Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν πρόκειται μόνο για καταγγελία, αλλά για διαπίστωση βλάβης.

Το ερώτημα είναι γιατί "διενεργείται προανάκριση"?:confused:

ΥΕΝΑΝΠ / Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2009

Βλάβη στη Νο 1 κύρια μηχανή παρουσιάστηκε, πρωινές ώρες σήμερα, στο Ε/Γ- Ο/Γ-ΚΑΤ «HIGH SPEED 3» Ν.Π. 10772, κατά την εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου από το λιμένα Πειραιά με προορισμό τους λιμένες Θήρας - Ίου - Πειραιά, με 318 επιβάτες.

Το πλοίο κατέπλευσε αυτοδύναμα και προσέδεσε ασφαλώς στο λιμένα Θήρας, όπου, αφού επιθεωρήθηκε από Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, του επετράπη ο απόπλους για τη συνέχιση του δρομολογίου του.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Σαντορίνης.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν ήταν η βλάβη στη μία μηχανή (αφού το πλοίο είναι πιστοποιημένο να ταξιδεύει και με 3) αλλά το ότι δεν αναφέρθει από τον πλοίαρχο (έμπλεξε ο άνθρωπος τώρα) .Γι αυτό και η προανάκριση....

Link to comment
Share on other sites

Και αυτος ο Χριστανος δε μπορουσε να εχει αναφερει το προβλημα απο νωρις ωστε να φυγει και η ευθυνη απο πανω του? Όπως βλεπω στο ais, το 3 σημερα το πρωι στο κατεβασμα προς Σαντορινη πηγαινε συνεχως με 25 απο 31-32 που παει συνηθως. Αρα το προβλημα με τη μια μηχανη υπηρχε ωρες ολοκληρες..Παντως το 3 το ξεπατωσανε φετος το καλοκαιρι πανω κατω Σαντορινη συνεχεια κ καπακι Δυτικες το απογευμα. Ελπιζω του χρονου να παει καποιο απο τα μεγαλα στην Ίο Θηρα γιατι ειναι μεγαλη η αποσταση. Αποτελεσμα της σημερινης βλαβης (δευτερης μεσα σε ενα μηνα) ειναι να ταξιδευει αποψε ολη νυχτα και οριακά προλαβαινει να ειναι πισω για να ξαναφυγει το πρωι 7.15 απο πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά δεν είναι θέμα απόστασης. Αλοίμονο... Δηλαδή άμα πήγαινε Σύροτηνομυκονία ή Παροναξία δεν θα έβγαζε προβλήματα; :confused: Το SEAJET το κακόμοιρο τι να πει που κάνει τριπλά δρομολόγια και φέτος βγήκε τελείως ασπροπρόσωπο;

Ταλαιπωρήθηκε και ταλαιπώρησε πολλούς το εν λόγω ταχύπλοο φέτος όπως και πέρσι. Επιβάτες, πληρώματα, τεχνικούς και πράκτορες. Και μην ξεχνάμε ότι βλάβη το κράτησε δεμένο και πέρσι από 10 Σεπτέμβρη. Δεν ξέρω τι φταίει, ούτε είμαι ειδικός στο να το κρίνω.

Εν τέλει κουτσά στραβά η σεζόν πλησιάζει στο τέλος της. Το ζήτημα είναι από του χρόνου τι θα γίνει;

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι εφυγε για Θηρα Ιο με μια ωρα καθυστεριση και εξακολουθει να πηγαινει με 24 αρα η βλαβη υπαρχει ακομα. Ίσως διορθωθει αυριο που εχει μονο πρωινο δρομολογιο.

