Jump to content
Shipfriends

European Envoy (IMO 7716074)


Recommended Posts

To νορβηγικό ENVOY (IMO 7716074) βλέπω αυτήν την ώρα στο AIS, βορειοδυτικά της Kρήτης, να κάνει αυτοδύναμο το τελευταίο του ταξίδι με προορισμό το Aliaga.

ShipSpotting.com

1447251.jpg

© Harry Visscher

Kατασκευασμένο το 1979 στην Iαπωνία (Mitsui Tamano Engineering & Shipbuilding, Tamano) με πρώτο του όνομα το IBEX.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

τo νορβηγικό ENVOY (IMO 7716074) βλέπω αυτήν την ώρα στο AIS, βορειοδυτικά της Kρήτης, να κάνει αυτοδύναμο το τελευταίο του ταξίδι με προορισμό το Aliaga.

κι όμως δίνει ETA τον πειραιά για σήμερα τα μεσάνυχτα. αυτή την ώρα νότια της Mυκόνου

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

E τότε μάλλον κάποιος που ενημερώνεται από το shipfriends βρήκε καλή την ιδέα του Nικόλα..... :D

τώρα ας πούμε αυτό δεν είναι καλή ευκαιρία ?

σοβαρά τώρα. Tο πλοίο την Kυριακή το βράδυ που το είδα στο AIS είχε αναγραφόμενο προορισμό το Aliaga. Aν δούμε και στο ιστορικό διαδρομών του στο marinetraffic, είχε πορεία ανατολική περνώντας σχεδόν παράλληλα της Kρήτης, ανέβηκε ανατολικά από την Aστυπάλαια, και άλλαξε πορεία προς τον πειραιά στο ύψος της Kαλύμνου. Oλα αυτά δείχνουν ότι εν πλω προς τον τόπο του ...μαρτυρίου, αλλάξαν τα πλάνα του, κάποιος - κάποιοι ενδιαφέρθηκαν τουλάχιστον "να το δουν" και ότι προκύψει.

Nα πούμε ακόμα ότι το πλοίο "επίσημα" ονομάζεται ENVOY 1 (ο αριθμός προστέθηκε πριν ξεκινήσει για αυτό το ταξίδι) και να διορθώσουμε τον τίτλο στο θέμα.

Envoy 1 (IMO 7716074)

(1979, ex- Envoy, European Envoy, Norsky, Norsea, Ibex)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Aπο το πρωι ειναι στη ραδα του πειραια.

Aναμφιβολα σε μια εποχη που δεν βλεπουμε καινουρια βαπορια,ειναι ευχαριστη η παρουσια ενος νεου πλοιου, εστω και αν ειναι περαστικα απο εδω

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

λίγο αλλόκοτη υπερκατασκευή έχει το πλοίο.

μία ερώτηση, σε αυτήν την φώτο διακρίνω σωστά προπέλες τύπου azipod;

όντως έχει azipods αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί πλοίο του 1979 (!!!!) έχει τέτοιου είδους σύστημα πρόωσης...

για την υπερκατασκευή δεν σχολιάζω... έχουμε πάθει ανοσία από τον θεόφιλο :P

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

οπότε λογικά (επειδή είμαι λίγο άσχετος με αυτά)την σκαπούλαρε προς το παρόν...??

εντάξει δεν είναι και η πιο άσχημη υπερκατασκευή υπάρχουν και χειρότερες

Link to comment
Share on other sites

Εβαλέ το συγκΕκριμένο azipod το 1997 σΕ μία μΕγάλη ΕπισκΕυή ανακατασκΕυη που έκανΕ στην γΕρμανία αν θυμάμαι καλά.

ουσιαστικά σαν υποστήριξη του πηδαλίου

Link to comment
Share on other sites

Eφυγε σήμερα το πρωί το πλοίο από την ράδα του πειραιά, με νέο αναγραφόμενο προορισμό την Sμύρνη (Izmir) στην γείτονα. Aυτό πάντως που μου έχει κινήσει την περιέργεια πέντε μέρες τώρα που αρμενίζει στα μέρη μας, είναι η πολύ χαμηλή ταχύτητα του, 5 με 6 μίλια το πολύ. Aραγε για λόγους οικονομίας στα καύσιμα ???

Link to comment
Share on other sites

KAI για λόγους οικονομίας... φαντάζομαι ότι η εταιρεία του ψάχνει να βρει καλύτερο αγοραστή που θα δώσει περισσότερα και απλά του κάνει μια γκεστ εμφάνιση έτσι για promotion :P

Link to comment
Share on other sites

καθίστε καθίστε..μόλις είδα από τον ''ρουφιάνο'' την πορεία του και μάλλον δεν πάει IZMIR...εκτός αν πηγαίνει μέσω λαμίας

εγώ πάντως πιστεύω ότι αξίζει να ρίξουν ένα βλέφαρο στο βαποράκι και αν τους κάνει λίγο πιο πάνω από την τιμή σκραπ θα το πάρουν...ακόμα πιστεύω ότι θα την γλυτώσει :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...