Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...Αν δεν ήταν εγκαταλελειμμένο ως εκεί που δεν πάει[...]ντροπή για όσους του επιτρέπουν να δουλεύει (όποτε το έχουν ανάγκη) σε αυτή την κατάσταση..
δε νομιζω οτι αποτελει εκπληξη η βλαβη του μαρινα;)

οσο για τους επιβατες, ακομη περιμενουν. στο λισσος πρεπει να εγινε μυλος.

Το ΛΙΣΣΟΣ καπου μαζεψε καθυστερηση απο το δρομολογιο του στη Θεσσαλονικη και την κουβαλαει ακομα[...]οπως φαινεται θα φυγει κατα τις 23.30.
Από τη Χίο αναχώρησε σύμφωνα με το ΑΙS στις 23:30 αντί για 22:00
ειπαν στους επιβατες που ειχαν ηδη 2 ωρες καθυστερα οτι θα πανε να παρουν και τα θυματα του μαρινα και εγινε 1821.
Τώρα βέβαια δεν μπορούμε -προς το παρόν- να γνωρίζουμε αν τελικά το πλοίο προσέγγισε στη Σάμο και πήρε τους επιβάτες του ΜΑΡΙΝΑ
δεν προσεγγισε απλα εκανε ενα ωραιο drifting:D.

για να δουμε θα χωρεσουν στο μυκονος οι επιβατες.

εκτος απο το κωμικο (θα σας παρει το λισσος δε θα σας παρει), ειμαι περιεργος τι βλαβη επαθε το βαπορι και βεβαια ποιος θα υπογραψει να ξαναταξιδεψει.

Link to comment
Share on other sites

...Το πλοίο «Μαρίνα» λίγο μετά τον απόπλου του από το Καρλόβασι, στις 20:45 χθες το βράδυ, παρουσίασε μηχανική βλάβη και έτσι αναγκάστηκε να επιστρέψει στο λιμάνι της Σάμου....

Το ΜΑΡΙΝΑ ουδέποτε έφθασε στο Καρλόβασι για να αποπλεύσει.

Απο τις 20.30 που βιράρησε τις άγκυρες στο Μαλαγάρι 300 μέτρα απο την προβλήτα για τη στροφή-εκεί απόμεινε.Μετά απο 3 τέταρτα επέστρεψε στην προβλήτα και μέχρι τώρα 13.00 χρησιμοποιήθηκε ως ξενοδοχείο των επιβατών,που έφυγαν με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μέχρι τη Νάξο που θα τους περιμένει το ΡΟΔΑΝΘΗ.Οι περισσότεροι που ταλαιπωρήθηκαν ήταν οι Φουρνώτες που μετά απο διαταγή του ΥΕΝ περίπου 150 άτομα και 12 ΙΧ,τόσα χωράει το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ,πήγαν στον Αγιο Κήρυκο για να επιβιβαστούν στο ΛΙΣΣΟΣ.Οταν έγινε η ανταρσία,γιατί περί ανταρσίας πρόκειται,και χάλασε η προσέγγιση,τότε ξαναγύρησε το ΣΠΙΡΙΤ στους Φούρνους.Το πλοίο έχει βλάβη σε κουζινέτο της ΑΡ.κύριας μηχαν'ης και ε[ιστρέφει κενό επιβατών στον Πειραιά με 8-10 μίλια δρόμο.Εφυγε περίπου στις 13.15

Απόψε οι επιβάτες του ΜΑΡΙΝΑ για Ικαρία -Σάμο θα επιβιβαστούν και θα ταξιδέψουν με το ΡΟΔΑΝΘΗ για ΑΓΙΟ-ΒΑΘΥόταν αυτό φθάσει για να φύγει.

