕΕΝ ζήτησε πρόσφατα επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών για τα πλοία που είναι δρομολογημένα στην Αδριατική, όπως κάνει για τα ιταλικά πλοία η ιταλική κυβέρνηση.

Στην ανακοίνωσή της η ΕΕΝ αρχικά σημειώνει ότι το καμποτάζ δομήθηκε για να περιφρουρηθεί η εργασία των Ελλήνων ναυτικών στα πλοία διεθνών πλόων, ενώ κάθε αναφορά στο «θέμα» αποτελούσε «αιτία πολέμου» για την ΠΝΟ η οποία σταδιακά υποχώρησε. Τελικά εφαρμόσθηκε ένα άτυπο είδος «συνεννόησης» κατά το οποίο ένα κοινοτικό κρουαζιερόπλοιο κατέληξε να έχει 60 Έλληνες ναυτικούς, άλλο 40, άλλο 80...

Μετά την τυπική άρση του καμποτάζ για τα κοινοτικά πλοία, χωρίς νομικό έρεισμα, ο ναυτεργατικός παρεμβατισμός και οι συζητήσεις μεταξύ σωματείων της ΠΝΟ και κοινοτικών πλοιοκτητριών εταιρειών οδηγούσαν σε άτυπες συμφωνίες», σημειώνει η ΕΕΝ. Ποτέ, προσθέτει, δεν καταλάβαμε ποια ήταν τα ανταλλάγματα για τους υπεύθυνους διαπραγμάτευσης. Αποτέλεσμα κατά την ίδια, ήταν να καταστραφεί η ελληνική κρουαζιέρα ενώ επικράτησε το σύστημα και σε κάποια κοινοτικά πλοία διεθνών πλόων, που εκτελούσαν πλόες από ελληνικά λιμάνια.

Συνεπώς, συνεχίζει, δημιουργήθηκε διαχωρισμός μεταξύ αυτών που έπαιρναν «άδεια» από τα σωματεία της ΠΝΟ να στελεχώνουν Ε/Γ κοινοτικά πλοία με ελάχιστους συμφωνηθέντες Έλληνες και εκείνων που καλούντο να εφαρμόσουν το ΠΔ 177/74 και απασχολούσαν πλήρη ελληνική σύνθεση (διαφορά 30 περίπου επιπλέον Έλληνες ναυτικοί) σε αδελφά πλοία αλλά με διαφορετική σημαία (κοινοτική - ελληνική αντίστοιχα).

Η ύψωση κοινοτικής σημαίας αντί ελληνικής, ούτως ώστε να υπάρξει ισονομία, δημιουργούσε τον κίνδυνο να χαρακτηρισθούν οι Έλληνες πλοιοκτήτες ως ανθέλληνες, παρά τον κίνδυνο συνεχούς επιπλέον οικονομικής επιβάρυνσης, γεγονός που συνεχίζεται μέχρι σήμερα οδηγώντας τα υπό ελληνική σημαία Ε/Γ πλοία διεθνών πλόων σε οικονομικό αδιέξοδο αλλά τους συνδικαλιστές σε επανεκλογή, επισημαίνει η ΕΕΝ.

Με το συγκεκριμένο πλαίσιο, τονίζει η ΕΕΝ, οι κοινοτικές σημαίες εφαρμόζουν στην Αδριατική αθέμιτο ανταγωνισμό απέναντι στα υπό ελληνική σημαία επιβατηγά πλοία μέχρι οικονομικής κατάρρευσης των ελληνικών.

Ο ΣΕΕΝ, σύμφωνα με την ΕΕΝ, «έχοντας βασικό στόχο την εξυπηρέτηση κυρίως των αμερικανικών συμφερόντων πλοιοκτησίας, μπερδεύει το "home porting" με το καμποτάζ, ενώ παράλληλα αναφέρει χωρίς τεκμηρίωση ποσά δισεκατομμυρίων ευρώ, που δήθεν θα προέλθουν από την απελευθέρωση του καμποτάζ για τα μη κοινοτικά πλοία, υπό την πίεση πάντοτε των μη κοινοτικών πλοιοκτητών - αφεντικών του. Γι' αυτό ζητάει ο ΣΕΕΝ την άμεση άρση του καμποτάζ για τα μη κοινοτικά πλοία».

