Jump to content
Shipfriends

Πλοία Ro-Ro-Car Carriers


Recommended Posts

Το Ro-Ro Carrier Hoegh Inchon (ΙΜΟ Νο: 9088249) έχει ναυπηγηθεί το 1997 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Onishi στο Imabari της Ιαπωνίας (Yard No: 1053) και ανήκε στην Hoegh Autoliners Oslo. Πριν λίγες ημέρες, το πλοίο μετονομάστηκε σε Pelagic Piranha και ανήκει πλέον στη Salient Ltd. Το πλοίο έχει μήκος 179.47 μέτρα, πλάτος 32,23 μέτρα, χωρητικότητα 4300 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Mitsui B&W 7S60MC (13.900 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 19,90 κόμβων. Προηγούμενο το όνομα είναι Maersk Tide

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν έχει τύχει να μπούν ποτέ μέσα σε PCTC, μια καλή ξενάγηση για το πως δείχνει ένα γκαράζ, εν προκειμένω του Hawaian Highway της K Line. Ένας φίλος που είχε μπαρκάρει σε ένα τέτοιο κάποτε, θυμάμαι μου έλεγε τι εφιάλτης ήταν το να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους στους πυροσβεστήρες μια και το πλοίο έχει πάνω του πολλές εκατοντάδες από αυτούς. Για το μπότζι, άστο καλύτερα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε παραγγελία τεσσάρων PCTC με πρόωση LNG προχωρά η NYK, ιδού και το μακέτο:

image-lngfueled-built-image-courtesy-120

 

Την παραγγελία κέρδισε το Jinling της Κίνας και όχι κάποιο Γιαπωνέζικο ναυπηγείο, η χωρητικότητα υπολογίζεται στα 7,000 αυτοκίνητα. Μέσα στην επόμενη δεκαετία η εταιρεία προτίθεται να παραγγείλει εώς και 40 τέτοια πλοία σε αντικατάσταση του υπάρχοντος στόλου. Ο στόχος είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων της στο μισό, μέχρι το 2050.

Link to comment
Share on other sites

Το Ro-Ro Carrier Columbia Highway (ΙΜΟ Νο: 9442873) έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd στο Marugame της Ιαπωνίας (Yard No: 1472) και ανήκει στην SHOEI KISEN KK. Το πλοίο έχει μήκος 199.97 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα, χωρητικότητα 6237 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Kobe Diesel Co (13.260 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 19,90 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Το Ro-Ro Carrier United Spirit (ΙΜΟ Νο: 9185047) έχει ναυπηγηθεί το 2000 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding στο Toyohashi της Ιαπωνίας (Yard No: 3495) και ανήκει στην NISSAN MOTOR CAR CARRIER. Το United Spirit έχει μήκος 174.98 μέτρα, πλάτος 29,20 μέτρα, χωρητικότητα 3800 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Kobe Diesel Co (10.591 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

On 22/07/2019 at 3:25 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ro-Ro Carrier City of Amsterdam (IMO No: 9174751) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Hiroshima Dockyard στη Higashihiroshima στην Ιαπωνία. Το City of Amsterdam ανήκει στην NISSAN MOTOR CAR CARRIER, έχει μήκος 99,92 μέτρα, πλάτος 20,60 μέτρα και χωρητικότητα 800 ΙΧ

Αγνώριστο το κάναν οι ατιμοι:P.Το εύρος της μετασκευη θυμίζει Ελλάδα πριν 40 χρόνια

20210228_232729.thumb.jpg.0413c5a92d0ab99a16b535ea686cf3b5.jpg20210228_232801.thumb.jpg.c8edb53e6ed56883b98a5c2cfe09bf84.jpg

Nurcholis.com

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Το Ro-Ro Carrier Coral Leader (ΙΜΟ Νο: 9318486) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Uljanik Brodogradiliste στη Pula της Κροατίας (Yard No: 465) και ανήκει στην NYK Line, αλλά δουλεύει για την United European Car Carriers AS. Το πλοίο έχει μήκος 176.00 μέτρα, πλάτος 31,10 μέτρα, χωρητικότητα 4750 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Uljanik M.A.N. B&W 8S50MC-C (12.640 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 20,8 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Ro-Ro Carrier Liberty (ΙΜΟ Νο: 9310109) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Mitsubishi Heavy Industries Nagasaki Shipyard & Machinery Works στο Nagasaki της Ιαπωνίας (Yard No: 2213) και ανήκει στην Wallenius Wilhelmsen. Το πλοίο έχει μήκος 199.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα, χωρητικότητα 6354 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 7UECSC6OLS2 (13.240 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 22,70 κόμβων. Προηγούμενο το όνομα είναι Topeka

