proud_ionian Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 (edited) O φιλος Bulldog, μοιραστηκε μαζι μας μερικες φωτο, απο την κατασκευη του Norrona. Ειναι το τελευταιο πλοιο που ναυπηγηθηκε στο Flender Werft, πριν φαληρισει. το Νοrrona, ανηκει στη Smyril Line και συνδεει τη Δανια, (Hirtshals), με το Torshavn στις Φεροες και τους καλοκαιρινους μηνες, πηγαινει μεχρι Ισλανδια (Seydisfjördur). κοιταξτε εδω τι γινεται στην αφιξη του στο ψαροχωρι της ισλανδιας. περα απο τον κοσμο που το φωτογραφιζει, παρατηρειστε ποσο οργανωμενα περιμενουν και βεβαια τη φυσουνα για τους επιβατες. Edited February 15, 2018 by Nick the Greek
NHSOS XIOS Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Και μενα οι φωτο του Buldog με εκαναν να ψαξω για το πλοιο που μεχρι τωρα το αγνοουσα εντελως.Απο τις εσωτερικες φωτο στον Σουηδο φαινεται η σφραγιδα των ναυπηγειων που εφτιαξαν τα κοκκινα. Εξωτερικα τωρα,πλωρη,καθρεφτης και κουτελο,φερνουν πολυ σε new style ΘΕΟΦΙΛΑΡΑΣ και ειναι πραγματικα εντυπωσιακο.Πρυμα ομως μας τα χαλαει γιατι υπαρχει η πολυκατοικια που ειναι χειροτερη κι απο εκεινη του ΤΕΟ Ωραιο πλοιο σε γενικες γραμμες,ισως καποτε το δουμε και εδω(οταν εχει πιασει τα 30)
.voyager Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 Όμορφα πλάνα από αφιέρωμα του πλοίου στο Mighty Ships του Discovery.
.voyager Posted May 22, 2018 Posted May 22, 2018 Το διαφορετικό αυτό σκαρί, σε μερικές εικόνες από το Hirtshals της Δανίας.
Shippihs Posted November 24, 2020 Posted November 24, 2020 Ανακαίνιση-μετασκευη θα φάει συμφωνα με την εταιρια του το πλοιο 19 Δεκεμβρη με 4 Μαρτίου. Ανακαίνιση εσωτερικών χώρων,προσθήκη 50 διπλών καμπινων ,skylounge στο φουγαρο ,και ένα εξωτερικό facelift θα είναι οι εργασίες.
Nick the Greek Posted February 15, 2021 Posted February 15, 2021 Κόστος 13 εκατομμυρίων Ευρώ θα έχει αυτή η ανακαίνιση η οποία είναι ήδη εν εξελίξει, το πλοίο πρόκειται να επιστρέψει στα δρομολόγια την 1η Μαρτίου.
