Shippihs Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 Εχουμε καπου περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 Για δες εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 Noted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 On 12/18/2015 at 9:09 AM, enas chiotis said: Το Χανια ΙΙΙ έχει και ais, για το Καστος ΙΙ δε γνωρίζω κάτι. Να δούμε μια φωτογραφία του Καστος ΙΙ από τη σελίδα του πλοίου στο Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Μπορείς να μας βάλεις και το σύνδεσμο στο Facebook; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Ε/Γ-Δ/Ρ Καστός ΙΙ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Ευχαριστώ πολύ! On 8/6/2019 at 7:50 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Η εταιρεία του Βίκυ Φ ΙΙ και του Αγχίαλος, ξεκίνησε τη κατασκευή ενός νέου τουριστικού σκάφους που θα πάρει το όνομα Βίκυ Φ ΙΙΙ. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της εταιρείας στο Facebook Κατασκευάστηκε τελικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Το «ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ» το σκάφος του Μιχάλη Αρβύθη, που έχει γράψει τη δική του ιστορία στην Κάλυμνο. Quote Το «ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ» «άλλαξε χέρια», αφού ο καπετάνιος και ιδιοκτήτης του, ο θαλασσόλυκος Μιχάλης Αρβύθης, έχει πλέον συνταξιοδοτηθεί. Πρόκειται για ένα σκάφος που έχει πραγματοποιήσει ,μέχρι και τώρα, κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, εκατοντάδες διακομιδές ασθενών που χρειαζόντουσαν να νοσηλευτούν σε Νοσοκομεία εκτός Καλύμνου Είναι το σκάφος που με πολλά μποφόρ, ταξίδευε για να εξυπηρετήσει τους επιβάτες που έπρεπε να μεταβούν στο Μαστιχάρι, όταν δεν υπήρχε άλλο μέσο, για να μην χάσουν την πτήση από το αεροδρόμιο της Κω. Ήταν το σκάφος που έδινε πρώτο το παρόν σε κάθε ναυάγιο, που συνέβαινε στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή της Καλύμνου, σώζοντας δεκάδες ναυαγούς. Ήταν το σκάφος για τις πιο δύσκολες αποστολές, που εξυπηρετούσε κάθε έκτακτη ανάγκη, όταν δεν υπήρχε άλλος τρόπος. Ένα σκάφος που για τον Μιχάλη και την οικογένεια του, την γυναίκα και τις κόρες του, είναι μία ολόκληρη ζωή, ήταν το δεύτερο σπίτι τους. Το σκάφος πουλήθηκε σε Εταιρεία που δραστηριοποιείται στις καταδύσεις στην Καβάλα Σήμερα Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022,μεσημέρι, συναντήσαμε στην προβλήτα που ήταν δεμένο το “ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ” το νέο ιδιοκτήτη του σκάφους το Σωτήρη Τσαπανίδη, που ήλθε από την Καβάλα για να το παραλάβει. Ο Σωτήρης Τσαπανίδης μας μίλησε για την αγορά αυτή, για την Εταιρεία του και τη σχέση του με την Κάλυμνο. Δίπλα στο σκάφος και ο Μιχάλης Αρβύθης. Η συγκίνηση του Μιχάλη ήταν φανερή . Αποχωρίζεται ένας σκάφος μετά από 21 χρόνια, ένα εμβληματικό σκάφος για το νησί της Καλύμνου, που όπως μας λέει, όλα αυτά τα χρόνια έχει πραγματοποιήσει δύσκολες αποστολές, έχει μεταφέρει 700 ασθενείς και χιλιάδες επιβάτες. Ο