Jump to content
Shipfriends

City of Limassol (IMO 5239797)


Recommended Posts

Posted (edited)

Mιας και "αδειασε" το thread θα μας πάω πίσω στα μέσα της δεκαετίας του '80 σε ένα καράβι που δούλεψε στη χώρα μας για 2-3 σεζόν.

Η πρώτη του χρονιά ήταν το 1986 όταν ως СITY OF LIMASSOL ταξίδεψε Λεμεσσό-Ρόδο-Ηράκλειο-Λεμεσσό-Χάιφα για τη Red Star Line. Τα προηγούμενα 32 ταξίδευε ως MONS CALPE στα στενά του Γιβραλτάρ.

Το 1987 μετονομάστηκε ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΕΞΠΡΕΣ και ξεκίνησε ταξίδια από Ηγουμενίτσα σε Κέρκυρα και Πρίντεζι για τη Nausimar, εταιρεία των αδελφών Αρκουμάνη.

Το 1988 το συνάντησα στον Πειραιά, χωρίς σινιάλα με το όνομα HELLENIC SPIRIT και σημαία Σρι Λάνκα.

Απ'οτι φαίνεται μεταπωλήθηκε το ίδιο έτος στην Ελληνική Marine Faith και μετανομάστηκε LILLY T., όνομα που κράτησε ωσπου πουληθηκε το 1991 στη Μοζαμβίκη μέσω Λιβύης.

Μήπως ξέρει κανείς που ταξίδεψε τη περίοδο 88-91?

Οι μόνες του φωτογραφίες στο διαδίκτυο που έχω εντοπίσει είναι στο

http://www.faktaomfartyg.se/mons_calpe_1954.htm

Edited by Nick the Greek
Posted

Πολύ καλή αναφορά για το συγκεκριμένο πλοίο. Μια απλή σκέψη είναι να το αναζητήσουμε στο GUIDE της εποχής αυτής. Πάντως, οι γραμμές της Ιταλίας (ιδίως για Μπάρι και Μπρίντεζι) έχουν πολλές περιπτώσεις τέτοιων πλοίων.

Posted

Στη φωτο αυτή

http://www.faktaomfartyg.se/igoumenitsa_express_1954_b_1.htm

φαίνεται το καραβι ως ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΕΞΠΡΕΣ με τα σινιάλα της Nausimar.

Η Nausimar είχε και τα Melody και Victory I που είχαν μαύρες-κόκκινες-άσπρες ρίγες στα φουγάρα σε μια παραλλαγή των σινιάλων του προηγούμενου ιδιοκτήτη τους, της Δανέζικης DSB, αλλά του ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΕΞΠΡΕΣ φαίνονται διαφορετικά.

Γνωρίζει κανείς ποιά ήταν χρωματα του;

  • 3 months later...
Posted

Μια αναφορά απλά για το πλοίο "Mons Calpe" ως "Hellenic Spirit" για την Nausimar στο GUIDE (στο οποίο παρουσιάζονται συγκεντρωτικά όλα τα επιβατηγά πλοία κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια). Η φωτογραφία πρέπει να είναι προγενέστερη.

post-360-128326968045_thumb.jpg

  • 4 years later...
Posted

Τέσσερα & καΤι χρόνια μεΤά Την ΤελευΤαία αναφορά για Το πλοίο αυΤό απο Τον φίλο Cortomaltese, βρήκα Τη φωΤογραφία Του ως Hellenic Spirit, Τραβηγμένη σΤην ακΤή Ξαβερίου, πριν οι λευκες θεριέψουν και μας κρύψουν Τη θέα σΤις αποβάθρες.

post-1854-0-55409500-1327341119_thumb.jp

  • 6 years later...
Posted

Σχεδον ξεχασμενο αυτο το βαπορακι ,αλλα ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας το θυμιζει με μια σπανια φωτογραφια του σαν CITY OF LIMASSOL, δεμενο στην Παγοδα

Κακασχημο το συγκεκριμενο ,κρατησε αυτο το ονομα μονο μια χρονια ταξιδευοντας θεωρητικα απο Ηρακλειο για Λεμεσο

 

 

  • 6 months later...
Posted

Πολύ μικρό μου φαίνεται για τέτοιες πλόες (ειδικά για Ηράκλειο-Λεμεσό)