Εκείνο που μένει είναι η ταλαιπωρία του κόσμου,αλλά και η αφασία και ο ετσιθελισμός των άλλων του ΛΙΣΣΟΣ.Μπορεί να έχουνε δίκιο,αλλά αυτά είναι προτόγνωρα πράγματα.Οι διαμαρυρίες δεν ήταν μόνο σε φραστικό επίπεδο.Εμαθα ότι έγιναν ζημιές στο καράβι,σπάσανε καρέκλες,κάποιος μίλησε και για φωτιά;και θα έπρεπε το πλοίο να προσεγγίσει στη Σάμο και να συληφθούν οι κύριοι και να οδηγηθούν σήμερα το πρωί στον εισαγγελέα.Αυτά λέει ο νόμος για να μην γράψω τί λέει το ναυτικό δίκαιο.

Μη προσπαθήσει κανείς να τους δικαιολογήσει. Ντροπή τους.Αν στη θέση του ΜΑΡΙΝΑ ήταν το ΛΙΣΣΟΣ μεσοπέλαγα με 8-9,τί θα λέγανε;Βοήθα Αι Νικόλα;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ήταν ανάγκη να ανακοινώσουνε στις 12 τα μεσάνυχτα οτι το πλοίο πάει στο Βαθύ για να μαζέψει τους ατυχήσαντες? Κατά τα άλλα συμφωνώ για τα περί ανταρσιας. Πρέπει επιτέλους σε αυτή την κ...χώρα να σκεφτόμαστε και τους συνανθρώπους μας και την ταλαιπωρία που περνάνε ακόμα ενώ θα είχε τελειώσει ήδη από τις 10 το πρωί εάν δεν υπήρχαν κάποιοι έξυπνοι.

Θαυμάστε δημοσιογραφία του κ..... από την (ο θεός να την κάνει) "έγκριτη" ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_09/08/2009_292073

Υπάρχει βέβαια η δικαιολογία οτι το ΛΙΣΣΟΣ μοιάζει με το ΙΑΛΥΣΟΣ:eek:

Και όλα αυτά στη χώρα που ανθεί η φαιδρή πορτοκαλέα που λέγαμε παραπάνω

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

σχετικα με την αντιδραση των επιβατων του λισσος συμφωνω και με τους δυο σας. αν οντως εγιναν τετοια εκτροπα (και δεν ηταν αλλοθι για να μην μαζεψει το λισσος τα θυματα του μαρινα) τοτε με το που εφτασε το βαπορι στον πειραια θα επρεπε να τους εχει παραδοσει (οσους ειχαν αμεση εμπλοκη σε καταστροφες και απειλες) ο πλοιαρχος στο λιμενικο και να εχει ηδη ασκηθει διωξη για παρακωλυση συγκοινωνιων και φθορα ξενης περιουσιας.

επαναλαμβανω αν οντως εγιναν τετοια εκτροπα και δεν ηταν απλα κανενα φραστικο επεισοδιο που χρησιμοποιηθηκε ως αλλοθι. ηθελα να ηξερα τι ελεγε η ανακοινωση μεσα στο λισσος. αλλο πραμα να τους λες: λογω του ταδε εκτακτου γεγονοτος θα προσεγγισουμε και εκει, ζηταμε την κατανοηση σας κλπ και στο επομενο ταξιδι με την ανεκ θα εχετε εκπτωση 20% και αλλο να τους πεις λογω βλαβης του συγκεκριμενου πλοιου ο θαλαμος επιχειρησεων μας εξαναγκαζει να παμε σαμο και ικαρια με αποτελεσμα επιπλεον καθυστερηση (αγνωστο ποση).

τωρα το μυκονος που τους παει ναξο να παρουν το ροδανθη, ειναι μεσοβεζικη λυση, αλλα τι να κανουν. να αφησουν τους επιβατες του μυκονος απο παροναξια απ'εξω; (εδω θα επρεπε να εχει σηκωσει γη και ουρανο ο νομαρχης. να μην εχει ενδιαμεσες προσεγγισεις το μυκονος το καλοκαιρι και οχι να ζητα επιδοτουμενο ταχυπλοο για λημνο).

για να επανελθω στη βλαβη και το μαρινα, συμφωνω με οσα ειχε πει ο harlek πριν τη βλαβη. βαπορια που επι μηνες ειναι δεμενα και χωρις σοβαρο ενδεχομενο να ξαναταξιδεψουν, δεν μπορει να βγαινουν αρον αρον να κανουν δρομολογια.

