cyclades_shipping Posted May 13 Share Posted May 13 (edited) Δεν νομίζω πως έχει νόημα-συμφέρει μια τέτοια σύνδεση προς Ραφήνα ,όταν από Ραφήνα για Σκόπελο το ταξίδι θα διαρκεί 6 ώρες και αυτό με καλες καιρικές συνθήκες με τα καλοκαιρινά μελτέμια θα ειναι πολύ άσχημο το κροσαρισμα του στενού του Καφηρέα ,ενώ πηγαίνοντας από Βόλο θα κάνει ανάλογο χρόνο ταξιδιού με μεγαλύτερη άνεση. Edited May 13 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOMIKOS LINES Posted May 13 Share Posted May 13 Όντως στα μελτέμια θα υπάρχει θέμα όμως από βολο πρωινό στις 08:00 από αθηνα ξεκινάς από το σπιτι στις 04:00 ξυπνάς και μια ώρα νωρίτερα 17 ευρώ διόδια μέχρι βολο + 40 ευρώ καύσιμο + όλη νύχτα στο δρόμο .Αυτός και μόνο ο λόγος που το λέω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 13 Share Posted May 13 On 5/9/2024 at 7:20 PM, margaritis24 said: Μα 1,5 2 μηνες ανεβαινει κ θελει κ λεφτα του Ελληνικου λαου κ παει κ γεματο τον 1 μηνα τι αλλο θελει δλδ;;; Αν κατσει κ το χειμωνα αλλαζει το θεμα κ να το δουνε για επιδοτηση!αλλα για Ιουλη κ Αυγουστο κοροιδια!Να δωσουνε κ στα αλλα που πανε Μυκονο τοτε.. Συμφωνώ σε όλα. Αν έπρεπε να υπάρχει επιδότηση θα έπρεπε να ήταν τον Ιούνιο και το Σεπτέμβριο έτσι ώστε να βοηθηθούν τα νησιά να επεκτείνουν τις τουριστικές περιόδους τους. Αυτό είναι πραγματική ανάπτυξη. Όλα όμως καταλήγουν στο ότι επιλογές από πλοία/εταιρείες δεν υπάρχουν. Αν πχ. εμφανιζόταν η Golden Star Ferries με το καινούριο τους, δεν μπορώ να φανταστώ τι αντίποινα θα είχαμε στη Ραφήνα από την Seajets. Αυτό είναι πρόβλημα του Κράτους βέβαια, που διαχρονικά στην πράξη ενισχύει τέτοιες μονοπωλιακές καταστάσεις, διαπλεκόμενο με αυτές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted May 20 Share Posted May 20 By the way, μόλις 4.199.780,00 Έουρα ο προϋπολογισμός της γραμμής Θεσσαλονίκη - Βόρειες Σποράδες (και επιστροφή) σύμφωνα με το Διαύγεια: https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΑΖΗ4653ΠΩ-07Σ?inline=true Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 21 Share Posted May 21 Τι τσίρκο...Ιούνιος προ των πυλών και ακόμη, άκρα του τάφου σιωπή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 21 Share Posted May 21 Όλοι ευελπιστούν να ξεκινήσει το δρομολόγιο για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOMIKOS LINES Posted May 21 Share Posted May 21 Όσο δεν γίνονται ανακοινώσεις και πλησιάζουν οι ευρωεκλογές φοβάμαι για το μέλλον της γραμμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 21 Share Posted May 21 Αν θυμάμαι καλά παρόμοιο τσίρκο είχαμε το 2022, οπότε και το πλοίο ήρθε μόνο για τη δίμηνη "αρπαχτή" Ιουλίου-Αυγούστου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 21 Share Posted May 21 Το 22 από μέσα Ιουνίου ξεκίνησε και τελείωσε μέσα Σεπτεμβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted May 21 Share Posted May 21 (edited) 10/6/22 Παρασκευή(τριήμερο Αγ.Πνευματος) συγκεκριμένα ,το Champion Jet 1 Edited May 21 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 21 Share Posted May 21 Μήπως ήταν το '21 που είχε ξεκινήσει αργά; Βέβαια τότε ήταν και στα απόνερα του Covid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 21 Share Posted May 21 (edited) Το 21 ξεκίνησε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος το Superrunner jet και έπειτα ήρθε το Champion jet 1 και στο τέλος το Paros jet μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου ή Οκτωβρίου. Δε θυμάμαι με ακρίβεια Edited May 21 by SuperRunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 21 Share Posted May 21 ΟΚ. Μάλλον το έχω μπερδέψει με παλαιότερο δίμηνο εγχείρημα άλλου πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 21 Share Posted May 21 To 2018 μάλλον λες με το Superspeed των Στεφάνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted May 21 Share Posted May 21 15 Ιουνίου είχε ξεκινήσει και το Superspeed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 22 Share Posted May 22 ίσως είχαμε κάποτε ένα Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο της ΝΕΛ, που άργησε να ξεκινήσει, πριν καμιά 10+ χρόνια. Με γελάει η μνήμη μου. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι με τις πρακτικές που ακολουθούνται είναι σα να μη θέλει κανείς να δίνει στην γραμμή την "ευκαιρία" που της αξίζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 22 Share Posted May 22 To Αλκυόνη μάλλον εννοείς και πιο παλιά το Jet Ferry της GA Ferries; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted May 22 Share Posted May 22 Αυτό εννοεί μάλλον ο φίλος. Καλοκαίρι 2010, Δευτέρα 08:00 και Παρασκευή 16:00 από Θεσσαλονίκη, τις υπόλοιπες μέρες από Βόλο. Όντως είχε ξεκινήσει μέσα προς τέλη Ιουλίου σε ένα καλοκαίρι που η ΝΕΛ ναύλωνε συνεχώς πλοία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOMIKOS LINES Posted May 23 Share Posted May 23 Το Αλκυόνη ήταν όντως όχι όμως ταχύπλοο. Ταχύτητα συμβατικού είχε στην γραμμή από Θεσσαλονίκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 23 Share Posted May 23 Δεν είχε ταχύτητα κλασικού συμβατικού (<20kn) που ήθελε 5h45min για το δρομολόγιο, πιο γρήγορα πήγαινε, και ήθελε 4-5 ώρες...