Annivas Posted October 2, 2022 Posted October 2, 2022 Εάν δεις και το πρόγραμμα δεξαμενισμων του ΟΛΠ , η μεγάλη δεξαμενή είναι full booking μέχρι τον Μάιο του 2023. Γενικότερα έχει ανέβει πολύ η ναυπηγοεπισκευή στην Ελλάδα , έρχονται πολλά φορτηγά και μικρά containers (ο πατέρας είναι τακτικότατος πελάτης) και η έλλειψη διαθεσιμότητας δεξαμενών είναι πιο έντονη απο ποτέ την τελευταία δεκαετία . Φυσικά αυτό δημιουργεί ένα μεγάλο πρόβλημα στα ποσταλια τα οποία δεν έχουν την δυνατότητα να πάνε σε άλλη χώρα και ειδικα τα ταχύπλοα καταμαράν που υποχρεούνται σε ετήσιο δεξαμενισμο και χρειάζονται μεγάλη δεξαμενή λόγω πλάτους , το πρόβλημα γίνεται ακόμη εντονότερο . Είναι κρίμα σε αυτή τη συγκυρία να παραμένει κλειστά ο Σκαραμαγκάς και η Ελευσίνα .
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2023 Posted November 26, 2023 Με επιπλέον δεξαμενή aframax σχεδιάζεται να ενισχυθούν τα Ναυπηγεία Σύρου μέχρι το 2025.
ithermos Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 On 2/27/2024 at 5:49 PM, Ferry Himuka said: Παρουσιάστηκε πρόβλημα στην μεγάλη δεξαμενή για αυτό και δεν ανέβηκε το Celestyal Discovery... Tο πλοίο αναχώρησε για το Λαύριο όπου αναμένεται να φτάσει σε λίγο! Εδώ βλέπουμε και κάποιες φωτογραφίες από τη Βιολάντω
gioannis Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Συγγνώμη, νηογνώμονας ? ποιος είχε δώσει πιστοποιητικά ? πάλι καλά που δεν μας διαβάσαμε σε διεθνή κλίμακα !!!
proud_ionian Posted February 29, 2024 Author Posted February 29, 2024 (edited) On 4/23/2018 at 12:31 PM, ithermos said: Σήμερα το πρωί βυθίστηκε η δεξαμενή "Βιολάντω Γουλανδρή" κατά την διάρκεια δοκιμών μετά από μερικές επισκευές. Η φωτογραφία ανέβηκε στη σελίδα Shiptravelers στο Facebook από τον Μανώλη Κωνσταντίνου. Φαντάζομαι ότι, μετά τη βύθιση της μόνο βάψιμο είχε γίνει Edited February 29, 2024 by proud_ionian
ships_info_kavall Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Η δεξαμενή απο τότε που ήρθε πρώτη φορά στην Σύρο δεν έχει δεξαμενιστεί ποτέ. Χωρίς να είμαι ειδικός μπορώ να πω με σιγουριά οτι δυστυχώς είναι σάπια. Μπάλωμα στο μπάλωμα...
proud_ionian Posted June 23, 2024 Author Posted June 23, 2024 Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, οι άξιοι ανταμείβονται. Ο επί πενταετία υπολιμενάρχης και λιμενάρχης Σύρου Γιάννης Βαμβακούσης, είναι εδώ και λίγες μέρες στέλεχος της ONEX και του Νεωρίου. Αποστρατεύτηκε πριν λίγους μήνες και πλέον ανήκει στο δυναμικό του Νεωρίου. Είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν αντιδράσεις και το χορό σέρνει πρώτο το Παρατηρητήριο Ποιότητας Περιβάλλοντος Σύρου. Βάζω ολόκληρη την ανάρτηση. Quote Έγινα στέλεχος της επιχείρησης που μέχρι προχθές ήταν η δουλειά μου να ελέγχω: Υπάρχει πρόβλημα; 13 Ιουνίου 2024 Ανακοινώσεις - Δελτία τύπου «Ο Γιάννης Βαμβακούσης, παλιός λιμενάρχης και νυν στέλεχος του Νεωρίου, μπροστά σε μία από τις δεξαμενές όπου επισκευάζεται ένα μεγάλο καράβι.» Το παραπάνω