Man0lero Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 (edited) Πολλά πλοια αφήνουν την Fire να δουλεύει (θαλασσα) για να βρίσκεται το δίκτυο σε πιεση και σε ετοιμότητα στα αγκυροβόλια . Απο τις άγκυρες σπάνε την πιεση η την ρυθμίζουν . Ταυτόχρονα μπορούν να πλένουν αμπάρια η κατάστρωμα Edited October 16, 2024 by polmyt quote
Nikos_Chania Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Η κύρια γραμμή της Fire Line καταλήγει στα όκια των αγκυρών για την πλύση της καδένας κατά την άπαρση. Παράλληλα ενδέχεται, ανάλογα την κατασκευή, να λειτουργεί ως μέσο ψύξης των αντλιών που δουλεύουν για τους εργάτες άγκυρας και βιντσιων. Συνεπώς όταν βλέπεις νερά από τα όκια είναι είτε γιατί δουλεύουν τα βιντσια και είναι η ψύξη τους είτε γιατί γίνεται άπαρση της άγκυρας. Το σενάριο "βρίσκομαι υπό πίεση με ενεργή αντλία" δεν έχει εφαρμογή, καθώς δεν απαιτείται το δίκτυο να είναι υπό συνεχή λειτουργία της αντλίας, αλλά "ready for use".
PavlosA Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 (edited) Δεν έχω ιδέα. Σήμερα το πρωί-μεσημέρι παρατηρούσα αγκυροβολημένο πλοίο επί τουλάχιστον 2 ώρες να έχει νερά να τρέχουν από τα όκια. Μου φαίνεται πολύς χρόνος είτε για ψύξη των βιντσιών είτε για ξέπλυμα κατά την άπαρση (δεδομένου ότι το πλοίο παρέμενε αγκυρβολημένο καθ' όλο το διάστημα και δεν βίραρε ούτε στο ελάχιστο), αλλά δεν έχω καμία ειδική γνώση. Το παρατήρησα σήμερα και μου ήρθε στο μυαλό όμοια εικόνα από το παρελθόν, γι' αυτό και η ερώτηση. Μάλιστα ήταν αυτό το καράβι το οποίο παραμένει έως τώρα αγκυροβολημένο https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:6332883/zoom:14 Edited October 16, 2024 by PavlosA
Nikos_Chania Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Επαναλαμβάνω, η χρήση της είναι για πολλούς σκοπούς. Μπορεί να γρασάρανε συρματόσχοινα, να αλλάζανε συρματόσχοινα, να μπατάρανε κάβους, να κάνανε brake test, να δοκιμάζανε τα isolation της fire, ένα σωρό πράγματα. Δεν καταλαβαίνω γιατί ντε και καλά να υποννοείται κάτι μεμπτό σε όλο αυτό.
PavlosA Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 (edited) Τίποτα το μεμπτό και ήταν σαφές ότι το νερό ήταν καθαρό όσο γίνεται. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση ήταν ο πολύς χρόνος. Αν οι χρήσεις είναι πολλαπλές, εξηγείται πανευκολα. Edited October 16, 2024 by PavlosA
Captainfanouris Posted November 26, 2024 Posted November 26, 2024 (δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο topic για αυτήν την απορία αλλά αυτό είναι το πιο σχετικό κατά την γνώμη μου) Ποιο έχει μεγαλύτερη κατανάλωση το myconos ή το king?
