Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βλέπω ότι το πλοίο δεν έφυγε σήμερα. 

Δεν είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Σποράδες ή δεν έφυγε λόγω της καταστροφής στα νησιά; 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 318
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, speedrunner said:

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο, 

μια εποχιακή γραμμή  με τόσο μεγάλες πληρότητες όπως λέτε γιατί χρειάζεται επιδότηση; 

Γιατί έτσι θα είναι η Νέα εποχή της ακτοπλοΐας μας… « Παντελονάτη »

Link to comment
Share on other sites

Καλά, ας δούμε και τα τελικά νούμερα της γραμμής, πληρότητες ανά κυκλικό δρομολόγιο κλπ και τότε θα βγάλουμε συμπεράσματα. Γιατί κάθε χρόνο διαβάζουμε για τη γραμμή που σαρώνει και κάθε χρόνο δεν πάει κανείς να τη δουλέψει χωρίς επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Θετική η πρόθεση του Υπ. Ναυτιλίας για συνέχιση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες

Quote

Τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποίησαν συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, και τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλη Κουτουλάκη, η Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παρασκευή Πατουλίδου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Μαγνησίας και θεματικός Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, Γιάννης Αναστασίου, ο Δήμαρχος Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Σκιάθου, Αλέξανδρος Ευσταθίου και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμου Σκιάθου, Μάρκος Βατζάκας και Γιώργος Διολέττας, με θέμα την ένταξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης-Βορείων Σποράδων στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές για τη θερινή περίοδο 2024.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με αφορμή την κοινή επιστολή που απέστειλαν στο Υπουργείο Ναυτιλίας, η Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και οι Δήμαρχοι Θεσσαλονίκης και Σκιάθου, προκειμένου να συμπεριληφθεί εκ νέου η σύνδεση στις επιδοτούμενες γραμμές για το 2024. Δεδομένης, μάλιστα, και της επιτυχημένης σύνδεσης των προηγούμενων θερινών περιόδων, η σύνδεση θα συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας των εμπλεκόμενων περιοχών, αποτυπώνοντας έτσι σημαντικά οφέλη στους προορισμούς.

Η πρωτοβουλία έτυχε θετικής πρόθεσης από την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας αλλά δεν έχει, ακόμη, οριστικοποιηθεί και θα επακολουθήσει νέα συνάντηση επί του θέματος στις αρχές Μαρτίου.

 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Θετική η πρόθεση του Υπ. Ναυτιλίας για συνέχιση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες

 

Συγνώμη είναι επιδοτούμενη αυτή η γραμμή ; Επειδή δουλευω φουλ αυτό το δρομολόγιο δεν το πέτυχα ποτε άδειο το βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τέλος Μαρτίου οι ανακοινώσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες

Quote

Την απόφαση του υπουργείο Ναυτιλίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες και το εάν θα ενταχθεί στις επιδοτούμενες γραμμές, αναμένουν οι τοπικές αρχές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τέλος Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση μεταξύ πιθανότητα του ίδιου του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη με την αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και τον δήμαρχο Σκιάθου Θοδωρή Τζούμα. Το ραντεβού έχει κλείσει για τις 28 Μαρτίου στην έδρα του υπουργείου Ναυτιλίας και εκεί οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αναμένουν να ακούσουν εάν θα συμπεριληφθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές προκειμένου και φέτος να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια προς Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο, που τα τελευταία χρόνια έχουν μεγάλη ανταπόκριση.

