Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 1/8/2010 at 9:56 PM, foxman said:
Άλλο πλοίο που θα μπορούσε να γίνει ιδανικό για την γραμμή Λήμνου είναι το Barfleur της Brittany Ferries.Κάτω από 20 ετών, σχετικά αργό όμως, με μεγάλη χωρητικότητα σε γκαράζ και το κυριότερο ''άνεργο'' μετά την αγορά του Superfast V και διαθέσιμο για αγορά...
On 2/21/2010 at 9:36 PM, ΝΗΡΕΑΣ said:
polman said:
παίρνει πλοίο και το δρομολογεί άμεσα Χίο - Μυτιλήνη.
Αυτό το "άμεσα" με κάνει να υποψιασθώ το Barfleur που σταμάτησε δρομολόγια μόλις πριν 20 μέρες.

Αν και οι Γάλλοι λένε ότι το προορίζουν για ναύλωση και όχι για πώληση.

On 12/18/2011 at 1:54 PM, .voyager said:
αλλά η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν το πλοίο θα επιστρέψει ξανά στη γραμμή.

δυστυχως δεν θα το δουμε τελικα στη θεση του Aqua Maria :rolleyes:

το πλοιο ναυλωθηκε στη DFDS και θα μετονομστει Deal Seaways.

αυτα συμφωνα με τους Αγγλους (FoNE) και τους Γαλλους συνασθενεις

 

__________

(1992, ex-Deal Seaways)

Edited by Nick the Greek
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Posted (edited)

Τελικά χθές το βράδυ κατέπλευσε στα Arno της Δουνκέρκης, μάλλον για να αφαιρεθούν οι προσθήκες που είχαν γίνει σε πλώρη και πρύμνη ώστε να δένει σε Dover και Calais. Από τo Μάρτιο του 2013 το πλοίο θα εξυπηρετήσει τη γραμμή Poole-Cherbourg για λογαριασμό της Brittany Ferries.

Edited by Nick the Greek
links
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Posted (edited)

Η Brittany Ferries επενδύει £10 εκατομμύρια στο Barfleur που δραστηροποιείται στο Cherbourg-Poole ώστε, μέσα στ' άλλα, να εναρμονιστεί και με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς εκπομπών. Η επισκευή θα διαρκέσει δύο μήνες (16 Μαρτίου με 14 Μαΐου) και θα γίνει στο Saint Nazaire (STX).

Edited by Nick the Greek
links
  • 3 years later...
  • 1 year later...
  • 11 months later...
Posted

Μηδέν δρομολόγια από τον περασμένο Μάρτιο και την πρώτη καραντίνα για το πλοίο, παροπλισμένο έκτοτε στην Caen.

  • 2 years later...
Posted
On 10/9/2020 at 5:04 PM, Nick the Greek said:

Μηδέν δρομολόγια από τον περασμένο Μάρτιο και την πρώτη καραντίνα για το πλοίο, παροπλισμένο έκτοτε στην Caen.

Ειναι συνεχως εκτος δρομολογιων, απο την αρχη της πανδημιας..

  • 4 weeks later...
Posted

Οι σκαλωσιές στο σημείο των λέμβων ειναι μετασκευή ή φρεσκαρισμα στα σωστικά?
Ηταν ενεργό ή κανει μπανάκι για να ενεργοποιηθεί ξανα?

  • 3 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με τους Brittany Ferries & Ship Enthusiasts στο fb, η επισκευή τέλειωσε και ο βάπορας βρίσκεται ήδη στο Ouistreham της Νορμανδίας, όπου θα μείνει δεμένο τουλάστιχον ως τα τέλη Μαρτίου.

  • 3 months later...
Posted

Σταθερά και αυτό στη γραμμή Poole - Cherbourg κάνοντας ένα πέρασμα την ημέρα. Αναχωρεί στις 1815 από τη Γαλλία και επιστρέφει με πρωινή αναχώρηση από το Poole.

  • 9 months later...
Posted

Αφού έκανε για κανα 2μηνο ακινησία στη Χάβρη πλέον δουλεύει στη γραμμή Portsmouth-Ouistreham όπου διπλώνει το Mont St. Michel.

  • 1 month later...
  • 7 months later...
Posted

Εδώ και λίγες ημέρες το Barfleur σταμάτησε να εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Poole Cherbourg και αντικαθιστά το Mont St. Michel στη γραμμή Portsmouth Caen(Ouistreham).

  • 1 month later...
Posted

Παρέμεινε στην παραπάνω γραμμή μέχρι χθες και αναχώρησε με προορισμό το Gdansk οπότε παραμένουν στη γραμμή μόνο τα Normandie και Mont St. Michel

  • 2 months later...
Posted

Το Barfleur παρέμεινε στα ναυπηγεία του Gdansk έως τις 2 Φεβρουαρίου και από 5 Φεβρουαρίου έως 17 Μαρτίου έδεσε στο λιμάνι του Ouistreham. Από 24 Μαρτίου έχει επανέλθει στην εποχική του γραμμή Poole - Cherbourg στην οποία θα παραμείνει μέχρι 2 Νοεμβρίου. Τα δρομολόγιά του μέχρι το Νοέμβρη είναι τα εξής:

Poole - Cherbourg καθημερινά στις 08:30 με άφιξη στη Γαλλία στις 14:15

Cherbourg - Poole κάθε Δευτέρα, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 18:15 με άφιξη στην Αγγλία στις 21:45 και κάθε Τρίτη - Τετάρτη στις 21:30 με άφιξη στο Poole την επόμενη μέρα στις 07:00. Μόνο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο η αναχώρηση πάει καθημερινά στις 18:15.

Posted

Είμαστε φτωχότατοι -φωτογραφικά- σε επίπεδο Barfleur, ας το αλλάξουμε αυτό ξεκινώντας χρονολογικά. Επιστρέφουμε λοιπόν στο καλοκαίρι του 2012 και το βλέπουμε να καταπλέει στο Calais όταν τότε λεγόταν Deal Seaways και δούλευε για λογαριασμό της DFDS. Χαρακτηριστικές και πλώρα αλλά και πρύμα, οι πρόσθετες εγκαταστάσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στις λιμενικές υποδομές της γραμμής. Ακόμη κι έτσι όμως, προσωπικά εγώ το θεωρώ πανέμορφο, ειδικά κοιτώντας το από την πλώρη.

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...