Jump to content
Shipfriends

ΣΕΙΡΙΟΣ

eMembers
  • Posts

    9,166
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Παρ' όλα αυτά, το "ταξίδι" μας συνεχίζεται... "Σ' ένα μαγαζί στο Nosy Be πήρες το μαχαίρι δυό σελίνια, μέρα μεσημέρι απά στη λίνια ξάστραψες σαν φάρου αναλαμπή" Το καραβάκι μας στο Νόζι μπι (νησί βορειοδυτικά της Μαδαγασκάρης) του Νίκου Καββαδία, πριν δύο χρόνια, τον Νοέμβριο 2022. Φώτο : baderjournal.com
  2. Tο νηολόγιο του είναι Θήρας 72. Ενδιαφέρον τo ότι λίγες ημέρες μετά από την φώτο του Nick the Greek στην Σαντορίνη, το βρήκα και το φωτογράφησα τραβηγμένο έξω σε καρνάγιο - μαρίνα στην Χαλκίδα, την 16η Αυγούστου 2024, μεσούσης δηλαδή της τουριστικής περιόδου.
  3. ΣΕΙΡΙΟΣ

    Panorama

    Small passenger ship Panorama in Chalkida, Euboea island, 16-08-2024.
  4. Αν και μικρή σημασία έχει, ας μην αποκλείουμε την πιθανότητα το ρυμουλκό να είχε κατασκευαστεί νωρίτερα από το 1944, σίγουρα πάντως κατά την διάρκεια του ΒΠΠ. Πολλά (δυσανάλογα πολλά) πλοία που κατασκευαστηκαν τότε (μαζικά) για τις ανάγκες του πολέμου, αναφέρονται ως κατασκευής 1944, ενώ αποδεδειγμένα είχαν κατασκευαστεί νωρίτερα (1941-42-43).
  5. Ε εντάξει τώρα, όλοι γνωρίζουμε την..... εγκυρότητα και την αξιοπιστία των ανακοινώσεων του υπουργείου. Ακόμα, η ανακοίνωση μιλάει για ενημέρωση της λιμενικής αρχής, όχι για κατ' ιδίαν διαπίστωση - εξέταση. Τους είπαν "βλάβη στον καταπέλτη", φαντάστηκαν αυτοί τον κυρίως καταπέλτη.
  6. Δίρκη, Κωστής Καβάφης, Αφροδίτη Λ..... τίτλοι τέλους Το πλέον θρυλικό και μυθιστορηματικό πλοίο ανοικτού τύπου (ανάμεσα σε τετρακόσια πάνω κάτω) που κατασκευάστηκαν στην χώρα μας (οπωσδήποτε κατά την προσωπική μου άποψη), λογικά δεν πρέπει να υπάρχει πιά. Βυθίστηκε στο λιμάνι Diego Suarez στην βόρεια Μαδαγασκάρη, μόλις πριν λίγους μήνες (9 Μαίου 2024), ένα χρόνο πριν συμπληρώσει τα εξήντα του χρόνια, με τελευταίο του όνομα το LCT TOTOZAFY. Η παντοφλίτσα δούλευε τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια ως φορτηγό, με γερανάκια στον χώρο του γκαράζ του, και κατά την βύθιση του μετέφερε φιάλες με ποτά, τα οποία γίναν... ανάρπαστα από ντόπιους βουτηχτές πλιατσικολόγους, σε σημείο που η εταιρεία στην οποία ανήκαν να βγάλει ανακοίνωση για κίνδυνο... αλλοίωσης των φιαλών από το θαλάσσιο νερό. Οι πληροφορίες και οι παρακάτω φωτογραφίες από το Facebook (Chasse-info) και το ειδησεογραφικό site laverite.mg.
  7. Το ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΓΑΠΗΤΟΥ στο Πέραμα Σαν σήμερα, 10 Νοεμβρίου 1969, πρωτοπροβλήθηκε στους κινηματογράφους η ταινία "Το λεβεντόπαιδο", και σε μία φώτο που ανέβηκε σε διάφορες ομάδες στο fb (προσωπικά την πήρα από την ομάδα "Σινεφίλ"), βλέπουμε πόζα του πρωταγωνιστή σε ναυπηγείο του Περάματος (πιθανότατα στου Ψαρρού), και πίσω του στο φόντο, το υπό κατασκευή ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΓΑΠΗΤΟΥ της Κέρκυρας στο ναυπηγείο Θ. Ζέρβα. Για τους γνώστες της περιοχής, ενδιάμεσα διακρίνεται και ο μώλος της γερμανικής σκάλας. Ιστορική φώτο, η μοναδική του πλοίου στην ναυπηγική κλίνη, και ένα χρόνο πριν την οριστική "μετακόμιση" των τριών ναυπηγείων Θ. Ζέρβα του Περάματος στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας.
