Jump to content
Shipfriends

ΕΕN Ένωση Επιχειρήσεων Nαυτιλίας


Recommended Posts

Μιάς και ο κ. Παυλίδης δεν μας έκανε την τιμή να πει ένα ονοματάκι, μήπως θα έπρεπε να το κάνει η ίδια η ΕΑΑ? Και μάλιστα, πριν ζητήσει εκ νέου την κατάργηση του επίναυλου, να απαιτήσει από τα μέλη της (εάν υπάρχουν) να αποδώσουν τα οφειλόμενα ποσά?

Νομίζω ότι θα πρέπει να το κάνει, καθώς κάθε αίτημα για κατάργηση του επίναυλου θα φαντάζει ως αίτημα για να χαριστούν τα οφειλόμενα ποσά. Και στο κάτω-κάτω της γραφής είναι και ζήτημα ίσης αντιμετώπισης και υγιούς ανταγωνισμού.

Ετοιμάζει ρύθμιση για την είσπραξη του επίναυλου

«E» 18/3

«Φρένο» στην κατακράτηση των εσόδων του επίναυλου από ακτοπλοϊκές εταιρείες επιδιώκει να βάλει η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ξεκινήσει να ετοιμάζεται νομοθετική ρύθμιση, ώστε να κατατεθεί αμέσως στη Βουλή με στόχο: Να δημιουργηθεί ένας συγκεκριμένος μηχανισμός είσπραξης των χρημάτων που καταβάλλονται από τον επιβάτη στην τιμή του εισιτηρίου, αλλά όπως έχει διαπιστωθεί στην πράξη υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην απόδοσή τους.

Σε σχετική αναφορά του στη Βουλή ο πρώην υπουργός Αιγαίου Αριστοτέλης Παυλίδης προσδιόρισε τις οφειλές που υπάρχουν «κοντά στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ». Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες, η αντιμετώπιση των καθυστερήσεων στην απόδοση των χρημάτων προβληματίζει τις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, αφού με το ισχύον πλαίσιο είναι δύσκολη ακόμα και η επιβολή κυρώσεων.

Ο κ. Παυλίδης στην ομιλία του, αφού συνεχάρη την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας για την πρωτοβουλία που παίρνει, ήταν ιδιαίτερα καυστικός για όσες εταιρείες παρακρατούν τα χρήματα, τα οποία πληρώνουν οι επιβάτες.

«Δεν μπορεί να εισπράττει επίναυλο από τον επιβάτη ο οποιοσδήποτε ακτοπλόος-επιχειρηματίας και να μην τον αποδίδει εις το κράτος. Εάν είναι ακριβής η πληροφορία ότι υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις οφειλών κοντά στο 1.500.000 ευρώ, πού πάμε; Εδώ για πέντε δεκάρες βάζουμε τον κόσμο στο κρατητήριο. Πού πάμε, λοιπόν;», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός.

Να σημειωθεί ότι ο επίναυλος, που επιβαρύνει με 3% την τιμή του εισιτηρίου των πλοίων της ακτοπλοϊας, καθιερώθηκε από την 1η Νοεμβρίου 2002 και είναι το μοναδικό έσοδο του κράτους για τη διάθεση επιδοτήσεων για την κάλυψη των λεγόμενων άγονων γραμμών.

Η καθιέρωση του επίναυλου είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από νησιώτες, αλλά και από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Οι τελευταίες ζητούν, μέχρι τώρα, την κατάργησή του μαζί με όλα τα τέλη υπέρ τρίτων, που βαρύνουν το εισιτήριο.

Η Νέα Δημοκρατία πριν από τις εκλογές του 2004 είχε ανακοινώσει στο πρόγραμμά της ότι θα προχωρήσει στην κατάργηση του επίναυλου, αναφέροντας πως «το κόστος για τη στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας πρέπει να το επωμίζεται η πολιτεία και όχι να μετακυλίεται στους κατοίκους της».