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Hoegh ανακοίνωσε την νέα κλάση πλοίων Aurora με συνολικής χωρητικότητα 9100 CEUs (κομμάτια που λέμε στο χωριό), τα οποία θα είναι τα μεγαλύτερα στον κόσμο. Μοιάζει με την κλάση Horizon και θα φτάνουν περίπου στα 230μέτρα μήκος. Το πρώτο αναμένεται να παραδοθεί το 2023 ενώ το πρότζεκ είναι σύμπραξη των Xiamen Shipbuilding, DNV και Deltamarine. Θα είναι τεχνολογίας LNG με δύο δεξαμενές αλλά θα είναι και τα πρώτα στην βιομηχανία ως πλοία ammonia-ready, δηλαδή μόλις μπορέσουμε να έχουμε καύσιμα από αμμωνία σε ευρεία χρήση θα μπορούν κάλλιστα να καίνε αμμωνία αντί για LNG. Όπως και τα GG5G, έχουν μπαταρίες για μηδενικούς ρύπους στα λιμάνια και ηλιακά πάνελ.

Λογικά είναι σε προσύμφωνα ακόμα μιας και δεν μαθαίνουμε το ναυπηγείο που θα χτιστούν, ούτε και πόσα σχεδιάζουν να ναυπηγήσουν, αλλά λογικά στα Xiamen θα γίνει η κατασκευή.

Πληροφορίες από το shippax

ΥΓ: Τι να μας πει και η NYK, ε Nick? @Nick the Greek:P

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 8/8/2020 at 8:22 PM, Nick the Greek said:

Ένα ακόμη μέλος του στόλου της Hoegh Autoliners στην γκαλλερί μας, είναι το Hoegh Trotter (ΙΜΟ 9710749) που πρίν λίγες ημέρες επισκέφθηκε τον Πειραιά και ίσα-ίσα που το προλάβαμε στην αναχώρηση. Κατασκευής 2016 στο Xiamen Shipbuilding (XSI462F) με μηχανή Hyundai που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων ώστε να μεταφέρει τα 8,500 αυτοκίνητα που στοιβάζονται στα 13 ντέκ φορτίου του.

 

Να δούμε και την πλωριά άποψη του Hoegh Trotter, δεμένο στην πλαιά προβλήτα Μερτζάριο.

Link to comment
Share on other sites

On 8/16/2019 at 4:15 AM, Nick the Greek said:

Γιατί ρε Παναγία μου, τι έχουν οι σκουριές δηλαδή? Δες τι αρμονικά δένουν με το χρώμα του υπόλοιπου πλοίου:D. Η φωτογραφία του Gran Bretagna είναι πρίν 3 χρόνια στο Salerno.

 

Και μια πιο πρόσφατη, το Σάββατο στο Κερατσίνι. Είναι η πρώτη που το συγκεκριμένο πλοίο το βλέπουμε σε καλή εξωτερικά κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απαίσιες οι καιρικές συνθήκες αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στο νεότευκτο Azul Ace (IMO 989100) να φορά τα καινούρια σινιάλα της MOL, που μεταξύ μας δεν είναι και τόσο εντυπωσιακά. Είναι στο παρθενικό του ταξίδι και για την ακρίβεια είναι μακροχρόνια ναύλωση της MOL από την Shunzan Kaiun KK που είναι οι πλοιοκτήτες. Το ναυπηγείο είναι το Shin Kurushima στο Toyohashi(3741), η μηχανή είναι MAN B&W και η χωρητικότητά του στα 7,200 κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Ro-Ro Carrier Carmen (ΙΜΟ Νο: 9505027) έχει ναυπηγηθεί το 2011 στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering στο Geoje της Νότιας Κορέας και ανήκει στην Wallenius Wilhelmsen. Το πλοίο έχει μήκος 227.80 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα, χωρητικότητα 7879 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Doosan/MAN B&W 8S60ME-C8 (19.040 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 9/9/2019 at 12:15 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ro Ro carrier Golden Ray (IMO No 9775816) ανατράπηκε λίγη μετά την αναχώρηση του από το λιμάνι του Brunswick στη Georgia της Αμερικής, μετά από φωτιά που ξέσπασε στο πλοίο. 4 άτομα του πληρώματος αγνοούνται μέχρι στιγμής. 

 

 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Tradewinds, το συγκεκριμένο συμβάν υπολογίζεται πως έχει βάλει το P&I Club του πλοίου σε άνοιγμα ύψους 842 εκατομμυρίων δολλαρίων, χωρίς να διευκρινίζεται αν αυτό το νούμερο περιλαμβάνει και το κόστος το σχετικό με το κύτος του πλοίου. Θεωρείται το δεύτερο πιο ακριβό συμβάν τα τελευταία χρόνια μετά το Costa Concordia. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 2/16/2019 at 9:12 PM, Nick the Greek said:

Ένας πολύ συχνός επισκέπτης του Πειραιώς είναι το πλοιοκτησίας Grimaldi, Grande Mediterraneo(IMO 9138393) που εδώ βλέπουμε στο Κερατσίνι ενόσω κάνει οπερέσιο. Πάντοτε με το ίδιο όνομα στα 20 χρόνια της ηλικίας του, χτισμένο το 1998 για λογαριασμό της Grimaldi στα Fincantieri της Castellamare di Stabia(5988). Μηχανή Wartsila για υπηρεσιακή ταχύτητα 18.5 κόμβων. Διαθέτει 10 καταστρώματα γκαράζ και χωρητικότητα 4,650 αυτοκίνητα.