  8. Ακριβώς όπως τα λες είναι. Δεν είπα ότι είναι παράλογο το να βλέπουμε σπανίως φώτο από τα καρνάγια της Θεσσαλονίκης, αλλά ότι αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο και άρα είναι πολύ δύσκολο (έως και απίθανο) να δούμε φώτο από κάποιο φέρρυ - παντόφλα που είτε κατασκευάζεται είτε βγαίνει εκεί για εργασίες συντήρησης (βλέπε την αρχική συζήτηση στο topic του ΝΙΚΗΤΗΣ).
  9. Κάτι που μας βολεύει και εμάς βεβαια, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που από brokers όχι μόνο πρωτομαθαίνουμε για κάποια νέα ναυπήγηση, αλλά βλέπουμε και σχέδιο του πλοίου και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
  10. @Diagoras Μα... δεν το πήρα καθόλου προσωπικά, ούτε και βρίσκω κάτι το λανθασμένο στην άποψη - οπτική σου, απορώ πως διέκρινες κάτι τέτοιο, απλά συνέχισα την συζήτηση. Ειρήνη υμίν σίγουρα, αλλά δεν υπήρξε καμία.... μάχη, ούτε καν διαμάχη !!!
  11. Η αλήθεια είναι πως θα ήταν καλή εξέλιξη μια πώληση του. Οχι τίποτα άλλο, αλλά για να γλυτώσουμε από την μουρμούρα - τόσα χρόνια- των Θάσιων. Τέτοια εμπάθεια με καράβι, ειλικρινά δεν έχω ματαδει, ή έστω δεν θυμάμαι. Λες και τους υποχρέωναν να επιβιβαστουν με το ζόρι (χωρίς να μπορούν να επιλέξουν άλλο πλοίο - δρομολόγιο), και κατόπιν στο ταξίδι το καραβάκι να... έμπαζε νερά, ή να κουνούσε πολύ, ή να χάλαγαν οι μηχανές και να έμενε καραβοφάναρο, ή ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. ΟΚ, κανείς δεν λέει ότι είναι το ιδανικό φέρρυ για την Θάσο, λόγω μεγέθους φυσικά και σε σύγκριση με τα αμφίπλωρα του νησιού, αλλά τέτοιες αντιδράσεις επί τόσα χρόνια, προσωπικά για εμένα είναι αδικαιολογητες.
  12. Ζήσαμε να το δούμε κι αυτό. Το να ταξιδεύει δηλαδή το καραβάκι για πρώτη φορά μετά από τρεις δεκαετίες "ακινησίας" (sic !!!). Η απόλυτη δικαίωση του ποτέ μην λες ποτέ. Καλοτάξιδο να είναι, και μακροημέρευση εύχομαι.
  13. Deja Vu (ελληνιστί : Προμνησία) 😁 https://www.shipfriends.gr/forum/topic/1409-grecia-imo-7224514/?do=findComment&comment=109729
  14. Σωστά, σχεδόν μόνο τα "αγιορείτικα", ούτε καν τα πλοία της Θάσου. Για την αναφορά σας στα ναυπηγεία της συμπρωτευουσας, σας απάντησα σε πλέον αρμόδιο topic.
  15. Σαφώς και τα ναυπηγεία στην Θεσσαλονίκη (Πυλαία) είναι εμφανέστατα δίπλα στον δρόμο, και μάλιστα λεωφόρο που οδηγεί στο αεροδρόμιο, πλην όμως πόσες φωτογραφίες πλοίων έχουμε δει από αυτά, ή τουλάχιστον σε σύγκριση με την ευρύτερη ΝΕΖ του Πειραιά ??? Προφανώς οι.... καραβολάτρες της συμπρωτεύουσας δεν "το έχουν" και πολύ με το φωτορεπορτάζ σε ναυπηγεία, παρόλο που οι ιδιοκτήτες τους είναι πολύ φιλόξενοι. Χωρίς καμία διάθεση περιαυτολογίας, τα μόνα σοβαρά (ας μου επιτραπεί η έκφραση) και αναλυτικά φωτορεπορτάζ από τα ναυπηγεία της Πυλαίας που έχω δει στο διαδίκτυο τόσα χρόνια, ήταν τα δικά μου πριν καμιά 15αρια χρόνια όταν σπούδαζε η κόρη μου στην Θεσσαλονίκη, και τα είχα επισκεφθεί όλα αρκετές φορές.
×
×
  • Create New...