Nick the Greek Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Τραγικό θάνατο βρήκε ναυτικός, μέλος του πληρώματος του πλοίου «Ρομίλντα», όταν καταπλακώθηκε από συρόμενο τράκτορα την ώρα που ο οδηγός του επιχειρούσε όπισθεν χειρισμούς φόρτωσης στο πλοίο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ναυτικός βρισκόταν στον καταπέλτη του πλοίου όπου τοποθετούσε ενισχυτικό ταπέτο από σχοινιά προκειμένου να γίνεται ομαλά η φόρτωση των οχημάτων. Προανάκριση διενεργεί το Α' Λιμενικό Τμήμα Πειραιά. Πηγή: Σκάι & Ναυτεμπορικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Η ανακοίνωση από το ΥΕΝ, που λέει ότι το ατύχημα έγινε όταν έβγαινε ο τρακτορας (ελκυστηρας) από το πλοίο. Θανάσιμα τραυματίσθηκε στις 11.40 σήμερα, 58χρονος, μέλος πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», όταν παρασύρθηκε από Φ/Γ όχημα (ελκυστήρα) το οποίο εξέρχετο από το γκαράζ του πλοίου. Ο ανωτέρω μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Από το Α’ Λιμ. Τμήμα του Κ.Λ. Πειραιά που διενεργεί προανάκριση, συνελήφθη ο 38χρονος οδηγός του Φ/Γ οχήματος ο οποίος θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα κατά την αυτόφωρη διαδικασία. Το πλοίο έχει προγραμματισμένο δρομολόγιο στις 15.00 σήμερα από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σίκινο-Φολέγανδρο-Θήρα-Ανάφη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 29, 2006 Author Share Posted August 29, 2006 Σημερα το βραδι στα 200αρια και με αφορμη το παραπανω ανατριχιαστικο ατυχημα(δεν θα αναφερω λεπτομερειες που εφθασαν στα αυτια μου), γινονταν ελεγχοι στα φορτηγα αυτοκινητα απο λιμενικους για το αν διαθετουν ηχητικο σημα οταν μπαινει η οπισθεν. Φυσικα και τα περισσοτερα(και ειδικα τα παλια) δεν διαθετουν και δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω το αν υποχρεουνται να διαθετουν απο τη νομοθεσια. Το θεμα δεν ειναι εκει για μενα, το θεμα ειναι κατα τη γνωμη μου και για μια ακομη φορα η επαναλαμβανομενη ξεφτιλα. Οπως στον αποηχο του ατυχηματος των Τεμπων(θα βρειτε σχετικες αναφορες σε παλαιοτερες αναφορες κινησεων του Πειραια) για καποιο διαστημα ειχαμε στο λιμανι εντατικους ελεγχους στα φορτηγα, τα ιδια θα εχουμε και τωρα. Και οπως και τοτε μετα απο 1-2 μηνες το πολυ(μεχρι να κοπασει ο θορυβος δηλαδη) ολα αυτα θα σταματησουν και οι Αρχες αλλα και ο καθενας απο μας θα επανελθει στην καθημερινη του νιρβανα. Λες και δεν ηξεραν τοσα χρονια οτι ηχητικα σηματα δεν υφιστανται στα περισσοτερα φορτηγα, λες και δεν βλεπουν καθε μερα οτι η ποιοτητα των ελαστικων των περισσοτερων φορτηγων αγγιζει τα ορια της εγκληματικης πραξης, λες και δεν επιτρεπουν καθε μερα να φορτωνονται κακοδεμενα φορτια(πχ λυομενα δεμενα με ξεφτισμενους ιμαντες) η επικινδυνα. Αυτα για να ξερουμε και τι λεμε δηλαδη. Και η ασυνειδητη, πνευματικη ολων ημων μαστουρα, συνεχιζεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Ο άτυχος ναυτικός ήταν ο υπολοστρομος του πλοίου. Ο ναυτικός ήταν συμπληρωμένος για