Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Συμφωνω με το Νηρεα.. Πρεπει οπωσδηποτε να γινει ενας εξορθολογισμος των αγονων. Κανεις δεν ειπε να κοπουν τα λεφτα .

Αν δουμε για παραδειγμα την 02/04/2012 στο openseas και το δρομολογιο Ναξος-Αμοργος, εχει πιο πολλα δρομολογια απο οτι Πειραιας-Ναξος τον Ιουνιο..

Αυτο ειναι καπως γελοιο ετσι δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα επιδοτούμενα της blue star για μικρές κυκλάδες-Αμοργό-Αστυπάλεα είναι υπερβολικά πολλά (πλην του καλοκαιρινού τριμήνου). Η γραμμή Ψαρά Μεστά είναι παντελώς άχρηστη και απορώ γιατί έριξαν τόσο χρήμα για λιμάνι στα Μεστά. Τα 3 ενδοκυκλαδικά βαπόρια το καταχείμωνο είναι επίσης υπερβολή. Και άλλα πολλά... Πολύ καιρό μιλάμε εδω μέσα για εξορθολογισμό αλλά ποιός μας ακούει..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από όσα ειπώθηκαν παραπάνω, και αφορούν το σήμερα, καλό είναι να θυμηθούμε και λίγα από το πρόσφατο παρελθόν των επιδοτούμενων γραμμών. Να θυμηθούμε πχ ότι τα ενδοκυκλαδικά πριν λίγα χρόνια είχαν κατακυρωθεί –εν μέσω πανηγυρισμών- στους 2 Αίολους και στο HS1…και τα οποία σιγά σιγά αντικαταστάθηκαν από τα Aqua Jewel, Aqua Spirit και Άρτεμις. Τα οποία μια χαρά είναι σαν καραβάκια γι’ αυτή τη δουλειά, εάν μάλιστα έλειπαν και ορισμένες βλάβες θα ήταν ακόμα καλύτερα. Τα ταχύπλοα ήταν too much για ενδοκυκλαδικά, αλλά τι να κάνουμε…αυτά τους περίσσευαν τότε, αυτά έβαλαν.

Και βεβαίως να θυμηθούμε, πριν από την πανηγυρική αυτή αναβάθμιση των ενδοκυκλαδικών, τις επιδοτούμενες τις έκαναν το Παναγία Χοζοβιώτισσα μέχρι που έληξαν τα χαρτιά του λόγω μη εναρμόνισης (και μετά παροπλισμός και Αλιάγα) και το Παναγία Τήνου 2 που άφησε στη μέση της σαιζόν τη γραμμή, γιατί έληξαν τα χαρτιά του λόγω άκαυστων υλικών και γιατί η εταιρεία του αποφάσισε ότι δεν την συνέφερε να το συμμορφώσει (και μετά παροπλισμός και πώληση στην Μαύρη Θάλασσα). Και βεβαίως πριν από αυτά υπηρέτησε τα ενδοκυκλαδικά το αλήστου μνήμης Νόνα Μαίρη. Και ακόμα πιο πριν τα ίδια και τα ίδια, με κύριο χαρακτηριστικό σχεδόν όλων ότι το επόμενο βήμα ήταν ο παροπλισμός, η πώληση σε χώρες του τρίτου κόσμου ή η διάλυση. Και βεβαίως να μην ξεχάσουμε τον Άρχοντα των αγόνων, τον κατά κόσμο καπτά Μάκη, και την Δημητρούλα του που την ανέδειξε σε σύμβολο των απανταχού επιδοτούμενων καθυστερήσεων ο Ανδρέας Πετρουλάκης με το πενάκι του. Και βεβαίως την ΣΑΟΣ με τις γνωστές καταγγελίες κατά Παυλίδη και με τις «ναυμαχίες» του Φ. Μανούση με τον Μ. Αγούδημο και τον Απ. Βεντούρη. Κόντεψαν να παίξουν ξύλο μεταξύ τους για τις άγονες…για τις οποίες όλοι τους με ένα στόμα φωνάζουν ότι είναι ασύμφορες και δεν βγαίνουν. Τώρα το γιατί κάποιοι επιχειρηματίες «σκοτώνονται» για να πάρουν μια ασύμφορη δουλειά…παραμένει άλυτο μυστήριο! Εν ολίγοις, τα σημερινά πλοία των ενδοκυκλαδικών είναι σαφέστατα καλά, σαν πλοία. Η διαχείριση τους είναι λίγο προβληματική. Και πιστεύω ότι και δύο να έμεναν πάλι θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τα νησιά. Με ένα καλύτερο σχεδιασμό και ανταποκρίσεις με τις κύριες γραμμές.