Αργότερα, με την ανάληψη της διακυβέρνησης, σε σχετικές ερωτήσεις ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης είχε θέσει την κατάργηση του επίναυλου σε ορίζοντα τετραετίας, αλλά τώρα αναζητούνται -και σωστά- τρόποι είσπραξης απ όσες εταιρείες καθυστερούν την απόδοσή του.

Στ. Μαλαγκονιάρης

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&tag=8477&pubid=668447

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αίτημα για να υποχρεωθούν τα λιμενικά ταμεία και οι Οργανισμοί Λιμένος ετησίως να δημοσιοποιούν τόσο το ύψος των εσόδων που προέρχονται από τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, όσο και τα έργα που εκτελούνται προς όφελος των επιβατών, καταθέτει η Ενωση Επιχειρήσεων ΑκτοπλοΪας. Σε ανακοίνωσή της προσθέτει ότι εφόσον δεν αποδεικνύεται η ανταποδοτικότητα, τα τέλη αυτά να μειώνονται ή να καταργούνται και να μην επιβαρύνουν χωρίς λόγο το κόστος ταξιδίου
Στη σημερινή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ο Αντιπρόεδρος του ΛΤ Σύρου κ.Βελισσαρίου απαντά σε δηλώσεις του κ. Σακέλλη που έγιναν στην ΚΓ (8/5) και υπεραμύνεται των ΛΤ και της ανταποδοτικότητας του τέλους 5% για τα ΛΤ. Ο κ Βελισσαρίου αφού ξεκαθαρίζει ότι τυχόν κατάργηση του τέλους 5% θα σημαίνει αυτομάτως και την κατάργηση των ΛΤ, καθώς είναι ο μόνος πόρος τους…λέει ότι το ΛΤ Σύρου (που περιλαμβάνει και Κέα, Κύθνο, Σέριφο) το 2007 διέθεσε 150.000 ευρώ για έργα βελτίωσης των λιμενικών εγκαταστάσεων. Και επισημαίνει ότι υπάρχουν στοιχεία (έσοδα-έξοδα) που αποδεικνύουν ότι το τέλος είναι πλήρως ανταποδοτικό. Βέβαια, ο κ. Βελισσαρίου ξεκαθαρίζει ότι μιλάει για το δικό του ΛΤ και δεν «ξέρει εάν κάποιο ΛΤ κάνει κάποιους δρόμους…», αναφερόμενος στις δηλώσεις του κ. Σακέλλη που υποστήριζε ότι κάποια ΛΤ δίνουν τα χρήματα σε άλλα έργα και όχι σε λιμενικά έργα.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η επιτροπή ανταγωνισμού θα ασχοληθεί με την EEA "με σκοπό τη συγκέντρωση υλικού από το οποίο να προκύπτει ότι η Ένωση κατά παράβαση των όσων προβλέπει ο νόμος επεδίωξε παρέμβαση στην τιμολογιακή πολιτική ακτοπλοϊκής εταιρείας." (όπως αναφέρει η ναυτεμπορική)

Σίγουρα πολύ καλή κίνηση της αρχής και μακάρι να επεμβαίνουν έτσι αυτεπάγγελτα σε ανάλογες περιπτώσεις.

Πάντως το γεγονός ότι ο k Σακέλλης παραμένει μέλος του ΔΣ της EEA προσωπικά μου δείχνει ότι πιστεύει στην οργανωμένη φωνή της Ένωσης σαν το πιο κατάλληλο μέσον (από τα υπάρχοντα) για διεκδίκηση θεμάτων από το Υπουργείο όπως οι υπέρ τρίτων κρατήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστική ήταν η συζήτηση μεταξύ Μιχάλη Σακέλλη και Μάκη Αγούδημου στη χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ της Ε.Ε.Α(Ενωση Εφοπλιστών Ακτοπλοίας)μετά την πρόταση μομφής που υπέβαλαν 7 μέλη

κατά του Προέδρου Μιχάλη Σακέλλη.

