Nick the Greek Posted June 10, 2019 Posted June 10, 2019 (edited) Στο παρελθόν έχουμε κάνει κάμποσες αναφορές για την SOL, είτε σαν Svenska Orient Linien, είτε σαν Swedish Orient Lines: On 3/26/2007 at 7:40 PM, JERRY said: Η εταιρεια Ευγενιδη ηταν για πολλα χρονια (και μαλλον παραμενει) πρακτορας (αλλα και μετοχος) της SOL -Svenska Orient Linien. H γνωστη και ως Swedish Orient Line, εχει εδω και παρα πολλα χρονια την γραμμη Β.Ευρωπης - Μεσογειου με τα αδελφα Ro-Ro του CELTIC SUN μεγαλωμενα (VEGALAND-TURUSLAND κλπ). Το Νικος Βερνικος εχει να κανει και με το ονομα του brand SOLNIVER LINES.. Iσως αυτο να φαινεται για την πλοιοκτησια τoυ ro-ro που αναφερεις. On 12/4/2016 at 3:24 PM, Nick the Greek said: Το πλοίο βρήκε τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, και άφησε τη Μεσόγειο με προορισμό τόπον καταψύξεως. Κι αυτό γιατί ναυλώθηκε για να ενισχύσει τη γραμμή της Swedish Orient Line μεταξύ του Goteborg(Σουηδία) και του Zeebrugge(Βέλγιο), όπως γράφτηκε πρόσφατα. On 10/10/2017 at 11:54 PM, Nick the Greek said: Να πούμε πως το πλοίο πια ταξιδεύει ναυλαμένο από τη Svenska Orient Linien(SOL) στη γραμμή Goteborg(Σουηδία) - Zeebrugge(Βέλγιο). On 1/12/2017 at 1:17 AM, Nick the Greek said: το πλοίο ήταν ναυώμένο στη Swedish Orient Line και εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Φινλανδίας και Γερμανίας. Γραμμή η οποία έκλεισε στο τέλος Δεκεμβρίου, και ίσως έτσι να εξηγείται γιατί το πλοίο είναι διαθέσιμο. Ενώ από τις οθόνες μας έχουν περάσει διάφορα πλοία με τα σινιάλα της εταιρείας, μια που για πολλά χρόνια ερχόταν και στην Ελλάδα. Να το Vegaland στην Ελευσίνα, όπως και το Thebeland που αργότερα με το ίδιο όνομα πέρασε στη Linea Messina, ενώ στο Rostock έχουμε δεί το Vikingland που αργότερα έγινε Ακρίτας. Επίσης το Timmerland έγινε Hellenic Sailor ενώ το Vasaland έγινε Hellenic Master. Πολλοί οι δεσμοί λοιπόν με την Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία είναι σε φάση μαζέματος των δραστηριοτήτων της. Η γραμμή Φινλανδίας - Γερμανίας έκλεισε, όπως και η γραμμή Goteborg - Zeebrugge, με τα τελευταία δρομολόγια να γίνονται στις 17 Ιουνίου, ενώ η SOL σαν αυτόνομη εταιρεία έχει μείνει πια να έχει κάποια slot charters και να μεταφέρει containers.Τι μέλλει γενέσθαι όμως με τα υπάρχοντα roro της εταιρείας και την δραστηριότητά της στον τομέα αυτόν? Ξαφνικά όλα δείχνουν πολύ ρόδινα, μια και η εταιρεία ανακοίνωσε σύμπραξη με την επίσης Σουηδική Wallenius Lines και την δημιουργία της Wallenius - SOL, εταιρείας που θα δραστηριοποιηθεί στον Κόλπο της Βοθνίας, τη Βαλτική και τη Βόρεια Θάλασσα σε διάφορα routes τα οποία μπορούμε να δούμε εδώ. Φυσικά ορισμένα από τα λιμάνια δεν λένε τίποτε σε μας, πλήν όμως λένε πολλά στους