Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2018 Posted June 14, 2018 (edited) Η Tallink σκέφτεται να προχωρήσει στη παραγγελία ενός δεύτερου πλοίου με τα χαρακτηριστικά του Megastar, μιας και βρήκε μεγάλη ανταπόκριση από τους επιβάτες μέχρι στιγμής. Edited July 28, 2022 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2018 Author Posted October 18, 2018 Η AS Tallink Grupp και η Rauma Marine Constructions (RMC) υπέγραψαν χθες το βράδυ μια επιστολή προθέσεων για την κατασκευή ενός νέου οχηματαγωγού πλοίου για τη γραμμή Ταλίν-Ελσίνκι. Το εκτιμώμενο κόστος του έργου είναι περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ και το νέο πλοίο θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Rauma στη Φινλανδία. Η κατασκευή του νέου πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2021. Το έργο θα παρέχει περίπου σε 1500 άτομα απασχόληση στο ναυπηγείο. Το νέο πλοίο θα λειτουργεί με διπλό καύσιμο, χρησιμοποιώντας ως βασικό καύσιμο το LNG και θα έχει χωρητικότητα 2.800 επιβατών. Θα αρχίσει να λειτουργεί στη γραμμή Ταλίν-Ελσίνκι, αναπτύσσοντας περαιτέρω αυτή τη σημαντική διαδρομή μεταξύ των δύο πρωτευουσών. Το νέο πορθμείο θα κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας όλες τις τελευταίες τεχνολογίες και τις πιο καινοτόμες διαθέσιμες λύσεις και ο στόχος του ομίλου είναι η κατασκευή του πιο ενεργειακά αποδοτικού και φιλικού προς το περιβάλλον πλοίου που λειτουργεί στη Βαλτική Θάλασσα. Ιστορικά τέσσερα πλοία Tallink Grupp έχουν κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Rauma (αν και υπό διαφορετική διαχείριση σε διαφορετικές χρονικές στιγμές) και εκτός από αυτό, δύο σκάφη έχουν σχεδιαστεί στο ναυπηγείο Rauma. Το τελευταίο πλοίο που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο ήταν το πλοίο της ομάδας Baltic Queen, το οποίο παραδόθηκε το 2009 και λειτουργεί επί του παρόντος στη γραμμή του Ταλίν-Στοκχόλμη του ομίλου. Τους επόμενους μήνες, η Tallink Grupp και η RMC θα ασχοληθούν με τη σύμβαση ναυπηγικής και τις ρυθμίσεις χρηματοδότησης.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2019 Author Posted March 27, 2019 Σήμερα υπογράφτηκαν τα συμβόλαια για την ναυπήγηση του πλοίου από τη Tallink και την Rauma Marine Constructions.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2019 Author Posted September 4, 2019 Η Tallink δημιούργησε ένα διαγωνισμό για την ανάδειξη του ονόματος του νέο πλοίου της μέσω ψηφοφορίας που έληξε στις 31 Αυγούστου, οπότε αναμένουμε σύντομα την ανακοίνωση του ονόματος
.voyager Posted October 29, 2019 Posted October 29, 2019 MyStar το όνομα του νέου πλοίου που θα ναυπηγήσει ο όμιλος στη Rauma.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2020 Author Posted April 3, 2020 Το MyStar αναμένεται την άλλη εβδομάδα να ξεκινήσει η ναυπήγηση του στο ναυπηγείο της Rauma, που η παράδοση του θα γίνει τον Ιανουάριο του 2022.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2020 Author Posted April 20, 2020 (edited) Πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής του πρώτου ελάσματος το MyStar στο ναυπηγείο Rauma στις 6 Απριλίου 2020, χωρίς τη παρουσία των εκπροσώπων της Tallnik εξαιτίας του Covid 19 Edited April 20, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted September 22, 2020 Author Posted September 22, 2020 Πραγματοποιήθηκε η τελετή τοποθέτησης της τροπιδας του MyStar στο ναυπηγείο της Rauma τη Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2020 Author Posted November 18, 2020 Ένα βίντεο από την ενδιάμεση καθέλκυση του MyStar, λόγω της καθέλκυσης του Aurora Botnia.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2021 Author Posted August 11, 2021 Αύριο αναμένεται να γίνει η καθέλκυση του MyStar στο ναυπηγείο της Rauma.
