Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Maria Dolores (IMO No: 9333448) είναι κατασκευασμένο το 2006 στο ναυπηγείο της Austal για λογαριασμό της Virtu Ferries. Αλλά τα τελευταία χρόνια δουλεύει για λογαριασμό της Inter Lines και κάνει δρομολόγια μεταξύ Tarifa και Tanger .Το πλοίο έχει μήκος 68,40 μέτρα και πλάτος 18,23 μέτρα.

Edited by Nick the Greek
  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το Maria Dolores ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες στο ναυπηγείο Navantia στο San Fernando και σήμερα επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Tarifa - Tanger Ville. 

  • 1 year later...
Posted (edited)

To πλοιο επέστρεψε πισω στην Μάλτα μετα από αρκετά χρόνια. Φαντάζομαι έχει να κάνει με τον Covid-19.

Edited by Marios Superfast
Posted

Σωστά, γιατί η Ισπανία και το Μαρόκο διέκοψαν τις μεταξύ τους ακτοπλοικές συνδέσεις, συνεχίζουν μόνο τα Ro-Pax μεταφέροντας φορτηγά και οδηγούς, τίποτε άλλο. Οπότε τα ταχύπλοα που δεν παίρνουν φορτηγά είναι καταδικασμένα.

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 3 years later...
Posted

Το Maria Dolores βρίσκεται από τις 26 Οκτωβρίου εκτός δρομολόγιων στην Ταρίφα. Για αυτό φαίνεται να ευθύνονται τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία του, η Intershipping. Σύμφωνα με αυτό το άρθρο του Puente de Mando φαίνεται πως η εταιρεία του δεν πληρώνει πλέον την Virtu Ferries για την ναύλωση, αλλά και πως αντιμετωπίζει προβλήματα με την πληρωμή του πληρώματος και των Ισπανικών και Μαροκινών αρχών.

  • 1 month later...
Posted

Φαίνεται πως λύθηκαν τα θέματα περί πληρωμής του πλοίου και έφυγε επιτέλους από την Ταρίφα. Το πιο ενδιαφέρον πάντως, είναι πως μετά τη Μάλτα (εκεί αναμενόταν να δέσει γιατί πρόκειται για την Virtu Ferries) συνέχισε για τη Λεμεσό. Για τους ίδιους λόγους με το Champion Jet 1 βρίσκεται στην Κύπρο;

  • 4 weeks later...
Posted

Συνεχίζει την παραμονή του στη Κύπρο, μόνο που άλλαξε λιμάνι. Πλέον βρίσκεται στη Λάρνακα.

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Επέστρεψε στη Μάλτα στις 13/4, μάλλον δεν ευοδώθηκε η αποστολή για την οποία προοριζόταν όπως είχε γίνει και με το Champion Jet 1.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Το Maria Dolores έφυγε σήμερα από τη Μάλτα για να πάει στην Ταγγέρη, λόγω της ναύλωσης του στην Africa Morocco Link. Νομίζω ότι το χειμώνα είχε επιθεωρηθεί από την Attica Group σαν υποψήφιο για την AML.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Πάντως αποδείχθηκε με διαφορά το πιο αξιόπιστο καθώς μπήκε με τη μία στη γραμμή και δουλεύει ρολόι την ώρα που το Caldera Vista ήδη επιστρέφει άδοξα και το Highspeed 3 δεξαμενίζεται ξανά(!). Τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν γάντι στη συγκεκριμένη γραμμή.

Posted

Έλα μωρή Ντολόρες, την βλέπουμε σε αναχώρηση από την Tarifa. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχει δουλέψει κάμποσα χρόνια πια στη γραμμή Tarifa - Tanger, απορώ πως και δε την έχει αγοράσει κάποιος ενδιαφερόμενος από την περιοχή. 

  • 3 months later...
Posted

Και φετος στα ιδια λημερια το πλοιο ,οποτε ευκαιρια να το δουμε για αλλη μια φορα στην Ταριφα

Κατεβασμενος μαλιστα ο πλαινος καταπελτης και οχι ο πρυμνιος

  • 3 months later...
Posted

Ολοκλήρωσε στις 25/1 τα δρομολόγιά του στη γραμμή της Ταρίφα, και από την Κυριακή 26/1 δεξαμενίζεται στο Cadiz.

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...