Από τις αρχές του έτους οι αυτοδιοικητικοί σε Θεσσαλονίκη και Σποράδες έχουν συγκροτήσει κοινό μέτωπο ασκώντας έντονες πιέσεις προς την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας. Μάλιστα, το προηγούμενο διάστημα και ο περιφερειάρχης, Απόστολος Τζιτζικώστας, είχε επικοινωνία με τον αρμόδιο υπουργό. «Θέλουμε να εδραιωθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση. Επιμένουμε για να το κερδίσουμε», ανέφερε στη Voria.gr η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου. «Περιμένουμε να έχουμε θετικά νέα, τέλη του μήνα θα μάθουμε», σημείωσε από την πλευρά του ο δήμαρχος Σκιάθου Θοδωρής Τζούμας. Για το θέμα έχει στείλει επιστολή και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στον υπουργό Χρήστο Στυλιανίδη. Όπως μάλιστα επισήμαναν το προηγούμενο διάστημα πηγές από το δημαρχιακό μέγαρο, δεν γίνεται η Θεσσαλονίκη και όλη η Βόρεια Ελλάδα να μείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Ιανουαρίου είχε πραγματοποιηθεί σύσκεψη στην Αθήνα υπό τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Ευάγγελο Κυριαζόπουλο με τη Βούλα Πατουλίδου και τον δήμαρχο Σκιάθου Θοδωρή Τζούμα. Ζητούμενο είναι να υπάρξει εξέλιξη ώστε η γραμμή να δρομολογηθεί άμεσα, από τις αρχές του καλοκαιριού, καθώς τα τελευταία χρόνια υπάρχει σταθερά αυξημένη ζήτηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Μήπως όλο αυτό το πανηγυράκι στήνεται κάθε χρόνο για να αποκομίζουν "πολιτικό κεφάλαιο" οι φωστήρες χάρη στις πιέσεις, συσκέψεις, και δήθεν ενέργειες των οποίων, "για μία ακόμη χρονιά συνεχίζεται η επιτυχημένη σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σποράδων";

Edited by PavlosA
Link to comment
Share on other sites

Μήπως το υπουργείο να ξυπνήσει και να τους κόψει την μάσα, μίας και έχει πλήρη γνώση της κίνησης της γραμμής σε συνάρτηση με την χωρητικότητα του βαποριού, και να βγάλει τα στοιχεία στην τοπική κοινωνία &τύπο με την δικαιολογία πως "πονάει"  τα λεφτά των φορολογουμένων..? 

Link to comment
Share on other sites

Ίσως προτιμότερο είναι να επιδοτήσει ολόχρονα λοιπόν ένα συμβατικό πλοίο απο Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι ωστε να μην γίνονται συγκρίσεις μόνο θερινές

Οπου σε ολες τις γραμμές Ιούλ

και Αυγ είναι αυξημένες . Αυτό ομως που κανείς δεν συζητά είναι οτι στις Κυκλάδες θέλουν ολα μα ολα τα πλοία . Πως λοιπόν θα αναπτυχθούν και τα υπόλοιπα νησιά ωστε να αυξηθεί και σε αυτα τα μέρη η συνεισφορά στο αεπ της χώρας; Δίχως δρομολόγια ; ( όταν πάντα θα συμφέρει η δρομολόγηση ενος πλοιου στις Κυκλάδες ;)

Link to comment
Share on other sites

Να είστε σίγουροι ότι εάν συνέφερε περισσότερο η δρομολόγηση ενός πλοίου στις Κυκλάδες ο Ηλιόπουλος πρώτος θα έστελνε εκεί πλοίο και θα αδιαφορούσε ωραιότατα για τις Σποράδες και τη Θεσσαλονίκη. Απλά πλέον έχει μαζέψει τόσα ταχύπλοα που κάπως έπρεπε να δημιουργήσει νέες γραμμές. Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δημιούργησε μόνος του γραμμές και μαζί πήρε και επιδότηση για να μη ρισκάρει να μπει μέσα.

Οι Κυκλάδες είναι υπερκορεσμένες και δεν σηκώνουν άλλα πλοία, τουλάχιστον ταχύπλοα. Δεν μπορεί όμως να έχει το κάθε παραπονεμένο νησί από 1-2 επιδοτούμενες για να είναι χαρούμενοι όλοι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η γραμμή επιδοτήθηκε, έγινε γνωστή, πέτυχε και πλέον σηκώνει πλοίο το καλοκαίρι και χωρίς επιδότηση. 

