Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 (edited) Όπως είχε αναφερθεί από το Nick The Greek & George στο topic του νεου μολου Δραπετσώνας, ότι ήταν τη Τετάρτη για μικρό επισκευές στο καταπέλτη, διότι είχε πρόσκρουση στο λιμάνι της Χίου τη Τετάρτη!! Προκαλώντας του μικρές ζημίες, το υπουργείο χαμπάρι δε πήρε?? Ούτε μια ανακοίνωση!! __________________________________________________________ (1973, ex-Tsukushi, Hankyu No 16, Ferry Pukwan, Star Trailer) Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tag
George Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 E μη δισφημίσουμε και την προστευόμενή μας εταιρία που είναι και η μόνη που "ανανεώνει" τον στόλο της!! Δε λέει!!
enas chiotis Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Και το μέγα ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Μετά τον Αγιο Ευστάθιο που κάνεψε την προβλήτα ακριβώς κάθετα, πώς την έδωσε η Παναγιά?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2005 Author Posted November 8, 2005 Περίπου πριν 2-3 εβδομάδες έγινε μια ανακατωσούρα με το ναυτολόγιο του Παναγία Κρημνιωτισα!! Είχαν ναυτολογημένο το πλήρωμα αντί για ακτοπλοϊκό ως μεσογειακό φορτηγό!! Που έχει μικρότερο μισθό αλλά και μικρότερες κρατήσεις για σύνταξη!! Αλλά μετά από επέμβαση της των ναυτικών σωματείων, επιλύθηκε η διάφορα!!
Neptune Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 Ωραια... Δε φτανει που ειναι το μοναδικο βαπορι που δουλευει αξιοπρεπεστερα να βγαλουμε και απο τη μυγα ξυγγι.. Αλλα ο καθενας στη θεση τους αυτα θα εκανε.. Εδω βαλανε και στη ζουλα παραπανω οδηγους..
LEFTERIS68 Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 (edited) Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά γνωρίζεις αν και τα άλλα ro/ro βάζουν περισότερους οδηγούς κι αν ναι γιατί? Δεν μιλώ για το συχωρεμένο Αγια Γαλήνη αλλά για τα υπόλοιπα. Edited October 15, 2011 by proud_ionian
Neptune Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 Δεν το γνωριζω.. Κι αυτο το ειπα επειδη εχει αναφερθει απο ανακοινωση του Υπουργειου.. Αν θες να κανω μια υποθεση θα σου πω οτι και οι αλλοι περνουν περισσοτερους απο 12 που επιτρεπονται.. Εσυ ξερεις κατι περισσοτερο??
LEFTERIS68 Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 Ολοι βάζουν περισότερους οδηγούς μέσα και για να προσέχουν τα αυτοκίνητα τους ή γιατί δεν έχουν 'αλλο μέσο να τους μεταφέρουν ή για να τους έχουν "απίκο" με την άφιξη στο λιμάνι.Πάντως είναι δεδομένο πως όλοι το κάνουν και απλώς λίγοι την πατάνε
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2005 Author Posted November 29, 2005 Χθες έγινε κάποια καταγγελία στο πλοίο από ένα απολυθέντα μηχανικό του πλοίου!! Δε ξέρω τι ακριβώς κατάγγειλε!! Από ότι άκουσα, υποστήριζε ότι δεν είχε πληρωθεί για δυο μήνες, όποτε μπορεί να κατάγγειλε ότι το άξιοπλόες (??) του πλοίου. Και για αυτό δεν επέτρεπαν τη φόρτωση του πλοίου, δε ξέρω εάν έφυγε στην ώρα του το πλοίο ή καθυστέρησε??
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2005 Author Posted November 30, 2005 Τελικά από ότι έμαθα τη Δευτέρα το πλοίο δεν έφυγε καθόλου!!
StratosP Posted December 26, 2005 Posted December 26, 2005 ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 12 ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ.
nautikos Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Σημερα το μεσημερακι και με τη βοηθεια 2 ρ/κ εκανε ελιγμους για να φυγει απο το Περαμα (?),αλλα η ΑΡ αγκυρα του καπου ειχε σκαλωσει.
George Posted November 14, 2006 Posted November 14, 2006 Και φυσικά πήγε στη ΣΑΟΣντάνα απέναντι στα ναυπηγεία Διαμαντή, δίπλα δίπλα με το αδερφάκι του.
yohan Posted November 14, 2006 Posted November 14, 2006 Από σήμερα στο Παναγία ο Νικολάκης Μαρίνος στη θέση του Κλούρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 Το Παναγία Κρημνιωτισσα θα αργήσει να ετοιμαστεί, γιατί πρέπει να περάσει και 5ετες survey, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχουν κάνει τίποτα. Όποτε στο τέλος του χρόνου που είχε αναφερθεί σε άλλο θέμα, όταν έδεσε καλύτερα να το ξεχάσουν. Μη δε το δούμε να ξανά ταξιδεύει με τα χρώματα της ΣΑΟΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2007 Author Posted January 25, 2007 Από ότι φαίνεται η πρόβλεψη που είχα κάνει στο ακριβώς παραπάνω post, μάλλον θα βγει αληθινή. Από το ΚΕΡΔΟΣ Κατά συνέπεια, συνεχίζει ο κ. Φώτης Μανούσης στην επιστολή του, «είμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε στην αποδρομολόγηση - ανάκληση της τακτικής δρομολόγησης του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Παναγία Κρημνιώτισσα" του παλαιότερου εκ των φορτηγών του ομίλου, από την γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης. Ο κ. Μανούσης ζητεί από το ΥΕΝ τη μεταδρομολόγηση του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Θεσσαλονίκη" από την γραμμή Πειραιά - Κω - Ρόδου στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης με τα ίδια ακριβώς ωράρια δρομολογίων της αποδοχής τακτικής δρομολόγησης του "Π.Κ" το οποίο κατ' ουσίαν αντικαθιστά».
