Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μιας και δεν υπήρχε τέτοιο "γενικό" topic για τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, παρά μόνο μερικά topics για ορισμένα πλοία της Neptune, ανοίγω αυτό το θέμα!

Χθες (20/04/11) στη Ράδα του Πειραιά συνάντησα το Maple Ace II, με σημαία Λιβερίας.

gallery_3072_27_323132.jpg

Το συγκεκριμένο ανήκει στην "Maple Car Transport Corporation" έχει IMO 9014808, συνολικό μήκος 188 μέτρα, πλάτος 28,2 μέτρα, βύθισμα 8,4 μέτρα, ενώ συνολικά διαθέτει 10 καταστρώματα για τη μεταφορά των οχημάτων!

Εντύπωση μου έκανε το ότι - όπως φαίνεται και στην παρακάτω φώτο - ένα στρατιωτικό ελικόπτερο ήταν για αρκετή ώρα πάνω του, κατεβάζοντας μάλιστα και 1-2 ανθρώπους, ήταν μήπως κάποια άσκηση??

gallery_3072_27_12683.jpg

Περισσότερες πληροφορίες για το πλοίο αυτό, στο παρακάτω link!

Edited by Nick the Greek
Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Το πρώτο car carrier με καύσιμο LNG είναι το Autp Eco

Quote

Το πρώτο στον κόσμο πλοίο μεταφοράς οχημάτων με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (Liquid Natural Gas -LNG) λέγεται «Auto Eco» σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά την τελετή ονοματοδοσίας του που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Zeebrugge, στο Βέλγιο. 

Το Pure Car/Truck Carrier (PCTC) «Auto Eco» έχει τη δυνατότητα να καίει εκτός από συμβατικά καύσιμα και LNG. Όπως σημειώνεται μπορεί να κάνει ένα ταξίδι 14 ημερών χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο. Επίσης το πλοίο ανταποκρίνεται στα περιβαλλοντικά όρια εκπομπών αερίων σε οποιαδήποτε περιοχή ελέγχου ρύπων. Ακόμη ανταποκρίνεται στα υψηλότερα στάνταρτ ενός «παγοθραυστικού» και μπορεί να διασχίσει και το Βόρειο Αρκτικό Κύκλο. 

Η κατασκευή του πλοίου ανατέθηκε από την United European Car Carriers (UECC), ένα joint venture μεταξύ της Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) και την Wallenius Lines, στην Κίνα. Έχει μήκος 181 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 4.000 οχημάτων.

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Πάμε να δούμε άλλο ένα προιόν του Imabari Marugame, που κοσμεί το στόλο της ΝΥΚ από το 2015 οπότε και χτίστηκε. Στο Ικόνιο στις 19 Απριλίου, το Iris Leader. Από τα καλύτερα ναυπηγεία το συγκεκριμένο με πολύ καλά designs, ειδικά σε geared bulk carriers.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Επειδή αναφέραμε για της συντήρησης επιπέδου Grimaldi Lines μετά την βλάβη του Cruise Europa, ας δούμε την εξωτερική εμφάνιση του το Ro Ro Carrier Gran Bretagna (IMO No: 9143702) που είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 183.28 μέτρα και πλάτος 32.25 μέτρα. Οι εξωτερικές άσπρες επιφάνειες κοντεύουν να γίνουν το ίδιο χρώμα (πορτοκαλί) από τα τρεξίματα και τις σκουριές με τα χρώματα των σινιάλων της Grimaldi Lines.:ph34r:

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Ο Ελβετός γίγαντας της MSC, τώρα και στα PCCs με τα MSC Immacolata και MSC Cristiana. Η γραμμή είναι Δυτική Αφρική - Βόρεια Ευρώπη και με αφετηρία τη Χάβρη θα πιάνει Αμβέρσα, Ντακάρ(Σενεγάλη), Κόνακρυ(Γουινέα) και Αμπιτζάν(Ακτή Ελεφαντοστού). Ξεκινά στις 19 Φεβρουαρίου και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την MSC.

 

Το MSC Cristiana(ΙΜΟ 9453298) είναι του 2011, με 12 ντέκ και χωρητικότητα συνολικά 6,700 ΙΧ, χτισμένο στο STX Dalian με μηχανές ΜΑΝ Β&W

