Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δρομολόγια του Άννα Μαρία στην γραμμή Ωρωπό-Ερετρια από 11 Σεπτεμβρίου 2023

Δευτέρα

Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00 

Από Ωρωπό: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30 

Τρίτη έως Τετάρτη

Από Ερέτρια: 07:00-08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00

Από Ωρωπό: 07:30-08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30

Πέμπτη

Από Ερέτρια: 07:00-08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00

Από Ωρωπο: 07:30-08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30 

Παρασκευή

Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00-20:00 

Από Ωρωπό: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30-20:30 

Σάββατο

Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00-20:00 

Από Ωρωπό: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30-20:30 

Κυριακή

Από Ερέτρια: 08:00-09:00-10:00-11:00-12:00-13:00-14:00-15:00-16:00-17:00-18:00-19:00-20:00-21:00

Από Ωρωπο: 08:30-09:30-10:30-11:30-12:30-13:30-14:30-15:30-16:30-17:30-18:30-19:30-20:30-21:30

 

  • 4 weeks later...
Posted

Δρομολόγια του Πρωτοπόρος ΧΙΙΙ στην γραμμή Ωρωπό-Ερετρια από 4/10 έως 31/10/2023. Άκουσα ότι το πλοίο δρομολογείται για τελευταία φορά στην Ερέτρια !!!

Screenshot_2023-10-04-17-26-37-211_com.mi.globalbrowser.jpg

Posted

Από 1η Νοέμβρη το Πρωτοπόρος ΧΙΙΙ μεταδρομολογείται στην γραμμή Παλούκια - Πέραμα

Το Άννα Μαρία θα μείνει μόνο του στην γραμμή όλη την χειμερινή περίοδο.

Όταν θα είναι ετοιμο το Πρωτοπόρος XVII ,θα ανέβει στη γραμμή στη θέση του ΧΙΙΙ

  • 1 year later...
Posted

Έχει κανείς εικόνα για το πώς πάει η γραμμή από νούμερα; Υπάρχει κάποια μείωση από τότε που ολοκληρώθηκε ο δρόμος της Χαλκίδας; Σταθερότητα;

Posted

O δρόμος της Χαλκίδας δεν έχει ολοκληρωθεί. Και έχει κίνηση στον κύκλο του Αγίου Στεφάνου. Ετσι έχει κίνηση τις Κυριακές το βράδυ από Ερέτρια και Παρασκευή - Σάββατο από Ωρωπό.

Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. 

Από την άλλη για να πας Ωρωπό πληρώνεις και τα διόδια, οπότε ένα ζευγάρι με το αμάξι του, θέλει 5 ευρώ παραπάνω για το πέρασμα και αν δεν είναι πηγμένη η Χαλκίδα, θέλεις και 10-15 λεπτά παραπάνω με το φέρρυ. 

Ουσιαστικά μόνο όσοι πάνε προς την Κύμη, ενδιαφέρονται να κόψουν την διαδρομή και θα βόλευε το φέρρυ, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει μέλλον. 

Αν μάλιστα σε 3 χρόνια γίνει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας και του Βασιλικού, κανείς δεν θα πηγαίνει με το φέρρυ, αφού στην μία ώρα από την Αθήνα, θα είναι στην Ερέτρια, ενώ μεγάλο πρόβλημα είναι και το πέρασμα μέσα από τις καφετέριες του Ωρωπού. 

Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα.

Αν και όπως έχει προτείνει και η επιτροπή Εύβοια Μετά, θα πρέπει να γίνει γραμμή Αγία Μαρίνα Μαραθώνα με το Μακρυλαίμι που είναι εύκολο να γίνει ο ντόκος και είναι η μισή διαδρομή από τα Στύρα, οπότε η κεντρική Εύβοια θα πήγαινε σίγουρα από εκεί.

 

 

Posted

Το πέρασμα στην γραμμή είναι 30 λεπτά,εδώ και πολλά χρόνια !

Τα δρομολόγια και φέτος είναι συχνότητας κάθε μισή ώρα.

Εποχές 2004 η γραμμή ήταν πεδίο μάχης από την κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ .

Τα νεοεισερχόμενα στη γραμμή Πρωτοπόρος Ι και θεολόγος Ελένη άλλαξαν τα δεδομένα (μετά ήρθαν τα υπόλοιπα αμφίδρομα,2006 και μετά)

Από την μια το Πρωτοπόρος Ι που το πρώτο εξάμηνο έκανε τη γραμμή 15 λεπτά,αλλά δεν συνεχίστηκε γιατί πήραν τις IVECO στα χέρια!