Από εκεί και πέρα, ναι υπάρχει κρίση στην ακτοπλοϊα λόγω των καυσίμων και ο κόσμος το καταλαβαίνει αυτό. Και γι’ αυτό δεν έχει αντίρρηση που αντικαταστάθηκαν τα αντιοικονομικά ταχύπλοα από τα μικρότερα και οικονομικότερα πλοία. Ο κόσμος βλέπει τι γίνεται γύρω του και δείχνει κατανόηση όταν ακόμα και τα οικονομικότερα πλοία ρίχνουν ταχύτητα για μεγαλύτερη οικονομία. Και ο κόσμος δεν έχει αντίρρηση να πηγαίνουν και με 15 μίλια. Αλλά μέχρις εκεί. Να πηγαίνουν με 15 και να τηρούν δρομολόγια υπολογισμένα με 15…και όχι να πηγαίνουν με 8,9 και 10 μίλια και δρομολόγια των 5 ωρών να γίνονται σε 8 και των 10 σε 15…και κανένας να μην ενδιαφέρεται πλέον γιατί συμβαίνει αυτό κατ΄εξακολούθηση. Λες και ο κόσμος παίρνει τα αγονόπλοια για διακοπές και δεν τον νοιάζει εάν θα φτάσει μερικές ώρες αργότερα. Λες και δεν τα παίρνει για δουλειές, για μεταφορές, για λόγους υγείας. Ακούμε ότι το τάδε πλοίο θα έχει 6 ώρες καθυστέρηση και λέμε «’ντάξει μωρέ και τι έγινε». Έγινε και παραέγινε…άσχετα εάν δεν τα μαθαίνουμε ή δεν θέλουμε να τα κατανοήσουμε «εμείς οι καραβολάτρες» (με το συμπάθειο!). Όταν ακούμε 3-4-5-6 ώρες καθυστέρηση να έχουμε υπ’ όψη μας ότι μπορεί κάποιος να μην προλάβει να κάνει την δουλειά για την οποία ταξιδεύει και να πρέπει να διανυκτερεύσει στον προορισμό του…κάποιος μπορεί να χάσει τη ανταπόκριση με άλλο πλοίο…κάποιος να χάσει το μεροκάματο της ημέρας…κάποιος να χάσει την πτήση του…ο άλλος να αναγκασθεί να πάρει ταξί δίνοντας ένα μεροκάματο…να χάσει το ραντεβού του για μια ιατρική εξέταση, που μπορεί να έχει και τρίμηνη λίστα αναμονής…να…να… Κάθε καθυστέρηση πιθανώς να κρύβει και κάποιο δράμα από πίσω της, δεν είναι αστεία πράγματα. Και φυσικά δεν μιλάω για την περίπτωση που έτυχε κάτι πραγματικά απρόβλεπτο. Μιλάω για καταστάσεις επαναλαμβανόμενες που οφείλονται είτε σε πλοία που σέρνονται είτε σε πλοία που είναι αδύνατο να τηρήσουν εξωπραγματικά ωράρια.