«Το Ανθή-Μαρίνα με 45 μέλη πλήρωμα πήρε 100 φορτηγά και έκαψε 10 ντενεκέδες πετρέλαιο και μπήκε μέσα. Εσείς με το <<Διαγόρας>> πήρατε 40 φορτηγά με 200 επιβάτες , έχετε το διπλάσιο πλήρωμα και καίτε 100 ντενεκέδες πετρέλαιο. Πόσο μπήκατε μέσα και πως θα καλύψετε τη χασούρα» ήταν το ερώτημα του καπετάν Μάκη προς τον Μιχάλη Σακέλλη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Star, δεν απάντησε στο ερώτημα και τόνισε στον Μάκη Αγούδημο: "Δεν συζητάω θέματα που αφορούν την εμπορική πολιτική της εταιρείας στην ΕΕΑ, γιατί είναι ένα θέμα που δεν αφορά κανέναν από τους παριστάμενους".

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για καρτέλ που λέγονται κι άλλα τινά δεν πιστεύω ότι ύπάρχει τέτοιο θέμα. Το θέμα είναι απλό .Αν μια εταιρία έχει την δυνατότητα να παγώσει τις τιμές γιατί έχει είτε μεγάλο αποθεματικό είτε μπορεί να καλύψει τις ζημιές από άλλες επιχειρήσεις του ομίλου δεν έχουν την δυνατότητα να το κάνουν όλες οι εταιρίες και ειδικά οι μικρομεσαίες.Αυτή είναι μία εταιρία κι ααντε μετά βίας να βρεθεί και μια δεύτερη.

Οπότε σαν κίνηση αντιβαίνει στα συμφέροντα των υπόλοιπων εταιρίων οπότε και οι αντιδράσεις εκ μέρους τους είναι εύλογες αφού θίγονται εφόσον ο πρόεδρος της εταιρίας αυτής είναι και εκλεγμένος πρόεδρος της ΕΕΑ της οποίας στόχος της είναι τα συμφέροντα του συνόλου των ακτοπλοικών εταιριών.

Link to comment
Share on other sites

Την παραίτηση του από το Δ.Σ. της Ε.Ε.Α. υπέβαλε πριν από λίγο ο Α. Αγαπητός, ενώ φήμες του λιμανιού αναφέρουν πως τη θέση του προέδρου θα διεκδικήσει ο Απόστολος Βεντούρης.

Link to comment
Share on other sites

Και για να ελαφρύνουμε λίγο το -πράγματι- βαρύ κλίμα, ας βάλουμε ένα κουίζ: γιατί οι ακτοπλόοι εξέλεξαν πρόεδρο τον Α. Βεντούρη?:confused:

Απάντηση: γιατί ο Α(πόστολος) Β(εντούρης) είναι ο μόνος που μπορεί να αντιμετωπίσει τον Α(νδρέα) Β(γενόπουλο)...στις αγωγές. :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για τα άλλα, σε σχέση όμως με τις "υπέρ τρίτων κρατήσεις"...ο παραλογισμός καλά κρατεί! Ανεξαρτήτως προσώπων.

Από πού κι ως πού το ποσοστό των πρακτορείων και ο ΦΠΑ μπαίνει στην ίδια μοίρα με τα λεμβουχικά?

Ας βγεί κάποιος με στοιχεία και να ζητήσει την κατάργηση του ΦΠΑ ... γιατί δεν ειναι ανταποδοτικός.

Αφού πρώτα καταργήσει ο ίδιος τους πράκτορες, γιατί δεν είναι ανταποδοτικοί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέα ρότα χαράσσει το ΔΣ της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας μετά την εκλογή νέων μελών, στη διάρκεια της σημερινής έκτακτης Γ.Σ.

Πηγη: MARINEWS

Πρόεδρος παραμένει ο Απόστολος Βεντούρης της ΝΕΛ.

Α' Αντιπρόεδρος: Αντώνης Αγαπητός, της HSW που τελικά ανακάλεσε την αποχώρησή του από την Ένωση.

Β' Αντιπρόεδρος: Βαγγέλης Βεντούρης, της Ventouris C - LINES

Γενικός Γραμματέας: Χρήστος Λιούλιος, προερχόμενος από τη θέση του Β' Αντιπροέδρου.