δύο πρώτους, βασικούς πελάτες που υπέγραψαν συμφωνίες μαζί τους. Πρόκειται για την Σουηδική εταιρεία δασικών προιόντων και προιόντων χάρτου, Stora Enso, και την Φινλανδική Metsä Board η οποία επίσης δραστηριοποιείται στα προιόντα χάρτου και στην τυποποίση προιόντων. Τα δρομολόγια δηλαδή είναι φτιαγμένα στα μέτρα και τις ανάγκες των δύο αυτών εταιρειών. Τα καλά νέα δεν σταματούν εκεί μια και η καινούρια εταιρεία ανακοίνωσε την παραγγελία μέχρι και τεσσάρων καινούριων roro από το ναυπηγείο CIMC Raffles της Κίνας, με παράδοση από το 2021 και μετά. Σχεδίαση Knud E. Hansen, πρόωση LNG, παγοπόρα 1A Super, μήκος 241 μέτρα, 35 πλάτος, 5,800 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και 20 κόμβους υπηρεσιακή ταχύτητα. Μιλάμε για τέρατα, που θα δείχνουν κάπως έτσι: http://www.cimc-raffles.com/en/uploadfile/2019/0429/20190429104854264.jpg Μέχρι τότε, η εταιρεία θα πορευθεί με τον υπάρχοντα στόλο ο οποίος δεν είναι και πολύ εντυπωσιακός. Είναι το Vasaland του 1984, το Baltica του 1990, και το τρίο Tavastland / Thuleland / Tundraland που ειναι χτισμένα το 2006/2007 στα Aker της Rauma. Τα δύο πρώτα είναι υπάρχοντα πλοία της SOL που κάνουν ακόμη τη γραμμή Zeebrugge - Goteborg και πρόκειται για ναυλώσεις. Τα υπόλοιπα 3 ανήκουν στην SOL ήδη, άρα εδώ φαίνεται πως σημαντικό κομμάτι της συμμετοχής της Wallenius μάλλον είναι στην εξασφάλιση χρηματοδότησης για το καινούριο project/εταιρεία. Έτσι γίνονται σωστά αυτές οι δουλειές. Για το Αιγαίο δεν συζητάω, στην Αδριατική άραγε έχουν κάτσει ποτέ η ΑΝΕΚ/Superfast να κάνουν έστω ένα διάλογο με τους πελάτες τους για να δούν τι ακριβώς ζητούν σαν προιόν? Τροφή για σκέψη και παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα στην SOL Wallenius. Edited July 16, 2022 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted October 12, 2020 Author Posted October 12, 2020 Από τον προσεχή Ιανουάριο επεκτείνεται η βασική γραμμή της εταιρείας με τη ναύλωση 2 αδελφών πλοίων από τα ναυπηγεία Jingling. Δεν είναι μόνο το Fionia Sea αλλά και το Jutlandia Sea.
Nick the Greek Posted February 18, 2021 Author Posted February 18, 2021 Η εταιρεία προσθέτει το Lubeck στο δρομολόγιό της ανάμεσα στην Αμβέρσα και τη Vaasa, στο κομμάτι πρός Φινλανδία, σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα. Τα Fionia Sea και Jutlandia Sea είναι τα πλοία που εκτελούν αυτό το δρομολόγιο 2 φορές την εβδομάδα.
Nick the Greek Posted June 9, 2021 Author Posted June 9, 2021 Η εταιρεία προσθέτει και έκτο μέλος στο στόλο της, προφανώς οι δουλειές πάνε καλά. Πρόκειται για το Transfighter (IMO 9216626) που θα δρομολογηθεί στη γραμμή Oulu - Kokkola - Rauma(όλα αυτά στη Φινλανδία) - Antwerp - Zeebrugge. Με άλλα λόγια, Φινλανδία - Βέλγιο.