To MSC Immacolata (IMO 94623205) είναι του 2012 με τα ίδια χαρακτηριστικά με το MSC Cristiana. Να πούμε πως το MSC Immacolata, όπως και μερικά ακόμη κομμάτια της MSC, είναι bareboat ναύλωση από την Niki Shipping, του Έλληνα financier/πλοιοκτήτη, Πριόβολου που κινείται μεταξύ Ελλάδος και Ελβετίας.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω πόσοι το έχετε πάρει χαμπάρι, αλλά τον περασμένο μήνα έβρεξε πρόστιμα από την ΕΕ πρός ορισμένες εταιρείες με car carriers, όπως βλέπουμε κι εδώ. Η CSAV, το japonais τρίο MOL/NYK/K-Line και η Eukor οι εμπλεκόμενες. Δεν πέσανε πρόστιμα όμως μόνο από την ΕΕ, αλλά και από τις Αρχές της Νοτίου Αφρικής. Και πάλι το γιαπωνέζικο τρίο την έφαγε εδώ, μαζί με τη Wallenius Wilhelmsen αυτήν τη φορά. Τα νέα όμως δεν είναι αυτά. Τα νέα είναι πως πέραν των προστίμων, η BMW έχει αρχίζει να μοιράζει μηνύσεις δεξιά κι αριστερά για χειραγώγηση τιμών όσον αφορά τη μεταφορά των αυτοκινήτων της. Και διάλεξε το jurisdiction της Νοτίου Αφρικής, γνωστό σε όσους ασχολούνται για την εχθρότητα του ως πρός τους πλοιοκτήτες/operators. Βασικά έχουν να πέσουν μεγάλες καμπάνες, οι πληροφορίες από την Tradewinds.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Συνάντηση με το Precious Ace κοντά στο κανάλι της Γάνδης. Πλοιοκτησίας Mitsui OSK Lines(ναύλωση μάλλον στη Nissan) και χτισμένο το 2010 στο Imabari Marugame(αριθμός 1507) με χωρητικότητα για πάνω από 6,000 αυτοκίνητα. Μια μηχανή Mitsubishi του δίνει ταχύτητα 20 κόμβων με την οποία γυρίζει τον πλανήτη, αυτήν τη στιγμή εν πλώ από Μακρύγιαλο(Long Beach) για τη Hiroshima της Ιαπωνίας.

Link to post
Share on other sites

Ένα ακόμα PCTC στη Δράτσα, πρόκειται για το Σουηδικής πλοιοκτησίας Faust. Σε ωραία ώρα η αναχώρησή του μας δίνει την ηλιόλουστη σιλουέτα του στο φακό. Ονοματοδοσία εμπνευσμένη από το μύθο του Faust και την ομώνυμη όπερα.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Στις οθόνες σας ένα PCTC carrier της China Cosco Shipping εξερχόμενο από το Livorno, με το αφροδισιακό:D όνομα CSSC Shanghai(IMO 9361823). Για να ακριβολογούμε η China Cosco Shipping είναι η ναυλώτρια εταιρεία, το πλοίο ανήκει στην Ray Car Carriers. Είναι χτισμένο το 2008 στο Uljanik Brodogradiliste της Κροατίας(αρθμός γιάρδας 477) και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Έχει 176 μέτρα μήκος, 31 πλάτος και 8.7 μέτρα βύθισμα και η συνολική του μεταφορική ικανότητα σε 11 cargo decks φτάνει τα 4,900 αυτοκίνητα.

 

Η μηχανή του είναι σχεδίασης ΜΑΝ και κατασκευής Uljanik, αποδίδει 17,185 ίππους και προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.

Link to post
Share on other sites

Ένα ακόμα γομάρι των 4,900 αυτοκινήτων από την ΝΥΚ, είναι το Opal Leader(IMO9318498) που βλέπουμε πλησιάζει τα φανάρια του Livorno. Είναι χτισμένο το 2007 στο Uljanik Brodogradiliste της Κροατίας(αριθμός 466) και υπηρετεί την ΝΥΚ καθ' όλη τη διάρκεια της μέχρι τώρα ζωής του. Μία μηχανή ΜΑΝ B&W των 17,185 ίππων του δίνει ταχύτητα 20 κόμβων, αρκετοί για να γυρίσει πρός τα αριστερά και να προχωρήσει πρός τα μέσα.

Link to post
Share on other sites

Αρκετά συχνός επισκέπτης στον Πειραιά, το 25χρονο car carrier της Grimaldi Lines με το όνομα Spes(IMO 9030864). Σε όλη του την ζωή με το ίδιο όνομα, πάντα για την Grimaldi από τότε που χτίστηκε(1993) στο Flensburger Shipbuilding GmbH(656). Χαρακτηριστικό πως φέρει 2 Πολωνέζικες μηχανές μάρκας Zaklady Urzadzen Technicznych Zgoda, ομολογώ δεν τις έχω ξανακούσει. Του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων έτσι ώστε να μεταφέρει τα 2,860 αυτοκίνητα που είναι και η χωρητικότητά του. Εμείς το βλέπουμε σε νυχτερινή αμφίεση στην Civitavecchia, προσέξτε τα ΙΧ που είναι φορτωμένα πίσω απ΄ τη βαρδιόλα, ακόμα και στην κόντρα γέφυρα. Ναυπηγός δεν είμαι, αλλά δεν εμποδίζουν την πρόσβαση του πληρώματος στις σωσίβιες λέμβους?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...