Από την άλλη το Θεολόγος Ελένη που έχανε χρόνο στη μανούβρα αλλά το κέρδιζε στη ταχύτητα...το Πρωτοπόρος Ι & ΙΙ τα πέρναγε από πάνω σε θέμα ταχύτητας.

Posted

Να υπενθυμίσω απλά, πως δεν υπήρξε πλοίο με όνομα ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ Ι, όχι τίποτ' άλλο αλλά να μην ψάχνει να βρει κανείς ποιό ήταν !!!  🙄

Posted
6 hours ago, bas said:

Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. 

[...]


Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα.

 

 

 

άρα αν φτιαχτεί και ο δρόμος που λέτε, μήπως αρχίσουν να ξαναρίχνουν τον χρόνο; Με 15 λεπτά κάτω η γραμμή ξαναγίνεται ανταγωνιστική (αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι έγινε κυρίως για μείωση κατανάλωσης, κι όχι επειδή πήραν τις μηχανές στα χέρια όπως είπε άλλος φίλος). Όσο για Αγ. Αποστόλους και Αμάρυνθο, υπάρχει ντόκος που να μπορεί να υποστηρίξει ακόμη και τα μεγαλύτερα αμφίπλωρα του πορθμείου στα 2 λιμάνια;

Posted

Ποιά είναι η παντόφλα Άρης?

Εγώ μόνο το Άρης ΙΙ θυμάμαι.

Θεολόγος Ελένη, από τις πιο πλήρεις παντόφλες, ανάλογή της η νυν Αγία Ειρήνη.

 

Posted

Ντόκος για αμφίπλωρα, δεν είναι κάτι το δύσκολο να γίνει. Πιο μεγάλο κόστος και σημασία θα έχει η χερσαία ζώνη πρόσβασης και ο δρόμος. 

Αλλωστε και στον Ωρωπό ο σημερινός ντόκος είναι πολύ μεγαλύτερος από τον παλιό, ενώ στην Ερέτρια δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό. 

Ο λόγος είναι ότι τα πλοία όπως και στα Στύρα βγαίνουν μέσα στον οικισμό, σε μια λογική του 1960 που υπήρχε κόσμος που πήγαινε με τα πόδια, ενώ στην πράξη είναι πέρασμα για αυτοκίνητα.

Κάποτε στην Ερέτρια, εποχές 60 και 70, είχα μετρήσει μέχρι και 14 παντόφλες αραγμένες.

Η ουσία είναι ότι μετά την πρόσφατη προ εβδομάδος δήλωση του πρωθυπουργού ότι μέχρι το 2028 θα έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Χαλκίδας και αυτή του Βασιλικού, σημαίνει ότι κέντρο Αθήνας - Ερέτρια, θα πέσει στην μία ώρα. 

Σήμερα σε καθημερινή χωρίς πήξιμο εξόδου, από το Χαλάνδρι μέσω Αττικής οδού κάνω την είσοδο στην Γέφυρα στην Χαλκίδα 40 λεπτά και την Ερέτρια σε μία ώρα με νόμιμες ταχύτητες. 

Αυτό θα κατέβει 10 λεπτά εύκολα. 

Δυστυχώς δεν μπορείς να μην υπολογίσεις τουλάχιστον 1 ώρα μέχρι τον Ωρωπό για να είσαι σίγουρος ότι θα προλάβεις το πλοίο, επειδή έχεις και το πέρασμα από τις καφετέριες του Ωρωπού, που είναι απρόβλεπτο.

Με μισή ώρα χρόνο περάσματος, αυτός που θα πηγαίνει από Χαλκίδα θα έχει φτάσει στα Λέπουρα χαλαρά και θα έχει και 5 ευρώ στην τσέπη του.

Για μένα μόνο η επιλογή της Αγίας Μαρίνας - Μακρυλαίμι, που θα έφερνε κόστος και χρόνο Ωρωπού - Ερέτριας στην γραμμή, ενώ η κατασκευή του ντόκου είναι πανεύκολη, χρειάζεται μόνο 1 χλμ νέος δρόμος και διαπλάτυνση του αγροτικού που υπάρχει, σε περιοχή με μηδενικό κόστος απαλλοτρίωσης, θα ήταν η καλύτερη λύση, για αυτό άλλωστε και την πρότειναν οι μελετητές του Εύβοια μετά. 

