Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
.voyager

Color Hybrid (IMO 9824289)

Recommended Posts

Σύμφωνα με αυτό το blog, η ColorLine προχωρά σε παραγγελία νέου πλοίου, μιας μικρότερης έκδοσης των πανέμορφων Superspeed, με σκοπό να το δρομολογήσει στη γραμμή Sandefjord-Stromstad που εξυπηρετεί το Bohus. Μακάρι να διαβάσουμε τις επόμενες ημέρες επίσημη ανακοίνωση.

653561699.jpg

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kατά να νορβηγικά μέσα, οι συζητήσεις γίνονται με το STX Group που ναυπήγησε και τα ξαδεφάκια Superspeed, αλλά και τo δίδυμο Fantasy και Magic της Color. To πλοίο θα είναι LNG driven, όπως το πλοίο που ναυπηγείται από τον ίδιο όμιλο για τη Viking.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

To Oslofjord δραστηριοποιείται πλέον στο Stromstad (Σουηδία)-Sandefjord (Νορβηγία) με 2 κυκλικά δρομολόγια (2,5 ώρες ο κάθε πλους) και παίζει να δούμε την πλοιοκτήτριά του να το διπλώνει με νεότευκτο, αφού η ίδια κέρδισε σε διαγωνισμό του δήμου και λιμένα Sandefjord δύο slots, ενώ η Color Line μόνο ένα. Κι αυτό παρότι η τελευταία ήδη δραστηριοποείται εκεί με το Bohus και το Color Viking και ακόμα περιμένουμε να παραγγείλει νεότευκτο...

Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις με τα slots στο όμορφο Sandefjord, η Color Line κινητοποιείται και φέρεται έτοιμη να υπογράφει για τη ναυπήγηση του παραπάνω αναφερόμενου, πρωτοποριακού ferry! Θα αποτελεί ένα plug-in hybrid πλοίο, το μεγαλύτερο ως το 2020 που θα παραδοθεί (έχουμε ως τώρα στον χώρο δει τα μικρά αμφίδρομα της CalMac). Δηλαδή θα "φορτίζει" στα λιμάνια που θα προσεγγίζει (Sandefjord και Strömstad) και εν πλω από γεννήτριες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην εκπομπή ρύπων. Το τουμπανάκι των 160 μέτρων και 2000 επιβατών, θα διπλασιάσει το μεταφορικό εργό ενός εκ των δύο πλοίων της Color Line στη γραμμή, του Bohus, το οποίο και θα αντικαταστήσει.

Neubau-Color-Line-2016-2-678x381.jpg

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικά τα υβριδικά συτήματα πρόωσης φαίνεται να είναι το μέλλον στα επιβατηγά πλοία, είτε motor yachts είτε ferries, σε συνδυασμό συνήθως με pods (από την στιγμή που ούτως ή άλλως καταργείται με αυτή την διάταξη η σύνδεση με άξονα κινητήρα - γεννήτριας και προπέλας). Επίσης, με αυτές τις διατάξεις αλλάζουν άρδην και οι διατάξεις των μηχανοστασίων, στα πλαίσια την γενικότερης αναδιάταξης των μηχανικών μερών του πλοίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι επειδή Sandefjord ακούμε αλλά Sandefjord δε βλέπουμε, να πως δείχνει το ferry terminal με το Bohus της Color Line δεμένο μέσα. Το Sandefjord είναι ένας πανέμορφος κόλπος με φυσικό λιμένα, με τα πλοία να δένουν όπως τον παλιό καλό καιρό, στο κέντρο της πόλης. Ιδανικό για φωτογραφία, καθόλου ιδανικό για ποτό, ένα μποιυκαλάκι ντόπια μπύρα(όχι εισαγωγής δηλαδή) κοστίζει 13 ευρώ. Η πόλη είναι μικρή(καμιά 30-40 χιλιάδες κατοίκους νομίζω) αλλά κουκλίστικη και έχει καλή πρόσβαση στην ενδοχώρα της περιοχής που απ' όσο θυμάμαι είναι αρκετά βιομηχανική.

 

Η φωτογραφία είναι από το Μάιο του 2015, ελπίζω μέσα στο χειμώνα να βρεθεί ο χρόνος να πούμε και να δούμε περισσότερα.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον στο δημοσίευμα έχει και η αναφορά στον τρόπο χρήσης του υβριδικού συστήματος του πλοίου, σύμφωνα με το οποίο κατά την διάρκεια του διάπλου του φιόρδ του Sandefjord κατά τον κατάπλου και απόπλου από το ομόνυμο λιμάνι, το πλοίο θα κινείται αποκλειστικά με την χρήση αποθηκευμένης ηλεκτρικής ενέργειας σε μπαταρίες, μην εκπέμπντας με αυτό τον τρόπο αέρια του θερμοκηπίου και οξείδια του θείου στην ατμόσφαιρα της περιοχής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 17 Ιουλίου 2017 έγινε η τελετή κοπής του πρώτος ελάσματος του Color Hybrid (NB 311) στο Crist στη Πολωνία και στις 16 Απριλίου έγινε η τελετή τοποθέτηση της τρόπιδας. Το hull του σκάφους θα ρυμουλκηθεί τον Οκτώβριο στο Ulsteinvik της Νορβηγίας για την αποπεράτωση του και θα παραδοθεί το Μάιο του 2019.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα βίντεο από τη πρόοδο της κατασκευής του Color Hybrid (NB 311).

Από ότι καταλαβαίνω πρέπει να έχει γίνει ήδη η καθέλκυση του και πρέπει να ρυμουλκείται από το Mustang (ΙΜΟ Νο: 9555383) από τη Gdynia στο ναυπηγείο της ULSTEIN στο Ulsteinvik της Νορβηγίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το IMO No του Color Hybrid είναι 9824289. Τμήματα του Color Hybrid κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Western Baltija Shipbuilding area (BLRT Grupp) στη Klapeida της Λιθουανίας και ρυμουλκήθηκαν στη Πολωνία που έγινε η συναρμολόγηση τους. Το Color Hybrid έφτασε στις 8 Νοεμβρίου στο ναυπηγείο της ULSTEIN στο Ulsteinvik της Νορβηγίας. Ας δούμε ένα βίντεο από τη αναχώρηση του από το ναυπηγείο της Crist.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Να το! Kαμία σχέση με την αρχική μακέτα που έφερνε σε μια πιο μικρή έκδοση των Superspeed, αλλά δεν παύει να είναι ενδιαφέρον και καινοτόμο. Μου φαίνεται ότι θα έχει τεράστιο sun deck.

57203983_10155797229940938_3456659619068

credits

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γωνία στη συγκεκριμένη εικόνα δεν το κολακεύει (είναι λες και δεν έχει τσιμινιέρα), αλλά από το βίντεο που είδαμε πριν κάποιο καιρό από τη μεταφορά του θα βγει αρκετά όμορφο!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλά δρομολόγια γιόκ, έχει αναβληθεί ήδη 3 φορές το πρώτο του δρομολόγιο. Αν δεν κάνω λάθος είναι για τέλος Αυγούστου η τελευταία ενημέρωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...