Α' Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας Μανώλης Γαλανάκης, της ΑΝΕΚ

Στη θέση του Μιχάλη Σακέλλη, που αποχώρησε, εξελέγη ο Αδαμάντιος Καρασανάκης της ΛΑΝΕ. Εξελέγησαν και τρία αναπληρωματικά μέλη. Πρόκειται για τους Μανώλη Λαμπρινό από την GA Ferries, Θεολόγο Παναγιωτάκη της Fast Ferries, και Νίκο Καρδαρά της ΑΝΕΖ.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από την αποχώρηση της BSF από την ΕΕΑ, σήμερα όλες οι εταιρείες του ομίλου της MIG αποχώρησαν από τον ΣΕΒ. Προφανώς, η MIG έχει αρχίσει κατά μέτωπον αγώνα εναντίον όλων, διεκδικώντας τον χώρο που της αναλογεί.

Θα μου πείτε και τι μας κόφτει? Ορθόν...ουδόλως!

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ακουγεται, ολες οι εταιρειες της Marfin, θα αποχωρησουν απο τις αντιστοιχες εργοδοτικες "Λεσχες" (ΕΕΤ, ΣΕΒ, ΕΕΑ κλπ) και το επομενο βημα θα ειναι να γινει αντιστοιχη συσταση και στους εργαζομενους των εταιρειων του ομιλου να αποχωρησουν απο τα αντιστοιχα συνδικατα (ΟΤΟΕ, ΓΣΕΕ, ΠΝΟ κλπ). Στοχος ειναι να διαπραγματευονται με ολους και για ολα οι επικεφαλης του ομιλου απευθειας.

Link to comment
Share on other sites

Ο Απ. Βεντούρης προειδοποίησε ότι πολλές ακτοπλοϊκές θα βάλουν λουκέτο και κάλεσε τους ναυτεργάτες σε... κοινή απεργία! Απάντηση - «κατηγορώ» από την ΠΝΟ

Πηγη: ΕΘΝΟΣ

Εφοπλιστές προς ναυτεργάτες: Ελάτε να απεργήσουμε μαζί και να δέσουμε τα πλοία, για να αυξήσει το κράτος τις... επιδοτήσεις στα πλοία μας!

Με αυτό το αίτημα πέρασε χθες το κατώφλι της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ο πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας κ. Απόστολος Βεντούρης, στέλνοντας τελεσίγραφο προς την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον υπουργό Γ. Βουλγαράκη πως «αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα των εφοπλιστών, τον Σεπτέμβρη θα κλείσουν πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες λόγω οικονομικών προβλημάτων» (είπε πως θα μείνουν μόνο δύο).

Οι ακτοπλόοι μέσω του προέδρου τους -αν και το τελευταίο διάστημα κάποιοι απ αυτούς έχουν δηλώσει πως δεν τους εκφράζει η Ενωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας- αναζητούν... δεκανίκι στους ναυτεργάτες. Και βέβαια τους απειλούν πως θα βρεθούν στον δρόμο!

Το οξύμωρο όμως και το προκλητικό είναι πως στη χθεσινή συνάντηση του κ. Βεντούρη με την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ οι συνδικαλιστές τους είπαν πως ένας εφοπλιστής μες το καλοκαίρι χρωστάει δύο μηνιάτικα στους ναυτικούς και πως η πλειονότητα των ακτοπλόων παραβιάζει τη ΣΣΕ και τη νομοθεσία. Κι εκείνος δεν... απάντησε!

Ο γ.γ. της ΠΝΟ, Γιάννης Χαλάς, και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Ε.Ν., Σάββας Τσιμπόγλου, κατήγγειλαν πως «η ΣΑΟΣ χρωστάει δύο μηνιάτικα στους ναυτικούς, ενώ η ΑΝΕΚ έκοψε τα 100 ευρώ (για τον Ιούνιο) που η ΣΣΕ αναφέρει ρητά πως δικαιούνται οι ναυτικοί για τα εξπρές δρομολόγια».

Ο κ. Απ. Βεντούρης τους είπε πως η Ολυμπιακή επιδοτείται με 600 εκατ. ευρώ. Και επομένως αν το κράτος θέλει πλοία όλο τον χρόνο κι εκείνοι θέλουν 10μηνη απασχόληση πρέπει να επιδοτηθούν οι εταιρείες. Δηλαδή να φθάσει η επιδότηση στα 170-175 εκατ. ευρώ ετησίως!