κείμενο αποτελεί τη λεζάντα (σε δημοσίευμα εφημερίδας) που συνοδεύει την περήφανη πόζα του πρώην λιμενάρχη Σύρου κου Γιάννη Βαμβακούση μπροστά από δεξαμενή του Νεωρίου Σύρου. Να το αναλύσουμε λίγο; Ο κος Βαμβακούσης παραδέχεται για πρώτη φορά δημόσια αυτό που όλη η Σύρος εδώ και καιρό γνωρίζει: ότι αμέσως μετά την αποστράτευσή του από το Λιμενικό Σώμα συνεχίζει την καριέρα του στον ιδιωτικό τομέα, λαμπρύνοντας με την παρουσία του το στελεχιακό δυναμικό της ONEX Shipyards. Αυτό δεν θα ήταν, ίσως, πρόβλημα αν ο κος Βαμβακούσης προηγούμενα υπηρετούσε το Λιμενικό Σώμα στο Καστελόριζο, στο Βόλο ή στη Μυτιλήνη. Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο διαφορετική. Ο κος Βαμβακούσης υπηρέτησε επί 5,5 χρόνια στη ηγεσία του Λιμεναρχείου Σύρου. Υπήρξε, δηλαδή, προϊστάμενος της υπηρεσίας που έχει τη βασική ελεγκτική αρμοδιότητα για τις ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες και για τα θαλάσσια ρυπαντικά επεισόδια εντός του λιμένος της Ερμούπολης. Με άλλα λόγια, μιλάμε για την υπηρεσία που, μεταξύ άλλων, οφείλει να ελέγχει και τη ναυπηγική επιχείρηση ONEX Shipyards καθώς και τις τυχόν ευθύνες της για τα πολλά επεισόδια θαλάσσιας ρύπανσης αλλά και ηχορύπανσης (τουλάχιστον κατά τις ώρες κοινής ησυχίας) που συχνά παρατηρούνται και καταγγέλλονται από πολίτες. Πέρυσι, από απάντηση του πρώην Υπουργού Ναυτιλίας στη Βουλή, είχαμε πληροφορηθεί ότι η Λιμενική Αρχή της Σύρου κατά την τριετία (2020-2023) έχει πραγματοποιήσει χίλιους εξήντα εννέα (1.069!!) στοχευμένους ελέγχους προς εντοπισμό ρύπανσης της θάλασσας στον λιμένα Ερμούπολης Σύρου, με αρνητικά αποτελέσματα!!! Πέρσι επίσης μάθαμε ότι συνελήφθει από τη Λιμενικη Αρχή εν ενεργεία λιμενικός ο οποίος τόλμησε να αναφέρει ρυπαντικά περιστατικά που ενδεχομένως σχετίζονταν με το ναυπηγείο! Πρόπερσι γίναμε μάρτυρες παρεμπόδισης από τη Λιμενική Αρχή μιας ανεξάρτητης δειγματοληψίας από το ΕΛΚΕΘΕ, προκειμένου να προσδιοριστεί το μέγεθος της ρύπανσης του λιμανιού, με αστείες δικαιολογίες. Πρόπερσι, επίσης, διαπιστώσαμε αξιοσημείωτη αδράνεια του Λιμεναρχείου στην παράνομη σώρευση τεράστιων ποσοτήτων αποβλήτων αμμοβολής από την ONEX στον ανοιχτό χώρο του ναυπηγείου (μια τοξική βόμβα παρέμεινε για καιρό απασφαλισμένη στην καρδιά της πόλης ενώ θα έπρεπε να επιβληθεί η απομάκρυνση ή, έστω, η στέγαση των αποβλήτων σε κλειστό χώρο). Παλαιότερα, όταν είχε υποχωρήσει τοίχος του ναυπηγείου, και τα παράνομα σωρευμένα απόβλητα αποκαλύφθηκαν σε κοινή θέα, ο κος Βαμβακούσης είχε σπεύσει να μάς καθησυχάσει ότι όλα ήταν υπό έλεγχο! Ασφαλώς, τα νέφη της αμμοβολής και οι βάρκες που ανάδευαν τα νερά ουδέποτε υπέπεσαν στην αντίληψη της Λιμενικής Αρχής. Και πολλά, πολλά άλλα. Κατόπιν της δημόσιας παραδοχής του πρώην λιμενάρχη ότι συνεχίζει τη σταδιοδρομία του στην επιχείρηση που, μέχρι προχθές, όφειλε να ελέγχει, πολλά ερωτήματα δημιουργούνται: Μήπως τελικά οι αναφερόμενοι 1069 έλεγχοι του λιμενικού σώματος ήταν ελλιπείς