Jump to content
Shipfriends

Great Scarcies (IMO 5428336)


Recommended Posts

nautikos said:
Το Fanta ειναι το πρωην Ναυαρχος Αποστολης, Ιωαννης Αποστολης

Ας φτιάξουμε λοιπόν και το θέμα του πλοίου, μιας και βρήκαμε μία (έστω) φωτογραφία του ως Fanta από την μακρινή Σιέρα Λεόνε. Κατασκευάστηκε το 1963, χρονιά που στην Ελλάδα γεννιόντουσαν αριστουργήματα (π.χ. ΣΕΙΡΙΟΣ :D:p) και σύμφωνα με το equasis πουλήθηκε στο εξωτερικό το 2000. Η παρακάτω φωτογραφία έχει ως ημερομηνία δημοσίευσης τον Ιούνιο του 2006.

post-929-128326999723_thumb.jpg

Στον τίτλο του θέματος αναγράφω ως πρώτο το όνομα που με αυτό ταξίδεψε στην χώρα μας, και όχι το "σημερινό" εν ενεργεία, μιας και έχω βάσιμους λόγους να πιστεύω ότι το πλοίο δεν ταξιδεύει πια.

Aν και οι γωνίες λήψης είναι τελείως αντίθετες, ας κάνουμε μία σύγκριση του Fanta με το πλοίο που είναι (ήταν) παροπλισμένο στις δύο φωτό από το Freetown της Σιέρα Λεόνε, τα στοιχεία του οποίου αναζητούσαμε και στο θέμα των παντοφλών του εξωτερικού ;):)

Πηγή φωτό : Flickr

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και μια φωτογραφία στο προσωπικό μου αρχείο με το πλοίο ως FΑΝΤΑ στο Νεο Ικόνιο, πιθανολογώ λίγο πριν αναχωρήση για την μακρινή Αφρική. Πρεπει να έχω και μια ακόμη, απο τις τελευταίες μέρες του στη γραμμή της Σαλαμίνας. Προσεχώς !

post-61-128326999733_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θερμώς ευχαριστούμε τον φίλο μας antonis molos :) για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του παροπλισμένου πλοίου στην Σιέρα Λεόνε και οπωσδήποτε για την καταπληκτική φωτογραφία του πλοίου στο Ικόνιο.

...Aν και οι γωνίες λήψης είναι τελείως αντίθετες, ας κάνουμε μία σύγκριση του Fanta με το πλοίο που είναι (ήταν) παροπλισμένο στις δύο φωτό από το Freetown της Σιέρα Λεόνε, τα στοιχεία του οποίου αναζητούσαμε και στο θέμα των παντοφλών του εξωτερικού ;):)
Link to comment
Share on other sites

Αμ δε που ειναι παροπλισμενο.Οχι μονο ταξιδευει αλλα το εχουμε δει αρκετα τον τελευταιο καιρο χωρις ομως να βρουμε μεχρι σημερα πιο πολλα στοιχεια.

Συγκρινετε τις φωτο του FANTA που ειδαμε παραπανω με αυτες απο το GREAT SCARCIES που μας ειχε βαλει ο φιλος ΣΕΙΡΙΟΣ σε παλαιοτερο ποστ

Great Scarcies___Σιέρρα Λεόνε___Φωτό : 1, 2, 3.

Μιλαμε για την ιδια παντοφλα.Το FANTA ειναι λοιπον το GREAT SCARCIES και ταξιδευει ακομα στη Σιερα Λεονε

H εταιρεια του εχει και το επισης γνωστο μας MAHERA.Ειναι παντως απιστευτα οργανωμενη.Μεχρι και e-ticket

Και ενα ευχαριστο στον φιλο antonis molos για τις φωτογραφιες του FANTA:)

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετική η παρατηρητικότητα του φίλου polmyt (είναι από τις περιπτώσεις που αναρωτιέσαι, "μα πως δεν το πρόσεξα ???") :D. Καταλυτική βέβαια σε αυτήν την ταυτοποίηση η φωτό που μας παρέθεσε ο φίλος antonis molos.

Great Scarcies - Fanta - Ιωάννης Αποστόλης λοιπόν, και να πούμε ότι από τα κάποια στοιχεία που μπορούμε να δούμε από τις ημερομηνίες των φωτογραφιών που έχουμε πιό πάνω παραθέσει, πρέπει να έμεινε παροπλισμένο ως Fanta τουλάχιστον για δύο χρόνια και να μετονομάστηκε σε Great Scarcies στα τέλη του 2007. Ας δούμε μία ακόμα φωτό του πλοίου από τον Αύγουστο του 2008.