Ο ίδιος μίλησε για κατάργηση των τελών υπέρ τρίτων. Οπως είναι το τέλος για το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών-Οχημάτων - επομένως νέο «χτύπημα» στο ΝΑΤ.

Επίσης στις δηλώσεις του ο κ. Βεντούρης είπε πως «οι εφοπλιστές έχουν δώσει πολλά λεφτά στο ΝΑΤ και το ερώτημα είναι πού πήγαν όλα αυτά, στο παρελθόν»!

Ο κ. Βεντούρης ζήτησε από την ΠΝΟ να χαράξουν κοινή γραμμή αγώνα απέναντι στην κυβέρνηση.

Ο γ.γ. της ΠΝΟ, Γιάννης Χαλάς, απάντησε: «Από το πετρέλαιο πρώτα απ όλα θίγονται οι εργαζόμενοι. Εμείς λέμε στους ακτοπλόους να πράξουν αυτά που υποχρεούνται. Να πληρώσουν τους μισθούς που χρωστάνε, να εφαρμόσουν τη ΣΣΕ και τη νομοθεσία. Εμείς σε καμία περίπτωση δεν θα αφήσουμε να χαθούν τα δικαιώματα των ναυτικών. Και ο αγώνας μας θα είναι αυτόνομος».

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού κ. Σάββας Τσιμπόγλου κατήγγειλε:

«Εμείς υπογραμμίσαμε πως οι ναυτεργάτες, οι εργαζόμενοι είναι τα μόνιμα υποζύγια. Η πεμπτουσία του κ. Βεντούρη και όλων των εφοπλιστών είναι η ανταγωνιστικότητα του κεφαλαίου και η κερδοφορία του. Ο μόνος δρόμος είναι ο αγώνας ενάντια σ' αυτήν την πολιτική την αντιλαϊκή. Αγώνας των εργαζομένων σκληρός!».

Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Βεντούρης ζήτησε από την ΠΝΟ να χαράξουν κοινή γραμμή αγώνα απέναντι στην κυβέρνηση.
Άλλος ένας εργοδότης που καταργεί τις παρωχημένες πλέον διαχωριστικές γραμμές μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων!

ΥΓ1.: Οι ναυτικοί είναι ακόμη επιστρατευμένοι ή έχουν πάρει απολυτήριο?

ΥΓ.2: Μετά και την δήλωση του Αγούδημου στο ΣΑΣ ότι δεν τον εκπροσωπεί η ΕΕΑ, μήπως υπάρχει πρόβλημα αντιπροσώπευσης? Έχουν προηγηθεί βέβαια οι αποχωρησεις της BSF και των Μινωικών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εξορθολογισμό του πλαισίου που αφορά στη σύναψη συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας για την κάλυψη των άγονων γραμμών πρότεινε πριν από λίγο η ΕΕΑ, με στόχο τη διαφάνεια και τις ίσες ευκαιρίες.

Με φόντο τα τεκταινόμενα στο ακτοπλοϊκό, επιχειρηματικό και επιχειρησιακό σκηνικό, όσον αφορά τις άγονες γραμμές αλλά και την «σκανδαλολογία» που έχει αναπτυχθεί, η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας με ανακοίνωση που εξέδωσε μετά τη λήξη της σημερινής συνεδρίασης, γνωστοποιεί ότι:

«Το Δ.Σ. της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας ομόφωνα αποφάσισε να ζητήσει από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, να ενεργοποιήσει άμεσα τη λειτουργία Επιτροπής με τη συμμετοχή εκπρόσωπων της ΕΕΑ, για τον εξορθολογισμό των όρων, των κριτηρίων και της αναγκαιότητας καθορισμού συγκεκριμένων δρομολογίων κατά τη σύναψη συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας, βάσει δημοσίων διεθνών διαγωνισμών.

