Diagoras Posted December 20, 2023 Posted December 20, 2023 Bithia και Athara έκαναν τράμπα σήμερα, το Bithia ξεκινάει Genova-Porto Torres και το Athara Civitavecchia-Olbia.
Nick the Greek Posted January 23, 2024 Posted January 23, 2024 Το Shipping Italy αναφέρει πως η Moby σταματά τη γραμμή ρορό ανάμεσα στο Livorno και το Cagliari, γραμμή στην οποία βρίσκαμε το Pietro Manunta. Σαν δικαιολογία το άρθρο αναφέρει την έλευση του Moby Legacy και το ότι πρέπει τώρα να γεμίζουν τα δύο τέρατα. Από την άλλη όμως, Olbia και Cagliari έχουν απόσταση 3 ωρών με το ΙΧ, με το φορτηγό πολύ περισσότερο. Οπότε θεωρώ πρόσχημα τη συγκεκριμένη δικαιολογία, είναι μια άλλη αγορά. Όπως και να έχει, σύμφωνα με το άρθρο θέλουν να επικεντρωθούν στα ro-pax τους. Οπότε υπάρχει πολύ σύντομα διαθέσιμο roro, κατά τα φαινόμενα.
Diagoras Posted January 30, 2024 Posted January 30, 2024 Τράμπα στις γραμμές τους έκαναν χθες τα Sharden και Moby Vinci. Το Sharden πήγε στη γραμμή Livorno-Olbia και το Moby Vinci πήγε στη θέση του στη γραμμή Civitavecchia-Olbia.
Nick the Greek Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Με την αποδημία του Eurocargo Sicilia για την Balearia, για πολλοστή φορά η Grimaldi αφήνει τη γραμμή Genova – Porto Torres που το Eurocargo Sicilia εκτελούσε 3 φορές την εβδομάδα. Οπότε εκεί μένει η GNV και η Moby που είναι πια ο ίδιος ιδιοκτήτης επί της ουσίας. Αναρωτιέμαι αν θα αφήσει η Grimaldi Lines εντελώς τη γραμμή ή θα μπεί κάποιο άλλο πλοίο, έστω και ως τσόντα για 1-2 φορές την εβδομάδα.
MILTIADIS Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 To Eurocargo Palermo παίρνει τη θέση του ξεκινώντας απόψε δρομολόγια.
Nick the Greek Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Τελικά φαίνεται να ξεκίνησε από την περασμένη εβδομάδα ήδη, όταν ήταν στη La Spezia το Eurocargo Sicilia. Αρχικά έκανε Palermo - Porto Torres - Genova στο ανέβασμα από τη Σικελία και μετά στο κατέβασμα έκανε Genova - Porto Torres - Cagliari - Salerno - Palermo. Από χθές το βράδυ ανεβαίνει καρφί για τη Genova οπότε φαντάζομαι ότι το Porto Torres μπαίνει τσόντα στο δρομολόγιο του πλοίου. Μέχρι ίσως να βρεθεί κάποιο πλοίο για αποκλειστική απασχόληση.
Diagoras Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Η αλήθεια είναι πως το Eurocargo Palermo είναι αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της γραμμής, με βάση πάντα το ιστορικό των πλοίων που έχουν χρησιμοποιηθεί εκεί από τη Grimaldi. Επίσης το Cruise Bonaria στη γραμμή Livorno-Palermo χρειάζεται οπωσδήποτε στήριξη από τα Eurocargo Palermo & Ravenna. Θα έχει ενδιαφέρον ο αντικαταστάτης, λογικά θα πάμε σε καμιά ναύλωση καθώς η Finnlines δε νομίζω ότι έχει κάτι άλλο να στείλει.
LoveBoat Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Μπορεί να υπάρξουν αλλαγές πλοίων απο άλλες γραμμές πχ Ancona που άρχισαν κάποιες φήμες περί αλλαγής των Florencia - Venezia και μετακόμισης του σε άλλες γραμμές..
Nick the Greek Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Πάντως στη συγκεκριμένη γραμμή(Genova - Porto Torres) η Grimaldi όποτε είχε παρουσία ήταν με ro-ro ή με πλοία που λειτουργούσαν σαν ro-ro, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Υπενθυμίζω ότι η γραμμή έχει καθημερινά δρομολόγια σε κάθε κατεύθυνση για όλο το χρόνο από την Moby Lines ενώ για 4-5 μήνες την καλοκαιρινή σεζόν υπάρχει και πλοίο από την GNV.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now