Nick the Greek Posted April 17, 2023 Posted April 17, 2023 Σε συνέχεια των σχολίων που έχουμε κάνει για την αγορά των car carriers, να πούμε ότι η Tradewinds σε σημερινό της άρθρο αναφέρει σχόλια αναλυτών που υπολογίζουν την αύξηση των εξαγωγών αυτοκινήτων από την Κίνα σε ετήσια βάση σε 48%(!!!) σε σχέση με πέρυσι. Συνολικά οι εξαγωγές έχουν φτάσει τα 3 εκατομμύρια κομμάτια σε σχέση με τα λιγότερο από 1 εκατομμύριο, αμέσως πρίν την πανδημία. Αυτό είναι ένας βασικός παράγοντας που παρασέρνει την αγορά. Υπολογίζεται πως το κόστος ετήσιας ναύλωσης ενός car carrier των 6,500 ceu, είναι αυτήν τη στιγμή πάνω από 110 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα.
Nick the Greek Posted October 2, 2023 Posted October 2, 2023 Ενδεικτικό του που κινείται η αγορά αυτή, είναι το πρόσφατο κλείσιμο του Viking Queen(7,000 ceu) από την πλοιοκτήτρια εταιρεία Gram Car Carriers σε ευρωπαίο ναυλωτή για 62,300 δολλάρια την ημέρα, για τα επόμενα 5 έτη.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 Το Ro-Ro Carrier Grand Orion (ΙΜΟ Νο: 9303194) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashiστο Toyohashi της Ιαπωνίας (Yard No: H-3582) και ανήκει στην Cido Shipping Korea. Το πλοίο έχει μήκος 199.90 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα, χωρητικότητα 6400 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Mitsui B&W 7S60MC (14.280 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 20,60 κόμβων.
Nick the Greek Posted December 7, 2023 Posted December 7, 2023 Από τη μία η περιβαλλοντική ατζέντα, από την άλλη η εκρηκτική αγορά στον τομέα των car carriers, φέρνουν σεισμικές εξελίξεις στο χώρο σε επίπεδο παραγγελιών καινούριου τοννάζ. Ξεκινάμε με την Seaspan, που για όσους δεν την ξέρετε είναι μια εταιρεία που εξειδικεύεται στο να χτίζει πλοία και να τα δίνει με κάποιο συνθετικό leasing/bareboat στους ενδιαφερόμενους operators ή πλοιοκτήτες. Εδώ και 2 δεκαετίες είναι γνωστοί στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία αυτού του τύπου στη συγκεκριμένη αγορά. Πλήν όμως αποφάσισαν να την κάνουν μπούκα και στα car carrier. Έτσι λοιπόν, σε συνεργασία με την Hyundai Glovis, προχώρησαν σε παραγγελία 6 + 4 πλοίων στο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding. Θα πρόκειται για τα μεγαλύτερα πλοία αυτού του τύπου όταν παραδοθούν, με χωρητικότητα 10,800 ceu. Η καύσιμη ύλη θα είναι και το συμβατικό καύσιμο, και το LNG ενώ οι φήμες λένε πως η ναύλωση θα είναι 20ετής. Η παράδοση είναι για το 2027 και η αξία της παραγγελίας οτιδήποτε από 1.4 ως 1.8 δισεκατομμύρια δολλάρια. Στα καπάκια όμως ανάλογη παραγγελία κάνει και η Hyundai Merchant Marine, αυτοί όμως στο Guangzhou Shipyard International. Με όπλο πολυετείς ναυλώσεις στην Hyundai Motor Group, άλλα 6 πλοία του ιδίου design. Πλήν όμως κατά τα φαινόμενα αυτό το design δεν θα κρατήσει πολύ την πρωτιά στη χωρητικότητα μια και λέγεται ότι ήδη ένα σχέδιο πλοίου των 11,000 ceu είναι σε φάση έγκρισης από το ναυπηγείο China Merchants, Jinling. Το orderbook των car carriers είναι στα 80 πλοία με συνολική χωρητικότητα 677,000ceu που αντιστοιχούν στο 37% του παγκοσμίου στόλου. Άρα θεωρητικά έρχεται πολύ μεγάλη υπερχωρητικότητα που θα ρίξει τη ζήτηση, από την άλλη όμως στην αγορά λένε πως πολλά κομμάτια θα πάνε αναγκαστικά για scrap, για περιβαλλοντικούς λόγους. Το 85% του orderbook είναι για πλοία που θα δύνανται να καταναλώσουν εναλλακτικά καύσιμα.
Petros P Posted January 8, 2024 Posted January 8, 2024 To Jolly Diamante νυν Liberty Power μας έρχεται μεθαυριο στο car terminal του Πειραια.Ενδιαφέρουσα άφιξη
Petros P Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Ηρθε και έδεσε στο βόρειο κομμάτι του παλιού μώλου ΔΕΗ που γίνεται τώρα car terminal σιγά σιγά. Ας δούμε μερικές φωτογραφίες του Και ενα βιντεο αναχωρώντας
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Στρατιωτικό υλικό θα ξεφόρτωσε Τα LIBERTY ανήκουν σε μιά εταιρεία που ελέγχεται από τη ΜARAD.
Nick the Greek Posted January 19, 2024 Posted January 19, 2024 Έτσι ακριβώς, πολυμελές πλήρωμα και πλήρως Αμερικανικό. Είχε τύχει να επισκεφθώ ένα πλοίο του στόλου τους κάποτε, bulk carrier βέβαια. Όταν δεν εκτελούν κάποια δουλειά για το κράτος τους, απασχολούνται στην αγορά σαν τα υπόλοιπα πλοία για να δημιουργούν κάποια ροή μετρητών.