Link to comment
Share on other sites

Έχει δίκιο πάντως ο φίλος και παραπάνω που λέει ότι το έχουν ξεπατώσει...το πλοίο ουσιαστικά από τις 7 το πρωί σταματάει στις 2:00-2:30 τα ξημερώματα όπου και επιστρέφει από τις Δυτικές. Σίγουρα πλέον δεν κατατάσετε στα αξιόπιστα, μιας και χρόνια τώρα πάει αυτή η ιστορία αφού και μηχανές που αλλάχτηκαν δε δείχνει να βελτίωσε ιδαίτερα τη κατάσταση. Το αδερφάκι του φέτος στη Ραφήνα που δουλεύει σε κάπως πιο λογικούς ρυθμούς μέχρι στιγμής(να μην το γκαντεμιάσω και όλας) έχει βγάλει ένα καλοκαίρι χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, ενώ και αυτό τα προηγούμε χρόνια είχε τα θεματάκια του.

Πάντως το κόβω το πρωινό αύριο να μένει ανεκτέλεστο και να το κάνει το HS5 πάλι, αφού πάλι το βλέπω να γυρνάει στο Πειραιά κατα τις 6 τα ξημερώματα και αν.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια σχετικού δελτίου τύπου τη Δευτέρα 31/08/2009 η εταιρεία ανακοινώνει ότι και σήμερα Τρίτη 01/09/2009 το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ HIGHSPEED 3 τροποποιείται ως ακολούθως:

Από Πειραιά: 0815 - ΘΗΡΑ 1335/1350 - ΙΟ 1450/1500 - ΠΕΙΡΑΙΑ 1945.

Από Πειραιά: 2030 - ΣΙΦΝΟ 2345/2355 - ΜΗΛΟ 0050/0100 – ΣΙΦΝΟ - 0155/0205 - ΠΕΙΡΑΙΑ 0520.

Οι επιβάτες ενημερώνονται από την εταιρεία.

Πειραιάς 01 Σεπτεμβρίου 2009

Link to comment
Share on other sites

Προφανως η Hellenic Seaways και γνωριζε ότι με το Highspeed 3 θα επαιζε με τη φωτιά φέτος και αυτο γιατί ενώ μπορούσε να ειχε επέμβει τεχνικά με τις πολλές ακινησίες που ειχε το πλοιο μεχρι την έναρξη των διπλών, δεν το εκανε ποτέ. Αυτο που καταλαβαινει ενας λογικός ανθρωπος ειναι ότι τις γραμμες της Σαντορινης και των Δυτ Κυκλαδων τις θεωρει η νεα ηγεσία της εταιρείας ως "αρπαχτή" και βεβαια τα Speedrunner εκαναν παρτυ και στις 2 (ειδικα στις Δυτικές, όπου η αξιοπιστια της Ελλενικ βρισκεται στα χειροτερα της).

----Και απο την ερχόμενη Δευτερα θα παρακαλανε τους επιβατες της Ιου και της Σεριφου να ταξιδεψουν με τα highspeed, όταν όλο το καλοκαιρι τους ειχαν σβησει από το χαρτη.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ντάξει φίλε δεν είναι κ έτσι όπως τα λές, δεν ταξιδεύει 2 μήνες με 3 μηχανές....Tην υψηλή περίοδο για 2 μέρες έγινε αυτό και την μια μέρα που έμεινε ανεκτέλεστο, πραγματοποιηθηκε από το HS5. Και όσο για τις πληρότητες είναι πάρα πολυ υψηλές για τη γραμμή της Σαντορίνης-Ίου(για τις Δυτικές πεσμένες αφού και το δρομολόγιο δεν είναι ιδιαίτερικα βολικό, αν και πάνω κατω τα ίδια νούμερα με πέρυσι γράφουν οι Δυτικές). Απλά το βαπόρι ταλαιπωρήθηκε αρκετά από το καιρό όπως και όλα τα ταχύπλοα γι'αυτό και οι αρκετά μεγάλες καθυστερήσεις(+ το γεματο γκαράζ που μειωνε αρκετα τη ταχύτητα που έπαιζε σταθερα στα 29-30, και πάλι γρηγορότερα από το SRII)

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια σχετικών δελτίων τύπου τη Δευτέρα 31/08/2009 και την Τρίτη 01/09/2009 η εταιρεία ανακοινώνει ότι και σήμερα Τετάρτη 02/09/2009 το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ HIGHSPEED 3 τροποποιείται ως ακολούθως:

Από Πειραιά: 0730 - ΘΗΡΑ 1250/1305 - ΙΟ 1405/1415 - ΠΕΙΡΑΙΑ 1900.

