Nereus Posted May 5, 2020 Posted May 5, 2020 Ο Frank del Rio (CEO) ανακοίνωσε ότι η εταιρεία έχει προς το παρόν $1.55δις Credit line και ψάχνει ακόμα $2 δις ρευστότητα μέσω διαφόρων εργαλείων όπως ομόλογα, νέες μετοχές, καθώς και είσοδο ιδιωτών επενδυτών στην εταιρεία. Προ ολίγων ημερών έλαβε επίσης $400 εκατ. από τη Carterton σε μορφή ανταλαξιμων μετοχών έως το 2026 και αντιπροσοπευση στο board. Κατά τα λεγόμενα του ο Del Rio αν καταφέρει να μαζέψει αυτά που ζητάει (πράγμα που θεωρεί σίγουρο) θα εξασφαλίσει στη Norwegian ρευστότητα για τον επόμενο χρόνο τουλάχιστον. Προσωπικη μου άποψη είναι ότι θα τα καταφέρει, αν λάβουμε υπόψιν τα ταμειακά διαθέσιμα αλλά και τα assets που έχει σε σχέση με το τι ζητάει. (η μόχλευση που προσπαθεί να πετύχει δεν κάνει τα νούμερα απαγορευτικά) The New York-listed company, which has a $1.55bn credit line, on Tuesday announced plans to offer $1.25bn in bonds and $350m in shares while also allowing a $400m private equity investment. The exchangeable senior notes, which will come due in 2024, are being sold through a private placement exempt from Securities and Exchange Commission rules, Norwegian said. The company will also give initial buyers a chance to buy another $97.5m in notes within 13 days.
Nick the Greek Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 Ξεκινάω με μια κακία: Frank del Rio είναι όνομα για παλαιστής αντίπαλος του Hulk Hogan ή πορνοστάρ , όχι για CEO. Χωρίς να έχω καμιά έξτρα ενημέρωση, εγώ ποντάρω στο ότι θα την παλέψουν. Είναι τεράστια η επένδυση για να την αφήσουν οι τράπεζες να φύγει κάτω. Ίσως να το έκαναν αν οι άλλες εταιρείες του χώρου ήταν υγιείς. Αλλά έτσι όπως έχει η κατάσταση, αν μείνει η τράπεζα με τα assets(πλοία) στο χέρι, τι θα τα κάνει? Δεν είναι bulk carriers να τα δώσει σε κάποιον που βγάζει λεφτά να τα μανατζάρει για λογαριασμό της. Σε κάποια άλλη εταιρεία πρέπει να τα δώσει, στις εταιρείες δηλαδή που βρίσκονται στα ίδια χάλια.
proud_ionian Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 πεθανε στα 91, ο ιδρυτης της εταιριας Knut Utstein Kloster
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2020 Author Posted October 7, 2020 Η Norwegian Cruise Line αναστέλλει τις κρουαζιέρες της μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, λόγω της πανδημίας Covid 19. Ενώ αναστέλλονται οι κρουαζιέρες του Norwegian Star, Norwegian Dawn και του Norwegian Spirit μέχρι τις 30 Μαρτίου 2021
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2020 Author Posted November 2, 2020 Η Norwegian Cruise Line αναστέλλει τις κρουαζιέρες της μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, λόγω της πανδημίας Covid 19.