Annivas Posted November 26, 2024 Posted November 26, 2024 To Βlue Star Myconos λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης , μεγαλύτερης ταχύτητας και μεγαλύτερου πλοίου,
CptAris Posted December 1, 2024 Posted December 1, 2024 (edited) On 11/30/2024 at 9:53 AM, Nikos_Chania said: Το γιατί βέβαια δεν μπορεί να ταξιδέψει με κάτω από 20-21 κόμβους είναι αυτό που πρέπει να μάθουμε. Είναι ένα φαινόμενο αρκετά σύνηθες ιδίως σε παλαιότερα βαπόρια. Όταν δουλεύουν οι κύριες μηχανές κάτω από ένα συγκεκριμένο αριθμό στροφών τότε δημιουργούνται προβλήματα στις σαρώσεις των τουρμπίνων κτλ. Edited December 1, 2024 by proud_ionian μεταφορά
pathfinder Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Μου ακούγεται λίγο περίεργο το να εξυπηρετεί (μόνο) αυτόν το σκοπό. Δεν φαντάζομαι ότι δεν μπορεί να ταξιδέψει π.χ. με 18 χωρίς πρόβλημα (με αρκετά χαμηλότερη ταχύτητα με 2 μηχανές ίσως να έχει πρόβλημα). Από κατανάλωση πάλι δεν φαίνεται να υπάρχει λόγος. Ακόμη και χωρις την ιδανική ειδική κατανάλωση (SFC) λιγοτερο θα καίει. Τέλος δεν μπορώ να φανταστώ επιβάτες να διαμαρτύρονται για άφιξη νωρίτερα (αν δεν υποχρεωθούν να αποβιβαστούν). Και τέλος-τέλος γιατί να μην πάει κανονικά στην πορεία του και να συνεχίσει με 1 μηχανή και χαμηλή ταχύτητα (φαντάζομαι κάπου 12 kn) κάποιο τμήμα πριν την άφιξη. Καί καύσιμο θα εξοικονομούσε (και -ελάχιστες βέβαια- ωρες μηχανής αλλά και ρύπους)
pathfinder Posted April 16 Posted April 16 On 2/20/2025 at 2:58 PM, nomikos said: Μεγαλώνει το βύθισμα,έχουν μάγουλα έχουν μικρές ιπποδυνάμεις(για το μέγεθος τους) και δύο μηχανές μόνο.. Ο σχεδιασμός και η γάστρα του πλοίου είναι ο λόγος. Οι μικρές ιπποδυνάμεις είναι θέμα επιλογής (σε συνάρτηση με τον σχεδιασμό). Οι 2 μηχανές παράγουν το ίδιο έργο με 4 αν οι ιπποδυνάμεις είναι ίσες (πιθανόν να έχουν και ελάχιστα μειωμένες απώλειες) Ο μόνος λόγος να έχει ένα πλοίο 4 μηχανές έναντι 2 είναι η έλλειψη κατάλληλου ύψους στο μηχανοστάσιο. Σε κάποια σπάνια περίπτωση που το πλοίο πλέει με 2 "οικονομικές" ταχύτητες π.χ. 14kn και 20kn (λόγω κάποιου διαύλου ή εμπορικούς λόγους) ίσως να είναι επίσης προτιμητέες. Γενικά 4 μηχανές σε γενικές γραμμές έχουν λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση συνήθως από 2 αντιστοίχου ιπποδυνάμεως, πιθανόν και λίγο μεγαλύτερες απώλειες και φθορές και φυσικά πολύ υψηλότερο κόστος συντήρησης. Το redundancy μπορεί να είναι (σπανιως) χρήσιμο σε βλάβες/επισκευές εν πλώ. Την στροφή σε 2 κινητήρες (από 3 ή 4) την βλέπουμε και στα αεροπλάνα από την στιγμή που επετράπησαν οι υπερωκεάνιες πτήσεις δικινητηρίων jets και κατασκευάστηκαν ανάλογης ώσεως κινητήρες. (Εκεί βέβαια είναι άλλα τα κόστη ειδικά συντήρησης)
Z.Gk. Posted April 16 Posted April 16 Πάντως, να αναφέρουμε ότι, εδώ και αρκετά χρόνια, σε ορισμένα από τα ΕΓ/ΟΓ που ναυπηγούν οι Ιάπωνες για τις γραμμές τους, περιλαμβάνονται και πλοία με μια μηχανή. Κάτι που, νομίζω, στην Ευρώπη απαγορεύεται για επιβατηγά πλοία μια και το ελάχιστο είναι δύο μηχανές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now