  • 3 weeks later...
Posted

Αλλη μια φωτογραφια του ,πισω στο 1986 απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Απο εικαστικης αποψης ,σε σχεση με την προηγουμενη φωτογραφια βλεπουμε οτι λειπει η μικρη μπλε γραμμη στη τσιμινιερα

 

  • 4 months later...
Posted
On 5/30/2007 at 12:22 AM, Aris said:

Το 1987 μετονομάστηκε ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΕΞΠΡΕΣ και ξεκίνησε ταξίδια από Ηγουμενίτσα σε Κέρκυρα και Πρίντεζι για τη Nausimar, εταιρεία των αδελφών Αρκουμάνη.

Σε αυτη τη φωτο του ΑΠΤΕΡΑ ισα που διακρινεται στα αριστερα με μια προχειρη ταμπελα στην πρυμη να γραφει IGOUMENITSA EXPRESS

 

Και σαν HELLENIC SPIRIT παρεα με το ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΑΡ ενα χρονο αργοτερα.Εδω πλεον η μορφη του ειναι πιο κλασικο ferry

 

Posted

Το πλοίο ήταν κατασκευής του 1954 και 1991 gt. Κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Ailsa Shipbuilding Co Ltd (Troon, Σκωτία) με αριθμό κατασκευής 485. Διαστάσεις 86,26 m x 14,69 m. Χαρακτηρισμένο σαν Ro-Ro Cargo - Ferry. IMO 5239797. 2 μηχανές δίχρονες, επτακύλινδρες από την British Polar Engines Ltd της Γλασκώβης, 2620 ίππων, που του έδιναν ταχύτητα 15 κόμβων. Είχε και 2 side doors (μία από κάθε πλευρά). Χωρητικότητα 581 επιβάτες και 78 αυτοκίνητα.

Ήρθε στην Ελλάδα το 1986.

CITY OF LIMASSOL, νηολόγιο Λεμεσού 707672 και ΔΔΣ C4EN από το 1986 έως το 1987. Πλοιοκτήτης ο Απόστολος Καρράς (Red Star Line, Limassol).

IGOUMENITSA EXPRESS, νηολόγιο Colombo (Σρι Λάνκα) και ΔΔΣ 4QUR μέσα στο 1987. Πλοιοκτήτες οι Αφοί Αρκουμάνη (Virgo Shipping Co - Nausimar General Marine Enterprises).

Μετονομάστηκε σε HELLENIC SPIRIT με ίδια λοιπά στοιχεία από το 1987 έως το 1988.

LILY T. (με ένα "L") με νηολόγιο Valletta 2050 (Μάλτα) και ΔΔΣ 9HUQ2 από το 1988 έως και το 1991 που πουλήθηκε σε αλλοδαπούς. Πλοιοκτήτης ο Γεώργιος Θεολογίτης (Santa Fe Shipping Co Ltd - Marine Faith S.A., Πειραιάς). Χρήση σαν Ro-Ro.

Επιπρόσθετα, ο αρχικός πλοιοκτήτης σαν CITY OF LIMASSOL (Απόστολος Καρράς) είχε από το 1990 έως και το 1994 και ένα μικρό κρουαζιεροπλοιάκι/ημερόπλοιο που λεγόταν ΑΜΟΥΡ με νηολόγιο Β' κλάσης Πειραιά 9762 και IMO 5283748. Έχω βρει μια φωτογραφία του πλοίου πριν έρθει στην Ελλάδα ΕΔΩ και μια φωτογραφία που είναι τραβηγμένη πάνω στο πλοίο στη Ρόδο ΕΔΩ (που σημαίνει ότι μάλλον δούλευε εκεί γύρω). Έχει κανείς μήπως περισσότερες πληροφορίες ή φωτογραφίες γι' αυτό ? Διαλύθηκε το 1994.

Posted

Κατά το fakta to 91 πουλήθηκε στην GNMT της Λιβύης,μετονομάστηκε ΑFRIKIA To 92 στην κυβέρνηση της Μοζαμβίκης,νομίζω δωρήθηκε κ βγήκε AFRICA
To 97 βούλιαξε στο Μαπούτο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...