Ariadne Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Η Wallenius-SOL παρέλαβε στις 13.05 το Botnia Enabler και στις 22.06 το Baltic Enabler. Το δεύτερο βρίσκεται αυτή τη στιγμή καθοδόν για την Ευρώπη. Η εταιρεία αυτή τη στιγμή διαθέτει τα παρακάτω πλοία στις ακόλουθες γραμμές: -> Botnia Enabler, 2022 (IMO 9884679) // Kokkola-Oulu-Kemi-Skelleftea-Travemünde-Kaskinen-Husum-Zeebrugge-Antwerp (αντικαθιστά από τις 12.08 το Tavastland) -> Cadena 3, 2003 (IMO 9234094) - ναλωμένο από την Cobelfret // Oulu-Kemi-Husum-Travemünde (θα αντικατασταθεί από τις 12.08 από το Thuleland) -> Tavastland, 2006 (IMO 9334959) // Kokkola-Oulu-Kemi-Skelleftea-Travemünde-Kaskinen-Husum-Zeebrugge-Antwerp (θα αντικατασταθεί από τις 12.08 από το Botnia Enabler και αντικαθιστά με τη σειρά του το Thuleland) -> Thuleland, 2006 (IMO 9343261) // Kaskinen-Kemi-Oulu-Husum-Pietarsaari-Travemünde-Zeebruge-Tilbury (θα αντικατασταθεί από τις 12.08 από το Tavastland και αντικαθιστά με τη σειρά του το Cadena 3) -> Tundraland, 2007 (IMO 9343273) // Kaskinen-Kemi-Oulu-Husum-Pietarsaari-Travemünde-Zeebruge-Tilbury και αναμένει το Baltic Enabler, 2022 (IMO 9884681) Τα νέα πλοία υπολογίζεται πως θα αποφέρουν εξοικονόμηση της τάξης των 5,3 εκ € ανά έτος και πλοίο. Και λίγη ιστορία: - Η Wallenius-SOL αποτελεί κοινοπραξία της Svenska Orient Linien (SOL) και της Wallenius Lines. - Η Wallenius Lines κατέχει το 50 % της United European Car Carrier. - Η Wallenius Lines με τη σειρά της, ανήκει κατά 100 % στη Rederi AB Soya. Υ.Γ.: Η εταιρεία ονομάζεται Wallenius-SOL
Nick the Greek Posted November 9, 2022 Author Posted November 9, 2022 On 6/10/2019 at 3:23 PM, Nick the Greek said: Μέχρι τότε, η εταιρεία θα πορευθεί με τον υπάρχοντα στόλο ο οποίος δεν είναι και πολύ εντυπωσιακός. Είναι το Vasaland του 1984, το Baltica του 1990, και το τρίο Tavastland / Thuleland / Tundraland που ειναι χτισμένα το 2006/2007 στα Aker της Rauma. Τα δύο πρώτα είναι υπάρχοντα πλοία της SOL που κάνουν ακόμη τη γραμμή Zeebrugge - Goteborg και πρόκειται για ναυλώσεις. Τα υπόλοιπα 3 ανήκουν στην SOL ήδη, άρα εδώ φαίνεται πως σημαντικό κομμάτι της συμμετοχής της Wallenius μάλλον είναι στην εξασφάλιση χρηματοδότησης για το καινούριο project/εταιρεία. Ας δούμε και το Tavastland σε αναχώρησή του από το Lubeck μέσω Travemunde, όπως βλέπετε είναι ένα πολύ ιδιαίτερο design φτιαγμένο με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, για μια πολύ συγκεκριμένη δουλειά. Το ΙΜΟ είναι 9334959 και ο αριθμός γιάρδας 419 με ναυπήγηση το 2006. Οι 2 κύριες μηχανές είναι ΜΑΝ και το ολικό μήκος 191 μέτρα με πλάτος 26 μέτρα. Τα γραμμικά μέτρα είναι 2,774 με χωρητικότητα περίπου 155 φορτηγά, πλήν όμως το πλοίο μπορεί να μεταφέρει και κοντέινερ στο εξωτερικό ντέκ. Super Ice Class, γιατί πρέπει να κάνει δρομολόγια όλο το χρόνο μέσα στον Κόλπο της Βοθνίας.