Στη συνέχεια η ΕΕΝ απευθύνει μία σειρά ερωτημάτων αμφισβητώντας ουσιαστικά την επιχειρηματολογία του ΣΕΕΝ, σύμφωνα με την οποία η άρση του καμποτάζ θα λειτουργήσει προς όφελος της οικονομίας. Τα ερωτήματα αφορούν, πόσα κοινοτικά πλοία χρησιμοποίησαν ως home port το λιμάνι του Πειραιά, αν οι Ιταλοί πλοιοκτήτες κρουαζιερόπλοιων προμηθεύονται υλικά από τη Νάπολη ή από την Τσιβιταβέκια, πόσες επιπλέον θέσεις εργασίας και τι ποσά σε δισ. ευρώ ήρθαν στο κρατικό ελληνικό ταμείο κατά το ΣΕΕΝ από την άρση του καμποτάζ για τα κοινοτικά πλοία, κ.ά.

H EEN κατηγορεί το ΣΕΕΝ ότι με «υποσχέσεις εισροής υπέρογκων ποσών» έπεισε και το Ναυτικό Επιμελητήριο για τις θέσεις του. Ο ΣΕΕΝ με υποσχέσεις εισροής αδικαιολόγητα υπέρογκων ποσών και εύκολη άνευ αντιλόγου επιχειρηματολογία έπεισε και το ΝΕΕ που έγινε υπέρμαχος της απελευθερώσεως του καμποτάζ για τα μη κοινοτικά κρουαζιερόπλοια. Έτσι ο ΣΕΕΝ έγινε ο μοναδικός εκφραστής ενός ιδιότυπου ΠΔ 177 περί στελέχωσης των Ε/Γ κρουαζιερόπλοιων μετά την άρση του κάποτε επίμονα ζητούμενου καμποτάζ για τα μη κοινοτικά πλοία, άλλοτε καθορίζοντας συνθέσεις πληρώματος που να περιλαμβάνουν 30 Έλληνες ναυτικούς, άλλοτε 25 με κύριο στόχο τους, την άρση του καμποτάζ για τα μη κοινοτικά πλοία.

Τέλος η ΕΕΝ απευθύνεται και στην ΠΝΟ ζητώντας να πληροφορηθεί τη θέση της.

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

συμφωνα με το ΒΗΜΑ, οι ακτοπλοοι (κυριως οι μικροι) απειλουν με διακοπη εργασιων αν δεν ικανοποιηθουν τα αιτηματα τους. (10 μηνη απασχοληση, κρατησεις υπερ τριτων, ναυολογιο, συνθεσεις κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απάντηση στους ισχυρισμούς του κ. Βεντούρη στέλνει η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων – Θαλαμηπόλων Εμπορικού Ναυτικού με σχετικό δελτίο τύπου. Οπως και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού

Link to comment
Share on other sites

η Αttica, που δε μετεχει στην ΕΕΝ, οπως ειδαμε εσπασε το μετωπο και καλει την ΠΝΟ να υπογραψει συμβαση μαζι της.

στην Ελλαδα εχουμε το εξης παραδοξο: ο προεδρος των εργοδοτων (ο προεδρος του ΣΕΒ, Δασκαλοπουλος), ειναι αεργος, στην ουσια δεν εχει δικη του επιχειρηση και η δουλεια του ειναι προεδρος του ΣΕΒ (οπως η Αλεκα ειναι ισοβια γραμματεας του ΚΚΕ). Ομοιως ο προεδρος της ΕΕΝ (των ακτοπλοων δηλαδη) δεν εχει δικη του εταιρεια, οπως και ο προεδρος της ενωσης τραπεζων κ.Γκορτσος (καμια συγγενεια με το Γκορτσο της ταινιας Τζενη Τζενη :D) δεν ειναι τραπεζιτης. αναφερθηκα σε τρες μεγαλες εργοδοτικες οργανωσεις, αλλα ειμαι σιγουρος οτι και αλλου το ιδιο θα συμβαινει (πχ ο μιχαλος που εχει και αυτος πουλησει τις επιχειρησεις του-αν δεν κανω λαθος- και ειναι ποτε προεδρος του ΕΒΕΑ και ποτε ΓΓ του υπουργειου οικονομικων ή ο γιγας Παπαθανασιου που ξεκινησε και αυτος απο το ΕΒΕΑ.

για ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, εργατικα κεντρα κλπ, δεν μιλαω, ισοβιοι συνδικαλιστες και μελλοντες υπουργοι ολοι τους.

βλεπουμε λοιπον οτι οι εκπροσωποι των εργαζομενων (δειτε ΠΝΟ και ΠΕΠΕΝ για παραδειγμα) δεν εργαζονται και οι εκπροσωποι των εργοδοτων (πχ ΕΕΝ, ΣΕΒ) δεν επιχειρουν.

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρουμε ότι με τις δηλώσεις του κου Βεντούρη, είναι απογοητευμένα και οργισμένα τα πληρώματα των πλοίων (είτε ΕΓ/ΟΓ είτε ΦΓ/ΟΓ) και με αυτά που ισχυρίζεται, πυροδοτεί εντάσεις

Link to comment
Share on other sites

ο αποστολος βεντουρης, εδωσε συνεντευξη στη δωρεαν εφημεριδα METRO, οπου στολιζει τον Ανδρεα Βγενοπουλο και τη MIG (μιλα για πυραμιδα που εξαπατα τους μετοχους της). Λεει μαλλιστα οτι η εταιρεια του, στοχο εχει να προστατευσει τους μικρομετοχους και τις μικρες, σιωπηρες και ανημπορες μειοψηφιες.

Αναφορα στη συνεντευξη κανουν Τα ΝΕΑ, οπου αναφερουν οτι η κοντρα αναζωπυρωθηκε απο το οτι η Attica, θυγατρικη της MIG, εσπασε το μετωπο των ακτοπλοοων. Γινεται αναφορα σε κυκλους της MIG που λενε οτι εχει ξανακανει τετοιες δηλωσεις ο Αποστολος Βεντουρης και εχει μηνυθει. Υπαρχει και ενα μικρο ιστορικο της κοντρας αυτης.

Ολο το κειμενο της συνεντευξης το βρηκα στο epatra (που λογικα απο καπου αλλου το ψαρεψε ;))

δειτε τι απαντησε ο ΑΒ, σε ερωτηση: "γιατι ομως τετοια επιμονη με τον κ. Βγενοπουλο"

Δεν είναι θέμα επιμονής, αλλά μία χαρακτηριστική περίπτωση αυτού που εκφράζει η ΚΕΡΒΕΡΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, την ανάγκη προστασίας των συμφερόντων της συχνά «σιωπηλής» ή «ανήμπορης» μειοψηφίας των εταιρειών. Η MIG προχώρησε το 2007 σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η οποία είχε ύψος 5,2 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα.

Η αύξηση αυτή διαφημίστηκε κατά κόρον και ο κ. Βγενόπουλος αναφέρεται συνήθως ως «Mr. MIG» και ως «ο ισχυρός άνδρας της MIG». Στα πλαίσια λοιπόν εντολής μετόχων του Ομίλου MIG και για την προστασία των συμφερόντων τους ξεκινήσαμε (και συνεχίζουμε με αμείωτη ένταση) τη διερεύνηση των δραστηριοτήτων του Ομίλου.

Απορια δικη μου, ο ΑΒ ειναι προεδρος της ΕΕΝ, επειδη ηταν αφεντικο στη ΝΕΛ και ξεμεινε; επειδη ειναι εκπροσωπος μικρομετοχων στη MIG; χρησιμοποιει τι θεση του στην ΕΕΝ, για να προωθει τις δουλειες του Κερβερου;

παντως το εργο του μικρομετοχου που διαμαρτυρεται, το εχουμε δει με τον ιδιο πρωταγωνιστη και στη sea star και στη HSW.

οποιος μπορει ας μας ξαναθυμισει ποιους εκπροσωπει η ΕΕΝ. μου θυμιζει λιγο αλλον προεδρο, που ψαχνει καθε μερα να δει ποσοι βουλευτες του απεμειναν.