Στην ίδια διαδρομή που εκτελεί το πλοίο είναι δρομολογημένο και το Murzuk (Δαμιανός) που όπως μας λέει η φωτογράφος των περισσοτέρων φωτογραφιών του Great Scarcies από την Σιέρα Λεόνε, το πήραν κατά το ταξίδι της επιστροφής και "είναι το ωραιότερο από τα υπάρχοντα ferry στο Freetown". Mία ακόμα φωτογραφία από το ταξίδι της, με χαρακτηριστικό το σχόλιο της ιδίας : "Safety first... notice we're running with the ramp down" :P

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μιλάγαμε με τον φίλο polmyt για το GREAT SCARCIES (ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ) μόλις πριν δύο τρεις ημέρες. Και να που συμπτωματικά σήμερα, έπεσα πάνω σε μία φωτογραφία του από τη Sierra Leone. Φωτογραφία εξόχως ...πρωτότυπη, μιας και το πλοίο θα πρέπει μόλις να έχει βγει από κάποια συντήρηση του (πράγμα εξόχως σπάνιο στας ακτάς της Αφρικής :P ), και κυριολεκτικά αστράφτει.

Φεβρουάριος του 2009.

post-2102-0-59000400-1291670425_thumb.jp

Πηγή φωτό : picasa, από τον χρήστη Jonathan and Ryanne

Link to comment
Share on other sites

Και οχι μονο αυτο φιλε Αντωνη.

Η συγκεκριμενη ειναι μακραν η καλυτερη σε εξωτερικη εμφανιση απο οσες εχουμε δει να κατηφοριζουν στην Αφρικη.Ουτε στην Ελλαδα δεν πρεπει να ηταν σε αυτη την κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να δούμε και μία άκρως ...συλλεκτική φωτογραφία :blink: , μιας και σπανίως βλέπουμε "δεξαμενισμό" παντόφλας στας ακτάς της Μαύρης Ηπείρου.

Το GREAT SCARCIES (ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ) κάπου στο 2008.

Από το flickr και τον χρήστη itsayshere.org. Σε μεγάλη μεγέθυνση από πολύ μακρινή φωτό.

post-2102-0-22589600-1293197382_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Εξαιρετικές σκηνές μας περιγράφει ο φίλος όταν το πλοίο το έλεγαν ακόμα fanta, το 2005.

Πλήρης τάξη και ασφάλεια στις διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης του πλοίου.

...The only operational ferry was Fanta. Unlike the crew of Murzuk, the Fanta crew (owned and operated by the government) are not meticulous in their loading and unloading procedures (there really is no procedure). When the ferry arrived at the docks. A herd of people ran out even before the ferry was properly docked. There was a Mobile oil tanker on board which was driven out of the ferry. No sooner did the driver bring the vehicle to the ground and drive it up the ramp, the oil trailer portion of the truck disengaged from the main cabin of the truck and began to roll backwards without any control. Luckily there were no people or cars behind the disengaged trailer, and the trailer was not filled with fuel. We were spared from a catastrophe.

When they began the boarding process, cars from the rear of the queue drove up to the front for lack of supervision. We thought a fight would break out. Driving up the ramp into the ferry, cars were slip sliding, and almost rolled back into the water because of the steep angle, and poor traction. Five columns and seven rows of cars, mini busses, and SUV's were jam packed into a ferry much smaller that the Staten Island ferry in New York.

...When we arrived, again there was a mass exodus of people coming off the ferry in a frenzy, and mad rush of people running into the ferry. There is no order in driving the vehicles out of the ferry. It is left to each person's discretion to bring their vehicles out safely and watch out for other vehicles making mad, uncalled-for U-turns on the ferry. A surge of black fume is released from the exhausts of diesel engine vehicles accelerating in an attempt to come off the ferry. We finally came off safely, our exposed body parts covered with thin layer of black soot.

Πηγή.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το πλοιο αλλαξε χρωματα και εγινε ασπρο με πορτοκαλι καθρεφτη αλλα αντιμετωπισε ζορια τελευταια.

post-1819-0-16724900-1320835436_thumb.jppost-1819-0-06968900-1320835698_thumb.jp

Συγκεκριμενα λογω βλαβης παρασυρθηκε και με τη βοηθεια ρυμουλκων εδεσε στο λιμανι.Μεταξυ των επιβατων ηταν και ο προεδρος της Σιερα Λεονε.Ολο το ταξιδι πρεπει να εγινε με τη μια μηχανη αφου συμφωνα με επιβαινοντα το ταξιδι κρατησε μιαμιση ωρα αντι για 45 λεπτα που ειναι κανονικα

Η ειδηση απο εδω και οι φωτο απο το flickr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Great Scarcies (IMO 5428336)

(1963, ex- Fanta, Iωάννης Αποστόλης, Ναύαρχος Αποστόλης)

Όπως αναφέρεται και στο ποστ που έχει ανοίξει το παρόν θέμα, το πρώτο όνομα του πλοίου ήταν ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, κάτι που είχαμε ξεχάσει να αναφέρουμε στον τίτλο του θέματος. Όνομα που είχε βέβαια από κατασκευής του, μέχρι και το 1975 οπότε και μετονομάστηκε σε ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι είχε αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2161.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...