Nikos_Chania Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 9 minutes ago, hsw said: επειδή αυτό που εννοείται (έστω, κακώς) είναι ότι μπορείς να μεταφέρεις ό,τι θες μαζί σου, καλό είναι να ενημερώνεις για την αλλαγή, αλλιώς είναι λογικές οι όποιες αντιδράσεις. Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή. Οι όροι έχουν τεθεί πολλά χρόνια τώρα. Είναι σαν μου λες οτι πρέπει ο πράκτορας/καμαρώτος/αξιωματικός να σε παίρνει από το χέρι και να σου λέει όλα όσα ισχύουν, όλα οσα πρέπει να κάνεις, όλα οσα πρέπει να ακολουθήσεις. Όπως ακριβώς γίνεται π.χ. και στην επίδειξη των σωστικών μέσων που ΚΑΝΕΝΑΣ πλην ελαχίστων δεν παρακολουθεί και όταν έρθει η κούφια η ώρα θα πουν δεν ειχαμε σωσίβια, δεν θα έδωσαν σωσίβια κλπ. Μην έχετε στο μυαλό σας οτι για κάθε τι που αφορά την τσέπη του επιβάτη ντε και καλά πρέπει να ευθύνεται κάποιος άλλος. Ο επιβάτης έχει τις δικιές του ευθύνες. Και απο την στιγμή που έχει σκοπό να μεταφέρει την Άρτα με τα Γιάννενα μαζί του, δεν μπορεί να ζητάει και τα ρέστα γιατί δεν περιλαμβάνεται ρητά στους όρους που γράφει η εταιρεία. Περιλαμβάνεται ρητά στους όρους του ΥΝΑ, που οφείλεις να ενημερωθείς σαν επιβάτης πριν ταξιδέψεις. Όταν όμως καθυστερήσει το βαποράκι, ξέρει ο επιβάτης που να ανατρέξει για να ζητήσει αποζημιώσεις...! Τα ακούω λοιπόν βερεσέ. Την ευθύνη την έχει ο επιβάτης και μόνο. Και καλά θα κάνει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις, από την στιγμή που ότι συμβαίνει είναι καθ όλα νόμιμο, και όχι να ζητάει και τα ρέστα από πάνω γιατί ο πράκτορας δεν του είπε μπορείτε να πάρετε μόνο δύο βαλιτσάρες μαζί σας και όχι 4, εκ των οποίων 2 δέματα!
enas chiotis Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Πάντως στην attica υπάρχουν εδώ και χρόνια τα tags για τις αποσκευές, άσχετα αν η παραλαβή είναι self service.
Nikos_Chania Posted July 4, 2019 Posted July 4, 2019 Προς ενημέρωση των μελών μας, κάτι που εγω προσωπικά το ακούω πρώτη φορά να συμβαίνει. Λογικά όσα έγιναν, έγιναν επειδή το συγκεκριμένο πλοίο είχε μόνο ραφιέρες για τις αποσκευές. Σε περίπτωση όμως όπως τα Κρητικά που έχουν φορτηγό για τις αποσκευές, όποιος αφήνει σε ραφιέρες αντί του φορτηγού, μην περιμένει αποζημίωση. Quote Αποζημιώθηκε επιβάτης πλοίου για απώλεια αποσκευής με την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, καταναλώτρια προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», καταγγέλλοντας ότι ο ανήλικος γιος της κατά το ταξίδι του με πλοίο από την Άνδρο προς τη Ραφήνα, στο πλαίσιο σχολικής εκδρομής, απώλεσε την αποσκευή του. Ειδικότερα, το πλήρωμα του υπέδειξε να αφήσει τη βαλίτσα του στο γκαράζ του πλοίου και, κατά την άφιξή του στο λιμάνι της Ραφήνας, την αναζήτησε και δεν τη βρήκε. Το αποτέλεσμα ήταν ότι αναγκάστηκε να συνεχίσει το ταξίδι του με το σχολείο προς τα Ιωάννινα που ήταν ο προορισμός της σχολικής εκδρομής χωρίς τα ρούχα και τα προσωπικά του αντικείμενα. Το αίτημα της καταναλώτριας ήταν η καταβολή αποζημίωσης ύψους 500 ευρώ για την απώλεια της αποσκευής και των προσωπικών ειδών του ανήλικου τέκνου της. Η εταιρεία αρχικά απάντησε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη και ότι η μέριμνα για κάθε αποσκευή αποτελεί ευθύνη του επιβάτη. Ωστόσο, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επεσήμανε στην εταιρεία ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία για τα δικαιώματα των επιβατών κατά τις θαλάσσιες μεταφορές (ν. 4195/2013), ο μεταφορέας ευθύνεται για τη ζημία που προκαλείται στον επιβάτη, εξαιτίας απώλειας ή φθοράς των αποσκευών του, με την εξαίρεση των αποσκευών καμπίνας, εκτός αν αποδείξει ότι το συμβάν που προκάλεσε την απώλεια ή τη φθορά δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά του. Για την οφειλόμενη αποζημίωση ως προς τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών προβλέπεται ποσοτικός περιορισμός ύψους 730 ευρώ περίπου. Στην προκειμένη περίπτωση, με βάση τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης, η αποσκευή είχε παραδοθεί για φύλαξη σε χώρο ευθύνης της εταιρείας, έπειτα από υπόδειξη του προσωπικού της, το οποίο όφειλε να επιτηρεί τον χώρο αυτόν. Τελικά, κατόπιν των ανωτέρω, η εταιρεία αποζημίωσε την αιτούσα με το ποσό των 500 ευρώ που διεκδικούσε με την αναφορά της.