Γιατί μπορεί ο χρόνος για την κεντρική Εύβοια να μην ήταν τόσο λιγότερος, αλλά θα γλύτωνε κάποιος τα διόδια και τον πολύ δύσκολο και επικίνδυνο δρόμο Χαλκίδα - Λέπουρα, που πας με πολύ χαμηλή ταχύτητα. 

Αντίθετα από Λέπουρα μέχρι Κάρυστο, εκτός από κάποια κομμάτια που φτιάχνονται, είναι 5 κατηγορίες καλύτερος αφού είναι 11 μέτρα πλάτους, όπως η παλιά εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας, πριν γίνει αυτοκινητόδρομος.

ΜΑΚΡΥΛΑΙΜΙ.jpg

Posted

Έχω μπερδευτεί αρκετά.Στην φωτογραφία που έστειλες,εκεί θες να πεις ότι σε εκείνο το σημείο να φτιαχτεί ένα μικρό λιμανάκι για παντόφλες,ώστε από Αγία Μαρίνα να πηγαίνουν εκεί,για να πηγαίνουν πιο εύκολα στα Λέπουρα που λες ; 

Posted

Δεν υπάρχει περίπτωση να μεταφέρουν την γραμμή απο τα Νέα Στύρα προς Μακρυλαίμι. 
 

Η γραμμή δουλεύει σε πολύ μεγάλο ποσοστό απο κόσμο της Νότια Εύβοιας (Μαρμάρι / Κάρυστος κτλπ) λόγω της ευκολίας και της πληθώρας των δρομολογίων. Μέχρι και νέο δρόμο φτιάχνουν (εδώ και πόσα χρόνια) για να πηγαίνεις απο Νέα Στύρα μέχρι την διακλάδωση με το Πόρτολάφια περνώντας έξω απο όλα τα χωριά. 
 

 

Posted
3 hours ago, bas said:

Ο λόγος είναι ότι τα πλοία όπως και στα Στύρα βγαίνουν μέσα στον οικισμό, σε μια λογική του 1960 που υπήρχε κόσμος που πήγαινε με τα πόδια, ενώ στην πράξη είναι πέρασμα για αυτοκίνητα.

Γιατί τα περισσότερα, αν όχι όλα τα λιμάνια πού είναι?

Στον οικισμό συνήθως και αυτό είναι το σωστό.

Posted

Έτσι ακριβώς, από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, μέχρι Αιδηψό, Στύρα, Ερέτρια κλπ. 

Από εκεί και πέρα..... κουβέντα να γίνεται, να 'χουμε να λέμε. Για νέες γραμμές, κατάργηση παλιών, νέους δρόμους, νέες προβλήτες, νέες..... λίμνες, ποτάμια και γιοφύρια για να εξυπηρετείται ταχύτερα και φθηνότερα η πρόσβαση σε κάθε κωμόπολη χωριό και συνοικισμό. Και που τώρα ??? Στην Εύβοια και μάλιστα την μισή, από την μέση και κάτω, όπου εκτός από την μόνιμη οδική σύνδεση, εξυπηρετείται και από τρεις πορθμειακές γραμμές, Ερέτρια, Στύρα και Μαρμάρι.

Εδώ και τώρα, κάθε παραλία και προβλήτα, κάθε ακρογιαλιά και αμφίπλωρο, κάθε βραχάκι και παντόφλα !!!  😁

Posted (edited)

Εδώ στην Κάρυστο χθες παρατήρησα ότι λίγο έξω από την πόλη,πάνω στον κεντρικό δρόμο που σε βγάζει έξω από την πόλη,αρχίζουν εκεί μπροστά να φτιάχνουν ένα μικρό λιμανάκι ( νομίζω ),εμένα το μυαλό μου κάπου εκεί πάει.Είχα ακούσει πριν από 6 μήνες ότι θέλανε να φτιάξουν μια μικρή προβλήτα να αράζουν εκεί τα πλοία από τα ενδοκυκλαδικα.Είπα να το αναφέρω 

 

Edited by aggelos_lask
Posted
4 hours ago, bas said:

Η ουσία είναι ότι μετά την πρόσφατη προ εβδομάδος δήλωση του πρωθυπουργού ότι μέχρι το 2028 θα έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Χαλκίδας και αυτή του Βασιλικού, σημαίνει ότι κέντρο Αθήνας - Ερέτρια, θα πέσει στην μία ώρα. 