Όλα αυτά ο κόσμος τα κατανοεί και είναι πολύ συγκαταβατικός με τις περικοπές που κάνουν οι εταιρείες. Άλλοι είναι αυτοί που δείχνουν να μην κατανοούν…ότι πλέον κάθε ευρώ που δίνεται για τις άγονες είτε προέρχεται από δυσβάσταχτες φορολογίες, είτε από το κόψιμο μισθών και συντάξεων, είτε από απολύσεις υπαλλήλων, είτε από δάνεια με εγγυήσεις δημόσια περιουσία. Δεν δείχνουν να κατανοούν ότι κάθε ευρώ που δίνεται για τις άγονες είναι βγαλμένο όχι πλέον με ιδρώτα, αλλά με αίμα. Πέρασαν ανεπιστρεπτί οι εποχές που λεφτά (νομίζαμε ότι) υπήρχαν. Φαντασθείτε τώρα έναν υπάλληλο που απολύθηκε να μάθει ότι όσα έπαιρνε σε ένα χρόνο και ζούσε την οικογένειά του…δίνονται σε ένα άχρηστο δρομολόγιο που κουβαλάει 5 επιβάτες. Άντε τώρα εξηγήστε αυτού του ανθρώπου…

Και βεβαίως δεν υποστηρίζω ότι φταίνε οι (πάντα) κακοί εφοπλιστές. Αντιθέτως τους ρίχνω την μικρότερη ευθύνη για τη κατάσταση. Επιχειρηματίες είναι οι άνθρωποι και κοιτάνε το επιχειρηματικό τους συμφέρον και καλά κάνουν, δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για την διαχείριση του δημοσίου χρήματος, ούτε για την τήρηση των νόμων. Το ζήτημα είναι καθαρά πολιτικό. Και εάν οι κυβερνήσεις των 2 τελευταίων δεκαετιών είχαν κάτσει σοβαρά να σχεδιάσουν ένα δίκτυο θαλασσίων συγκοινωνιών, είχαν ναυπηγήσει καμιά 10αριά καραβάκια (τότε που έρεε το κοινοτικό χρήμα) και είχαν κάνει έναν (πραγματικά και όχι τύποις) διεθνή διαγωνισμό για την διαχείριση και λειτουργία των άγονων γραμμών…σήμερα δεν θα υπήρχε θέμα συζήτησης για τις άγονες. Δυστυχώς αποδείχθηκαν ανίκανες για κάτι τόσο στοιχειώδες για μια νησιωτική χώρα. Και φθάσαμε σήμερα να υπάρχουν διλήμματα, για να μην πω εκβιασμοί, του τύπου «αυτό το πλοίο διαθέτω και εάν σας αρέσει, διαφορετικά πηγαίνετε κολυμπώντας». Θα μου πείτε εάν είχαν κατορθώσει να λυθεί το ακτοπλοϊκό με τον σωστό τρόπο, δεν θα είχαμε φθάσει στην χρεωκοπία. Σωστό κι αυτό.

Αμέτοχοι βέβαια στην ιστορία δεν είναι ούτε οι τοπικοί άρχοντες, που ζητάνε ό,τι τους κατέβει και ό,τι τους λείπει, ζητάνε πράγματα πολυέξοδα και ανεφάρμοστα, χωρίς την ελάχιστη συνεννόηση με τον δήμαρχο του διπλανού νησιού. Ο καθένας θεωρεί ότι τα πλοία πρέπει να εξυπηρετούν πρωτίστως το δικό του νησί. Και προσωπικά δεν θυμάμαι ένα ρεαλιστικό σχέδιο δρομολογίων που να έχουν συμφωνήσει όλες οι Κυκλάδες και να το έχουν υποβάλει στο υπουργείο. Εάν θέλαμε να ικανοποιήσουμε όλα τα κατά καιρούς αιτήματα των τοπικών παραγόντων θα χρειαζόμασταν τα τριπλάσια πλοία.

