Jump to content
Shipfriends
TankerShip

Πλοία Ro-Ro-Car Carriers

Recommended Posts

Μιας και δεν υπήρχε τέτοιο "γενικό" topic για τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, παρά μόνο μερικά topics για ορισμένα πλοία της Neptune, ανοίγω αυτό το θέμα!

Χθες (20/04/11) στη Ράδα του Πειραιά συνάντησα το Maple Ace II, με σημαία Λιβερίας.

gallery_3072_27_323132.jpg

Το συγκεκριμένο ανήκει στην "Maple Car Transport Corporation" έχει IMO 9014808, συνολικό μήκος 188 μέτρα, πλάτος 28,2 μέτρα, βύθισμα 8,4 μέτρα, ενώ συνολικά διαθέτει 10 καταστρώματα για τη μεταφορά των οχημάτων!

Εντύπωση μου έκανε το ότι - όπως φαίνεται και στην παρακάτω φώτο - ένα στρατιωτικό ελικόπτερο ήταν για αρκετή ώρα πάνω του, κατεβάζοντας μάλιστα και 1-2 ανθρώπους, ήταν μήπως κάποια άσκηση??

gallery_3072_27_12683.jpg

Περισσότερες πληροφορίες για το πλοίο αυτό, στο παρακάτω link!

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υποδοχή του M/V “Theben” στο Λιμάνι του Πειραιά στην πρώτη άφιξή του στο Car Terminal.

Τον Capt. S.E. Benedicto και το M/V “Theben” καλωσόρισαν στο Λιμάνι του Πειραιά στην πρώτη άφιξή του στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. ο Γενικός Δ/ντής κ. Σταύρος Χατζάκος με τη Δ/ντρια Διακίνησης Αυτοκινήτων & Γενικού Φορτίου κα Παρασκευή Καλαμαρά παρουσία του κ. Γ. Ξυδέα, Δ/ντος Συμβούλου του Σκανδιναυικού Πρακτορείου Εγγύς Ανατολής.  

Το νεότευκτο πλοίο (Απρίλιος 2016), τρίτης γενιάς με 200 μ. μήκος και 52 μ. ύψος μπορεί να μεταφέρει 8.000 οχήματα, ανήκει στην εταιρία WALLENIUS WILHELMSEN LOGISTIC, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, η οποία προσεγγίζει περίπου 50 φορές τον χρόνο το λιμάνι του Πειραιά τα τελευταία 15 χρόνια και με πρόσφατη απόφασή της ενισχύει την παρουσία της στην Ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιώντας ως κέντρο το Car Terminal του Οργανισμού. 

Κατά την εθιμοτυπική τελετή ο Γεν. Δ/ντής επεσήμανε την πολύ καλή συνεργασία με το Σκανδιναυικό Πρακτορείο Εγγύς Ανατολής, έναν από τους μεγαλύτερους διαχρονικά πελάτες του Car Terminal, το οποίο εκπροσωπεί την εταιρία WALLENIUS και τόνισε τις σημαντικές προοπτικές που ανοίγονται με τις νέες επενδύσεις που προγραμματίζονται στο Car Terminal. Να σημειωθεί ότι στο α΄ τετράμηνο του 2016 υπάρχει σημαντική αύξηση στο εγχώριο φορτίο το οποίο έχει ξεπεράσει το 25% ενώ η συνολική διακίνηση των οχημάτων ανέρχεται στο 10% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2015.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρώτο car carrier με καύσιμο LNG είναι το Autp Eco

Quote

Το πρώτο στον κόσμο πλοίο μεταφοράς οχημάτων με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (Liquid Natural Gas -LNG) λέγεται «Auto Eco» σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά την τελετή ονοματοδοσίας του που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Zeebrugge, στο Βέλγιο. 

Το Pure Car/Truck Carrier (PCTC) «Auto Eco» έχει τη δυνατότητα να καίει εκτός από συμβατικά καύσιμα και LNG. Όπως σημειώνεται μπορεί να κάνει ένα ταξίδι 14 ημερών χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο. Επίσης το πλοίο ανταποκρίνεται στα περιβαλλοντικά όρια εκπομπών αερίων σε οποιαδήποτε περιοχή ελέγχου ρύπων. Ακόμη ανταποκρίνεται στα υψηλότερα στάνταρτ ενός «παγοθραυστικού» και μπορεί να διασχίσει και το Βόρειο Αρκτικό Κύκλο. 