Nick the Greek Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 Η μανούρα στην Ερυθρά Θάλασσα δεν έχει φέρει αυξήσεις μόνο στα ναύλα των πλοίων containers αλλά και στα car carrier. Ενδεικτικά η σημερινή Tradewinds αναφέρει πως υπάρχει ένα car carrier των 7,000 CEU που λέγεται Wolfsburg. Αυτό παραδίδεται σε δύο μήνες από τώρα στην Volkswagen για πολυετή ναύλωση. Μέχρι να γίνει αυτό όμως, οι πλοιοκτήτες του έκλεισαν μία δίμηνη ναύλωση με τη Hyundai Glovis στα 150 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα. Να σας βοηθήσω με τα μαθηματικά, σύνολο 9 εκατομμύρια δολλάρια για 2 μήνες. Την ίδια στιγμή ενδεικτικά να πούμε πως το index ετήσιας ναύλωσης ενός 6,500 CEU car carrier, είναι στα 123,500 δολλάρια. Κατά τα άλλα οι περισσόρετοι πλοιοκτήτες αποφεύγουν την Ερυθρά, με την ΝΥΚ και την Grimaldi να συνεχίζουν κανονικά τα περάσματα.
polmyt Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 (edited) Να ριξουμε ενα βλεφαρο στο CARNATION ACE (IMO 9544920) ,το οποιο μας επισκπτοταν στα μεσα της περασμενης δεκαετιας Χτισμενο το 2011 με μηκος 200μετρα και πλατος 32 Φαινεται να ανηκει στην MOL και διατηρει μεχρι και σημερα το ιδιο ονομα και την ιδια σημαια Λιβεριας,ενω αυτη την εποχη φαινεται να ταξιδευει αναμεσα σε Κινα και Σιγκαπουρη Edited February 1, 2024 by polmyt
Nick the Greek Posted April 25, 2024 Posted April 25, 2024 On 2/20/2021 at 10:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ro-Ro Carrier Columbia Highway (ΙΜΟ Νο: 9442873) έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd στο Marugame της Ιαπωνίας (Yard No: 1472) και ανήκει στην SHOEI KISEN KK. Το πλοίο έχει μήκος 199.97 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα, χωρητικότητα 6237 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Kobe Diesel Co (13.260 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 19,90 κόμβων. Λίγα χρόνια μετά, ξαναβλέπουμε το Columbia Highway στον Πειραιά. Δεν έχει αλλάξει κάτι εξωτερικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 Η εταιρεία που έχει το Ro Queen απέκτησε δεύτερο vehicles carrier μέσα στο 2024, πρόκειται για το Ro Princess (IMO 9251054) κατασκευής του 2001 με πρώην ονόματα Yuou Maru & Ks Hermes 5
Nick the Greek Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 On 2/21/2021 at 11:36 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ro-Ro Carrier United Spirit (ΙΜΟ Νο: 9185047) έχει ναυπηγηθεί το 2000 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding στο Toyohashi της Ιαπωνίας (Yard No: 3495) και ανήκει στην NISSAN MOTOR CAR CARRIER. Το United Spirit έχει μήκος 174.98 μέτρα, πλάτος 29,20 μέτρα, χωρητικότητα 3800 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Kobe Diesel Co (10.591 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων. Δεν πρέπει να έχει και πολύ ψωμί ακόμη το συγκεκριμένο, το πέτυχα πρίν λίγους μήνες στο Livorno. Εξακολουθεί να δουλεύει για τη Nissan. Και από πρύμα το United Spirit.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 (edited) Mήπως ο τίτλος του θέματος πρέπει να αλλάξει σε vehicles carriers όπως πολύ σωστά ο Παναγία χαρακτηρίζει το Ro Princess ? Στην ευρεία έννοια του όρου ro-ro είναι ακόμα κ ένα Α/Γ του ΠΝ Edited November 27, 2024 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 28, 2024 Posted November 28, 2024 On 6/9/2024 at 8:58 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η εταιρεία που έχει το Ro Queen απέκτησε δεύτερο vehicles carrier μέσα στο 2024, πρόκειται για το Ro Princess (IMO 9251054) κατασκευής του 2001 με πρώην ονόματα Yuou Maru & Ks Hermes 5 Eίναι η τουρκικών συμφερόντων Νook Trading, Κων/πολη
Nick the Greek Posted December 9, 2024 Posted December 9, 2024 On 7/23/2021 at 1:34 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ro-Ro Carrier Carmen (ΙΜΟ Νο: 9505027) έχει ναυπηγηθεί το 2011 στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering στο Geoje της Νότιας Κορέας και ανήκει στην Wallenius Wilhelmsen. Το πλοίο έχει μήκος 227.80 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα, χωρητικότητα 7879 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Doosan/MAN B&W 8S60ME-C8 (19.040 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων. Να το Carmen και στην Αγγλία, έχει αποπλεύσει από το Southampton και πλέει νότια στο Solent για την ανοιχτή θάλασσα. Bonus coverage, το Carmen με την προηγούμενή του φορεσιά, πίσω στο 2014.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29 Posted May 29 Το Ro-Ro Carrier Auto Way (ΙΜΟ Νο: 9303558) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering στο Geoje της Νότιας Κορέας (Yard No: 4438) και ανήκει στην United European Car Carriers. Το πλοίο έχει μήκος 199.10 μέτρα, πλάτος 32,20 μέτρα, χωρητικότητα 5208 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S60ME-C, που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων. To 2012 έχει γίνει επιμήκυνση του πλοίου κατά 19,20 μέτρα στο ναυπηγείο Qingdao Beihai Shipbuilding Heavy Industry Co Ltd στην Κίνα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Maersk Welkin, Hoegh Chiba και Alliance Richmond.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now