Μιχάλης είπε και το παράπονο του, που το σκάφος φεύγει εκτός Καλύμνου, αφού δεν βρέθηκε αγοραστής από την Κάλυμνο να πάρει το σκάφος Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 6, 2022 Share Posted April 6, 2022 Ενα επιβατικο ή θαλαμηγος φαινεται να χτιζεται στο ναυπηγειο Κουρη, στην Αμαλιαπολη Εχει καποιος περισσοτερες πληροφοριες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 Ενα μικρο ,μαλλον πρωην κουλουριωτικο, επιβατικο σαπιζει μισοβουλιασμενο στο ναυπηγειο Κουρη ,στην Αμαλιαπολη Πρεπει να ειναι χρονια παρατημενο εκει . Μακαρι να μαθαιναμε και ποιο ειναι ,αλλα δυσκολο το βλεπω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Το Δούκισσα έχει νηολόγιο Ρόδου 114, διεθνές διακριτικό SV2008 και έχει ναυπηγηθεί το 1972. Το πλοίο δουλεύει σαν τουριστικό στη Ρόδο. Το πλοίο έχει μήκος 19.20μέτρα, πλάτος 5.25 μέτρα και φοράει τρεις κύριες μηχανές Ford (480 BHP). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 24, 2022 Share Posted April 24, 2022 On 9/30/2021 at 12:19 AM, Nick the Greek said: Να δούμε πως δείχνει και το Quarantine of Delos, εμπνευσμένη ονοματοδοσία ομολογουμένως. Είναι πάντως ένα πολύ όμορφο παραδοσιακό σκαρί. Έτοιμο το σκαρί για την καινούρια σεζόν, ελπίζουμε με ακόμη μεγαλύτερες πληρότητες απ' ότι πέρυσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 28, 2022 Share Posted April 28, 2022 Να και ένα ακόμη παραδοσιακό σκαρί που είναι αυτές τις ημέρες στη Μύκονο, είναι το Μαντώ με νηολόγιο Μυκόνου(?) 17. Δεν είναι καινούριο προφανώς και είμαι σίγουρος πως κάπου αλλού το έχουμε πετύχει. Οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες, ευπρόσδεκτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2022 Share Posted July 23, 2022 (edited) Το Καπτεν Σπυρίδων έχει νηολόγιο Πειραιά 5978, διεθνές διακριτικό SW9804 και έχει ναυπηγηθεί το 1993 και δουλεύει σαν τουριστικό στη Σούδα για λογαριασμό του πρακτορείο Spiridon Tours του κ. Σπυρίδωνα Λευτεριώτη. Το Καπτεν Σπυρίδων έχει μήκος 13.80μέτρα, πλάτος 4.35 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές IVECO (380 BHP). Edited July 23, 2022 by Nick the Greek ορθογραφια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2022 Share Posted July 28, 2022 Το Dolphin Express IV είχε νηολόγιο Ρεθύμνου 19, διεθνές διακριτικό SX8056 και έχει ναυπηγηθεί το 1999 στην Ελλάδα. Το πλοίο δουλεύει σαν τουριστικό στο Ρέθυμνο και ανήκει στην Dolphin Cruises των κ. Γαβριήλ Τσουντάνη και κ. Ιωάννη Μοσχάκη. Το πλοίο έχει μήκος 11,90 μέτρα, πλάτος 3.73 μέτρα, έχει χωρητικότητα 40 επιβατών και φοράει δυο κύριες μηχανές IVECO IFO (500 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 20 κόμβων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2022 Share Posted August 4, 2022 Καμία πληροφορία για το σκάφος Φριντομ με Νηολόγιο Κ (?) 1095 βρίσκεται δεμένο στη μαρίνα της Σούδας. Μοιάζει με yacht που έχει μετασκευαστεί σε επιβατηγό τουριστικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 27, 2022 Share Posted November 27, 2022 (edited) Παμε να δουμε ενα απο τα βαπορια που δουλευουν στις συγκοινωνιες της Κωνσταντινουπολης.