Ariadne Posted April 23, 2022 Author Posted April 23, 2022 Συμφωνώ απόλυτα και έτσι πρέπει να κάνουν. Απλώς, εάν ήθελε η DFDS να του πάει κόντρα στη Βαλτική, πιστεύω θα τα κατάφερνε.
MILTIADIS Posted April 23, 2022 Posted April 23, 2022 (edited) Απαντησε και στο σχετικο θεμα της dfds ο @proud_ionian . On 4/22/2022 at 11:03 PM, proud_ionian said: Πρεπει να τα εχουν βρει με τον Ιταλο. Ουτε στην Αδριατικη μπλεκονται ο ενας με τον αλλο. Καποια στιγμη ειχαν εξαγγειλει και συνεργασια στα φορτια. Για ολα υπαρχει καποιος λογος ειτε μας πειθει εμας ειτε οχι. O Grimaldi σαν μεγεθος ειναι πιο μεγαλος απο την DFDS.Εχει διπλασιο κυκλο εργασιων και κερδη ετησιως.Δεν ειναι μονο τα ferries. Edited April 24, 2022 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Ariadne Posted September 22, 2022 Author Posted September 22, 2022 Ανοίγει τη γραμμή Malmö-Swinemünde του χρόνου. Στη Σουηδία και Πολωνία αρχίσανε τα μοιρολόγια λόγω του υψηλού στάνταρ που θα έχει η γραμμή 🙄
Nick the Greek Posted October 5, 2022 Posted October 5, 2022 (edited) Σύμφωνα με αυτό, η εταιρεία πάει για 2 νεότευκτα που θα χρησιμοποιηθούν στη γραμμή Naantali-Långnäs-Kapellskär, όπως και για την αγορά τριών υβδιδικών ρορό, συνολικού κόστους 500 μύρια Euros. Τα τρία ρορό πρέπει να είναι G5GG και υποπτεύομαι πως θα αντικαταστήσουν υπάρχον τοννάζ αλλά τα δύο επιβατηγά πιστεύω θα φέρουν ντόμινο στο στόλο, όταν αυτά παραδωθούν. Edited October 5, 2022 by Nick the Greek
Ariadne Posted October 5, 2022 Author Posted October 5, 2022 Πιστεύω πως εννοεί τα 2 που θα παραδοθούν του χρόνου. Πουθενά στα Σκανδιναβικά μέσα δεν αναφέρουν για επιπλέον 2, ούτε καν ως φήμη.
Nick the Greek Posted December 18, 2023 Posted December 18, 2023 Όπως είπε εδώ και ο @Diagoras, η εταιρεία ξεκίνησε να πιάνει και Vigo. Οι Ισπανοί συναδέλφοι, μας εξηγούν το πως και τι. Κατά τα φαινόμενα η Finnlines προτίθεται να αφιερώσει 2 Finneco στη γραμμή Zeebrugge – Bilbao – Vigo και πίσω, σε ένα service που θα προσφέρεται 2 φορές την εβδομάδα. Οι αναχωρήσεις από το Zeebrugge και το Bilbao θα είναι κάθε Σάββατο και Τετάρτη ενώ οι αναχωρήσεις από το Vigo θα είναι κάθε Πέμπτη και Κυριακή. Αν όντως αφοσιωθούν G5GG πλοία εκεί, θα πρόκειται για πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη που έχει να κάνει όχι μόνο με την πίστη τους στη γραμμή του Βισκαικού, αλλά και το πως βλέπουν τις γραμμές της Βαλτικής. Σε φούλ ρυθμούς αυτό το service θα ξεκινήσει από τον Ιανουάριο.