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση το Ροδάνθη θα κάνει το δρομολόγιο Πειρ-Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορίνη-Ικαρία-Φούρνοι-Σάμος;

Φαντάζει τρομερό να μη φτιαχτεί το Μαρίνα γρήγορα, γιατί όλοι οι επιβάτες της εβδομάδας του 15άυγουστου θα πρέπει να διαχειριστούν με άλλα πλοία που δεν υπάρχουν. του δε καπταΜάκη οι δυνατότητες είναι περιορισμένες από τα άλλα πλοία λόγωέλλειψης πιστοποιητικών ή κατάσχεσης.

Πως να σηκώσει γη και ουρανό ο Κάρλας; Με τι προσόντα; να πει στον Υπουργό "Γιέ μου μη βάλεις το τάδε πλοίο εκέι, βάλτο αλλιώς"; ή μήπως τον παίρνει να καταγγείλλει το Μύκονος (όπως έκανε με το Vera και παραλίγο να πάει φυλακή ο καπετάνιος του) όταν με την πολεμική έναντι στο Vera και τα εκατοντάδες χιλ. ευρώ χρωστούμενα της Νομαρχίας μπορεί να είναι σε θέση να ζητήσει το οτιδήποτε; άραγε καταγγέλει το Μύκονος για τις επανειλημμένες καθυστερήσεις του τώρα;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το σημερινό δρομολόγιο του Μαρίνα για Μύκονο Άγιο Κηρυκο Φούρνοι Καρλοβασι Βαθύ θα το εκτελέσει από το Ροδάνθη στις 03:20 μέσω Πάρου που είχε δρομολόγιο το Ροδάνθη κανονικά σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοινωση απο το ΥΕΝ για τη βλαβη στο Μαρινα

Βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Σάμου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ», που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Σάμο για Καρλόβασι – Φούρνους – Αγ. Κήρυκο – Μύκονο – Πειραιά με 212 επιβάτες, ότι λίγο μετά τον απόπλου παρουσιάστηκε βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή του πλοίου.

Το «ΜΑΡΙΝΑ» επανακατέπλευσε ασφαλώς στο λιμένα της Σάμου, όπου του απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι διαπίστωσης αποκατάστασης βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το παρακολουθούντα Νηογνώμονα.

Κατόπιν αυτού, από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής εγκρίθηκε όπως το Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ», που εκτελούσε δρομολόγιο από Χίο προς Πειραιά, προσεγγίσει, κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του, τους λιμένες της Σάμου και της Ικαρίας προς εξυπηρέτηση των επιβατών.

Περί ώρα 00:30 σήμερα, ο πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ» ενημέρωσε προφορικά το Θάλαμο Επιχειρήσεων του ΥΕΝΑΝΠ ότι συνεπεία έντονων παραπόνων και διαμαρτυριών των επιβατών του πλοίου, καθώς και επεισοδίων που προκλήθηκαν εντός αυτού αδυνατεί να παρεκκλίνει από το εγκεκριμένο δρομολόγιό του και συνεχίζει για λιμένα Πειραιά.

Περί ώρα 12:30 σήμερα οι επιβάτες του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ» στη Σάμο επιβιβάστηκαν στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», που είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Καρλόβασι – Εύδηλο – Νάξο – Πάρο – Πειραιά.

Περί ώρα 15:35 το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» κατέπλευσε στον Εύδηλο Ικαρίας παραλαμβάνοντας και τους επιβάτες του «ΜΑΡΙΝΑ» που ανέμεναν στον εν λόγω λιμένα. Όλοι οι προαναφερθέντες επιβάτες του «ΜΑΡΙΝΑ» θα αποβιβαστούν στο λιμένα Νάξου, απογευματινές ώρες σήμερα, όπου θα τους παραλάβει το Ε/Γ-Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ» με τελικό προορισμό τον Πειραιά.