σύνταξη, αλλά οι ανάγκες της ζωής τον έκαναν να καθυστερεί να καταθέσει τα χαρτιά για τη σύνταξη. Το φορτηγό άνηκε στην εταιρεία Αφοι Αρβανίτη και είχε προορισμό τη Σαντορίνη. Αυτή τη στιγμή το φορτηγό είναι παρκαρισμένο έξω από το λιμεναρχείο μέχρι να έρθει, ο πραγματογνώμονας για να το ελέγξει. Επειδή άκουσα τις απόψεις από τη G.A. Ferries & τον Αρβανίτη, και είχαν μια μικρή διάφορα (αλλά ουσιαστική για μένα) δε θα αναφερθώ, πως έγινε το ατύχημα, γιατί όντως το θέαμα ήταν συγκλονιστικό έως φρικαλέο. Στο σημείο που είχε γίνει το ατύχημα, είχαν αφήσει μια ανθοδέσμη, όπου τη μετακίνησε ένας καβοδετης εχθές για να δέσει το Δημητρουλα το βράδυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Ο τρακτορας που κτύπησε το ναυτικό, φαίνεται ότι ελέγχθηκε από το πραγματογνώμονα , γιατί τη Παρασκευή ήταν στο Ρομιλντα για πάρει μια καρότσα. Τα μέτρα φόρτωσης και εκφόρτωσης στο Ρομιλντα ήταν αρκετά αυστηρά , από τη μεριά του λιμεναρχείο και του πλοίου. Για παράδειγμα να αναφέρω ότι πήγε ένας συνοδηγός μέσα στο γκαράζ για να κοτσάρει μια νταλίκα (υπό την επήρεια του αλκοόλ) και όταν το πήραν χαμπάρι, τον έβγαλαν έξω!! Μετά από μια εβδομάδα θέλω να ξέρω εάν θα κάνουν τα ίδια, που θα έχει ξεχαστεί το ατύχημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Μία πτυχή του θέματος που δεν αγγίζετε είναι το θαύμα που συντελείται καθημερινά στην ακτοπλοϊα μας. Με τις συνθήκες φορτοεκφόρτωσης που επικρατούν σε λιμάνια και καταπέλτες...είναι θαύμα ότι δεν έχουμε καθημερινά και από ένα θάνατο ναυτικού ή επιβάτη πάνω στον καταπέλτη, στο γκαράζ ή στη προβλήτα. Όποιος έχει δεί έστω και μιά φορά στη ζωή του το καλοκαίρι φορτοεκφόρτωση οχημάτων σε μεγάλο (και μάλιστα ενδιάμεσο του δρομολογίου) λιμάνι...θα καταλάβει τι εννοώ. Εάν δε έχει δεί (οπως είχα εγώ την τύχη) φόρτωση 40 φορτηγών με 5-6 τράκτορες να μπαινοβγάινουν στο λιμάνι της Κω και στίφη επιβατών να διασταυρώνονται με τις νταλίκες που μανουβράρουν ή τις μανούβρες που κάνουν οι νταλίκες στο λιμάνι της Χίου ανάμεσα στα γυναικόπαιδα και στα τραπέζια του απέναντι καφενείου...τότε τα έχει δεί όλα και έχει γίνει θεοσεβούμενος! Μιλάμε για ένα τεράστιο, διαρκές θαύμα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα στα Ελληνικά λιμάνια.Ποιό είναι όμως το γιατρικό?Να γίνετε προσεκτικά και ξεχωριστά η φορτωεκφόρτωση επιβατών και οχημάτων?Μετά εμείς οι ίδιοι θα φωνάζουμε που το πλοίο καθυστερεί πάνω από μια ώρα στο κάθε λιμάνι.Μη ξεχνάτε ότι η Ελλα΄δα έχει την ιδιομορφία ότι τα περισότερα πλοία της δεν πάνε από ένα λιμάνι στο άλλο όπως στο εξωτερικό αλλά έχουν ενδιάμεσες στάσεις που μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να φτάσουν και τις δώδεκα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Ξεχάσαμε να αναφέρουμε τα γκαζάκια που έσκασαν έξω από το Λιμεναρχείο Πειραιά το Σάββατο, και καλά για τον αδικοχαμένο Ναυτικό. Κάηκαν 20 πόντοι από ένα παγκάκι... Και ο Σάββας κάτι παρόμοιο πήγε να κάνει για μια άλλη υπόθεση