Και βεβαίως να μην ξεχνάμε τους συνδικαλιστές και την σιωπή τους γύρω από τα ζητήματα των επιδοτούμενων γραμμών. Δεν θυμάμαι να έχω δει καμιά παρέμβασή τους για τα ζητήματα που προκύπτουν, μπορεί και να μου έχει διαφύγει. Ενδεχομένως, δεν ανακατεύονται για να μην τους κατηγορήσουν ότι υπονομεύουν τις λίγες θέσεις εργασίας που απέμειναν. Οι μόνες κινητοποιήσεις που θυμάμαι είναι πριν χρόνια σε κάποια πλοία που είχαν μειωμένες συνθέσεις. Κινητοποιήσεις της ΠΝΟ για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στις άγονες δεν θυμάμαι. Βέβαια μπορεί και να θεωρούν ότι όλα δουλεύουν άψογα στις άγονες…δεν αποκλείεται.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Το ζήτημα είναι καθαρά πολιτικό.

Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα.Αν θυμαστε(υπαρχει παραπισω αν ψαξετε)προσφατα το κρατος αποφασισε την παραταση 2 ετων σε ολες τις εταιριες που εχουν μακροχρονια συμβαση αγονης γραμμης καθως επρεπε να αντικαταστησουν τα πλοια τους με αλλα 10ετιας.Αν ισχυουν αυτα που λεει ο δημαρχος Λημνου πανε να ψηφισουν νομοσχεδιο που προβλεπει την δυνατοτητα παρατασης για επιπλεον 3χρονια :o

Με αλλα λογια ωθουν ακομα περισσοτερο τις εταιριες να εξυπηρετουν τις αγονες οπως θελουν εκεινες και οι νησιωτες αλλα και ολοι οι ελληνες να πληρωνουν αυτες τις αποφασεις. B)

Ας καταργησουν επιτελους αυτες τις μακροχρονιες συμβασεις να δωσουν την ευκαιρια και σε αλλες εταιριες να δηλωσουν ενδιαφερον(γιατι οχι και ξενες)η ακομα και σε αυτες που ηδη εξυπηρετουν τις γραμμες το κινητρο να παρουσιασουν κατι καλυτερο απο πλοια η εστω δρομολογια ωστε να μην χασουν τις πολυποθητες αγονες...

Πως να περιμενουμε νεοτερα πλοια η καλυτερο δικτυο στις επιδοτουμενες γραμμες οταν ξερουν οι εταιριες οτι θα εχουν μια γραμμη για αλλα 10χρονια κ μαλιστα θα μπορουν να βαλουν και πλοιο 50ετιας :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...για να δει που πανε σε καιρο μνημονιου τα λεφτα του κρατους[...] να δει αγονες σχεδιασμενες να υπηρετουν τις εταιρειες και οχι τα νησια

το aqua spirit κανει δρομολογια με 2 και 6 επιβατες, ενω καποια στιγμη το Μεγαλο Σαββατο γυρω απο τη ναξο ηταν: aqua spirit, aqua jewel, σκοπελιτης, αρτεμις κανοντας επιδοτουμενα ενδοκυκλαδικα. δε νομζω οτι χρειαζεται να συμπληρωσω κατι. B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που πιστευω οτι εννοει ο proud ειναι οτι δεν χρειαζονται δρομολογια τετοιες ημερες οπως κυριακη του πασχα ή Μ. Σαββατο.

Αλλα οχι οτι και παλι διακιολογουνται στο συνολο τα δρομολογια των αγονων..

Link to comment
Share on other sites

περα απο οτι δεν χρειαζονται επιδοτουμενα δρομολογια ανημερα αργιων, θεωρω οτι ειναι παρα πολλα τα επιδοτουμενα δρομολογια που γινονται. ποσοι ειναι οι επιβατες που διακινουνται (πχ τις καθημερινες του χειμωνα) απο ιο για σικινο και φολεγανδρο ή απο ναξο για φωκλαντς, που να δικαιολογει μεχρι και τρια δρομολογια καποιες μερες.

