Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και επειδή, νομίζω θα πρέπει να δείξουμε πόσο καλή δουλειά έκαναν τα παιδιά θα σας δείξουμε δύο μόνο δείγματα και ελπίζω να τα εκτιμήσετε.

Η πρώτη είναι το περίφημο "Έλενα Π." (Παγουλάτου.) Θεωρείται ότι είναι το πρώτο κλειστό επιβατηγό-οχηματαγωγό που ήρθε στη Ραφήνα, γύρω στο 1960. Έμεινε μέχρι το 1964 και έκανε τη γραμμή για Άνδρο-Τήνο.

Εδώ μια εικαστική μεταποίηση μιας παλιάς φωτογραφίας. Είμαι ο υπεύθυνος της Ομάδας και πήρα την άδεια από τα παιδιά για να δημοσιευτεί.

Φανταστείτε, τώρα, πώς ήταν η αίθουσα εκδηλώσεων με ένα τοίχο γεμάτο με τέτοιες εικαστικές απαικονίσεις (πρωτότυπα έργα και μεταποιήσεις).

post-360-128326965462_thumb.jpg

  • 4 years later...
Posted (edited)

Το Έλενα Π, σταρ του "Κορίτσια στον Ήλιο".

Από καρτ ποστάλ της εποχής εκείνης το Έλενα Π:

post-2126-0-35664600-1328533310_thumb.jp

Edited by Nick the Greek
  • 5 years later...
Posted

Στην Καρυστο θα δουμε αυτη τη φορα το πλοιο μιας και οπως φαινεται εκτος απο Ανδρο Τηνο το πλοιο επιανε και εκει

  • 10 months later...
Posted (edited)

Σε μια σπανια, εγχρωμη φωτογραφια, θα το δουμε σημερα 

Λιμανι αγνωστο ,αν και πιθανον να ειναι η Κερκυρα

 

Edited by polmyt
  • 11 months later...
Posted

Ας δούμε και μερικά στοιχεία για το ΕΛΕΝΑ Π.

Κατασκευής 1945 (αποπερατώθηκε 20-3-1945) στο Γερμανικό ναυπηγείο Neptun Werft A.G., Rostock με αριθμό κατασκευής 542. Ήταν Γερμανικό ναρκαλιευτικό τύπου 1943 με αριθμό Μ-608. Είχε διαστάσεις 67,75 m x 9 m και 582 τόνους εκτόπισμα. Αρχικά είχε 2 ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2400 SHP και ταχύτητα 17 κόμβων.

Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ το ιστορικό του πριν έρθει στην Ελλάδα.

Μετασκευάστηκε σε επιβατηγό το 1950 ενώ το 1954 αντικαταστάθηκαν οι ατμομηχανές του με 2 τετράχρονες οκτακύλινδρες ντίζελ 3000 BHP (Masch. Kiel A.G.) που του έδιναν ταχύτητα 14 κόμβων. Το τονάζ άλλαξε σε 697 gt.

Αγοράστηκε το Δεκέμβρη του 1963 από τον Χρήστο Σ. Παγουλάτο και ξεκίνησε το 1964 δρομολόγια σαν ΕΛΕΝΑ Π. με νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 2287 και ΔΔΣ SYMV. Με νέα ανακαταμέτρηση είναι πλέον 1051 gt.

Κατασχέθηκε από την ΕΤΒΑ το 1972, παροπλίστηκε και διαλύθηλε το 1976 στο Πέραμα.

Posted (edited)
On 4/28/2025 at 12:59 PM, Nektarios Papadakis said:

 

 Αρχικά είχε 2 ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2400 SHP και ταχύτητα 17 κόμβων

Μετασκευάστηκε σε επιβατηγό το 1950 ενώ το 1954 αντικαταστάθηκαν οι ατμομηχανές του με 2 τετράχρονες οκτακύλινδρες ντίζελ 3000 BHP (Masch. Kiel A.G.) που του έδιναν ταχύτητα 14 κόμβων. 

Οι ίπποι γιά τις παλινδρομικές χαρακτηρίζονται ΙΗΡ. Επιπλέον είχε κ στρόβιλο εκτόνωσης.Έκαιγε κάρβουνο ως ατμοκίνητο εννοείται
Οι ντήζελ ήταν ΜaΚ.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...