και δεν τον βρήκε το ξημέρωμα ελεύθερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Μιλάμε για ένα τεράστιο, διαρκές θαύμα!!! αυτο περιλαμβανει και τις φορτωεκφορτωσεις συμβατικων και ταχυπλοων εν ωρα πετρελευσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 αυτο περιλαμβανει και τις φορτωεκφορτωσεις συμβατικων και ταχυπλοων εν ωρα πετρελευσης; Ασφαλώς. Την Κυριακή 03/09/06 το μεσημέρι μάλιστα, εν αναμονή της άφιξης του HS5 στα Λεμονάδικα, τα προς επιβίβαση ΙΧ είχαν περικυκλώσει τα δύο βυτιοφόρα (ρυμουλκά μετά ρυμουλκουμένου που λέγαμε στον Στρατό) και οι μάνικες στριφογύριζαν φιδίσια ανάμεσα σε παιδάκια που έπαιζαν, Jeeps που μάρσαραν και λιμενοφύλακες (άρρενες & θήλεις) που τηρούσαν την τάξη με το αυτί καρφωμένο στο κινητό (απευθείας μετάδοση τελικού Mundobasket). Την ημέρα που θα αποφασίσει το Κακό να υπερνικήσει τον Άγιο Νικόλαο, τις Παναγίες του Αιγαίου και εν γένει τους Αγίους Πάντες, τα ολοκαυτώματα του Αρκαδίου, του Μεσολογγίου και του Σουλίου, όλα μαζί, θα μοιάζουν απλή, πασχαλινή στρακαστρούκα. Πέραν της πλάκας, δεν υπάρχουν κανονισμοί, διατάξεις, Νόμοι, κάτι τέλος πάντων που να διέπει την εκτέλεση των εργασιών αυτών. Αν ναί, ποιός οφείλει να τις εφαρμόσει; ΥΓ. Όσο για τους επι των καταπελτών εποχουμένους, βαδίζοντες, αποβιβαζομένους και εργαζομένους, θυμάμαι την προ-τελευταία χρονιά του Express Olympia, έναν αλιτήριο με παπί να σουζάρει (!) πάνω στον καταπέλτη βγαίνοντας στον Πειραιά. Οπότε ο παρευρισκόμενος καπετάν-Βασίλης, του τράβηξε μερικές αστραπιαίες και εντυπωσιακές σφαλιάρες με συνοπτικές διαδικασίες, άνευ επεξηγήσεων. Ο αλιτήριος απεχώρησε σαν βρεγμένη γάτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Απ' ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω με την επιφύλαξη του σφάλματος πάντα, οι πετρελαιεύσεις απαιτούν ξεχωριστά μέτρα ασφάλειας ανάλογα με το μέγεθος του πλοίου.Για παράδειγμα σ' ένα δελφίνι ή ένα μικρό catamaran απαιτείτε την ώρα της πετρέλαιευσης ένας πυροσβεστήρας να είναι δίπλα για περίπτωση ανάγκης και φτάνει μέχρι την παρουσία πυροσβεστικού οχήματος για τα μεγάλα πλοία.Αυτό όσο αναφορά την απο ξηρά τροφοδότηση.Την απο θαλάσσης δεν γνωρίζω.Επίσης αναφέρετε σαφώς στην απαγόρευση αποεπιβίβασης καθ'όλη την διάρκεια της τροφοδότησης.Βέβαια υπάρχει και ένα κενό που δεν εξηγεί (ο κανονισμός) αν το πλοίο τροφοδοτήτε σε ενδιάμεσο λιμένα τι γίνετε με τους επιβαίνοντες γι αυτό πάντα παραμένουν μέσα στα πλοία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Βέβαια υπάρχει και ένα κενό που δεν εξηγεί (ο κανονισμός) αν το πλοίο τροφοδοτήτε σε ενδιάμεσο λιμένα τι γίνετε με τους επιβαίνοντες γι αυτό πάντα παραμένουν μέσα στα πλοία. Σε αυτό μπορώ να απαντήσω και εγώ: Τέλος Ιουλίου 2003 που πήγαινα Σπέτσες με ένα δελφίνι (μιάς μικρής Εταιρείας ήταν που εξαφανίσθηκε, δεν θυμάμαι όνομα), κάναμε πετρέλευση στον Πόρο και μας είχαν βγάλει έξω-όπως και στα αεροπλάνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now