Link to comment
Share on other sites

Στο υπουργειο αναπτυξης :rolleyes:πηραν τα μετρα τους ωστε να μην μεινουν αγονες ορφανες σε περιπτωση που καποια εταιρια 'φουνταρει'

Με βάση τα στοιχεία σε περίπτωση μη εκτέλεσης των δρομολογίων λόγω αθέτησης της υποχρέωσης του πλοιοκτήτη ή αδυναμίας εκτέλεσης αυτών για οποιονδήποτε λόγο, στο πλαίσιο είτε τακτικής (εμπρόθεσμης ή εκπρόθεσμης) δρομολόγησης είτε με οποιασδήποτε μορφής σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, αν κρίνεται απολύτως αναγκαίο, για λόγους κοινωνικής, οικονομικής και εδαφικής συνοχής ή κάλυψης επειγουσών συγκοινωνιακών αναγκών, ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας μπορεί, ακόμα και πριν από την κήρυξη του πλοιοκτήτη εκπτώτου, να αναθέτει απευθείας με την υπογραφή σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, χωρίς την τήρηση διαγωνιστικής διαδικασίας και κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη, τη διενέργεια των δρομολογίων σε πλοιοκτήτη άλλου πλοίου, που πληροί τις προβλεπόμενες από το νόμο προϋποθέσεις, έναντι μισθώματος κλπ, κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Η κυβερνηση(η αλλιως αυτο το μπ......λο στην βουλη B) )ψαχνει τροπους για να μην καθυστερει η εισπραξη των επιδοτησεων :ph34r:

Διοτι καλοι μου φιλοι,εμεις μπορουμε να ζουμε στην μιζερια,εμεις μπορει να εχουμε να πληρωθουμε 4μισθους,εμεις πρεπει να πληρωνουμε τους φορους γιατι μπορει να μας βαλουν στην φυλακη,εμεις δεν πρεπει να καθυστερησουμε την δοση του δανειου που πηραμε γιατι μπορει να μας παρουν το σπιτι...αλλα οι καλες ακτοπλοικες πρεπει να μεινουν ζωντανες,πρεπει να τις χρυσοπληρωνουμε απο παντου και να ξεχναμε ολα αυτα που εχουν φαει κατω απο το τραπεζι χρονια τωρα :mad:

Μηπως πρωτα επρεπε να δουν τι λεφτα εχουν παρει τα τελευταια χρονια οι εταιριες των αγονων γραμμων?Μηπως πρωτα πρεπει να κανουν ενα ελεγχο τι λεφτα δινουμε τωρα για καθε γραμμη ξεχωριστα και ποια πλοια τις εξυπηρετουν?

Μπααα...σημασια εχει να ζησουν οι ακτοπλοικες(και να ψοφησουμε στο τελος εμεις :angry: )

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το εθνος, αν το ποσο της επιχορηγησης προοριζεται για μισθοδοσιες και καταβολη δεδουλευμενων, δεν θα παρακρατα το 70% η εφορια

(τι αφορα η παρακρατηση, αφου δεν υποκεινται σε φορο εισοδηματος?)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρατηρώντας την κατάσταση που προέκυψε μετά την βλάβη του Ταξιάρχη, δεν είδα διαμαρτυρίες που εξυπηρετούνται στο Β. Αιγαίο μόνο με το Jewel (μαζί και τα Ψαρά, χωρίς Μεστά) και τα ενδοκυκλαδικά εκτελούνται από 2 πλοία. Μήπως τελικά όταν δεν περισσεύουν πλοία στις εταιρείες βλέπουμε και ποιές είναι οι πραγματικές ανάγκες για επιδοτούμενες γραμμές?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με βαση τα νεα δεδομενα που βαζει η ΝΕΛ να θυμηθουμε τι ψηφιστηκε στην βουλη πριν 3μηνες

Στο υπουργειο αναπτυξης :rolleyes:πηραν τα μετρα τους ωστε να μην μεινουν αγονες ορφανες σε περιπτωση που καποια εταιρια 'φουνταρει'