proud_ionian Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 Mε την παραλαβή και ένταξη στον στόλο του Finncanopus, ολοκληρώνεται το, ύψους μισού δις, επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας. Quote 14.02.2024 PRESS RELEASE Finncanopus’ naming ceremony completes Finnlines’ EUR 500-million Green Investment Programme Finnlines Plc, Press release, Helsinki, 14 February 2024 Finncanopus, the second of Finnlines’ two hybrid freight-passenger Superstar vessels, was named in Naantali today. Finnlines’ EUR 500-million Green Investment Programme has thus been completed. Katariina Nurmi, representing DB Schenker, acted as the vessel’s godmother, symbolizing Finnlines commitment to upholding a reliable and efficient logistics network which provides a solid basis for growth for its freight customers and allows Finnlines and its partners to grow stronger together. Finncanopus arrived in Naantali, Finland at dawn on 11 February 2024 and was named on 14 February 2024. Photo: Finnlines The last two years have formed a new chapter in Finnlines’ more than 75-year long history. With its EUR 500-million Green Investment Programme, Finnlines has entered the hybrid era. The naming of the ferry operators second hybrid freight and passenger vessel Finncanopus, today on 14 February 2024, marked the completion of the investment programme. As tradition has it, a bottle of champagne was broken against the vessel’s bow by its godmother Katariina Nurmi, the spouse of Petteri Nurmi, CEO of DB Schenker Cluster Nordics. While the mythical bottle of champagne symbolizes a wish for good fortune and fair winds for the vessel, its crew and passengers, the choice of Katariina Nurmi as Finncanopus’ godmother is also highly symbolic. It showcases Finnlines commitment to being the stable base of an efficient logistics network, supporting Finland’s and Europe’s trade performance and industrial development, as well as the economic growth of Finnlines’ customers, and allowing Finnlines and its network of partners within the logistics sector to grow stronger together. Within its Green Investment Programme, Finnlines has welcomed five newbuilds, all equipped with state-of-the-art eco-friendly technology. Three hybrid ro-ro vessels started operating during the summer of 2022. The first Superstar hybrid ro-pax vessel, Finnsirius, entered Finnlines’ Finland–Sweden traffic in September 2023. Its sister vessel, Finncanopus, is scheduled to enter service on 16 February 2024. Vessels are the largest ro-paxes in Finnlines’ fleet, each having 5,200 lane metres for cargo and certified to carry 1,100 passengers. “Finnlines has made massive investments in sustainable and eco-friendly technologies, positioning itself competitively. Our investment programmes align with the Grimaldi Group’s strategy aimed at enhancing operational efficiency and at reducing CO2 emissions. The new vessels support customers in their transition towards sustainability and environmental responsibility. I am proud to welcome Finncanopus and Finnlines has great expectations of the summer season as we now operate two identical brand new vessels on the route between mainland Finland, Åland and Sweden,” says Tom Pippingsköld, President and CEO of Finnlines. “Finncanopus and her sister vessel Finnsirius show our commitment to providing top-tier sustainable transport services to our freight customers as well as passengers. Our second hybrid ro-pax vessel will enable Finnlines to grow even stronger together with our network partners. Furthermore, Finnlines’ schedules are tailored to serve freight and passengers in all three destinations,” says Antonio Raimo, Line Manager at Finnlines. Finncanopus will now join Finnsirius on the Finland–Åland–Sweden route (Naantali–Långnäs–Kapellskär) departing from Naantali in the evenings and from Kapellskär in the mornings. She will set off on her maiden voyage from Kapellskär on 16 February 2024.
Nick the Greek Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Λέγεται στις μπίντες της Στοκχόλμης πως στις 19 του μήνα(ή κάπου εκεί τέλος πάντων), το Finnsailor θα ξεκινήσει την καινούρια γραμμή της Finnlines ανάμεσα στο Malmo και το Swinemunde της Πολωνίας. Γραμμή που ανέμενε η εταιρεία να ξεκινήσει από το περασμένο καλοκαίρι, κάτι όμως που δεν κατέστη δυνατό. Οι κακές γλώσσες λένε ότι η πολωνέζικη κυβέρνηση προσπαθεί να προστατέψει τις πολωνέζικες εταιρείες που εκτελούν δρομολόγια στο Ystad και το Trelleborg από την επερχόμενη λαίλαπα. Μάλιστα η Finnlines έχει ήδη γραφεία με καμιά 20αριά νοματαίους στο Swinemunde που είναι στο payroll από το περασμένο καλοκαίρι. Οι Σουηδοί μάλιστα λένε ότι αν είναι ενθαρρυντικά τα νούμερα της κίνησης σε αυτήν τη γραμμή, δεν αποκλείεται να επιστρέψει και το Europalink στη Βαλτική. Ας μην προτρέχουμε όμως, κάτσε να δούμε αν όντως ανοίξει η γραμμή.
Diagoras Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Τράμπα στις γραμμές τους έκαναν τα Finnmill και Finnsea. Το Finnmill μετά από δεξαμενισμό στο Gdansk μπήκε στη γραμμή Rostock-Hanko ενώ το Finnsea μπήκε στη γραμμή Gdynia-Hanko.