gpap2006 Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 Εδω που τα λεμε η Χιος-Μυτιληνη αυτον τον καιρο με την απουσια και του ΜΥΚΟΝΟΣ εχει μεγαλυτερη αναγκη το ΠΑΝΑΓΙΑ απ οτι τα Δωδεκανησα που ετσι κι αλλιως τα πλοια του Αγουδημου πανε μισοαδεια απο γκαραζ ενω ουτε τα ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και ΔΙΑΓΟΡΑΣ ειναι παντα γεματα.
George Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 Για αυτό το μισοάδεια που είπες είσαι σίγουρος; Για πήγαινε δες πως φεύγει το ΜΑΡΙΝΑ και το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ από γκαράζ και θα καταλάβεις. The end γιατί ξεφύγαμε... Π100 έχεις κάποιο Link για να δούμε όλο το άρθρο;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2007 Author Posted January 25, 2007 Να και το Link με το άρθρο από το Κέρδος
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2007 Author Posted February 12, 2007 Αλλαγή πλάνων?? Από ότι πήρε το αυτί μου παρόλο που ζήτησε αποδρομολογηση, το πλοίο θα επιστρέψει σύντομα από τη ντάνα της Ελευσίνας για να ξεκινήσει επισκευή .
Nick the Greek Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Εσενα δεν επρεπε να σε λενε Παναγια, αλλα Εωσφορο Εκατονταπυλιανη Το πλοιο εδεσε σημερα το βραδακι στο Περαμα κατα τις 1900, στην θεση πλαγιοδετησης που βρισκεται διπλα απο τις λατζες του Περαματος, εκει που βρισκοταν το Celtic Sun. Οι κακες -μα παρα πολυ κακες- γλωσσες του λιμανιου αλλα και του Περαματος, λενε οτι η συγκεκριμενη θεση παρεμενε κενη εδω και δυο-τρεις τουλαχιστον μερες μετα την αναχωρηση του MSC Annick την Παρασκευη, ρεζερβε απο τη ΣΑΟΣ. Υπενθυμιζω οτι εκτος απο το ΣΕΜΠΟ, στον κανονισμο του Οργανισμου Λιμενος Πειραιως δεν αναφερεται πουθενα η εννοια "κρατηση θεσης" για τα πλοια. Ενδεικτικα αναφερω οτι η HSW ειχε αναγκαστει να μεταφερει στο Περαμα τον Πηγασο(αν θυμαμαι καλα) για να μη χασει τη θεση της ωσπου να ερθει το Mediterranean Trailer. Γενικοτερα τις τελευταιες ημερες υπαρχει μεγαλος συνωστισμος στις επισκευαστικες ζωνες, εννοειται οτι διαφορα πλοια εμειναν απεξω προκειμενου να κρατηθει η θεση του Παναγια Κρημνιωτισσα, ενα(ακομα) γεγονος σκανδαλωδες ειδικα απο τη στιγμη που ολοι προκαταβαλουν τις πλευρισεις τους ενω η συγκεκριμενη εταιρεια φερεται να κανει ακριβως το αντιθετο.
Apostolos Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Ε δέν φταίει το καραβάκι... Εδώ η ΣΑΟΣ κράτησε πρίν κανα 2 μήνες το Θεσσαλονίκη επί μία βδομάδα στην καρβουνόσκαλα σβηστό και πλάγια γυρισμένο εμποδίζοντας όλα τα πλοία που μπαινόβγαιναν εκεί. Φαντάζεσε τι τραβούσαν οι πιλότοι με τα τεράστια αυτοκινητάδικα???
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2007 Author Posted March 12, 2007 Το Παναγία Κρημνιωτισσα μάλλον τη γλιτώνει. Πήραν απόφαση να το κρατήσουν και να το ξανά ξεκινήσουν τον Απρίλιο ή το Μαιο. Διότι το Θεσσαλονίκη θα μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ
George Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Της ΣΑΟΣ το κάγκελο γίνεται (τουλαχιστον εξωτερικά) στο πλοίο. Για ρίχτε ένα βλέφαρο...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2007 Author Posted June 9, 2007 Το πλοιο υποτιθεται οτι θα ξεκιναγε στις 29/5, για Χιο Μυτιληνη (Λημνο Καβαλα), συμφωνα με την ανακοινωση της ΣΑΟΣ πριν λιγο καιρο, αλλα ακομα ειναι δεμενο στο Περαμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now