Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ε ναι έτσι είναι όσον αφορά τη seajets, έχεις δίκιο! Από εκεί και πέρα η ευχή πάντα χρήσιμη είναι 😎
  3. Μην τρέφουμε αυταπάτες. Για την seajets μιλάμε. Που αφήνει την άγονη γραμμή τον χειμώνα για ν την πάρει το καλοκαίρι διπλασιάζοντας τα έσοδα της. Δεν μπορούμε να μιλάμε για μονιμότητα. Αν δεν είναι στο έξτρα συν το ταμείο, δεν πρόκειται να ασχοληθεί. Πιο πολύ ως έξτρα δρομολόγιο για την Μήλο είναι παρά ενδιαφέρον για εξυπηρέτηση του Ρεθύμνου. Από το να κάθεται τις μέρες που δεν κάνει Σαντορίνη, κάνει ένα Μήλο-Πειραιά γιατί θέλει να καλύψει επιπλέον κίνηση της Μήλου. Μικρό καλάθι και προσγειωμένη προσέγγιση όταν πρόκειται για seajets.
  4. Ευχαριστώ πολύ.Οσο για την κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική.
  5. Για Πειραιά πήρε το 95% των επιβατών που έπαιρνε το Champion Jet 1 έως τώρα,δηλαδή κοντά 300 άτομα και 10 ΙΧ
  6. Βλέπω 12.8 αυτή τη στιγμή. Περσυ πηγαίναμε με 14+ και θέλαμε κάπου 3:20 για Σκιάθο Για να δούμε...
  7. Μήπως είδες και πόσους επιβίβασε;
  8. Today
  9. Λογικό και αναμενόμενο. Όπως είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ, έχουμε δει παρόμοια περίπτωση από τους ίδιους πλοιοκτήτες πριν λίγα μόλις χρόνια. Όμορφος, πρωτότυπος και ο χρωματισμός του.
  10. Her speeds are lower, that is true. That’s why it would be possible it would take over the Power Jet and then she takes the Olympic or Tera 2 route. However they will for sure need one of them because 2 routes will be added.. 1 will be the Superrunner Jet 2 route and the other the Thessaloniki (Speedrunner Jet). They will need some vessel to operate it 🤷🏻‍♂️
  11. Μικτού ενδιαφέροντος (rail spotting/ship spotting) το κατωτέρω, σημερινό στιγμιότυπο από το Nordhavn της Κοπεγχάγης, με το Nordic Pearl στα χρώματα της Gotland (τα οποία γνωρίζουμε ότι φορά ήδη από τον Ιανουάριο χάρις στην έγκαιρη πληροφόρηση του @Panagia Ekatontapiliani).
  12. Τέλεια Νίκο σ’ ευχαριστώ! Μακάρι να πάει καλά το ταχύπλοο και να μείνει στη γραμμή του Ρεθύμνου ώστε να έχει σύνδεση με τον Πειραιά συν ότι πλέον αποτελεί και την πιο γρήγορη ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κρήτη! Ως φοιτητής στο Ρέθυμνο ( επι εποχης Highspeed 4&5) θυμάμαι ότι ήταν ζωτικής σημασίας να μη χάνεις 10 ώρες στο πλοίο και να μπορείς να πεταχτείς Αθήνα για έστω ένα ΠΣΚ! Ωραία και η νέα εμφάνιση του Power Jet με τη ρίγα τη μαύρη ( θυμίζει λίγο World). Μακάρι του χρόνου να υιοθετηθεί και στο Euro ( το οποίο είναι πολύ άσπρο καθώς και στο Tera jet 2, που είναι ακόμα μεγαλύτερο καθώς δίνει μια πιο επιθετική αίσθηση στο ταχύπλοο) Απο ταχύτητα είδα ότι κυμάνθηκε από 34+ μέχρι 37 ( εξαιρετικά θα έλεγα) Με το καλό να μείνει για χρόνια στη γραμμή λοιπόν) και γιατί όχι να προστεθούν και περισσότερες ημέρες δρομολογίων!
  13. Με χαμηλές ταχύτητες κινείται... Να υποθέσω λόγω κατανάλωσης; Γιατί, δεν είναι δυνατόν τόσο καιρό εκτός να μην έχει κάνει τη σωστή συντήρηση μηχανολογικά.
  14. Νομίζω ότι αυτό δε μπορεί να καλύψει δρομολόγιο τέτοιων απαιτήσεων διότι έχει πολύ χαμηλή υπηρεσιακή ταχύτητα και θα είχε πολύ μεγάλες καθυστερήσεις! περυσι που είχε μπει για να κάνει δρομολόγιο από Πειραιά για 1 ή 2 ημέρες έφτανε απίστευτα καθυστερημένο και δε μπορούσε να πιάσει πάνω από 25-26 φορτωμένο
  15. Το Stena Europe ολοκλήρωσε χθες τον δεξαμενισμό του και πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό και επέστρεψε στο Algeciras.
  16. Τελικά με το όνομα Άγιοι Ανάργυροι θα καθελκυστει!! Μια φωτογραφία από τη σελίδα του ναυπηγικου γραφείου.
  17. I see her AIS popping up every now and then. Would she be ready to cover for either Tera Jet 2 or Olympic Champion Jet while these aren’t ready yet? I believe she will since she also came back from Kalamata on her own engines?
  18. To replace her, Champion Jet 3 is still shown. At the same time CJ3 is shown on the CJ1 line Piraeus - Serifos - Sifnos - Milos. As the Speedrunner Jet will do Thessaloniki from the 27th, either Olympic Champion Jet needs to be ready at the 27th (she is shown in the booking system for Piraeus - Milos - Santorini route, but they didn’t do any trials yet) or they quickly need to get the Elite Jet ready to sail and possibly swap her with the Power Jet. CJ1 could then do either her own route or the Piraeus - Milos - Santorini one. Another option would be to let the CJ1 and CJ3 do the Piraeus - Milos and Piraeus - Milos - Santorini routes and let Elite Jet replace Tera Jet 2 until she’s ready.
  19. Αξιόλογη ήταν και η κίνηση απο Ρέθυμνο για Μήλο χτές καθώς αποβίβασε γύρω στα 10 ΙΧ και περίπου 90 άτομα στο νησί
  20. Πλέον στο ferry hoper εμφανίζεται από τη Δευτέρα 07/07/2025. Ας ελπίσουμε όντως να ξεκινήσει τότε
  21. Le Dumont D’ Urville at Marcelo Parikia bay morning 06-21-25

    © Mutso Grande

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...