Η κατασκευή του πλοίου ανατέθηκε από την United European Car Carriers (UECC), ένα joint venture μεταξύ της Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) και την Wallenius Lines, στην Κίνα. Έχει μήκος 181 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 4.000 οχημάτων.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάμε να δούμε άλλο ένα προιόν του Imabari Marugame, που κοσμεί το στόλο της ΝΥΚ από το 2015 οπότε και χτίστηκε. Στο Ικόνιο στις 19 Απριλίου, το Iris Leader. Από τα καλύτερα ναυπηγεία το συγκεκριμένο με πολύ καλά designs, ειδικά σε geared bulk carriers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ro-Ro Carrier Silver Ray (ΙΜΟ Νο: 9181376) είναι δεμένο στο Πέραμα από τις 04/07/17 για επισκευή, να αναφέρω ότι το πλοίο είναι κατασκευής του 1999. Προηγούμενα του ονόματα είναι Green Dale και Altair Leader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή αναφέραμε για της συντήρησης επιπέδου Grimaldi Lines μετά την βλάβη του Cruise Europa, ας δούμε την εξωτερική εμφάνιση του το Ro Ro Carrier Gran Bretagna (IMO No: 9143702) που είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 183.28 μέτρα και πλάτος 32.25 μέτρα. Οι εξωτερικές άσπρες επιφάνειες κοντεύουν να γίνουν το ίδιο χρώμα (πορτοκαλί) από τα τρεξίματα και τις σκουριές με τα χρώματα των σινιάλων της Grimaldi Lines.:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Ελβετός γίγαντας της MSC, τώρα και στα PCCs με τα MSC Immacolata και MSC Cristiana. Η γραμμή είναι Δυτική Αφρική - Βόρεια Ευρώπη και με αφετηρία τη Χάβρη θα πιάνει Αμβέρσα, Ντακάρ(Σενεγάλη), Κόνακρυ(Γουινέα) και Αμπιτζάν(Ακτή Ελεφαντοστού). Ξεκινά στις 19 Φεβρουαρίου και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την MSC.

 

Το MSC Cristiana(ΙΜΟ 9453298) είναι του 2011, με 12 ντέκ και χωρητικότητα συνολικά 6,700 ΙΧ, χτισμένο στο STX Dalian με μηχανές ΜΑΝ Β&W

