Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted (edited)

Αφ' ενος μεν να πουμε οτι στο πορθμειο Γλυφας - Αγιοκαμπου εχουν σταματησει προσωρινα τα δρομολογια και θα επαναρχισουν την 01-11-06. Περισσοτερες πληροφοριες στο πολυ ομορφο www.glyfaferries.gr. Προς το παρον τα Βασιλης Ι και Κλειω βρισκονται σε μια παραλια πλησιον της Γλυφας.

Edited by polmyt
  • 4 years later...
Posted

Για πρώτη φορά απ' όσο θυμάμαι, και τουλάχιστον σε περίοδο αιχμής, η γραμμή έμεινε το εφετινό καλοκαίρι με μόνο δύο πλοία.

Τα ΚΛΕΙΩ και ΑΙΔΗΨΟΣ, μετά την δρομολόγηση του ΓΛΥΦΑ (νυν ΜΕΛΙΝΑ ΙΙΙ) στο Ρίο και κατόπιν την πώληση του στο εξωτερικό, και την δραστηριοποίηση των ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ και ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ στην γραμμή της Αιδηψού.

  • 10 months later...
Posted

Και φέτος το καλοκαίρι δύο πλοία δουλεύουν στην γραμμή Γλύφας - Αγιόκαμπου, τα ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ και ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ (τουλάχιστον για το τωρινό χρονικό διάστημα, μιας και όπως γνωρίζουμε συχνά τα πλοία της γραμμής εναλλάσονται με πλοία της γραμμής Αιδηψού - Αρκίτσας).

Με αρκετά μειωμένα δρομολόγια και με οικονομικά προβλήματα όπως από πρώτο χέρι έμαθα στην χθεσινή μου επίσκεψη στην περιοχή, λόγω της πολύ μειωμένης κίνησης.

  • 3 weeks later...
Posted

Σκάντζα πλοίων στην γραμμή. Το ΑΙΔΗΨΟΣ επανήλθε στην θέση του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ που με την σειρά του επέστρεψε στην γραμμή Αρκίτσας - Αιδηψού. Παραμένει βέβαια ως είχε το ΑΓΙΟΣ ΔΑΥΙΔ.

  • 4 months later...
Posted

Στην γραμμή αυτήν την περίοδο δουλεύουν τα ΑΜΑΛΘΕΙΑ και ΑΙΔΗΨΟΣ.

Το ΟΣΙΟΣ ΔΑΒΙΔ δουλεύει στην γραμμή της Αιδηψού, ενώ το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ βρίσκεται στο ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη για εργασίες συντήρησης.

  • 1 month later...
Posted

Στην γραμμή αυτήν την περίοδο δουλεύουν τα ΑΜΑΛΘΕΙΑ και ΑΙΔΗΨΟΣ.

 

Πλέον μοναδικό πλοίο στην γραμμή έχει μείνει το ΑΜΑΛΘΕΙΑ, μετά την "μετάθεση" του ΑΙΔΗΨΟΣ στην γραμμή της Αρκίτσας.

Posted (edited)

Πράγματι, με "μόλις δύο δρομολόγια". Αν όμως φίλε μου έβλεπες την κίνηση που είχε η γραμμή, όχι τώρα τον χειμώνα, αλλά καταμεσής του Αυγούστου, και έμπαινες και στην θέση του πλοιοκτήτη που βάζει το χέρι στην τσέπη για να αντιμετωπίζει τα έξοδα, τότε αυτά τα "μόλις δύο δρομολόγια" θα σου φαινόντουσαν σίγουρα έως και υπερβολικά.....

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Posted

Δεν φταίει ο πλοιοκτήτης σίγουρα, αλλά είναι σημάδι των καιρών, ο κόσμος πια σκέφτεται να ταξιδέψει και μια μικρή γραμμή όπως αυτή, που όμως συνδέει την Βόρεια Εύβοια με την Βόρεια Ελλάδα χρόνια (η γραμμή λειτουργεί πλέον των 40 ετών, την θυμάμαι από παιδί) κρατιέται πια με το ζόρι!!!

Posted (edited)

Για να αποκαταστήσουμε την αλήθεια, να πούμε ότι τα "μόλις δύο δρομολόγια" στα οποία αναφερθήκαμε στα αμέσως προηγούμενα ποστ, αφορούσαν μόνο τις δύο ημέρες των Χριστουγέννων 25/12ου και της Πρωτοχρονιάς 1/1ου, όπως ενημέρωνε στο site της η εταιρία του ΑΜΑΛΘΕΙΑ. Ημέρες κατά τις οποίες βέβαια σε άλλες γραμμές δεν εκτελείτο κανένα δρομολόγιο, και τα περισσότερα πλοία της ακτοπλοίας ήταν δεμένα σε κάποιο λιμάνι.