κάπου 22-25kn πρέπει να πήγαινε. Δεν ξέρω βέβαια πότε τα θεωρούν ταχύπλοα, 30kn+ ; Το Jet Ferry έκανε 4 και 40 λεπτά το έτος 2004. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOMIKOS LINES Posted May 23 Share Posted May 23 Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι σωστός. Συμφέροντα μεγάλα τεράστια . Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOMIKOS LINES Posted May 24 Share Posted May 24 Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνει την πρόθεση χρηματοδότησης για την εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής γραμμής «Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες και επιστροφή». Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου, το οποίο έχει ως στόχο την ενίσχυση της ναυτιλίας και της εθνικής λιμενικής στρατηγικής. Οι αιτήσεις ενδιαφέροντος υποβάλλονται μέχρι τις 16 Ιουλίου, που σημαίνει ότι θα έχει χαθεί η μισή καλοκαιρινή περίοδος, αν ο διαγωνισμός δεν αποβεί άκαρπος… Ο προϋπολογισμός για τη συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή ανέρχεται στα 4.199.780 ευρώ και η χρηματοδότηση αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση των λιμενικών υποδομών και στη διευκόλυνση των μεταφορών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική της χώρας. Η υλοποίηση του έργου θα πραγματοποιηθεί από τη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Η πρόσκληση υποβολής προτάσεων αφορά δυνητικούς δικαιούχους, όπως το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Οι προτάσεις θα πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά, συνοδευόμενες από το τεχνικό δελτίο πράξης, ώστε να εξεταστεί η ένταξη και χρηματοδότησή τους. Η χρηματοδότηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης – Βόρειων Σποράδων αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη μεταφορική συνδεσιμότητα και να συμβάλει στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη των νησιών των Σποράδων. Με την υλοποίηση του έργου, θα βελτιωθούν οι υπηρεσίες ακτοπλοΐας, ενισχύοντας την ασφάλεια και την προστασία στο θαλάσσιο χώρο. Οι αιτήσεις για τη δημοπράτηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης – Βόρειες Σποράδες υποβάλλονται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΣΠΑ (Π.Σ. Ε.Π.Α.) στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://logon.ops.gr/. Η περίοδος υποβολής ξεκίνησε στις 16 Μαΐου 2024, στις 08:00 και λήγει στις 16 Ιουλίου 2024, στις 14:00. Οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι θα πρέπει να υποβάλουν τις προτάσεις τους εντός αυτών των προθεσμιών. Σε περίπτωση τεχνικών δυσκολιών, όπου δεν είναι εφικτή η ηλεκτρονική επισύναψη/υποβολή εγγράφων, οι δικαιούχοι έχουν τη δυνατότητα να αποστείλουν τα έγγραφα στην ταχυδρομική διεύθυνση του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της πρότασης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 24 Share Posted May 24 Μήπως πρόκειται για τυπογραφικό λάθος και θέλανε να γράψουνε μέχρι 16 Ιουνίου; Αν ισχύει για Ιούλιο, τότε μιλάμε για τεράστια γκάφα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavlosA Posted May 24 Share Posted May 24 Δεν νομίζω ότι είναι τυπογραφικό γιατί τα ίδια λέει και το έγγραφο που ανέβηκε από τη Διαύγεια. 16 Ιουλίου. Βέβαια η προκήρυξη αφορά επιλέξιμες δαπάνες ως 31/12/2025 οπότε θεωρητικά και την επόμενη σεζόν. Επίσης προβλέπει αξιολόγηση της κάθε πρότασης με σειρά προτεραιότητας, που σημαίνει ότι αν υποβληθεί η πρώτη πρόταση νωρίτερα και πληροί τα κριτήρια τότε θα πάρει τη δουλειά και ας μην έχει λήξει η προθεσμία. Άρθρο 5.1: Κάθε πρόταση αξιολογείται αυτοτελώς με σειρά προτεραιότητας, η οποία καθορίζεται από την ημερομηνία και ώρα της ηλεκτρονικής υποβολής της στο ΠΣ ΕΠΑ. Η προθεσμία για τον έλεγχο της πληρότητας και την ολοκλήρωση της αξιολόγησης της πρότασης του Δικαιούχου, από την αρμόδια ΥΔ, ορίζεται μέχρι εξήντα (60) ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της πρότασης από τον Δικαιούχο. Πάντως αν η διοίκηση πάρει τον χρόνο της για την αξιολόγηση (όλο το 60ημερο που αναφέρει ο νόμος), τότε πλοίο φέτος δεν πρόκειται να δούμε. Συγχαρητήρια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 24 Share Posted May 24 Πιστεύω ότι θέλουν όλοι να προλάβουν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Οπότε μπορεί να έχουμε κάποια εξέλιξη και νωρίτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now