Jump to content
Shipfriends

Power Jet (ΙΜΟ 9127576)


Mixalis Theodorou

Recommended Posts

  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρωινό δοκιμαστικό για το πλοίο με πορεία απο την πίσω μεριά της Σαλαμινας (φαντάζομαι λόγο απεργίας) 

Link to comment
Share on other sites

Αντικατάσταση του Power Jet για το σημερινό δρομολόγιο προς Δ. Κυκλαδες με το Speedrunner Jet. 

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψε στις κανονικές ταχύτητες μετά την Πάρο . Η δεξιά εξωτερική ήταν σβηστή κατα τον κατάπλου στην Πάρο 

Link to comment
Share on other sites

Το power εξακολουθεί να εχει θέμα.. με 23 κομβους! Νομίζω οτι οτι πρέπει να το βγάλουν εκτος για να επισκευαστεί γιατί μέρες που ειναι ειναι αμαρτία να ταλαιπωρείται ο κόσμος! Τόσα ταχύπλοα εχει η seajets ας το αντικαταστήσει 

Link to comment
Share on other sites

600 είχε όταν βγήκε από το ναυπηγείο.

Τώρα πως φτάσανε το πρωτόκολλο πάνω από 1100 επιβάτες δε το ξέρω!Γιατί με τόσους ταξιδεύει σύμφωνα με το ΥΕΝ.

On 5/4/2024 at 2:06 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Power Jet στη Σύρο

 

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Μάλλον θέλει απόσυρση γενικότερα. Όλο προβλήματα εχει. Γιατί δε βάζουν το superrunner jet 2 ( αυτο που μοιάζει με τον κεντερη) στη θέση του, αφού δε θα δραστηριοποιηθεί φέτος 

Αν και απ’ οτι ειδα τωρα με κανονική ταχύτητα πάει 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Μάλλον θέλει απόσυρση γενικότερα. Όλο προβλήματα εχει. Γιατί δε βάζουν το superrunner jet 2 ( αυτο που μοιάζει με τον κεντερη) στη θέση του, αφού δε θα δραστηριοποιηθεί φέτος 

Αν και απ’ οτι ειδα τωρα με κανονική ταχύτητα πάει 

Το πλοίο περσι απασχόλησε ελάχιστα το καλοκαίρι και τα πήγε εξαιρετικά με ταχύτητες 30-34 σταθερά όλους τους μήνες . Επειδή το γνωρίζω το καράβι απο όταν ήρθε που ήταν ένα κουφάρι ουσιαστικά μπορώ να πω οτι έλαβε εκτεταμένη ανακαίνιση παντού . 
Δεν νομίζω οτι η επένδυση έχει φέρει τα χρήματα της πίσω ακόμα , όποτε θεωρώ οτι για κάποια χρόνια ακόμα θα το βλέπουμε στο Αιγαίο . 
 

ΥΓ : ισως το συνολικό κόστος μαζί με αλλαγή στρατηγικής για νεότερα να απέτρεψε την ανακαίνιση του αδελφού Speed Jet όπου εκτός θαύματος θα γίνει δότης ανταλλακτικών (προσωπική άποψη ) 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mytilene said:

Γνωρίζει κάποιος τι πρωτόκολλο έχει το πλοίο?😎

2 hours ago, nomikos said:

600 είχε όταν βγήκε από το ναυπηγείο.

1 hour ago, sulzer said:

Ικανό τον έχω τον ηλιο να αραδιάζει επιβάτες και εκτος σαλονιών...

To πλοίο μετά τη μετασκευή έχει πρωτόκολλο 1200 επιβάτες...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα από Σαντορίνη Ηράκλειο πρέπει να φόρτωσε τουλάχιστον 500 άτομα(ας μας ενημερώσει για τον ακριβή αριθμό αν γνωρίζει κάποιος)!!!Αν έχει τέτοια κίνηση 05/05 ανήμερα Πάσχα το καλοκαίρι δε θα φτάνει το βαπόρι 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, nomikos said:

600 είχε όταν βγήκε από το ναυπηγείο.

Τώρα πως φτάσανε το πρωτόκολλο πάνω από 1100 επιβάτες δε το ξέρω!Γιατί με τόσους ταξιδεύει σύμφωνα με το ΥΕΝ.

Αν μπεις μέσα, θα το καταλάβεις. Ο Θεός να δώσει μην τύχει τίποτα άσχημο (ναυάγιο ή φωτιά φτου, φτου) σε αυτό και στα άλλα παρόμοια παπόρια της εταιρειας. Θα κλάψει πολύς κόσμος. Θεωρώ οτι είναι αδύνατο να διαχειριστούν τόσο κόσμο σε μια έκτακτη ανάγκη. Οι ναυπηγοί που τα έφτιαξαν δεν ήταν μ@λ@κες. Τώρα τι γίνεται στο Γιουνανιστάν είναι άλλο έργο!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...