Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2017 Posted November 23, 2017 (edited) Το Maria Dolores (IMO No: 9333448) είναι κατασκευασμένο το 2006 στο ναυπηγείο της Austal για λογαριασμό της Virtu Ferries. Αλλά τα τελευταία χρόνια δουλεύει για λογαριασμό της Inter Lines και κάνει δρομολόγια μεταξύ Tarifa και Tanger .Το πλοίο έχει μήκος 68,40 μέτρα και πλάτος 18,23 μέτρα. Edited February 10, 2018 by Nick the Greek
.voyager Posted November 23, 2017 Posted November 23, 2017 Γιατί δεν έχει βάλει τα σινιάλα της Inter Lines και φορά της Virtu Ferries; Παίζει κανένα joint venture;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2017 Author Posted November 23, 2017 Είναι καλό ερώτημα αυτό γιατί εχουν περάσει σχεδόν 4-5 χρόνια που δουλεύει για την Inter Lines.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2017 Author Posted November 24, 2017 Το Maria Dolores βρίσκεται στο Cadiz από τις 13 Νοεμβρίου που άνοιξε τα σωστικά του και χθες μπήκε σε δεξαμενή του ναυπηγείου στο Cadiz.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2018 Author Posted October 22, 2018 Το Maria Dolores βρίσκεται στο ναυπηγείο Navantia στο San Fernando από το Σάββατο 20 Οκτωβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2018 Author Posted November 9, 2018 Το Maria Dolores ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες στο ναυπηγείο Navantia στο San Fernando και σήμερα επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Tarifa - Tanger Ville.
Marios Superfast Posted March 23, 2020 Posted March 23, 2020 (edited) To πλοιο επέστρεψε πισω στην Μάλτα μετα από αρκετά χρόνια. Φαντάζομαι έχει να κάνει με τον Covid-19. Edited March 23, 2020 by Marios Superfast
Nick the Greek Posted March 23, 2020 Posted March 23, 2020 Σωστά, γιατί η Ισπανία και το Μαρόκο διέκοψαν τις μεταξύ τους ακτοπλοικές συνδέσεις, συνεχίζουν μόνο τα Ro-Pax μεταφέροντας φορτηγά και οδηγούς, τίποτε άλλο. Οπότε τα ταχύπλοα που δεν παίρνουν φορτηγά είναι καταδικασμένα.
Marios Superfast Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Ας δούμε και μια φώτο του πλοιου πίσω στα πατρια εδάφη του.
Marios Superfast Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Στην gallery ανέβηκαν μερικές ακόμα φωτογραφίες από το πλοίο,για να το χωρτασουμε απ' όλες τις γωνιές .
BS CHIOS Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Το Maria Dolores βρίσκεται από τις 26 Οκτωβρίου εκτός δρομολόγιων στην Ταρίφα. Για αυτό φαίνεται να ευθύνονται τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία του, η Intershipping. Σύμφωνα με αυτό το άρθρο του Puente de Mando φαίνεται πως η εταιρεία του δεν πληρώνει πλέον την Virtu Ferries για την ναύλωση, αλλά και πως αντιμετωπίζει προβλήματα με την πληρωμή του πληρώματος και των Ισπανικών και Μαροκινών αρχών.
BS CHIOS Posted December 15, 2023 Posted December 15, 2023 Φαίνεται πως λύθηκαν τα θέματα περί πληρωμής του πλοίου και έφυγε επιτέλους από την Ταρίφα. Το πιο ενδιαφέρον πάντως, είναι πως μετά τη Μάλτα (εκεί αναμενόταν να δέσει γιατί πρόκειται για την Virtu Ferries) συνέχισε για τη Λεμεσό. Για τους ίδιους λόγους με το Champion Jet 1 βρίσκεται στην Κύπρο;
BS CHIOS Posted January 10, 2024 Posted January 10, 2024 Συνεχίζει την παραμονή του στη Κύπρο, μόνο που άλλαξε λιμάνι. Πλέον βρίσκεται στη Λάρνακα.
BS CHIOS Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 Τίποτα νεότερο σχετικά με το πλοίο, απλώς μεθόρμισε στη ράδα της Λάρνακας.
Diagoras Posted April 17, 2024 Posted April 17, 2024 Επέστρεψε στη Μάλτα στις 13/4, μάλλον δεν ευοδώθηκε η αποστολή για την οποία προοριζόταν όπως είχε γίνει και με το Champion Jet 1.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2024 Author Posted June 11, 2024 (edited) Το Maria Dolores έφυγε σήμερα από τη Μάλτα για να πάει στην Ταγγέρη, λόγω της ναύλωσης του στην Africa Morocco Link. Νομίζω ότι το χειμώνα είχε επιθεωρηθεί από την Attica Group σαν υποψήφιο για την AML. Edited June 11, 2024 by Panagia Ekatontapiliani
Diagoras Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 Πάντως αποδείχθηκε με διαφορά το πιο αξιόπιστο καθώς μπήκε με τη μία στη γραμμή και δουλεύει ρολόι την ώρα που το Caldera Vista ήδη επιστρέφει άδοξα και το Highspeed 3 δεξαμενίζεται ξανά(!). Τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν γάντι στη συγκεκριμένη γραμμή.
Nick the Greek Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Έλα μωρή Ντολόρες, την βλέπουμε σε αναχώρηση από την Tarifa. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχει δουλέψει κάμποσα χρόνια πια στη γραμμή Tarifa - Tanger, απορώ πως και δε την έχει αγοράσει κάποιος ενδιαφερόμενος από την περιοχή.
polmyt Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Και φετος στα ιδια λημερια το πλοιο ,οποτε ευκαιρια να το δουμε για αλλη μια φορα στην Ταριφα Κατεβασμενος μαλιστα ο πλαινος καταπελτης και οχι ο πρυμνιος
BS CHIOS Posted January 30 Posted January 30 Ολοκλήρωσε στις 25/1 τα δρομολόγιά του στη γραμμή της Ταρίφα, και από την Κυριακή 26/1 δεξαμενίζεται στο Cadiz.
Nick the Greek Posted February 18 Posted February 18 Όσα χρόνια την φωτογραφίζω τη Dolores, δεν έχει αλλάξει σινιάλα. Οπότε έτσι για αρχειακούς λόγους ας την δούμε στην Tarifa το καλοκαίρι που μας πέρασε. Ακόμη στο Cadiz είναι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now