Η παράκαμψη της Χαλκίδας δεν θα βελτιώσει κατά πολύ τον χρόνο. Θα αποφεύγεται ναι μεν η κίνηση που τώρα δημιουργείται στον κυκλικό, αλλά μέχρι την δημιουργία νέας γέφυρας, δεν μπορεί να αποσυμφορηθεί το κομμάτι στην αρχή της γέφυρας. Και νομίζω πως το σενάριο επέκτασης της γέφυρας θα αργήσει πολλά χρόνια.

Posted

Η Εύβοια, όσο μεγάλη κι αν είναι, έχει ακόμα πολύ περιορισμένες ακτοπλοϊκές συνδέσεις. Οι γραμμές που υπάρχουν (Ερέτρια, Στύρα, Μαρμάρι) καλύπτουν κυρίως τοπικές ανάγκες, αλλά στη νότια Εύβοια η απομόνωση είναι μεγάλη. Θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες επιλογές σίγουρα .

 

Posted (edited)
27 minutes ago, AnekLines1 said:

Οι γραμμές που υπάρχουν (Ερέτρια, Στύρα, Μαρμάρι) καλύπτουν κυρίως τοπικές ανάγκες, αλλά στη νότια Εύβοια η απομόνωση είναι μεγάλη. Θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες επιλογές σίγουρα .

Πρώτον τα Ν.Στυρα και το Μαρμάρι βρίσκονται στην νότια Εύβοια.Επίσης πως είναι μεγάλη η απομόνωση; Ειδικά η Κάρυστος που είναι στο πιο νότιο κομμάτι της Εύβοιας δεν έχει κάποιο πρόβλημα,συνήθως εγώ που πάω Κάρυστο από τότε που με θυμάμαι,πηγαίνουμε από Μαρμάρι ή από Ν.Στυρα και μετά οδικός όση ώρα είναι 

Edited by aggelos_lask
Posted

Σωστό αυτό που λες, ότι Στύρα και Μαρμάρι είναι στη νότια Εύβοια. Αλλά το θέμα είναι πως αυτές οι δύο γραμμές εξυπηρετούν μόνο ένα μέρος της περιοχής, και μόνο προς Ραφήνα. Αν κάποιος θέλει να πάει από άλλο σημείο της Αττικής ή π.χ. από Κυκλάδες, ή να κινηθεί ανατολικά-δυτικά εντός Εύβοιας, τότε η πρόσβαση δεν είναι τόσο εύκολη.Η Κάρυστος, ναι μεν έχει το Μαρμάρι, αλλά αν κοιτάξεις συνολικά τη νότια Εύβοια, υπάρχουν πολλές περιοχές που δεν εξυπηρετούνται καθόλου ακτοπλοϊκά. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν καθόλου λύσεις — λέω ότι υπάρχουν πολύ περιορισμένες, και δεν επαρκούν για ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό νησί.

Έκανα λάθος ξέχασα την Αγία Μαρίνα .

Posted

Και η λύση ποια είναι, κάθε παραλία να έχει και μια παντοφλα; Η Εύβοια από τη μέση και κάτω ακτοπλοϊκώς εξυπηρετείται καλά, μόνο η Ραφήνα έχει πέσει αρκετά τη τελευταια 15ετια. Οσον αφορα τη σύνδεση με τις Κυκλάδες, η κινηση ήταν ικανοποιητική και το προτιμούσαν απο την Χαλκίδα και κάτω, ακομα και με χαλια δρομολογια. Τα πρόβλημα της Εύβοιας είναι το οδικό δίκτυο, τα ακριβά ακτοπλοϊκά και κυρίως καμια στρατηγική για τον τουρισμό. Είναι πάρα πάρα πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα. 

Posted

 Δεν είπα ότι κάθε παραλία πρέπει να έχει παντόφλα, αλλά ότι πρέπει να υπάρχει ένας σοβαρός σχεδιασμός για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις  όχι απλώς να εξυπηρετούν «ό,τι έμεινε». Η Ραφήνα όντως έχει πέσει, και αυτό είναι ένδειξη της αποδυνάμωσης του ρόλου της Εύβοιας στο δίκτυο.Συμφωνώ απόλυτα ότι το βασικό πρόβλημα είναι το οδικό δίκτυο, οι τιμές και η απουσία τουριστικής στρατηγικής. Αλλά αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν χρειάζεται και καλύτερη ακτοπλοϊκή σύνδεση. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Η Εύβοια μένει πίσω γιατί δεν αντιμετωπίζεται σαν νησί.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...