ή ετεροχρονισμένοι; Μήπως η επιλεκτική αχρωματοψία των ελεγκτικών οργάνων (που έβλεπαν τη θάλασσα μπλε όταν όλοι οι υπόλοιποι την έβλεπαν να έχει το ίδιο χρώμα με εκείνο του πλοίου στη δεξαμενή) είχε αιτίες που δεν άπτονται της αρμοδιότητας της ιατρικής επιστήμης; Μήπως ο λιμενικός που συνελήφθη, συνελήφθη άδικα, προς παραδειγματισμό άλλων; Μήπως η ανεξάρτητη δειγματοληψία για τη ρύπανση του λιμανιού κατόπιν πρόσκλησης του Παρατηρητηρίου δεν ήταν επιθυμητή από τον σημερινό εργοδότη τού πρώην Λιμενάρχη; Στον υπόλοιπο πλανήτη, το να προσλαμβάνεσαι από την εταιρία που μέχρι προχθές όφειλες να ελέγχεις, αποτελεί καραμπινάτη περίπτωση «σύγκρουσης συμφερόντων» (conflict of interest)**. Έχουν ακουστά αυτό τον όρο ο κος Βαμβακούσης και η ONEX Shipyards; Σε τελική ανάλυση, είναι το νόμιμο και ηθικό; **Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) έχει προτείνει τον ακόλουθο ορισμό : «Ως ‘σύγκρουση συμφερόντων’ νοείται η σύγκρουση μεταξύ των δημόσιων καθηκόντων και των ιδιωτικών συμφερόντων ενός δημοσίου υπαλλήλου, στο πλαίσιο της οποίας ο δημόσιος υπάλληλος έχει ιδιωτικά συμφέροντα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν με αθέμιτο τρόπο την άσκηση των επίσημων υποχρεώσεων και καθηκόντων του». Πρώτη φορά αξιωματικός του λιμενικού πιάνει δουλεία σε εταιρία σχετική με τη ναυτιλία μόλις αποστρατευθεί.
proud_ionian Posted March 1 Author Posted March 1 Δεν αμφισβητεί κανείς ότι η επένδυση του Uncle Sam της ONEX ανέστησε το Νεώριο και του έδωσε ζωή, υπάρχουν όμως και κάποιοι συμβολισμοί που καλό είναι να μην τους αγνοεί κανείς. Εξωτερικά (μέσα δεν ξέρω), η λέξη Νεώριο υπάρχει μόνο με λατινικούς χαρακτήρες στη δεξαμενή Βιολάντω Γουλανδρή, δίπλα από το σήμα της ONEX. Στην κεντρική είσοδο του Ναυπηγείου, λέει ONEX SHIPYARDS, Established 1861. Φάουλ χωρίς λόγο είναι αυτό
margaritis24 Posted March 1 Posted March 1 Ενω η σημαια της Αμερικης που κυματιζει στους ιστους δε σε χαλαει δλδ αντι της Ελληνικης;;;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 1 Posted March 1 On 6/23/2024 at 3:00 PM, proud_ionian said: Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, οι άξιοι ανταμείβονται. Ο επί πενταετία υπολιμενάρχης και λιμενάρχης Σύρου Γιάννης Βαμβακούσης, είναι εδώ και λίγες μέρες στέλεχος της ONEX και του Νεωρίου. Αποστρατεύτηκε πριν λίγους μήνες και πλέον ανήκει στο δυναμικό του Νεωρίου. Είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν αντιδράσεις και το χορό σέρνει πρώτο το Παρατηρητήριο Ποιότητας Περιβάλλοντος Σύρου. Βάζω ολόκληρη την ανάρτηση. Πρώτη φορά αξιωματικός του λιμενικού πιάνει δουλεία σε εταιρία σχετική με τη ναυτιλία μόλις αποστρατευθεί. Δεν είναι καινούργιο αυτό Ανώτατοι αξκοί των Ενόπλων Δυνάμεων πιάνουν δουλειά όταν αποστρατευτούν (αργά ή γρήγορα) σε εταιρείες που συνεργάζονται με αυτές ή συμμετέχουν σε εταιρείες που έχουν συνεργασία με προμηθευτές των ΕΔ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now