stathis Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 (edited) Εκτός από το Royal Star άλλο ένα πλοίο της Acciona κάνει καριέρα στην Κορέα. Σχεδόν καθόλου δεν έχει αλλάξει από τότε που δούλευε στη Μεσόγειο, μέχρι και τα χρώματα της Acciona κράτησαν οι κορεάτες. Συνδέει το Jeju με το Busan και αναχωρεί κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή από το Jeju και Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο από το Busan. Φεύγει στις 19:00 και φτάνει την άλλη μερα το πρωί στις 7:00. Τις Κυριακές ξεκουράζεται στο Jeju. ._______________________________________________________ (1994, ex-Santa Cruz de Tenerife, Seokyung Island, Red Star) Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
gtogias Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 Περιποιημένο το έχουν. Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν κυκλοφορούσε στα μέρη μας έτσι. Μου κάνει όμως εντύπωση, πίστευα ότι οι Κορεάτες ήταν πιο μεθοδικοί και οργανωμένοι.
Petros P Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 Παντως το πουλάνε το συγκεκριμένο . Το εχω δει απο ενα σωρό fareastιανους brokers .Εχουμε ιδέα πως ειναι μέσα; Αν έχουν ξηλώσει τα οποια σαλόνια για να κάνουν dormitories?
stathis Posted October 29, 2014 Author Posted October 29, 2014 Γενικα πιστευω πως δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα για την κατασταση ενος πλοιου απο το αν εχει τρεξιματα ή οχι, αν ηταν τόσο απλα τα πραγματα θα αρκουσαν 2-3 φωτογραφιες για ενα condition survey. Οι Ιάπωνες που είναι απο τους πιο μεθοδικους και οργανωμενους τα βαπορια τους τα εχουν μες στα τρεξιματα. Ωστόσο οι Κορεάτες αν και εχουν πολυ καλες υποδομες, δρόμους, αεροδρόμια, τρένα κλπ. σε κάποιους τομεις εχουν τα θεματακια τους κι αυτοι. Ενας απο αυτους τους τομεις πιστευω είναι η ακτοπολοϊα τους κι αυτο φάνηκε και με το ναυαγιο του SEWOL. Πέτρο, είχα κι εγω την ιδια απορία αλλά απ' οτι είδα στο site της εταιρειας του μάλλον τα έχουν ξηλώσει.
Neptune Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 Νομιζω σε ολο τον κοσμο εκτος απο την Ελλαδα τα βαπορια βαφονται σε καθε υποχρεωτικο δεξαμενισμο (δηλαδη σχεδον καθε 2,5 χρονια) Για τον υπολοιπο κοσμο δεν υπαρχει λογος να βγει το βαπορι νωριτερα για βαψιμο, η για δεξαμενισμο. Το θεωρουν περιττο εξοδο. Γι αυτο και οταν πλησιαζει ο καιρος για τη δεξαμενη τα βαπορια εχουν αυτα τα "χαλια" εξωτερικα. Χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα αγορας ελληνικου πλοιου που δεν αγοραστηκε τελικα γιατι τους φανηκε πολυ υποπτο οτι ανεβαινε για δεξαμενισμο καθε χρονο...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Το Seokyung Island είναι κατασκευασμένο το 1994 με το όνομα Santa Cruz De Tenerife και για 19 χρόνια διατήρησε το ίδιο όνομα μέχρι που πουλήθηκε στη Κορέα και πήρε το όνομα Seokyung Island. Το καλοκαίρι του 2016 άλλαξε το όνομα του σε Red Star.
Petros P Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Seira έχει μετανομαστεί και το εχουν Ινδονησιάνοι,οπου και δουλεύει
Nick the Greek Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Και για αυτό υπάρχει review, οι Ινδονήσιοι συνάδελφοι είναι εξαιρετικοί:
Ariadne Posted December 17, 2021 Posted December 17, 2021 Πολύ ομορφα βίντεο όλα τους! Ακόμα και στην Ινδονησία είναι πιο προχωρημένοι κατά τη φόρτωση και δεν στραπατσάρουν τα νεύρα και τα αυτοκίνητά μας ...
Nick the Greek Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 Για να πάρουμε τζούρα από άνοιγμα πλωριού καταπέλτη και εκφόρτωση:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now