Με βάση τα στοιχεία σε περίπτωση μη εκτέλεσης των δρομολογίων λόγω αθέτησης της υποχρέωσης του πλοιοκτήτη ή αδυναμίας εκτέλεσης αυτών για οποιονδήποτε λόγο, στο πλαίσιο είτε τακτικής (εμπρόθεσμης ή εκπρόθεσμης) δρομολόγησης είτε με οποιασδήποτε μορφής σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, αν κρίνεται απολύτως αναγκαίο, για λόγους κοινωνικής, οικονομικής και εδαφικής συνοχής ή κάλυψης επειγουσών συγκοινωνιακών αναγκών, ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας μπορεί, ακόμα και πριν από την κήρυξη του πλοιοκτήτη εκπτώτου, να αναθέτει απευθείας με την υπογραφή σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, χωρίς την τήρηση διαγωνιστικής διαδικασίας και κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη, τη διενέργεια των δρομολογίων σε πλοιοκτήτη άλλου πλοίου, που πληροί τις προβλεπόμενες από το νόμο προϋποθέσεις, έναντι μισθώματος κλπ, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν θα δακρυσει και η ευρωπη. καμια απο τις γραμμες που απειλει οτι θα αφησει η νελ δεν θα μεινει ακαλυπτη. αντε να υπαρξει αναταραχη 2-3 μερες

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ ζηταει και καταγγελει τα παντα χωρις ομως να ειναι ενταξει με τις υποχρεωσεις της.

Μόλις τον προηγούμενο μήνα κατατέθηκαν τα τιμολόγια από τη ΝΕΛ για την πληρωμή των δρομολογίων των άγονων γραμμών που είχαν πραγματοποιήσει τα πλοία του ομίλου. Αυτό ισχυρίζονται πηγές της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Επιπλέον τονίζουν ότι η ΝΕΛ δε διαθέτει ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα και γι’ αυτό δεν μπορεί να πληρωθεί. Τα χρήματα υπάρχουν και η εταιρεία μπορεί να αναπληρωθεί ανά πάσα στιγμή.

Στα παραπάνω η εταιρεία απαντά ότι δεν είναι δυνατόν να της χρωστάει το Δημόσιο 8,5 εκατ. ευρώ και για να την πληρώσει, να της ζητάει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. Παράλληλα, σημειώνει ότι οι κρατικές υπηρεσίες αρνούνται να εφαρμόσουν το νόμο που επιτρέπει την αποπληρωμή των ναυτιλιακών εταιρειών παρά τις υποχρεώσεις που έχουν στο Δημόσιο.

Η πλευρά της Γενικής Γραμματείας τονίζει πως για να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση, απαιτείται να εκδοθεί εφαρμοστική εγκύκλιος, η οποία δεν έχει εκδοθεί ακόμη. Επιπλέον υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί η εταιρεία να προχωρήσει σε επίσχεση υπηρεσιών, σύμφωνα με σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτος που έχει εκδοθεί το 2009. Στην περίπτωση που σταματήσει να εξυπηρετεί τις άγονες γραμμές, τότε θα καταγγελθούν οι συμβάσεις.

http://www.emprosnet.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
αλήθεια εκείνη η διάταξη που έλεγε ότι η ΝΕΛ έπρεπε να φέρει πλοίο 10ετίας μετά απο 3 χρόνια πήγε περίπατο?

Εχουν φροντισει να παρουν παραταση μεχρι τα πλοια να λιωσουν πανω στην θαλασσα...θα πληρωνουμε για πολυ καιρο ακομα ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ,ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ κλπ βασιλοβαπορα :rolleyes:

Για την υποχρεωτικη αντικατασταση εχει δωθει παραταση 2 χρονων.