Στόχος της ΕΕΑ, είναι η διαφάνεια, η παροχή ίσων ευκαιριών στη συμμετοχή όλων των πλοιοκτητριών εταιριών στα δρομολόγια (κατανομή αγοράς), και τη μη ύπαρξη εμποδίων εισόδου στην εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών.

Με την υιοθέτηση διαφάνειας και ρεαλιστικών όρων, θα είναι δυνατή και η συμμετοχή των Ευρωπαίων πλοιοκτητών, οι οποίοι, μέχρι σήμερα (παρά την επί πενταετία θρυλούμενη απελευθέρωση), δεν έχουν επιδείξει κανένα ενδιαφέρον για συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς, για τη σύναψη συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας, γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι πλέον αναγκαία η αλλαγή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου και ο εναρμονισμός του με τον Καν. 3577/92 EE. »

www.theseanation.gr

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έκτακτη συνάντηση είχαν πριν λίγη ώρα ο Πρόεδρος της ΕΕΑ Απόστολος Βεντούρης και ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, στην οποία τέθηκε επί τάπητος το ύψος των «άγονων» επιδοτήσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα θέματα τα οποία συζητήθηκαν αφορούσαν στις άγονες γραμμές και το ύψος των επιδοτήσεων.

Σε ερώτηση του TheSeaNation για την ατζέντα των συζητήσεων, ο κ.Βεντούρης απάντησε ότι δεν υπάρχει τίποτα ανακοινώσιμο και όλα τα θέματα θα παρουσιαστούν σε συνέντευξη Τύπου που έχει προγραμματιστεί να δώσει η Ένωση, την Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι, στο κτίριο Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς.

theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το μεσημέρι δόθηκε η συνέντευξη τύπου της ΕΕΑ, η οποία δημιούργησε έντονες αντιδράσεις και αντεγκλήσεις. Εκτός από την κόντρα Αγούδημου – Βεντούρη για την οποία μας ενημέρωσε ο Lefteris, κόντρα ξέσπασε και ανάμεσα στο Γενικό Γραμματέα του ΥΕΝ και τον πρόεδρο της Ένωσης.

Πόλεμος ανακοινώσεων μεταξύ ΥΕΝ και Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας ξέσπασε με αφορμή τις κατηγορίες του προέδρου της ΕΕΑ περί ύπαρξης φωτογραφικών διατάξεων στον επικείμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές.

Αναλυτικά, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και πρόεδρος του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, καθηγητής κ. Ιωάννης Τζωάννος, έκανε την εξής δήλωση:

"Προτεραιότητα για το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής είναι η κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των νησιών με συνεχή ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Για να επιτευχθεί αυτό, γίνεται πάντοτε διαβούλευση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) βάσει των προτάσεων τοπικών φορέων από διάφορες περιοχές της χώρας και χρηστών για διατύπωση γνώμης.

Στο Σ.Α.Σ. συμμετέχουν, όπως είναι γνωστό, με δικαίωμα ψήφου εκτός από τους Γενικούς Γραμματείς του Υπουργείου και άλλους υπηρεσιακούς παράγοντες, εκπρόσωποι της νομαρχιακής και δημοτικής αυτοδιοίκησης (ΕΝΑΕ, ΚΕΔΚΕ), των ναυτεργατών (ΠΝΟ), του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, των ναυτικών πρακτόρων, της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, του συνδικάτου χερσαίων εμπορευματικών μεταφορών κ.α.

Επισημαίνεται ότι για τους διαγωνισμούς που επαναπροκηρύσσονται υπάρχουν ομόφωνες γνωμοδοτήσεις του Σ.Α.Σ.".

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας απαντώντας στη τοποθέτηση του κου Ιω. Τζωάννου αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση τα εξής:

"Κατανοούμε απόλυτα την αμηχανία του καθηγητού κου Ιω. Τζωάννου και τους λόγους που προσπαθεί να υπερασπισθεί ένα υπό κατάρρευση καθεστώς του οποίου υπήρξε κεντρικός διαχειριστής. Καλούμε τον καθηγητή κ. Τζωάννο, ως Γενικό Γραμματέα του αρμοδίου Υπουργείου, να εναρμονισθεί με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και νομοθεσία".

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...