ΥΓ: να αναμενουμε και επιθεση στον ομιλο Grimaldi? B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΕΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή αήθη δημοσιεύματα, ευτελιστικού περιεχομένου προς το πρόσωπο του Προέδρου της Ενώσεώς μας κ. Απόστολου Βεντούρη τα οποία πλέον των άλλων έχουν σαφές προειδοποιητικό, απειλητικό και κυρίως εκβιαστικό μήνυμα, η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, ανακοινώνει τα ακόλουθα:

Η ΕΕΝ δεν αναμείχθηκε μέχρι σήμερα στην αντιπαράθεση μεταξύ του κ. Απόστολου Βεντούρη και του κ. Ανδρέα Βγενόπουλου. Και τούτο παρά το γεγονός ότι είχε γίνει κοινωνός των καταγγελιών του κ. Απόστολου Βεντούρη. Ο κ. Απόστολος Βεντούρης δεν χρησιμοποίησε την ιδιότητά του ως Προέδρου της Ενώσεώς μας αναφορικά με την αντιπαράθεση αυτήν, κοινοποιώντας οτιδήποτε μέσω της εταιρείας «ΚΕΡΒΕΡΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» στην οποία είναι Διευθύνων Σύμβουλος.

Η ΕΕΝ στηρίζει απόλυτα τον Πρόεδρο της κ. Απόστολο Βεντούρη, ο οποίος σημειωτέον έχει εκλεγεί για δεύτερη συνεχόμενη φορά Πρόεδρός της, εκτιμώντας τους αγώνες του ώστε τα «θαμμένα» προβλήματα της ακτοπλοΐας για πρώτη φορά επί ημερών του να κοινολογηθούν σε ολόκληρη την νησιωτική Ελλάδα και να γίνουν γνωστά στο Πανελλήνιο.

Για τα θέματα των διαπραγματεύσεων με τα ναυτεργατικά σωματεία καθιστούμε σαφές ότι ο Πρόεδρος της ΕΕΝ δεν ενεργεί αυτοβούλως, αλλά υλοποιεί συγκεκριμένες αποφάσεις των μελών της Ενώσεώς μας. Εξ΄ άλλου η ΕΕΝ έχει παραχωρήσει συνεντεύξεις τύπου, στις οποίες έχει διατυπώσει τις πάγιες θέσεις της με πλήρη καθαρότητα και συνέπεια.

Για το θέμα του ναυτικού φυλλαδίου του κ. Βεντούρη, σεβόμεθα την παράκλησή του να απαντήσει προσωπικά ο ίδιος αφού είναι προσωπική του υπόθεση και δεν επιθυμούμε να τοποθετηθούμε ως Ένωση.

Η Ένωσή μας (ΕΕΝ) τα μέλη της οποίας έχουν αποκλειστικά και μόνο ως κύρια ενασχόληση την ακτοπλοΐα, την κρουαζιέρα και την διακίνηση επιβατών δια πλοίων δεν θα αφήσει να συνεχιστεί αυτή η πρωτοφανής κατάσταση, η οποία τελικά θα καταστρέψει τις εταιρείες επιβατηγού πλοιοκτησίας στο σύνολό τους.

ΕΕΝ

απόΕλληνική ακτοπλοια

Link to comment
Share on other sites

η ανακοινωση, ειναι απαντηση στη χτεσινη συνεντευξη του Π.Βεττα, ο οποιος αναμεσα σε αλλα, ζητησε και να μπορει η ΣΕΕΝ να υπογραφει συλλογικες συμβασεις και στην ακτοπλοια

η σημερινη ναυτεμπορικη εχει περισσοτερες λεπτομερειες

Το 2010 είχαμε 20 ημέρες απεργίες εκ των οποίων 15 από την ΠΝΟ και πέντε από την ΠΕΜΕΝ. Μία ημέρα απεργίας μέσα στο καλοκαίρι ισοδυναμεί για τον όμιλο με απώλεια 1,7 εκατ. ευρώ. Η αύξηση του 2% που δώσαμε ήταν κόστους 1,1 εκατ. ευρώ. Από την απεργία της ΠΝΟ τις τελευταίες ημέρες χάσαμε ήδη 900.000 ευρώ.

- Δεν συζητάμε επιχειρησιακές συμβάσεις. Θέλουμε υπογραφή σύμβασης με την ΠΝΟ. Αν στο μέλλον αλλάξει κάτι θα πρέπει πρώτα να το εξηγήσουμε.

- Τα μέλη του ΣΕΕΝ στην ακτοπλοΐα ελέγχουν το 48,1% των δρομολογίων, το 55,23% των επιβατών, το 52,5% των ΙΧ και το 52% των φορτηγών (εκτός γραμμών Αργοσαρωνικού).