Το εγκεκριμένο δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ» με αναχώρηση από Πειραιά την 18:00 σήμερα για Μύκονο – Αγ. Κήρυκο – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ θα εκτελεστεί από το Ε/Γ-Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ» με αναχώρηση την 10/08/09 και περί ώρα 03:20, ενώ το Ε/Γ- Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ», κατόπιν έγκρισης, απέπλευσε την 12:50 σήμερα από Σάμο εκτελώντας μεμονωμένο πλου άνευ επιβατών για Πειραιά προς αποκατάσταση της παρουσιασθείσας μηχανικής βλάβης.

Το Μαρίνα δεν ήρθε στο Πειραιά αλλά τελικά πήγε στη Πάρο. Γιατί η βλάβη αναμενόταν να έχει αποκατασταθεί μέχρι το ξημέρωμα. Θα πέρναγε από την επιθεώρηση της Πάρου. Έτσι ώστε να κάνει τα δρομολόγια του Ροδάνθη.

Γνωρίζει κανείς για το τι είδους ζημιά πρόκειτε;

«Άρπαξε» ένα εμβολο σε ένα κύλινδρο της αριστερής μηχανής.

ειμαι περιεργος τι βλαβη επαθε το βαπορι και βεβαια ποιος θα υπογραψει να ξαναταξιδεψει.

Μια πολύ κοινή βλάβη που παθαίνουν τα βαπόρια. Που για την αποκατάσταση του δεν θέλεις παραπάνω από 12 ώρες, που είναι για να αλλάξεις ένα κύλινδρο!!

Όσο για ποιοι θα υπογράψουν Proud Ionian είναι πολύ απλή η απάντηση. Αυτοί που υπόγραψαν για να ταξιδέψει το πλοίο και πριν. Δηλαδή ο νηογνώμονας και επιθεώρηση πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Σαν ταξίδι υπερατλαντικό

Με καθυστέρηση 24 ωρών επέστρεψαν στον Πειραιά οι επιβάτες του «Μαρίνα»

Τα ξημερώματα της Δευτέρας έφτασαν τελικά στον Πειραιά οι 212 επιβάτες του «Μαρίνα», το οποίο ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στη Σάμο, το βράδυ του... Σαββάτου. Οι επιβάτες άλλαξαν συνολικά τρία πλοία, κλείνοντας περίπου 24 ώρες εν πλω.

Η περιπέτεια των επιβατών του «Μαρίνα» άρχισε το βράδυ του Σαββάτου όταν παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη μετά τον απόπλου από τη Σάμο. Το πλοίο αναγκάστηκε να επιστρέψει στο Βαθύ.

Οι επιβάτες περίμεναν ότι θα τους παραλάμβανε (τα ξημερώματα της Κυριακής) το «Ιαλυσός», το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο Χίο-Πειραιά και θα άλλαζε πορεία για να καταπλεύσει στο λιμάνι της Σάμου.

Ωστόσο, οι επιβάτες του «Ιαλυσός» διαμαρτυρήθηκαν για την αλλαγή πορείας και τελικά ο πλοίαρχος ενημέρωσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ότι θα συνεχίσει προς Πειραιά.

Οι επιβάτες του «Μαρίνα» διανυκτέρευσαν στο «Μαρίνα» και την Κυριακή επιβιβάστηκαν στο «Νήσος Μύκονος».

Η ταλαιπωρία τους όμως δεν σταμάτησε εκεί, αφού το «Νήσος Μύκονος» τούς μετέφερε μέχρι τη Νάξο. Εκεί περίμεναν το «Ροδάνθη» για να γυρίσουν επιτέλους στον Πειραιά.