Shippihs Posted March 2, 2021 Posted March 2, 2021 Το παν και το καναν,ξεκίνησε το πλοιο απ τη σελίδα της εταιρίας του
giorgos_249 Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 Δεν είναι Νονα, είναι Νο-ρρο-να. 😁 Μετά το τέλος της μετασκευής, το 2021, ξεκίνησε σε θερινά δρομολόγια Δανια-Φεροε-Ισλανδια (1 κυκλικο/βδομάδα το καλοκαίρι) συν άλλο ένα κυκλικό Δανια-Φεροε-Δανια, τα οποία συνεχίζει κ φέτος, ενώ το χειμώνα το πρόγραμμα διαφοροποιείται ελαφρώς. Μιας κ μιλήσαμε αλλού γ επιδοτήσεις να πούμε λίγο την ιστορία του. Οι ναυτικοι του παλιού Smyril (κάτι σαν το Μιλιλη στην Ελλάδα) αγόρασαν το 1983 το Gustav Vasa και του έδωσαν το όνομα Norrona (="of the Nordic"). Ξεκίνησαν σε θερινά δρομολόγια ανάμεσα σε Δανία, Νορβηγία, Σέτλαντ, Φερόε και Ισλανδία. Σύντομα η κίνηση αυξήθηκε πολύ, εκτόπισαν την DFDS και έμεινε μόνο η νέα εταιρεία (που την είπανε Smyril Line προς τιμήν του πλοίου τους (Smyril είναι η Φαροεζικη λέξη για το γεράκι, εξ ου το σινιάλο). Χρειαζότανε λοιπόν ένα μεγαλύτερο κ γρηγορότερο πλοίο. Το 2001 παραγγέλνουν στα Meyer Werft τον αντικαταστάτη του παλιού Νορρονα, που ναυπηγήθηκε δίπλα στα δικά μας Σουπερφαστ. Η αναλογια είναι πχ σήμερα ο Γουτος να παραγγείλει ένα Blue Star Delos. Φυσικά μετά την παραλαβή έφτασαν στο χείλος της χρεοκοπίας. Η κυβέρνηση των Φερόε τους ξελασπωσε, με αντάλλαγμα μερίδιο στην εταιρεία. Έτσι η εταιρεία μεγάλωσε κ πλέον έχει κ πολλά ρο-ρο και κάνει εβδομαδιαίες συνδέσεις όχι μόνο για Δανία αλλά κ Ολλανδία (1/εβδομάδα), Νορβηγία κλπ. Το πλοίο εσωτερικά είναι πραγματικά μουσείο, έχει όλη την ιστορία της ακτοπλοΐας των Φερόε στους τοίχους κ τα κλιμακοστάσια. Απίστευτα καταστρώματα και πολύ άνετο εσωτερικό. Όσο για τη θέα από το skylounge είναι πραγματικά απίστευτη. Θα ανεβάσω ένα εκτενές αφιέρωμα κάποια στιγμή, βάζω ενδεικτικά μόνο 3 εικόνες. Εχει 2 πλοιάρχους, τον Petur Av Vollanum και τον Bogi Petersen. Επίσης να προσθέσω ότι σε όλα τα καλοκαιρινά δρομολόγια έχει πάνω από 95/100 πληρότητα. Το πέρασμα Δανια- Ισλανδία διαρκεί περίπου 48 ώρες, ενώ το κόστος του επιβατικού εισιτηρίου για το Δανία-Ισλανδια (με επιλογή stopover στα Φερόε διαθέσιμη, όπως έκανα εγώ) διαφοροποιείται μεταξύ χειμώνα - καλοκαίρι, και κυμαίνεται το καλοκαίρι στα 130 ευρώ ναύλος συν υποχρεωτική αγορά καμπίνας που κυμαίνεται (ανάλογα πόσο θέλει να διαθέσει ο καθένας) από 34 το ελάχιστο ως 400+ ευρώ. Συνιστάται ανεπιφύλακτα, στο Aalborg (η πόλη δίπλα στο Hirtshals) φτάνεις με μια Ryanair μέσω STN πολύ εύκολα και οικονομικά.
giorgos_249 Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 Aπλα το Aalborg είναι δίπλα (40-50 χλμ), η Κοπεγχάγη είναι αρκετές ώρες τρένο που έχει κ κάποιο κόστος..... Αλλά ναι, ο,τι προτιμάει ο καθένας, θεωρητικά (αντί Κοπεγχάγης) μπορείς να πας και Goteborg, να πάρεις από εκεί το Stena Danica για Frederikshavn (είναι ελάχιστες ώρες, νομίζω 2-3) κ μετά το αστικό για Hirtshals (Σαν να λέμε πας από τη Νέα Μάκρη στη Ραφήνα η απόσταση των 2 λιμανιών)... Όλα είναι στο τραπέζι 😁
proud_ionian Posted October 21, 2022 Author Posted October 21, 2022 Στο ferries!, επικαλούνται τοπικά ΜΜΕ σύμφωνα με τα οποία από το Νοέμβριο του 2023, θα σταματά κάθε χειμώνα για 4 μηνες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now