Δεν χρειάζεται να επιδοτούνται γραμμές που στέκονται και μόνες τους και δεν μπορούν να επιδοτούνται όλες οι πιθανές γραμμές με ταχύπλοα. Ή μήπως αν συνεχίσει να αγοράζει ταχύπλοα ο Ηλιόπουλος να επιδοτήσουμε και δρομολόγια Πειραιάς - Άνδρος ή Θεσσαλονίκη  - Σκύρος ή Πειραιάς - Αστυπάλαια ή Χανιά - Σαντορίνη κοκ..; Πανέμορφα νησιά όλα και με την ίδια λογική αδικούνται με τις τωρινές τους συνδέσεις ενώ θα μπορούσαν να αναπτυχθούν κι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Το Θεσ.-Σποραδες για όλο το χρόνο θα ήθελε ένα πλοίο τύπου Μπλου Σταρ Πάρος-Νάξος-Μύκονος-Χίος-Δήλος-Πάτμος για αυθημερόν δρομολόγια κάτι που η Seajets δεν έχει κάτι ανάλογο στο στόλο της. Μακάρι στο μέλλον να αποκτήσει τέτοια βαπόρια και η γραμμή της Θεσσαλονίκης να αποκτήσει όλο το χρόνο σύνδεση. Καλώς ή κακώς η γραμμή είναι καλοκαιρινή και τον υπόλοιπο χρόνο ζήτημα να είχε κίνηση σε τριήμερα όπως τώρα της Καθαρής Δευτέρας και το επόμενο της 25η Μαρτίου ή Χριστούγεννα και Πάσχα. 

Link to comment
Share on other sites

@SuperRunner ως γνωστής της γραμμής ,πιστεύεις ότι είναι βιώσιμο ένα τέτοιο δρομολόγιο ολόχρονα με ένα πλοιο τύπου Blue Star ; 

Γιατί βλέπουμε και ο Βόλος τον χειμώνα ,έχει πολύ μικρά νούμερα.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SuperRunner said:

Το Θεσ.-Σποραδες για όλο το χρόνο θα ήθελε ένα πλοίο τύπου Μπλου Σταρ Πάρος-Νάξος-Μύκονος-Χίος-Δήλος-Πάτμος για αυθημερόν δρομολόγια κάτι που η Seajets δεν έχει κάτι ανάλογο στο στόλο της. 

Εκτός από τα Πάρος-Νάξος, τα άλλα που αναφέρεις είναι πολύ μεγάλα για τα λιμάνια των Σποράδων, δηλαδή ακατάλληλα. Επίσης, η γραμμή αυτη είναι ξεκάθαρα καλοκαιρινή και τέτοιου τύπου πλοία θα πηγαινοέρχονταν άδεια τον χειμώνα. Γενικά, πρώτα θα έπρεπε να υπάρχει πλοίο πχ. από Μαντούδι, και μετά από άλλες (κατά τη γνώμη μου άσκοπες) γραμμές.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Καμία γραμμή δεν είναι άσκοπη. Όλες εξυπηρετούν. Το καλοκαίρι κατά κύριο λόγο Βόλος και Θεσσαλονίκη είναι οι δύο γραμμές που έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση για Σποράδες και τελευταίο έρχεται το Μαντούδι.

Link to comment
Share on other sites

επειδή βλέπω ΟΛΒ και Χίο Λέσβο να πιέζουν για πλοίο που θα μοιραστεί την επιδότηση με την Θεσσαλονίκη , παίζει μήπως κανενα σενάριο ως εξής:

2 ΤΑΧΥΠΛΟΟΑ

1 θα φεύγει πρωί απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΚΙΑΘΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΜΑΝΤΟΥΔΙ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΣΚΙΑΘΟ - ΒΟΛΟ

1 πρωι απο ΒΟΛΟ - ΣΚΙΑΘΟ - ΣΚΟΠΕΛΟ - ΑΛΟΝΝΗΣΟ - ΜΑΝΤΟΥΔΙ - ΧΙΟ - ΛΕΣΒΟ - ΛΗΜΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και με τοπικα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΛΗΜΝΟ - ΛΕΣΒΟ? η καπως ετσι?

με το ΣΟΥΠΕΡΡΑΝΕΡ ΤΖΕΤ πχ και το ΣΟΥΠΕΡΡΑΝΕΡ ΤΖΕΤ 2

η μεσημέρι

μας εχουν μπερδεψει με τις ανακοινώσεις τους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...