 

Και πάλι στον Πειραιά, αυτήν τη φορά με την πλώρη πρός τα μέσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το Ro-Ro Carrier Silver Queen (ΙΜΟ Νο: 9427398) έχει ναυπηγηθεί το 2009 στο ναυπηγείο Zhousan της Κίνας και ανήκε στην SIEM CAR CARRIERS AS. Πριν λίγους μήνες, το πλοίο μετονομάστηκε σε Silver Queen και ανήκει πλέον στη SALLAUM Lines DMCC. Το Silver Queen έχει μήκος 183.01 μέτρα, πλάτος 32,17 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 9S50MC-C (14.220 KW). Προηγούμενα του ονόματα είναι CSAV Rio Itata, Paganino και Siem Plato

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα ωραίο combi carrier του Grimaldi που απασχολείται στη γραμμή της Βορείου Ευρώπης με τη Δυτική Αφρική, γι αυτό και δεν το βλέπουμε εν Ελλάδι. Είναι το ΙΜΟ 9465382 άρα δηλαδή το Grande Costa d' Avorio(Ακτή Ελεφαντοστού) που το βλέπουμε δεμένο στην Valencia. To 2011 είναι το έτος κατασκευής του στο Uljanik Brodogradiliste(483) στην Pula της Κροατίας. Μία μηχανή MAN B&W και υπηρεσιακή 21 κόμβων, ταχύτητα που πρέπει να έχει χρόνια να πιάσει. Είναι 211 μέτρα μήκος και μια χοντρική συνδυαστική του μεταφορική ικανότητα είναι τα 800 TEU μαζί με 2 χιλιάδες αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 9/24/2022 at 10:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ro-Ro Bouzas (IMO No: 9249996) έχει ναυπηγηθεί το 2002 στο ναυπηγείο Hijos de J. Barreras (Yard No: 1592) και ανήκει στη Flota Suardiaz SL. Το πλοίο έχει μήκος 141,88 μέτρα, πλάτος 21,00 μέτρα και φοράει 2 κύριες μηχανές MAN B&W 40/54 (17662 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 18.5 κόμβους.

 

On 9/24/2022 at 11:29 PM, Petros P said:

Ναυλωμένο από την MCCL, βέβαια σπάνια θα μας έρχεται αν ξαναέρθει 

 

Το πλοίο μέχρι το περασμένο καλοκαίρι, έκανε το εβδομαδιαίο roro δρομολόγιο της Flota από τα Κανάρια στην Βαρκελώνη(επιφυλάσσομαι για φωτο). Και για μένα ήταν μια έκπληξη να το συναντήσουμε στον Πειραιά, μάλιστα σε ναύλωση από την MCCL. Το κουβάρι όμως αρχίζει να ξετυλίγεται. Πρίν 2 μέρες εμφανίστηκε ένα τρομερά ενδιαφέρον άρθρο στην ηλεκτρονικιά έκδοση της Tradewinds που ανέφερε πως εξ' αιτίας της μεγάλης έλλειψης χωρητικότητας στον τομέα των PCTC(pure car/truck carriers), ελληνιστί αυτοκινητάδικα. Αυτό ώθησε τις μεγάλες εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων να αρχίσουν να ναυλώνουν τοννάζ είτε από κανονικά ρορό όπως το Bouzas, είτε con-ro όπως αυτό αλλά και αυτό.

 

Πιο συγκεκριμένα η Tradewinds αναφέρει πως η Hyundai Glovis ναύλωσε από την Grimaldi το Grande Abidjan με ναύλο που αγγίζει τα 100 χιλιάδες δολλάρια ημερισίως. Την ίδια στιγμή η Liberty αγόρασε το Jolly Diamante από την Linea Messina/MSC για 27 εκατομμύρια δολλάρια. Αυτό μάλλον εξηγεί και τη ναύλωση του Bouzas αλλά και την απασχόληση μονάδων του στόλου της Grimaldi όπως το Eurocargo Bari(έκανε Αλεξάνδρεια - Πάτρα - Σαλέρνο - Μπρίστολ) αλλά και το Eurocargo Valencia. Υπάρχουν διάφορα σχετικά άρθρα στο ναυτιλιακό τύπο σήμερα αλλά το οριτζινάλε νομίζω είναι της Tradewinds, τα άλλα είναι clopyright με χρονοκαθυστέρηση. Η VesselsValue προβλέπει μέσο όρο ημερησίου ναύλου για μοντέρνα PCTC των 6,500 αυτοκινήτων περί των 125,000 δολλαρίων για το 2023. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...