 

Όπως μπορούμε να δούμε επίσης στο site της εταιρίας, τα δρομολόγια του πλοίου από 24-12-2012 έως 20-01-2013 είναι τέσσερα καθημερινά από Γλύφα και Αγιόκαμπο, και πέντε τις Παρασκευές και τις Κυριακές.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Posted

2/1 πάντως ήταν 2 τα δρομολόγια, σιγουράκι από γνωστό που ταξίδεψε. Γενικά πάντως η κίνηση δεν ήταν αυτή που περιμέναν πουθενά!!!

Έλλειψη χρημάτων στάση εμπορίου και ...... καραβιών!

  • 2 months later...
Posted

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το πορθμείο που άνοιξε τη γραμμή ήταν το Κυριάκος Κ το 1960 όπως γράφει και το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας Συγκοινωνιακή:

 

 

post-2126-0-43031600-1363202553_thumb.jp

Posted

H οποια δεν ειναι αλλη απο την μικρη παντοφλιτσα που ειχε προσαραξει για χρονια στη Θασο και πηγε για κοψιμο το 2007

 

Μιχάλη λίγο δύσκολο αφού αυτό το Κυριάκος Κ είναι του 1962 ενώ η γραμμή άνοιξε το 1960. Εκτός αν η ημερομηνία κατασκευής δεν είναι το 1962.

Υπήρχε όμως και αυτό το Κυριάκος Κ.

Posted

Εχεις απολυτο δικιο.Οι ημερομηνιες δεν κολλανε οποτε μαλλον μιλαμε για το ΚΥΡΙΑΚΟΣ Κ που ανεφερες

  • 2 years later...
Posted

Στη γραμμή Γλυφα Αγιόκαμπος αναμένεται να έχουμε το Όσιος Δαβίδ για λίγο διάστημα μέχρι να έρθει στο Σαρωνικό, το Άγιος Γεώργιος Αιδηψού, το Αιδηψός (θα ξεκινήσει στη γραμμή Αιδηψού Αρκίτσας), το Αίολος ΙΙ (θα πάει και στη γραμμή Αιδηψού Αρκίτσας αργότερα), το Αμάλθεια (θα πάει και στη γραμμή Αιδηψού Αρκίτσας αργότερα), το Καπεταν Αριστείδης (θα πάει και στη γραμμή Αιδηψού Αρκίτσας αργότερα).

Posted

Αυτή τη περίοδο στη γραμμή Γλυφα Αγιοκαμπο δουλεύουν τρία πλοία. Το Αίολος ΙΙ, το Άγιος Γεώργιος Αιδηψού και το Αμάλθεια. Τα ωράρια των δρομολογίων τους μπορείτε να τα δείτε εδώ

  • 4 weeks later...
Posted

Αυτή τη περίοδο στη γραμμή δουλεύουν τρία πλοία. Το Καπετάν Αριστείδης, το Άγιος Γεώργιος Αιδηψού και το Αμάλθεια (δηλαδη τρία πλοία από τρεις διαφορετικές εταιρείες)

  • 5 weeks later...
Posted

Τις δύο πρώτες ημέρες της απεργίας της ΠΝΟ δεν γινοντουσαν δρομολόγια στη γραμμή. Από σήμερα το πρωί γίνονται κανονικά τα δρομολόγια παρά την συνέχιση της απεργίας

Posted (edited)

Οι Κοινοπραξίες που δραστηριοποιούνται στην Πορθμειακή Γραμμή ΓΛΥΦΑΣ - ΑΓΙΟΚΑΜΠΟΥ αποφάσισαν την τροποποίηση - μείωση των δρομολογίων από 04.02.2016 έως 13.02.2016. Ουσιαστικά θα κάνουν τρία κυκλικά δρομολόγια την ημέρα αντί για έξι την ημέρα!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Τώρα που μειώθηκαν τα δρομολόγια στη γραμμή , τα δρομολόγια νομίζω ότι γίνονται μόνο από ένα πλοίο (τις τελευταίες ημέρες ήταν το Καπεταν Αριστείδης). Μετά τις 13/02/16 θα ξαναγίνουν έξι τα δρομολόγια.

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...