Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Πριν λίγες ημέρες είχα "δει" στο AIS την παντόφλα ΜΑΡΙΑ Π. που μέχρι πρότινος εκτελούσε δρομολόγια στην γραμμή Αγίας Μαρίνας - Νέων Στύρων, κοντά στον Ισθμό με δυτική κατεύθυνση.

Από ότι βλέπω, το πλοίο εδώ και λίγες ημέρες εκτελεί δρομολόγια στην γραμμή Ρίου - Αντιρρίου (προσωρινή άραγε, ή μόνιμη ...μετακόμιση ???).
Nα προσθέσω ακόμα, ότι είναι η μόνη από τα πλοία της γραμμής που διαθέτουν συσκευή AIS.

_________________________________
(1979, ex-Δανάη, Μαρία Π)

Edited by Nick the Greek
προσθηκη tag
Posted

Το ΜΑΡΙΑ Π πριν γινει μπλε ασπρο ηταν βαμενο ολοκληρο μπλε.Το ειχα πετυχει και στη Σαλαμια προσαραγμενο να ξεχειμωνιαζει.Η περιοχη που ηταν τοτε ηταν κοντα στα ναυπηγεια Σπανοπουλου

  • 9 months later...
Posted

Περασμα στις 30 Ιουλιου απο Ριο στο Αντιριο με το ΜΑΡΙΑ Π.

Στο πλοιο δεν φαινεται να εχουν γινει αλλαγες και ετσι μπαινοντας στο σαλονακι του μπορεις να καταλαβεις την ηλικια του.Στο καταστρωμα υπαρχουν ξυλινα παγκακια βαμενα πορτοκαλοκοκκινα και σε γενικες γραμμες ηταν καθαρο.

Η κινηση και αυτη ηταν αρκετα καλη.Μου εκανε εντυπωση οτι αν και ηταν η περιοδος με την απεργια των φορτηγων ηταν γεματο πανω απο το μισο.Ουσιαστικα μονο η γραμμη που φαινεται στη φωτοηταν αδεια και αυτη μεχρι εκει που ξεκιναει η υπερκατασκευη.

Αυτα τα ολιγα απο την παντοφλα την οποιοα την βλεπουμε και σε αλλη μια φωτο απο το Αντιριο

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Εντύπωση προκαλεί στην εικόνα του πλοίου, το μεγάλο σε ύψος Π της πλώρης του, και το οποίο -έχω την αμυδρή ...υποψία- ότι γέεεεερνει και λίγο προς τα αριστερά :rolleyes: .

Τον τελευταίο καιρό, λόγω του ότι διαθέτει συσκευή AIS, έχω δει το πλοίο σε πολλά (σχεδόν καθημερινά) νυχτερινά δρομολόγια. Έχει άραγε κάποιον πιό συγκεκριμμένο ρόλο στην γραμμή του Ρίου ???

Τέλος να πούμε ότι έχει κατασκευαστεί το 1979 (το γνωρίζαμε) στο ναυπηγείο Ζέρβα του Περάματος (δεν το γνωρίζαμε). :)

gallery_2102_618_232505.jpggallery_2102_618_227738.jpg

  • 2 months later...
Posted

Το πλοίο όλη την χθεσινή ημέρα, είχε φύγει από το Ρίο και έκανε αρκετά δρομολόγια (μεταφορές υλικών ???) από το νησί Τριζόνια στον Κορινθιακό στην απέναντι κοντινή ακτή της Στερεάς.

Αργά το βράδυ επέστρεψε και πάλι στη βάση του στο Ρίο.

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Το μαρία π το σάββατο το απόγευμα φόρτωνε κάτι παλέτες (ήρθαν τρεις νταλίκες και τις αδειάσανε και μέσα στο πλοίο υπήρχαν 2 clark) και κατα τις 23:00 έφυγε. Χτες κατα τις 20:00 επέστρεφε πάλι στο ρίον

Posted (edited)

Ναι, Proud, στη Μάκρη λέμε! :P Kάτι χτίζουν εκεί και μεταφέρει υλικά, όπως το Μεγανήσι ΙΙ και ο Κ. Αριστείδης στον Κάλαμο καμιά φορά φορτηγά και εξσκαφείς.

Edited by .voyager
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Επί δέκα μέρες παρέμεινε στου Φραντζή στο Πέραμα το ΜΑΡΙΑ Π για εργασίες συντήρησης.

Αναχώρησε χθες το απόγευμα, και από σήμερα το πρωί βρίσκεται και πάλι στην γραμμή Ρίου - Αντίρριου.

  • 3 months later...
Posted

Μαρία Π (ΙΜΟ 7941411)

(1979, ex- Δανάη)

Το πλοίο είχε κατασκευαστεί με πρώτο του όνομα το ΔΑΝΑΗ, που έφερε όμως για μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι δηλαδή και το 1980.