Οι επιβάτες ενημερώνονται από την εταιρεία.

Πειραιάς 02 Σεπτεμβρίου 2009

Εάν έρθει σήμερα το ανταλλακτικό που περιμένουν τότε αύριο το πλοίο θα ξανά επανέλθει στις κανονικές ταχύτητες του. Αλλιώς θα συνεχίσει έτσι για ακόμα μια ημέρα

Link to comment
Share on other sites

Απορω που ο pie προσοπαθει να μας πεισει για το αυτονοητο.

Δηλαδη εαν καποιος πιστευει πως το highspeed 3 λογω χωρητικότητας μπορει να συγκριθει με τα Highspeed 5 kai Speedrunner 4 και αυτο αυτοματα δεν συναδει σε υποβαθμιση των γραμμων που εξυπηρετει, τοτε εχουμε ηδη τετραγωνισει τον κυκλο, αδειασει τη θαλασσα και γενικως εχουμε χασει την μπαλα...

και επειδη γραφει οτι στις Δυτικες πηγε οπως και περυσι (η HSW), απο που γνωριζει τα νουμερα? Γιατι εαν τα δει τα νουμερα μαλλον θα εχει αλλη αποψη...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η Hellenic όπου βάζει το HS2-3 υποβαθμίζει την γραμμή...μάλιστα. το ακούσαμε και αυτό!!! Όλοι θέλουν στα νησιά τους το 4 και το 5...δε νομίζω ότι είναι εφικό αυτό.(ΔΗλαδή τόσα χρόνια υποβαθμίζουν τη γραμμή-φιλέτο της ΠαροΝαξίας και της Ραφήνας) Και όσο για τις Δυτικές είπα ότι το ωράριο του δρομολογίου είναι λάθος αφού φεύγει αρκετά αργά και φτάνει στο Πειραιά πολύ αργά(συνήθως με πολύωρη καθυστέρηση) και τα νούμερα του σε σχέση με πέρυσι είναι σίγουρα χειρότερα(αφού έχει προσέγγιση ένα νησί λιγότερο) αλλά όχι και τόσο πιο κάτω.

Τέσπα φίλε e_2 ώς εδώ το θέμα γιατι ξεφύγαμε από το θέμα...!!

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζει και σημερα να κανει διπλο δρομολογιο με 24,5-25 κομβους. Δευτερα βραδυ δενει στον πειραια οπου θα διορθωθει η βλαβη της μιας μηχανης. Ετσι κι αλλιως απο την επομενη εβδομαδα θα εχει ακινησια καθε Τριτη, Τεταρτη κ Πεμπτη.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα μάλλον αποκαταστάθηκε, αφού πηγαίνει με 29μίλια περίπου σήμερα...βέβαια ψιλοκομμένο πηγαίνει μιας και με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν θα μπορούσε και παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά και αφού δεν έχει βγεί νέο δελτίο τύπου τα ωράρια πρέπει να είναι σύμφωνα με το Δελτίο τύπου και όχι με τα προγραμματισμένα. Άλλωστε μπορεί η ταχύτητα του να υποδηλώνει ότι πλέει με 4 μηχανές, αλλά η ταχύτητα του είναι σαφώς μειωμένη(είτε γιατι δε μπορεί να ανοίξει ακόμα(?) ειτε για να προσαρμόζετε στα τροποποιημένα ωράρια). Κρίμα για τους επιβάτες που ταλαιπωρεί πάντως, ειδικά από Δυτικές που επιστρέφουν βάρβαρες ώρες.(Αλήθεια η εταιρεία κάνει τίποτα για τους δυσαρεστημένους επιβάτες??:confused:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το μεγαλο μου αυτι ακουσε οτι η μηχανη με το τραυμα θα βγει θα γινει εκτιμιση αν μπορει να επισκευαστει και αν γινεται κατι τοτε θα επιστρεψει. Αν οχι τοτε μαλλον παμε για καινουρια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...