margaritis24 Posted April 19 Share Posted April 19 Κοιτα να δεις που οι αδειες σκοπιμοτητας πριν 30 χρονια ηταν οι καλυτερες!θες να πας εκει;;;παρε τη γραμμη κ θα πηγαινεις ομως κ στην αγονη Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 19 Share Posted April 19 (edited) 4 hours ago, SuperRunner said: Όσο για την επιδότηση με τα λεφτά μας, τι να κάνουμε..μόνοι μας πάμε στις κάλπες, δε μας σπρώχνει κανένας με το ζόρι. Ορθά λοιπόν επιδοτούνται κάποιες γραμμές που σύμφωνα με πολλούς από εδώ μέσα δε θα έπρεπε να επιδοτούνται. Πετάξτε αυτή τη καραμέλα, έχει παλαιώσει. Υπουργείο και ναυτιλιακές κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! 3 hours ago, Nick the Greek said: Με την κατάργηση της 35ετίας βλέπουμε ιστορικά αύξηση και των επιδοτήσεων σε ποσό(κάτι λογικό ως ένα σημείο) αλλά κυρίως αύξηση και των επιδοτούμενων γραμμών. Και κάπου πρέπει να μπεί ένα φρένο διότι ένα καλό ποσοστό δεν θα έπρεπε να υπάρχει ή να υπάρχει με διαφορετική μορφή[...] Δε νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος εκεί έξω που δεν βλέπει πως ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται οι γραμμές, γίνεται η ανάθεσή τους και κατόπιν η διαχείρισή τους, είναι διάτρητος. Οι πρακτικές της τελευταίας 20ετίας(για να πιάσω από την κατάργηση και μετά) είναι από εγχειρίδιο διαφθοράς. Τι να θυμηθώ, το Κύμη - Σκύρο - Μουδανιά? Το επιχειρηματικό μοντέλο στην Ελλάδα είναι γενικώς: μόνοι στα κέρδη (όχι φορους), μαζί στις ζημιές (επιδότηση/επιχορήγηση κλπ). Όταν ακούω κάποιον να προτείνει, συνήθως χωρίς κριτήρια, επιδότηση απο το δημόσιο ταμείο (είτε στην ακτοπλοΐα, είτε αλλού), σκέφτομαι ότι είτε αδαής είναι, είτε δεν πληρώνει φόρους ο ίδιος (άεργος, φοροφυγάς, ανήλικος κλπ). Υπάρχει μία συγκεκριμένη... μεθοδολογία αρμέγματος. Πρώτα ο πλοιοκτήτης με αδρανή πλοία, πολλές φορές χωρίς να έχει ακόμη πλοίο, πλησιάζει το Υπουργείο και συμφωνεί τα... δέοντα, που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν. Μετά βρίσκουμε τη γραμμή και βάζουμε τα πρόθυμα, "μιλημένα" και ταϊσμένα παπαγαλάκια, να κάνουν σαματά σαν άδειοι τενεκέδες για το πόσο παραίτητη είναι. Τοπικοί δημοσιογράφοι και δημοσιολογούντες, δευτεράτζες πράκτορες που έχουν ξεμείνει από εταιρία, διάφοροι αιρετοί των ΟΤΑ κλπ, αρχίζουν το ψηστήρι και στο τέλος, έρχεται ο Υπουργός και ικανοποιεί το παλλαϊκό αίτημα. Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο το ότι έχουμε φτάσει να μην υπάρχει προορισμός, χωρίς τουλάχιστον μία επιδοτούμενη προσέγγιση, όπως θεωρώ αδιανότητο το ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στα σοβαρά, ότι κάθε ανενεργή γραμμή πρέπει να αναστηθεί με κρατικό χρήμα. Edited April 19 by proud_ionian Σολοικισμοί Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 19 Share Posted April 19 (edited) Τα είπες όλα σωστά 👏 Edited April 19 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted Tuesday at 09:41 PM Share Posted Tuesday at 09:41 PM 57 minutes ago, SuperRunner said: Αν ήταν όλες οι μέρες ίδιες και με πληρότητες 100% θα έβαζαν το ταχύπλοο και χωρίς επιδότηση και θα υπήρχαν και ανταγωνιστές. Δυστυχώς όμως δεν είναι έτσι και είναι πολύ λογικό κάποιοι να μη το καταλαβαίνουν αυτό το πράγμα για την ανάγκη επιδότησης της γραμμής. On 4/19/2024 at 4:48 PM, proud_ionian said: ...Όταν ακούω κάποιον να προτείνει, συνήθως χωρίς κριτήρια, επιδότηση απο το δημόσιο ταμείο (είτε στην ακτοπλοΐα, είτε αλλού), σκέφτομαι ότι είτε αδαής είναι, είτε δεν πληρώνει φόρους ο ίδιος (άεργος, φοροφυγάς, ανήλικος κλπ)[...]Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο το ότι έχουμε φτάσει να μην υπάρχει προορισμός, χωρίς τουλάχιστον μία επιδοτούμενη προσέγγιση, όπως θεωρώ αδιανότητο το ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στα σοβαρά, ότι κάθε ανενεργή γραμμή πρέπει να αναστηθεί με κρατικό χρήμα. Και γιατί να μην επιδοτήσουμε τις προσεγγίσεις στη Θεσσαλονίκη; Εδώ επιδοτήσαμε το γήπεδο του ΠΑΟΚ, να μην επιδοτήσουμε και τα ferries για γεμίζει επιβατηγά το λιμάνι; Το επόμενο βήμα είναι να βγουν οι αιρετοί της Πάτρας και να ζητήσουν ότι σταματάει Ηγουμενίτσα, να επιδοτείται για να κατεβαίνει μέχρι Πάτρα. Έχει ο Θεός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted Wednesday at 07:29 AM Share Posted Wednesday at 07:29 AM (edited) Πως το "επιδοτήσατε" το γήπεδο του ΠΑΟΚ; Edited Wednesday at 07:42 AM by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted Wednesday at 11:56 AM Share Posted Wednesday at 11:56 AM 14 hours ago, proud_ionian said: Το επόμενο βήμα είναι να βγουν οι αιρετοί της Πάτρας και να ζητήσουν ότι σταματάει Ηγουμενίτσα, να επιδοτείται για να κατεβαίνει μέχρι Πάτρα. Μην το μελετάς και πολύ γιατί το βλέπουμε να'ρχεται το έργο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now