Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 (edited) Η εταιρεία του Παναγιωτόπουλου έχει τρία πλοία, το Golden Prince και το Okeanis και το ταχύπλοο Sea Runner. Από πέρυσι το φθινόπωρο η εταιρεία αντιμετωπίζει αρκετά οικονομικά προβλήματα μετά από δυο αποτυχημένες κινήσεις (προσωπική μου εκτίμηση). Μέχρι πριν 3 χρόνια που είχε μόνο το Golden Prince, δεν μας είχε πολύ απασχολήσει. Το καλοκαίρι του 2007 αγόρασε το Okeanis (πρώην Κίμωλος), μιας κίνηση που ποτέ δε κατάλαβα γιατί την έκανε!!! Ένα πλοίο που δεν ταξιδέψε ποτέ για την εταιρεία!! Μετά με την αγορά του Sea Runner πριν 2 χρόνια, που πήγε να προσφέρει την ίδια ημερήσια εκδρομή με το Golden Prince μεταξύ Κρήτης Σαντορίνης. Έτσι τις περισσότερες φορές το ένα εκ των δυο να παράμενε στο Ηράκλειο δεμένο έλλειψη κίνησης. Ενώ πέρυσι δούλεψε μόνο το Sea Runner μεταξύ Κρήτης Σαντορίνης Μυκόνου, που η προέκταση προς τη Μύκονο, δεν έπιασε καθόλου. Edited June 12, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Το συνθετικο <golden> και εμενα, πιο πολυ μου κανει παναγιωτοπουλο που ειχε τετοιο σκαφος ,παρα την golden star ferries που μαλλον ψαχνει κατι σε πιο συμβατικο.Αλλωστε ο συμπαθης εφοπλιστης κατι θα εκανε αφου εχει ολα τα πλοια του κατασχεμενα, γκολντεν πρινς, οκεανις, σπηντρανερ Δεν αμφισβητω οτι το GOLDEN BLAZE φερνει ο Παναγιωτοπουλος, αλλα απο τη στιγμη που εχει τρια πλοια κατασχεμενα με ποια λογικη και κυριως με τι λεφτα φερνει αλλο?Δεν θα ηταν πιο λογικο να προσπαθησει να παρει πισω τα πλοια που ηδη εχει και μετα να φερει καινουριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Εάν τα χρέη του προς τρίτους σε αυτά τα πλοία είναι πολύ μεγάλα σε σχέση με την άξια αυτού του πλοίου, τότε λογικά θα τον συμφέρει να κάνει μια νέα αγορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Κι εντάξει το ότι μια εταιρεία πέφτει έξω δεν σημαίνει ότι ο πλοιοκτήτης αυτόματα είναι στεγνός σαν κόντρα πλακέ. Μπορεί να έχει κάνει τα κουμάντα του. Άλλωστε κι ο Παναγιωτόπουλος πέραν από τα πλοία έχει κι άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Απο οτι ακουω ο παναγιωτοπουλος ειναι πολυ σκληρος για να πεθανει, που λενε.Ολο και κατι κανει μετα το μπαμ του πριν 2 χρονια.Ανακατευτικε με το santa maria, και τωρα τον βρισκουμε ,μαλλον, με νεο ταχυπλοο ,παρομοιο με το ρανερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Μα έμπλεξε 2 φορές με αδερφά πλοία του searunner........Μια με το searunner και μια με το ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ σε κοινοπραξία με τη ΝΕΛ.........Και τις 2 φορές δεν πήγε καλά.....οπότε δύσκολο μου φαίνεται τρίτη προσπάθεια με τέτοιο ταχύπλοο....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Το Κυκλάδες Εξπρές (και στη συνέχεια το Παναγία Πάρου) ουσιαστικα εξυπηρετήσε το πελατολόγιο του Golden Prince στο οποίο είχε γίνει η κατάσχεση εκείνο το καλοκαίρι στο Ηράκλειο. Ουσιαστικά ο πράκτορας του αναλάβε τη πρακτορευση του Κυκλάδες Εξπρές, ενώ τη διαχείριση την είχε η ΝΕΛ Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 To σκαφος golden blaze ανηκει στον Γιαννη Παναγιωτοπουλο γιο του Κωστα Παναγιωτοπουλο ευνοητους λογους...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 εξακολουθεί να βρίσκεται δεμένο και κατασχεμένο στο Ηράκλειο ??? To σκαφος golden blaze ανηκει στον Γιαννη Παναγιωτοπουλο γιο του Κωστα Παναγιωτοπουλο ευνοητους λογους...... Σύμφωνα με δημοσίευμα του zougla.gr τα προβλήματα με τα χαρτιά του πλοίου συνεχίζονται, ενώ ο πλοιοκτήτης κ Παναγιωτόπουλος κάνει λόγο για πολλά εμπόδια από τους ανθρώπους της Επιθεώρησης Εμπορικών πλοίων. εχουν τακτοποιησει δηλαδη τις εκκρεμοτητες απο τα αλλα πλοια της οικογενειας και το αναλγητο κρατος που εμποδιζει την επιχειρηματικοτητα δεν τους επιτρεπει να μεσουρανησουν παλι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now