gtogias Posted July 4, 2019 Author Posted July 4, 2019 Επιτέλους, εφαρμόστηκε ο νόμος. Η εταιρεία (σχεδόν όλες) σε υποχρεώνει να αφήσεις τις αποσκευές στο γκαράζ (συνήθως), οπότε έχει την ευθύνη για αυτές.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2019 Posted July 4, 2019 52 minutes ago, Nikos_Chania said: Σε περίπτωση όμως όπως τα Κρητικά που έχουν φορτηγό για τις αποσκευές, όποιος αφήνει σε ραφιέρες αντί του φορτηγού, μην περιμένει αποζημίωση. Όταν γεμίσει το φορτηγό με τις αποσκευές και τις αφήνεις στο γκαράζ, εγώ λέω ότι δικαιούται!!
samothrax Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 Προσωπική εμπειρία: Πήρα λάθος τσάντα από το πλοίο, την επέστρεψα, επιστράφηκε η δική μου, αλλά έλειπαν πράγματα... - Μήπως οι ακτοπλοϊκές πρέπει να βρούνε άλλο τρόπο φύλαξης αποσκευών;
pilot Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 'Ενας από τους λόγους που πια προτιμώ να ταξιδεύω (ειδικά όταν πρόκειται για διακοπές) με καμπίνα ακόμα και σε ημερήσια ταξίδια άνω των 5 ωρών. Θέλω να έχω ασφαλή την αποσκευή μου και προσωπική τουαλέτα. Και αν προκύψει και σύντομος υπνάκος ακόμα καλύτερα
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 20 hours ago, samothrax said: Προσωπική εμπειρία: Πήρα λάθος τσάντα από το πλοίο, την επέστρεψα, επιστράφηκε η δική μου, αλλά έλειπαν πράγματα... - Μήπως οι ακτοπλοϊκές πρέπει να βρούνε άλλο τρόπο φύλαξης αποσκευών; Στα ράφια αφήνεις υπ'ευθύνη σου αλλιώς τα δίνεις στην αποθήκη με το κατιτίς εννοείται Εγώ λόγω δουλειάς άφηνα εμπορεύματα ακόμα κ χύμα λόγω βάρους στο δάπεδο του γκαράζ επί δεκαετίες ολόκληρες δεν έχασα τπτ Κάποτε ο παραλήπτης δεν τα παρέλαβε κ τα βρήκα μετά από μέρες όταν το πλοίο,ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ,είχε δέσει Τι να πω,έπεσες στην περίπτωση
gtogias Posted September 6, 2024 Author Posted September 6, 2024 Πάντα συνέβαιναν ευτράπελα με τις αποσκευές, είναι ένα από τα πράγματα που προφανώς χρήζουν βελτίωσης, αν και δεν είναι και τόσο εύκολο να βρεθεί λύση χωρίς να προκύψουν καθυστερήσεις ή έξτρα κόστος. Από την άλλη αν δούμε και τα άλλα μέσα, λεωφορεία και αεροπλάνα, και εκεί υπάρχουν θέματα, μόνο στις αεροπορικές μεταφορές υπάρχει διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής.
samothrax Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 (edited) 2 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Τι να πω,έπεσες στην περίπτωση Εγώ θα πω ίσως εσύ ήσουν τυχερός. Edited September 6, 2024 by proud_ionian long quote short
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 Δεν υπεραμύνομαι των εταιρειών αλλά τυχερός δεν θα έλεγα ύστερα από 40 χρόνια θετικής εμπειρίας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now