polmyt Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 (edited) Ξερει κανεις το ονομα αυτου του πλοιου; Το εβαλα εδώ γιατι μου κανει πιο πολύ για υδροφορα Edited January 30, 2018 by Nick the Greek
kyr1 Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 (edited) Υδροφόρα είναι ή μπάριζα ;; Βλέποντας το κίτρινο τετράγωνο με το πορτοκαλί περίγραμμα μου θυμίζει τα αντίστοιχα που έχουν οι μπάριζες που είναι αν δεν κάνω λάθος σαν "σημάδια" για το μέρος που μπορεί με ασφάλεια να γίνει "επαφή" με το άλλο πλοίο. Η δε πρύμνη μου θυμίζει κάτι μουσειακά κομμάτια τύπου explorer II και ένα ακόμα που λεγόταν "Αγιος Κωνσταντίνος" παρόμοιας κοψιάς με αυτό που δείχνεις -και ειδικά η πρύμνη ήταν ολόιδια- που ήταν μπάριζα σε μαύρα χάλια και η οποία για να πάει από Ελευσίνα-Κόρινθο ήθελε κάποιες ώρες μιας και στη διαδρομή σταματούσε επειδή ανέβαζε θερμοκρασίες.Επίσης και με το παλιό και αείμνηστο Jet 1 μοιάζει η πλώρη. Να υποθέσω ότι θα πρέπει να έχει ξεπεράσει τουλάχιστον την πενηντάρα στα χρόνια. Που την πήρες τη φωτογραφία αν επιτρέπεται ; Edited March 21, 2017 by kyr1
proud_ionian Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 περαμα το νοεμβριο λεει η λεζαντα (πατα το λινκ)
polmyt Posted March 23, 2017 Author Posted March 23, 2017 Θα σε γελασω για το τι είδους πλοιο είναι.Εμενα μου φανηκε για υδροφορα Για την ακριβεία το πλοιο είναι στο καρναγιο που βρίσκεται διπλα στου Κανελλου στο Περαμα
Nick the Greek Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 Νομίζω πρόκειται για την υδροφόρο Μαράκι, την βλέπουμε εδώ στο Κερατσίνι, καλοκαίρι του 2006.
polmyt Posted March 23, 2017 Author Posted March 23, 2017 Εχεις δικιο,το ΜΑΡΑΚΙ ειναι Μετεφερε νερο στην Αιγινα και νομιζω ότι την εχω πετυχει στη Σουβαλα
kyr1 Posted March 23, 2017 Posted March 23, 2017 (edited) Τουλάχιστον δε μείναμε με την απορία. Αν το equasis είναι σωστό (δεν αναφέρει αλλο Μαρακι στην Ελλάδα) είναι ναυπήγησης του 1955, dwt 244, με IMO number 5099795 και αναφέρεται σαν oil products tanker. Διόλου απίθανο να ήταν φυσικά, καθώς απαιτεί μια διαδικασία (κάποτε η BP μας είχε δώσει ένα φυλλάδιο με τις απαραιτητες διαδικασίες πλύσεις των αμπαριών προκειμένου να δεχτούν φορτία ασύμβατα μεταξύ τους) αλλά φυσικά και γίνεται. Edited March 23, 2017 by kyr1
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2017 Posted March 24, 2017 Οι πιο πολλές υδροφορες στο equasis εμφανίζονται σαν oil product tankers.
polmyt Posted March 24, 2017 Author Posted March 24, 2017 (edited) On 23/3/2017 at 9:33 PM, polmyt said: Μετεφερε νερο στην Αιγινα και νομιζω ότι την εχω πετυχει στη Σουβαλα Καλα θυμομουν. Ιούλιος του 2005 και το πλοιο αναχωρει αδειο από τη Σουβαλα για το Κερατσινι. Ένα καλο ερωτημα είναι που ηταν τοσα χρονια.Εχω να το δω χρονια να ταξιδευει Edited March 24, 2017 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2019 Posted March 12, 2019 (edited) Φωτογραφία του Μαράκι ως Μαριάνα Ι και Ekenas. Το Μαράκι έχει ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο ASI Verkstads στο Amal της Σουηδίας Edited March 12, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
polmyt Posted December 18, 2022 Author Posted December 18, 2022 Στην ιδια θεση το ΜΑΡΑΚΙ ,αλλα τα σημαδια της εγκαταληψης πλεον να ειναι ορατα
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted March 17, 2024 Posted March 17, 2024 Ανήκε ποτέ στον κ. Μελισσανίδη , γιατί βλέπω εμφανίζει το όνομα AEGEAN III ;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 20, 2024 Posted October 20, 2024 Υπάρχει ακόμα ζωή για το Μαράκι!! Όλοι θα περίμεναν ότι θα οδηγούταν για διάλυση με την κατάσταση που ήταν παροπλισμένο τουλάχιστον 7 χρόνια. Από τον Απρίλιο φαίνεται ότι άλλαξε χέρια και ανήκει στην Water Tanker Maritime Co (φαντάζομαι ότι έχουν και τον Τρίτωνα)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now