To MSC Immacolata (IMO 94623205) είναι του 2012 με τα ίδια χαρακτηριστικά με το MSC Cristiana. Να πούμε πως το MSC Immacolata, όπως και μερικά ακόμη κομμάτια της MSC, είναι bareboat ναύλωση από την Niki Shipping, του Έλληνα financier/πλοιοκτήτη, Πριόβολου που κινείται μεταξύ Ελλάδος και Ελβετίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπαίνει σε χωράφια που είναι ήδη -πρίν το Grimaldi- ή Linea Ignazio Messina της οποίας το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών αγόρασε πέρυσι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσοι το έχετε πάρει χαμπάρι, αλλά τον περασμένο μήνα έβρεξε πρόστιμα από την ΕΕ πρός ορισμένες εταιρείες με car carriers, όπως βλέπουμε κι εδώ. Η CSAV, το japonais τρίο MOL/NYK/K-Line και η Eukor οι εμπλεκόμενες. Δεν πέσανε πρόστιμα όμως μόνο από την ΕΕ, αλλά και από τις Αρχές της Νοτίου Αφρικής. Και πάλι το γιαπωνέζικο τρίο την έφαγε εδώ, μαζί με τη Wallenius Wilhelmsen αυτήν τη φορά. Τα νέα όμως δεν είναι αυτά. Τα νέα είναι πως πέραν των προστίμων, η BMW έχει αρχίζει να μοιράζει μηνύσεις δεξιά κι αριστερά για χειραγώγηση τιμών όσον αφορά τη μεταφορά των αυτοκινήτων της. Και διάλεξε το jurisdiction της Νοτίου Αφρικής, γνωστό σε όσους ασχολούνται για την εχθρότητα του ως πρός τους πλοιοκτήτες/operators. Βασικά έχουν να πέσουν μεγάλες καμπάνες, οι πληροφορίες από την Tradewinds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάντηση με το Precious Ace κοντά στο κανάλι της Γάνδης. Πλοιοκτησίας Mitsui OSK Lines(ναύλωση μάλλον στη Nissan) και χτισμένο το 2010 στο Imabari Marugame(αριθμός 1507) με χωρητικότητα για πάνω από 6,000 αυτοκίνητα. Μια μηχανή Mitsubishi του δίνει ταχύτητα 20 κόμβων με την οποία γυρίζει τον πλανήτη, αυτήν τη στιγμή εν πλώ από Μακρύγιαλο(Long Beach) για τη Hiroshima της Ιαπωνίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ro-Ro Carrier Hoegh Xiamen (ΙΜΟ Νο: 9431848) είναι κατασκευασμένο το 2010 στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding Industry στη Κίνα και ανήκει στην Hoegh Autoliners. Το πλοίο έχει μήκος 182,80 μέτρα και πλάτος 31,50 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ακόμα PCTC στη Δράτσα, πρόκειται για το Σουηδικής πλοιοκτησίας Faust. Σε ωραία ώρα η αναχώρησή του μας δίνει την ηλιόλουστη σιλουέτα του στο φακό. Ονοματοδοσία εμπνευσμένη από το μύθο του Faust και την ομώνυμη όπερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ro-Ro Carrier Euphrates Highway (ΙMO No 9604926) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding στο Marugame της Ιαπωνίας και ανήκει K Line. Το πλοίο έχει μήκος 199,97 μέτρα και πλάτος 32,26 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις οθόνες σας ένα PCTC carrier της China Cosco Shipping εξερχόμενο από το Livorno, με το αφροδισιακό:D όνομα CSSC Shanghai(IMO 9361823). Για να ακριβολογούμε η China Cosco Shipping είναι η ναυλώτρια εταιρεία, το πλοίο ανήκει στην Ray Car Carriers. Είναι χτισμένο το 2008 στο Uljanik Brodogradiliste της Κροατίας(αρθμός γιάρδας 477) και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Έχει 176 μέτρα μήκος, 31 πλάτος και 8.7 μέτρα βύθισμα και η συνολική του μεταφορική ικανότητα σε 11 cargo decks φτάνει τα 4,900 αυτοκίνητα.

 

Η μηχανή του είναι σχεδίασης ΜΑΝ και κατασκευής Uljanik, αποδίδει 17,185 ίππους και προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις παρακάτω φωτογραφίες φωτογραφίες βλεπουμε το εντυπωσιακό Hoegh Traveller κατά την χθεσινή του αναχώρηση από την όμορφη Valletta.

 

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ακόμα γομάρι των 4,900 αυτοκινήτων από την ΝΥΚ, είναι το Opal Leader(IMO9318498) που βλέπουμε πλησιάζει τα φανάρια του Livorno. Είναι χτισμένο το 2007 στο Uljanik Brodogradiliste της Κροατίας(αριθμός 466) και υπηρετεί την ΝΥΚ καθ' όλη τη διάρκεια της μέχρι τώρα ζωής του. Μία μηχανή ΜΑΝ B&W των 17,185 ίππων του δίνει ταχύτητα 20 κόμβων, αρκετοί για να γυρίσει πρός τα αριστερά και να προχωρήσει πρός τα μέσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρκετά συχνός επισκέπτης στον Πειραιά, το 25χρονο car carrier της Grimaldi Lines με το όνομα Spes(IMO 9030864). Σε όλη του την ζωή με το ίδιο όνομα, πάντα για την Grimaldi από τότε που χτίστηκε(1993) στο Flensburger Shipbuilding GmbH(656). Χαρακτηριστικό πως φέρει 2 Πολωνέζικες μηχανές μάρκας Zaklady Urzadzen Technicznych Zgoda, ομολογώ δεν τις έχω ξανακούσει. Του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων έτσι ώστε να μεταφέρει τα 2,860 αυτοκίνητα που είναι και η χωρητικότητά του. Εμείς το βλέπουμε σε νυχτερινή αμφίεση στην Civitavecchia, προσέξτε τα ΙΧ που είναι φορτωμένα πίσω απ΄ τη βαρδιόλα, ακόμα και στην κόντρα γέφυρα. Ναυπηγός δεν είμαι, αλλά δεν εμποδίζουν την πρόσβαση του πληρώματος στις σωσίβιες λέμβους?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δουμε μερικές φωτογραφίες του Neptune Horizon κατά την άφιξη του στην Valletta την προηγουμενη Δευτέρα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...