Ariadne Posted February 11, 2023 Posted February 11, 2023 Το Tundraland ναυλώθηκε στη Cobelfret για δρομολόγια μεταξύ Purfleet και Killingholme στο ΗΒ και Zeebrugge και Rotterdam στις Κάτω Χώρες.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 On 6/9/2021 at 6:16 PM, Nick the Greek said: Η εταιρεία προσθέτει και έκτο μέλος στο στόλο της, προφανώς οι δουλειές πάνε καλά. Πρόκειται για το Transfighter (IMO 9216626) που θα δρομολογηθεί στη γραμμή Oulu - Kokkola - Rauma(όλα αυτά στη Φινλανδία) - Antwerp - Zeebrugge. Με άλλα λόγια, Φινλανδία - Βέλγιο. Το Transfighter φαίνεται ότι πουλήθηκε στην Τουρκία και μετονομάστηκε σε KPS Emre Bey
Diagoras Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Το ro-ro Tundraland εκτελεί πλέον δρομολόγια στις γραμμές Zeebrugge-Santander, Zeebrugge-London(Tilbury) & Zeebrugge-London(Purfleet).
Diagoras Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Έχω την αίσθηση πως το ro-ro Thuleland εδώ και αρκετό καιρό ψάχνει ναύλο καθώς περιφέρεται σε αγκυροβόλια στη δυτική Μεσόγειο. Από τη στιγμή που το Frijsenborg κατέληξε στη Stena και το Cadena 3 στη Σιγκαπούρη, νομίζω θα ήταν μια καλή επιλογή για ναύλωση στην GNV η οποία κάθε καλοκαίρι ναυλώνει ένα πλοίο για τη γραμμή Genova-Termini Imerese.
Nick the Greek Posted June 6, 2024 Author Posted June 6, 2024 Όντως έτσι είναι, μετά τις 30 Μαίου που έκανε ένα Tanger Med - Fos-sur-Mer έχει ξεμείνει και περιμένει. Δεν ξέρω με αυτό ποιά είναι η διαμόρφωση του γκαράζ του γιατί η συγκεκριμένη σειρά μεταφέρει και παλέτες, συσκευασίες χαρτιών κλπ. Οπότε μπορεί να έχει εμπόδια ή άλλα χαρακτηριστικά που να μην το κάνουν ελκυστικό για να μεταφέρει ικανό αριθμό φορτηγών.
pathfinder Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Δεν το γνωρίζω το πλοίο αλλά θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση να υπάρχει θέμα διαμόρφωσης για trailers. Τα πλοία τέτοιου τύπου ναι μεν φορτώνουν χαρτιά/forest products και άλλα φορτία αλλά για να έχουν γρήγορο turnaround time σχεδόν αποκλειστικά σε cassettes η rolltrailers(mafi). Επειδή μιλούσαμε πρόσφατα σε άλλο θέμα για Ice Class (βάλε και το ότι θα θεωρούσα πιθανό το πλοίο να έχει ενισχυμένα decks) ΙΣΩΣ να έχει υψηλή κατανάλωση.
Nick the Greek Posted June 7, 2024 Author Posted June 7, 2024 Ice Class είναι, με την ανάλογη επίπτωση στην κατανάλωση. Σαν υπηρεσιακή ταχύτητα δε, βλέπω τα 17 μίλια. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρώ κάποιο ga plan του πλοίου αλλά η Wallenius SOL το περιγράφει με σχεδόν 2,800 γραμμικά μέτρα διαθέσιμα για φορτίο roll on-roll off, κατανεμημένα σε 3 deck. Οπότε βάζει πράγμα. Ποιός ξέρει γιατί δεν βρίσκει κάτι.
Diagoras Posted January 25 Posted January 25 Το ro ro Thuleland πρέπει να ναυλώθηκε από τη Stena για τη γραμμή Rotterdam - Harwich όσο καιρό απουσιάζει το Stena Forerunner που σκαντζάρει άλλα πλοία του ομίλου για τις ακινησίες τους
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted January 25 Posted January 25 Έτσι είναι. Η Θουληλάνδη λοιπόν ναυλώθηκε για να αντικαταστήσει τα Foreteller και Forerunner όσο εκείνα θα καλλωπίζονται στην Κίνα.
Nick the Greek Posted February 14 Author Posted February 14 Εξαγορά της Mann Lines από την Wallenius SOL έχουμε, έχει λογική υπό την έννοια ότι η πρώτη έχει δίκτυο σε προορισμούς τους οποίους ως τώρα η δεύτερη δεν εξυπηρετούσε με απ' ευθείας προσεγγίσεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now