Posted

Προσφατα εμαθα οτι πλοιοκτητες του (οπως και του Σοφια Π) ειναι η οικογενεια Παληογιαννη απο την Αναληψη (τ.Δερβεκιστα) Τριχωνιδας, εξ ου και το "Π"

Posted (edited)

Ως αποζημίωση προς τους «πληγέντες πλοιοκτήτες» της Ναυπάκτου τους δόθηκε είτε άδεια δρομολόγησης ferry boat στο Ρίο-Αντίρριο είτε άδεια λεωφορείου.

Μεταξύ των πληγέντων πλοιοκτητών της Ναυπάκτου, αναφέρεται και ο Νίκος Παλαιογιάννης (Παληογιάννης), ο οποίος ήταν και ο μοναδικός που τότε προτίμησε την άδεια λεωφορείου. Ενδεχομένως να πρόκειται για την ίδια οικογένεια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
  • 6 months later...
Posted

οντως παπαϊωαννιδη ειναι ;)

η γιαγια μαρια συνεχιζει να εργαζεται στα περιξ.

πριν κανα μηνα την ειχα δει να φορτωνει εμπορευματα σε παλετες (τωρα οικοδομικα υλικα ηταν; λιπασματα ηταν; δεν ξερω γιατι περναγα με το αμαξι).

πριν λιγες μερες ειχα την τιμη :rolleyes: να κανω και δυο νυχτερινα ταξιδια (απο και προς αντιρριο).

εννοειται οτι προκειται για flashback στα 80s oσον αφορα το εσωτερικο του και τη γενικοτερη εικονα.

γενικως ειναι σε καλη κατασταση, με 3 αρνητικα σημεια: την εντονη μυρωδια που βγαινει απο τις τουαλετες επιβατων, την... αποθαρρυντικη εικονα που παρουσιαζουν τα σωστικα που ειναι στοιβαγμενα στην κοντραγεφυρα (προς πλωρη) και το... ελλειμα καθαριοτητας του... sun deck B) (κοντραζεφυρα) οπου μπορεις να συναντησεις αδεια κουτακια αναψυκτικων και περιτυλιγματα φαγωσιμων ειδων.

  • 2 months later...
Posted (edited)

Το Μαρία Π σήμερα το μεσημέρι στις 13:00 στο ναυπηγείο Φραντζή, την ώρα που ετοιμάζονται να το βγάλουν για τη συντήρηση του

Edited by polmyt
link
  • 2 weeks later...
Posted

Το Μαρία Π τελείωσε με τη συντήρηση του και βρίσκετε στο νερό, μπροστά στο ναυπηγείο Φραντζή, όπου περιμένει τα τελευταία χαρτια.

Μάλλον αύριο θα φύγει για Ρίο.

  • 2 months later...
Posted (edited)

Το "Μαρία Π" σε μια λήψη από ψηλά, κενό επιβατών και οχημάτων.

 

8075270962_04785bf02d_b.jpg

Edited by .voyager
  • 3 months later...
  • 1 month later...
Posted

Το Μέλινα ΙΙ εκτός από τα επικίνδυνα φορτία που πάει σε διάφορα λιμάνια, μεταφέρει container από την ανακύκλωση στη Μύκονο, όπως φαίνεται στο άρθρο του Naxos News

 

Εκτος απο το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ και στο ΜΑΡΙΑ Π πρεπει να εχει ναυλωθει για την ιδια δουλεια.Το πρωι της Κυριακης ηταν στις Καμαρες της Σιφνου με φορτιο ιδια container με αυτα που φαινονται στη φωτο του naxosnews.

Η παντοφλα ειχε δεσει απο τη μεσα μερια του λιμανιου και εφυγε το απογευματακι με προορισμο την Τηνο

 

gallery_1819_24_1081432.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Το Μέλινα ΙΙ εκτός από τα επικίνδυνα φορτία που πάει σε διάφορα λιμάνια, μεταφέρει container από την ανακύκλωση στη Μύκονο, όπως φαίνεται στο άρθρο του Naxos News

 

Ο δήμος Μυκόνου πρόσφατα ανακοίνωσε τις θετικές επιδόσεις του στην ανακύκλωση... Όμως, υπάρχουν καταγγελίες, ότι στις 12 Ιουνίου 2013, λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση του δήμου Μυκόνου, 30 containers με απορρίμματα της Μυκόνου εκφορτώθηκαν στις υποτυπώδεις λιμενικές εγκαταστάσεις στο Καλυμπάκι (έναντι των εγκαταστάσεων του «ΚΡΟΝΟΥ») στην Ελευσίνα, ξημερώματα Τετάρτης, 12 Ιουνίου 2013. Τα containers, που μεταφέρθηκαν από την Μύκονο με το οχηματαγωγό «ΜΑΡΙΑ Π», σύμφωνα με τις καταγγελίες, περιείχαν περίπου 300 τόνους ασυμπίεστα υλικά συσκευασίας με προσμίξεις σκουπιδιών(!) και εναποτέθηκαν σε ανοικτό χώρο στην προβλήτα. Οι καταγγέλλοντες αναφέρουν, ότι νέα φορτία με σύμμεικτα απορρίμματα, από τα νησιά Πάρο, Νάξο και Σαντορίνη, αναμένονται να ξεφορτωθούν τις επόμενες ημέρες.

 

Πηγή: Naxos News

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...