Ομορφα πλοια με παρομοιες γραμμες τα περισσοτερα ,ειναι απολαυση να τα βλεπεις. Προκειται για το SEHIT MUSTAFA AYDOGDU με ΙΜΟ 7638088, το οποιο το βλεπουμε δεμενο στην προβλητα στο Kadikoy. Εχει μηκος 56 μετρα, πλατος 10.5 και βυθισμα 3 . 42 ετων πλεον μιας και ειναι κατασκευης 1981 στην Κωνσταντινουπολη. Περνει 1450 επιβατες το καλοκαιρι και 1350 το χειμωνα. Οι μηχανες του ειναι 6 MDXC A.B.C και συμφωνα με τους Τουρκους καιει 100kg/h.Ενα κουβα πετρελαιο που λεμε.Βεβαια ισχυριζονται οτι πιανει και 14μιλια αλλα πανω απο 10-10.5 δεν το ειδα ποτε.Επισης δεν πρεπει να διαθετει προπελακι Ομορφο οπως ειπα και πριν ,μπορουμε να το δουμε και εν πλω καθως φτανει στο Eminonu της Κωνστανινουπολης Edited November 29, 2022 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 (edited) Παμε να δουμε αλλο ενα βαπορακι που δουλευει στην Κνωνσταντινουπολη Προκειται για το MODA ,με ΙΜΟ 8113255 αδελφο του SEHIT MUSTAFA AYDOGDU. Εχει μηκος 56 μετρα, πλατος 10.5 και βυθισμα 3 και ειναι κατασκευης 1986 ,στην Κωνσταντινουπολη. Οι μηχανες του ειναι 6 AL 20/24 Pendik Sulzer και εχει πρωτοκολο 1519 το καλοκαιρι και 1266 το χειμωνα Edited November 29, 2022 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 Να ριξουμε μια ματια και στην καινουρια γενια των επιβατικων της Κωνσταντινουπολης Αρχιζουμε με το SH-SARIYER (IMO 9466855) .Κατασκευη του 2010 ,κατι που φαινεται και απο τις πιο συγχρονες γραμμες του Μηκος 66 μετρα,πλατος 13 και βυθισμα 3 οπως και τα υπολοιπα που εχουμε δει. Φοραει D16-MG-KC/425 Volvo Penta που του δινουν μεγιστη στα 14 μιλια ,αν και κλασικα ταξιδευει με 10-11 το πολυ Πρωτοκολλο στους 1800 το καλοκαιρι και 900 το χειμωνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Στην Κωνσταντινουπολη μπορει να κρατανε ακομα τα παλια τους πλοια αλλα ταυτοχρονα χτιζουν και καινουρια σε λιγο διαφορετικα σχεδια Ενα απο αυτα ειναι το αμφιπλωρο επιβατικο SH-KUCHKSU με ΙΜΟ 9764934. Ειναι χτισμενο το 2015 στη Γιαλοβα με μηκος 41 μετρα και πλατος 10 .Φοραει μηχανες SCANIA DI13 070M ,οι οποιες του δινουν μεγιστη ταχυητα 13 κομβων,ενω το πρωτοκολλο του ειναι 700 επιβατες Εσωτερικα ειναι λιτο με πολλες αεροπορικες καρεκλες και εχει και ενα μπαρ.Μπαινοντας υπαρχει η επιλογη να κατσει καποιος στο κατω σαλονι. ενω απο τη σκαλα που υπαρχει αμεσως μετα την εισοδο στο πλοιο ανεβαινεις στο πανω σαλονι ,οπου υπαρχει και η πορτα για το ανοιχτο καταστρωμα.Τα σαλονια του ειναι γενικα πολυ φωτεινα ,ενω το ανοιχτο καταστρωμα ειναι κουβερτωμενο ,κατι που σπανια συνανταμε πλεον Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως ενω ειναι αμφιπλωρο το ταξιδευουν σαν κανονικο πλοιο με πλωρη και πρυμη.