Champion Jet_2 Posted July 27, 2022 Posted July 27, 2022 Με το συγκεκριμένο τι γίνεται;Έχει προχωρήσει η κατασκευή του;Πανέμορφα πλοία αυτό και το αδερφό του.Μακάρι να βλέπαμε παρόμοια πλοία στην Ελλάδα…
Nick the Greek Posted July 28, 2022 Posted July 28, 2022 Έχει προχωρήσει ναι. Δεν είμαι σίγουρος ποιά είναι η τελευταία ημερομηνία παράδοσης βέβαια.
Champion Jet_2 Posted September 22, 2022 Posted September 22, 2022 Το πλοίο έχει ξεκινήσει δοκιμαστικά
gioannis Posted November 21, 2022 Posted November 21, 2022 Πρώτα ο Θεός θα το ταξιδέψω ως επιβάτης ! από Helsinki για Tallin στις 28 Δεκεμβρίου ! 😜
George Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Στο εύχομαι ολόψυχα αλλά κράτα και μία πισινή καλού κακού.
gioannis Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Και στην επίσημη σελίδα, κατέβασαν τα δρομολόγια του για τον Δεκέμβριο https://en.tallink.com/book-a-cruise
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2022 Author Posted November 29, 2022 Από προχθές πραγματοποιεί άλλο ένα δοκιμαστικό το MyStar
gioannis Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Το παρακολουθώ μπας και πάρω την εμπειρία .. https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:7137243/mmsi:276859000/imo:9892690/vessel:MYSTAR
Panagia Ekatontapiliani Posted December 5, 2022 Author Posted December 5, 2022 Το MyStar ολοκλήρωσε τα sea trials του και αναμένεται να παραδοθεί τη Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου. Τη Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου αναμένεται να αναχωρήσει από το ναυπηγείο της Rauma και θα πάει στο παλιό λιμάνι του Ελσίνκι την επόμενη ημέρα. Το πλοίο αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγια του την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου.
gioannis Posted December 5, 2022 Posted December 5, 2022 Και έλεγα ότι δεν θα το ταξίδευα τελικά 😀 και η επίσημη ανακοίνωση από την TALLINK https://en.tallink.com/latest-news#MyStar_starts_December_13th_2022 ακόμα δεν το εμφανίζει στο πλάνο αλλά πιστεύω ότι ισχύει. 😉
Champion Jet_2 Posted December 29, 2022 Posted December 29, 2022 To πλοίο έχει ξεκινήσει κανονικά δρομολόγια και από βίντεο που έχω δει στο Youtube είναι πραγματικά στολίδι. Καλοτάξιδο εύχομαι να είναι και ελπίζω να δούμε κι εμείς παρόμοιες κατασκευής να έρχονται στην Ελλάδα.
gioannis Posted January 3, 2023 Posted January 3, 2023 Ταξίδεψα τελικά μαζί του στις 28 Δεκεμβρίου από HEL - TLL, απλά ΑΠΙΘΑΝΟ ! Έχω μερικές φωτογραφίες αλλά η καθεμιά είναι 7 - 8 mb πως μπορείτε να τις δείτε ?
Nick the Greek Posted August 7, 2024 Posted August 7, 2024 Αφού το είδαμε εκ των έσω, ας το δούμε και εκ των έξω. Σε άφιξή του στο Ελσίνκι πρίν από κανένα δίμηνο με καλοκαιρινό καιρό. Η πλωριά άποψη νομίζω δείχνει σίγουρα καλύτερη από την πρυμνιά, η οποία καταστρέφεται από το ακανόνιστο κουτί που μάλλον είναι η πίσω πλευρά κάποιου είδους "θεάτρου" επί του πλοίου. Με τους διπλούς καταπέλτες η φορτό-εκφόρτωση λαμβάνει χώρα σε λιγότερο από μία ώρα και δίνει στο πλοίο τη δυνατότητα να παράγει εισόδημα ταξιδεύοντας. Προσέξτε επίσης την παντελή απουσία καπνού από την τσιμινιέρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now