Newsroom ΔΟΛ

Καλά όλοι βουνίσιοι είναι εκεί μέσα;Η προορίζουν και το ΛΙΣΣΟΣ σύντομα να έχει την τύχη του ΙΑΛΥΣΟΣ;

post-878-128326982512_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέα μηχανική βλάβη για το ΜΑΡΙΝΑ σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων του MEGA. Το πλοίο πλέει με μειωμένη ταχύτητα προς τον Πειραιά και αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη θα ακυρωθεί το βραδινό δρομολόγιο. B)

Link to comment
Share on other sites

...και αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη θα ακυρωθεί το βραδινό δρομολόγιο. B)

Δεν νομίζω ότι μπορούμε καν να συζητάμε για εκτέλεση του νυχτερινού (01.00) δρομολογίου. Το πλοίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται μόλις στα νότια της Κέας και πλέει με 9 μίλια. Χαράματα το βλέπω να φτάνει Πειραιά, και αν υπολογίσουμε και τον χρόνο για την αποκατάσταση της βλάβης... "κλάπτα Γεράσιμε" (συγγνώμη, "κλάπτα Χαράλαμπε" ήθελα να πω.....).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Κέα, όχι Κύθνος !!!
Link to comment
Share on other sites

Oρίστε και πιο συγκεκριμένα:

Σε περιπέτεια μπήκαν 1.308 επιβάτες του πλοίου «Μαρίνα», το οποίο πλέει προς τον Πειραιά, λόγω βλάβης στην αριστερή του μηχανή.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το πλοίο συνεχίζει το ταξίδι του με μειωμένη ταχύτητα, με συνέπεια ο κατάπλους του στο λιμάνι του Πειραιά, να καθυστερήσει πάνω από τέσσερις ώρες και αντί για τις 10:00 να καταπλεύσει μετά τη 1:00 τα μεσάνυχτα.

Αν και η βλάβη αναμένεται να αποκατασταθεί, το πλοίο δε θα αναχωρήσει στη 1:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου, όπως ήταν προγραμματισμένο, αλλά στις 9:00 το πρωί. Το πλοίο θα πλεύσει κατευθείαν προς το Βαθύ της Σάμου και όσοι επιβάτες θα ταξίδευαν προς ενδιάμεσους προορισμούς θα εξυπηρετηθούν από άλλα πλοία.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Αυγούστου το ίδιο πλοίο είχε υποστεί και πάλι βλάβη, με αποτέλεσμα οι επιβάτες του να προωθηθούν από τα νησιά στον Πειραιά, με άλλα μέσα.

Από το zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

...Χαράματα το βλέπω να φτάνει Πειραιά...

Τελικά το πλοίο κατέπλευσε στον Πειραιά γύρω στις 01.30 τη νύχτα και όχι τα χαράματα...B)

Όπως ήταν φυσικό βέβαια δεν εκτέλεσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του, αλλά ούτε και αναχώρησε στις 09.00 σήμερα το πρωί όπως μας έλεγε το δημοσίευμα του zougla.gr, μιάς και αυτή τη στιγμή που μιλάμε παραμένει ακόμα δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά.

Ας ευχηθούμε να αποκατασταθεί γρήγορα η βλάβη, τόσο για τους επιβάτες που επιστρέφουν από τα νησιά, όσο και για την εταιρεία που θα μπορούσε να δουλέψει καλά αυτές τις ημέρες των "επιστροφών" στα αστικά κέντρα.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρησε γύρω στις 12:30 το πλοίο. Το ζήτημα για μένα είναι αν η βλάβη έχει όντως αποκατασταθεί πλήρως, ή έγινε καμία πατέντα και μείνει το βαπόρι καραβοφάναρο. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tι σόι δοκιμαστικό ήταν αυτό που πήγε 4 μίλια από το λιμάνι και επέστρεψε δεν ξέρω. Σημασία έχει πως αναχώρησε με 5 ώρες καθυστέρηση η οποία λογικά θα μεταφερθεί και στις αναχωρήσεις της επιστροφής. Εν πάσει περιπτώσει, καλή τύχη και δύναμή και στο πλήρωμά του.

Link to comment
Share on other sites

...αναχώρησε με 5 ώρες καθυστέρηση...

Ουσιαστικά, με 13 ώρες καθυστέρηση αναχώρησε το πλοίο φίλε George, αφού το προγραμματισμένο του (προ βλάβης) δρομολόγιο ήταν στις 01.00 σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...