Το πλοιο δενει με τη μια πλωρη και σε καθε αναχωρηση εκανε μανουβρα ετσι ωστε να ταξιευει παντα με την ιδια πλευρα. Μερικες φωτο του εν πλω ,καθως και σε αναχωρηση απο το λιμανι του Εμινονου Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 12, 2023 Share Posted January 12, 2023 Να ριξουμε ενα βλεφαρο ,σε αλλο ενα απο τα μεγαλα επιβατικα της Κωνσταντινουπολη Προκειται για το EMIN KUL με ΙΜΟ 8715209 το οποιο και βλεπουμε να κατεβαινει το Βοσπορο Οπως και το BARIS MANCO που ειδαμε παλαιοτερα, ετσι και αυτο χωραει σε θεωρητικο επιπεδο 2100 επιβατες το καλοκαιρι και 1450 το χειμωνα Το πλοιο ειναι κατασκευης του 1989,που αλλου ,στη Κωνσταντινουπολη με μηκος 75 μετρα και πλατος 11.5. Φοραει μηχανες Pendik Sulzer 5ASL 20/25 ,οι οποιες του δινουν μεγιστη ταχυτητα 17 κομβων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 Tο SH-SUTLUCE (IMO 9564023) ανηκει στη πιο μικρη σειρα επιβατικων της Πολης και περισσοτερο μοιαζει με μικρο ποταμοπλοιο Χτιστικε το 2009 στην Κωσταντινουπολη με μηκος 42 μετρα και πλατος 8 Φοραει μηχανες VOLVO PENTA D16C-BMH ,οι οποιες του δινουν ταχυτητα 10 κομβων Περνει 600 επιβατες και ταξιδευει κυριως στις γραμμες του Βοσπορου και του Κερατιου κολπου Η συγκεκριμενη σειρα ειναι μαλλον η χειροτερη εμφανισιακα με ελαχιστους ανοιχτους χωρους.Δενει με την πλωρη αν και υπαρχουν και οι πλαϊνες πορτες , δεν το ειδα ποτε σε πλαγιοδετηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 18, 2023 Share Posted January 18, 2023 Αλλο ενα ασχημουλικο επιβατικο αμφιπλωρο της Κωνσταντινουπολης θα δουμε σημερα Προκειται για το μικρο USKUDAR το οποιο ανηκει στην Dentur Avrasya.Το πλοιο ειναι χτσιμενο το 2017, δεν πρεπει να διαθετει ΙΜΟ και εχει μηκος 37 μετρα και πλατος 8. Eνωνει το Besiktas με το Uskudar δυο περιοχες που βρισκονται απεναντι η μια απο την αλλη στο Βοσπορο σε μια διαδρομη που διαρκει το πολυ 10 λεπτα. Χωραει 315 επιβατες το καλοκαιρι και 201 τον χειμωνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 Ενα ακομα τουρκικο επιβατικο ειναι το ANADOLU FENERI με ΙΜΟ 8619871 το οποιο βλεπουμε να ειναι πλαγιοδετημενο στο Βοσπορο Κατασκευης 1988 με μηκος 89 μετρα και πλατος 8. Η διαφορα με τα υπολοιπα που εχουμε δει μεχρι σημερα ειναι πως το συγκεκριμενο ειναι εκει παροπλισμενο και δεν φαινεται πλεον στο στολο της Sehir Hatlari.Το AIS του παντως ανοιγει κανονικα ενω και η εξωτερικη του κατασταση ειναι καλη Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 20, 2023 Share Posted February 20, 2023 Τουρκικων επιβατικων συνεχεια σημερα με το PROF.DR.ALAEDDIN YAVASCA που το βλεπουμε να ανηφοριζει το Βοσπορο. Ειναι χτισμενο το 1987 στην Κωνσταντινουπολη με ΙΜΟ 8113267.Εχει μηκος 56 μετρα και πλατος 10.5 Οι μηχανες Pendik Suzler που διαθετει του δινουν ταχυτητα 14μιλια ,ενω μπορει να παρει 1512 επιβατες το καλοκαιρι και 1259 το χειμωνα. Το πλοιο εχει αλλαξει ονομα με το προηγουμενο του να ειναι KALAMIS Δουλευει σε ολες τις γραμμες της εταιριες και ετσι μπορουμε να το δουμε και εν πλω στη Θαλασσα του Μαρμαρα ,εξω απο την Πρωτη .Ομορφο και στη νυχτερινη εκδοχη του ,δεμενο στο Karakoy της Κωνσταντινουπολης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now