Αν ισχυουν αυτα που λεει ο δημαρχος Λημνου πανε να ψηφισουν νομοσχεδιο που προβλεπει την δυνατοτητα παρατασης για επιπλεον 3χρονια :o

Με αλλα λογια ωθουν ακομα περισσοτερο τις εταιριες να εξυπηρετουν τις αγονες οπως θελουν εκεινες και οι νησιωτες αλλα και ολοι οι ελληνες να πληρωνουν αυτες τις αποφασεις. B)

Ας καταργησουν επιτελους αυτες τις μακροχρονιες συμβασεις να δωσουν την ευκαιρια και σε αλλες εταιριες να δηλωσουν ενδιαφερον(γιατι οχι και ξενες)η ακομα και σε αυτες που ηδη εξυπηρετουν τις γραμμες το κινητρο να παρουσιασουν κατι καλυτερο απο πλοια η εστω δρομολογια ωστε να μην χασουν τις πολυποθητες αγονες...

Πως να περιμενουμε νεοτερα πλοια η καλυτερο δικτυο στις επιδοτουμενες γραμμες οταν ξερουν οι εταιριες οτι θα εχουν μια γραμμη για αλλα 10χρονια κ μαλιστα θα μπορουν να βαλουν και πλοιο 50ετιας :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι θα γίνει, αλλά ο ΥπΕΝ σε συνέντευξή του σην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ προανήγγειλε αλλαγές στα επιδοτούμενα δρομολόγια. Πολλοί έχουν μιλήσει για νέους σχεδιασμούς και εξορθολογισμό, αλλά πολύ φοβάμαι ότι όλα θα γίνουν με γνώμονα αποκλειστικά τις περικοπές των δαπανών και όχι τον εξορθολογισμό με βάση τις πραγματικές ανάγκες.

[...]– Μπορεί να βελτιωθεί το δίκτυο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα νησιά;

– Το μοντέλο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όπως έχει λειτουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, είναι ιδιαίτερα κοστοβόρο. Στην άγονη γραμμή, παράλληλα, υπάρχει ανεπαρκής και λανθασμένος σχεδιασμός. Βλέπουμε πλοία που επιδοτούνται από τον Ελληνα φορολογούμενο τα οποία ταξιδεύουν άδεια, είτε γιατί ξεκινούν από λάθος προορισμό είτε διότι δεν ενδιαφέρεται το επιβατικό κοινό για το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Το μοντέλο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών το επανεξετάζουμε συνολικά και την ευθύνη υλοποίησης του νέου μοντέλου θα αναλάβει η ρυθμιστική αρχή λιμένων, που σύντομα θα συσταθεί.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιτέλους αρχίζουν να ξυπνάνε. Οι άγονες θέλουν εξέταση από την αρχή.. Πχ Τα 6 δρομολόγια /εβδομάδα το καταχείμωνο για Αμοργό είναι υπερβολικά. Και πολλά ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι κόβονται κάποιες γραμμές, δεν σημαίνει απαραίτητα και ότι "ξυπνάνε" ή ότι υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός.

Πολλοί έχουν μιλήσει για νέους σχεδιασμούς και εξορθολογισμό, αλλά πολύ φοβάμαι ότι όλα θα γίνουν με γνώμονα αποκλειστικά τις περικοπές των δαπανών και όχι τον εξορθολογισμό με βάση τις πραγματικές ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα αμα μπορουσα θα πηγαινα και θα ελεγα εγω δεν πληρωνω η πληρωνω αναλογα με τις υπηρεσιες και τα πλοια που εχουν στην λημνο,στα ψαρα,στον αη στρατη..η την σαμοθρακη που εγω που μενω αθηνα δεν υπαρχει ουτε ενα δρομολογιο απο πειραια...θυμαμαι καποτε ειχαν χαρακτηρισει αγονη το ρεθυμνο! και το πλοιο βιτσεντζος κορναρος,το οποιο αδειο πηγαινε ερχοτανε.. ηθελα να ξερω οσοι-αυτοι οι επιβατες του ελλη τ που πηγαινουν τωρα στο ρεθυμνο,δεν τους αρεσε τοτε το ρεθυμνο ;;;

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...