cortomaltese Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Και επειδή, νομίζω θα πρέπει να δείξουμε πόσο καλή δουλειά έκαναν τα παιδιά θα σας δείξουμε δύο μόνο δείγματα και ελπίζω να τα εκτιμήσετε. Η πρώτη είναι το περίφημο "Έλενα Π." (Παγουλάτου.) Θεωρείται ότι είναι το πρώτο κλειστό επιβατηγό-οχηματαγωγό που ήρθε στη Ραφήνα, γύρω στο 1960. Έμεινε μέχρι το 1964 και έκανε τη γραμμή για Άνδρο-Τήνο. Εδώ μια εικαστική μεταποίηση μιας παλιάς φωτογραφίας. Είμαι ο υπεύθυνος της Ομάδας και πήρα την άδεια από τα παιδιά για να δημοσιευτεί. Φανταστείτε, τώρα, πώς ήταν η αίθουσα εκδηλώσεων με ένα τοίχο γεμάτο με τέτοιες εικαστικές απαικονίσεις (πρωτότυπα έργα και μεταποιήσεις).
gtogias Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 (edited) Το Έλενα Π, σταρ του "Κορίτσια στον Ήλιο". Από καρτ ποστάλ της εποχής εκείνης το Έλενα Π: Edited February 10, 2018 by Nick the Greek
polmyt Posted May 31, 2023 Posted May 31, 2023 Στην Καρυστο θα δουμε αυτη τη φορα το πλοιο μιας και οπως φαινεται εκτος απο Ανδρο Τηνο το πλοιο επιανε και εκει
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 (edited) Το βαπόρι ήταν μετασκευή από Σκανδιναβούς πρώην γερμανικό ναρκαλιευτικό του ΒΠΠ που έκαιγε κάρβουνο! Edited June 1, 2023 by polmyt quote
polmyt Posted May 1, 2024 Posted May 1, 2024 (edited) Σε μια σπανια, εγχρωμη φωτογραφια, θα το δουμε σημερα Λιμανι αγνωστο ,αν και πιθανον να ειναι η Κερκυρα Edited May 1, 2024 by polmyt
Nektarios Papadakis Posted April 28 Posted April 28 Ας δούμε και μερικά στοιχεία για το ΕΛΕΝΑ Π. Κατασκευής 1945 (αποπερατώθηκε 20-3-1945) στο Γερμανικό ναυπηγείο Neptun Werft A.G., Rostock με αριθμό κατασκευής 542. Ήταν Γερμανικό ναρκαλιευτικό τύπου 1943 με αριθμό Μ-608. Είχε διαστάσεις 67,75 m x 9 m και 582 τόνους εκτόπισμα. Αρχικά είχε 2 ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2400 SHP και ταχύτητα 17 κόμβων. Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ το ιστορικό του πριν έρθει στην Ελλάδα. Μετασκευάστηκε σε επιβατηγό το 1950 ενώ το 1954 αντικαταστάθηκαν οι ατμομηχανές του με 2 τετράχρονες οκτακύλινδρες ντίζελ 3000 BHP (Masch. Kiel A.G.) που του έδιναν ταχύτητα 14 κόμβων. Το τονάζ άλλαξε σε 697 gt. Αγοράστηκε το Δεκέμβρη του 1963 από τον Χρήστο Σ. Παγουλάτο και ξεκίνησε το 1964 δρομολόγια σαν ΕΛΕΝΑ Π. με νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 2287 και ΔΔΣ SYMV. Με νέα ανακαταμέτρηση είναι πλέον 1051 gt. Κατασχέθηκε από την ΕΤΒΑ το 1972, παροπλίστηκε και διαλύθηλε το 1976 στο Πέραμα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 29 Posted April 29 (edited) On 4/28/2025 at 12:59 PM, Nektarios Papadakis said: Αρχικά είχε 2 ατμομηχανές τριπλής εκτόνωσης, 2400 SHP και ταχύτητα 17 κόμβων Μετασκευάστηκε σε επιβατηγό το 1950 ενώ το 1954 αντικαταστάθηκαν οι ατμομηχανές του με 2 τετράχρονες οκτακύλινδρες ντίζελ 3000 BHP (Masch. Kiel A.G.) που του έδιναν ταχύτητα 14 κόμβων. Οι ίπποι γιά τις παλινδρομικές χαρακτηρίζονται ΙΗΡ. Επιπλέον είχε κ στρόβιλο εκτόνωσης.Έκαιγε κάρβουνο ως ατμοκίνητο εννοείται Οι ντήζελ ήταν ΜaΚ. Edited April 29 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now