- Ζητάμε από τον κ. Διαμαντίδη να αναγνωρίσει και τον ΣΕΕΝ σαν συλλογικό εκπρόσωπο της ακτοπλοΐας. Ο νόμος για τις εκπροσωπήσεις των εργοδοτών είναι του 1944 και καταρτίσθηκε από την ελληνική κυβέρνηση του Καΐρου.

- Τέλος ο κ. Βέττας, δεν απέκλεισε την ένωση των δυο φορέων (ΕΕΝ και ΣΕΕΝ) εάν αποχωρήσει ο κ. Βεντούρης.

αν αναγνωριστει στη ΣΕΕΝ (Συνδεσμος Επιχειρησεων Επιβατηγου Ναυτιλιας) η δυνατοτητα εκπροσωπησης πλοιοκτητων της εσωτερικης ακτοπλοϊας, τοτε θα εχουμε μεταπηδησεις αρκετων μικρων εταιρειων, που δεν ενθουσιαζονται απο το σημερινο προφιλ της ΕΕΝ, απο την ΕΕΝ στη ΣΕΕΝ και ο ΑκΒ θα ειναι σαν τον Γκορμπατσωφ στο τελος του 1991, προεδρος του εαυτου του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποχωρησαν ΑΝΕΚ κ HSW απο την ΕΕΕ

Ο Μανώλης Γαλανάκηςκαι ο Αντώνης Αγαπητός υπέβαλαν την παραίτησή τους από την ΕΕΝ.

Eξελίξεις αναμένονται στην Ελληνική Ακτοπλοϊα. Την περασμένη Παρασκευή αποχώρησε από την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, η ΑΝΕΚ και η Hellenic Seaways γεγονός το οποίο σηματοδοτεί αλλαγές. Και αυτό γιατί οι δύο εταιρείες ήταν οι βασικοί πυλώνες στήριξης της συγκεκριμένης Ένωσης που έχει πρόεδρο τον Απόστολο Βεντούρη.

Η ΕΕΝ είναι το αντίπαλο δέος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) όπου κυριαρχεί η Attica με τις θυγατρικές, τη Superfast Ferries και τη Blue Star Ferries, ενώ μέλος είναι οι Μινωϊκές και η Aegean.

Μετά την αποχώρηση της ΑΝΕΚ και της HSW από την ΕΕΝ , ισχυρός πόλος εμφανίζεται ο ΣΕΕΝ χωρίς να γνωρίζει τι θα κάνουν οι δύο εταιρείες όπου είναι μεγαλομέτοχος η Sea Star.

Κύκλοι της ακτοπλοϊας δεν αποκλείουν το σενάριο να υπάρξουν συζητήσεις μεταξύ των Ομίλων ΑΝΕΚ και Attica σε μία πρώτη φάση προσέγγισης για το κοινό καλό της ακτοπλοϊας και ό,τι ήθελε προκύψει.

Οι εξελίξεις θα είναι ταχύτατες σε έναν χώρο όπως η ακτοπλοϊα που έχει βουλιάξει στα δάνεια ενώ τα χρέη της φθάνουν τα 250 εκ. ευρώ.

www.marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

αν αναγνωριστει στη ΣΕΕΝ (Συνδεσμος Επιχειρησεων Επιβατηγου Ναυτιλιας) η δυνατοτητα εκπροσωπησης πλοιοκτητων της εσωτερικης ακτοπλοϊας, τοτε θα εχουμε μεταπηδησεις αρκετων μικρων εταιρειων, που δεν ενθουσιαζονται απο το σημερινο προφιλ της ΕΕΝ, απο την ΕΕΝ στη ΣΕΕΝ και ο ΑκΒ θα ειναι σαν τον Γκορμπατσωφ στο τελος του 1991, προεδρος του εαυτου του.

τελικα οι εξελιξεις τρεχουν γρηγοροτερα απο οτι περιμεναμε. η κινηση της sea star (ANEK/HSW) ειναι σαφεστατα ενας κλαδος ελαιας προς την Attica, αλλα και δευτερευοντως προς τη Minoan (που και αυτη ειναι στη ΣΕΕΝ και προς την οποια χρωστανε κιολας).

Link to comment
Share on other sites

Τί μεσολάβησε άραγε στο τελευταίο 10ήμερο και από την απόλυτη στήριξη στον ΑκΒ φθάσαμε στην αποχώρηση? Και ποιά άραγε είναι η θέση της ΝΕΛ σε όλα αυτά?

Μάλλον αναμένεται να είναι πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...