Nick the Greek Posted June 16, 2024 Posted June 16, 2024 Πάμε να δούμε και το πρώτο μιας σειράς 12 αδελφών πλοίων που ξεκίνησαν να βγαίνουν το 2002 από το Jinling, πρόκειται για το Finnpulp (IMO 9212644) με αριθμό γιάρδας 98-0705 και έτος ναυπήγησης 2002. Μηχανή MAN B&W, μήκος 187 μέτρα και 3,326 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Στην αναχώρησή του από το Rosslare της Ιρλανδίας μπορεί να δεί κανείς πολλά από τα 230 φορτηγά τα οποία χωρά. Υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβους με κατανάλωση 75 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Πέρυσι ήταν στη γραμμή Zeebrugge - Rosslare αλλά φέτος έχει γυρίσει στη Βαλτική συνδέοντας το Travemunde της Γερμανίας με την Kotka, το Turku και το Uusikaupunki της Φινλανδίας. Από τα 12 της παραγγελίας, 8 προορίζονταν για την Finnlines και 4 για την Tor Line, η Finnlines διατηρεί στο δυναμικό της και τα 8 δικά της πλοία.
Diagoras Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 Έτσι ακριβώς, ουσιαστικά συγχωνεύσανε τις δύο γραμμές που εκτελούσε το Finnkraft (Travemunde-Turku & Travemunde-Uusikaupunki) σε μία, με προσθήκη και της Κότκα.
Diagoras Posted July 20, 2024 Posted July 20, 2024 Το Finnpulp έχει περάσει στη γραμμή Hanko - Gdynia στη θέση του Finnmill το οποίο δεξαμενίζεται στο Gdansk.
Nick the Greek Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Βγήκαν τα αποτελέσματα της Finnlines για το πρώτο εξάμηνο του 2024, με ανάμεικτα νέα. Αυξήθηκαν κατά 20 εκατομμύρια ευρώ τα έσοδα, πλήν όμως αυξήθηκαν περισσότερο τα έξοδα με συνέπεια το τελικό αποτέλεσμα να είναι κέρδος 24.2 εκατομμύρια αντί 42 στο αντίστοιχο διάστημα του 2023. Φαίνεται παντως ότι η δρομολόγηση των 2 καινούριων φέρρυ έφερε αποτέλεσμα υπό την έννοια πως ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 35 χιλιάδες σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα τροχοφόρα σχεδόν διπλασιάστηκαν. Η γραμμή της Πολωνίας ξεκίνησε μόλις τον Απρίλιο οπότε λιγάκι νωρίς για να κριθεί όσον αφορά το αποτέλεσμά της.
Nick the Greek Posted November 6, 2024 Posted November 6, 2024 Άρθρο στην Tradewinds σχετικά με τις επόμενες κινήσεις τση Finnlines, με τον αγά της εταιρείας να λέει πως στόχος είναι να υπογραφούν ναυπηγικά συμβόλαια για 3 νεότευκτα είτε μέχρι το τέλος του 2024 ή το αργότερο στις αρχές του 2025. Όπως έχουμε πεί και αλλού, «η τριάς η ξακουστή του Helsinki», προορίζεται για τη γραμμή Vuosaari – Travemunde.
Nick the Greek Posted January 22 Posted January 22 On 7/30/2024 at 3:19 PM, Nick the Greek said: Η γραμμή της Πολωνίας ξεκίνησε μόλις τον Απρίλιο οπότε λιγάκι νωρίς για να κριθεί όσον αφορά το αποτέλεσμά της. Το Ship2shore αναφέρει πως η γραμμή κρίνεται τελικά επιτυχής και ήδη στην Finnlines σκέφτονται πιθανό δίπλωμα του Finnfellow.
Diagoras Posted January 23 Posted January 23 Το Finnpulp επιστρέφει σήμερα στην ενεργό δράση (ήταν εκτός από 18/12 για την ακινησία του) οπότε έχουμε τις εξής αλλαγές στα ro - ro της Finnlines στη Βαλτική: Το Finnpulp μπαίνει στη γραμμή Hanko - Rostock Το Finnmill από 21/1 στη γραμμή Hanko - Rostock αντί της γραμμής Aarhus - Travemunde - Helsinki (Vuosaari) Το Finnsea συνεχίζει σταθερά στη γραμμή Hanko - Gdynia Το Finnbreeze από 21/1 στη γραμμή Aarhus - Travemunde - Helsinki (Vuosaari) αντί της γραμμής Hanko - Rostock μαζί με το Finntide
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now