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2021 Author Posted November 22, 2021 On 2/16/2017 at 12:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η Norwegian Cruise Line Holdings Ltd ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με τα ναυπηγεία Fincantieri S.p.A. για τη κατασκευή της επόμενης γενιάς πλοίων για τη Norwegian Cruise Line. Η παραγγελία είναι για τέσσερα πλοία που θα παραδοθούν το 2022, 2023, 2024 και 2025, με option για αλλά δυο πλοία με παράδοση το 2026 και το 2027. Τα τέσσερα πλοία θα είναι χωρητικότητας 140000 gross tons και θα μπορούν φιλοξενήσουν 3300 επιβάτες. Τα νέα πλοία θα κτιστούν στα πρότυπα της σειράς Breakaway-Plus Class άλλα θα είναι λίγο μικρότερα. Με κόστος περίπου 800 εκ ευρω ανά πλοίο. On 7/13/2018 at 9:57 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Η Norwegian Cruise Line ανακοίνωσε ότι έκανε τη χρήση της option για τη παραγγελία δυο ακόμα πλοίων της σειράς Leonardo Class με τα ναυπηγείο της Fincantieri με παράδοση το 2026 και 2027 αντίστοιχα. Τα έξι πλοία της σειράς Leonardo της Norwegian Cruise Lines είναι τα έξης: Quote FINCANTIERI VENICE 6298 IMO No: 9823986 Παράδοση 2022 Norwegian Prima FINCANTIERI VENICE 6299 IMO No: 9823998 Παράδοση 2023 FINCANTIERI VENICE 6300 IMO No: 9824007 Παράδοση 2024 FINCANTIERI VENICE 6301 IMO No: 9824019 Παράδοση 2025 FINCANTIERI VENICE 6302 IMO No: 9862580 Παράδοση 2026 FINCANTIERI VENICE 6303 IMO No: 9862592 Παράδοση 2027
Nick the Greek Posted November 23, 2021 Posted November 23, 2021 Η NCL έχει βγεί στη γύρα για να αντλήσει γύρω στα 2 δις ντάλλαρς, σύμφωνα με την Tradewinds. Η ιδέα είναι πως τώρα που η χρηματοδότηση είναι φθηνότερη, θέλει να αποπληρώσει πρόωρα υπάρχοντα δάνεια με μεγάλο επιτόκιο ύψους 1.5 δις δολλάρια και να βάλει και στην τσέπα άλλα 500 εκατομμύρια ρευστότητας. Οι αναλυτές γουστάρουν κάργα και πιστεύουν πως και οι άλλοι γίγαντες της κρουαζιέρας θα κάνουν κάτι παρόμοιο, σύντομα.
proud_ionian Posted December 25, 2021 Posted December 25, 2021 Homeporting στον Πειραια, για πρωτη φορα μετα απο πεντε χρονια και αυξηση των αφιξεων κατα 200.000 κεφαλια σε σχεση με το 2021, προβλεπει η συμφωνια του Υπουργου Τουρισμου, με τη διοικηση της ΝCL. Περισσοτερα στο πρωτο θεμα
Strofalos Posted December 25, 2021 Posted December 25, 2021 Θετικά νέα αν μη τι άλλο. Αρκεί να μην βγει κάνας άσχετος Δήμαρχος πάλι και διεκδικεί καμιά παραλία στους ντόκους που θα δένουν τα πλοία και πάει ΚΑΙ αυτό το πλάνο για βρούβες...
Nick the Greek Posted March 1, 2023 Posted March 1, 2023 O Frank del Rio, ο τσιρίμπασης(CEO) της NCL, μίλησε στα media σχετικά με τα αποτελέσματα της εταιρείας και το πως βλέπει το μέλλον. Αν δείς το ποτήρι μισογεμάτο μπορείς να πείς πως η χασούρα της εταιρείας όλο και μειώνεται, φτάνοντας μόλις τα 483 εκατομμύρια δολλάρια για το q4 σε σύγκριση με 1.57 δισεκατομμύρια που έχασε στο αντίστοιχο διάστημα του 2021. Αν δείς το ποτήρι μισοάδειο, σοκάρεσαι όταν ακούς πως στόχος της εταιρείας για το 2023 είναι η πληρότητα 100% στις κρουαζιέρες της κι ακόμη δεν τους κόβω σίγουρους πως έστω κι έτσι θα βγάλουν λεφτά. Το άλλο σημαντικό είναι πως επανέλαβε την προσήλωσή τους στη στρατηγική του να αυξήσουν κατά 50%(!!!) την χωρητικότητά τους σε σχέση με το 2019 μέσα στα επόμενα χρόνια. Είναι κολοσσιαία τα χρήματα που έχουν πέσει σε αυτές τις εταιρείες, κι έχω την αίσθηση πως απλά -πρός το παρόν τουλάχιστον- δεν τις αφήνουν οι τράπεζες να σκάσουν.
Nick the Greek Posted September 6, 2023 Posted September 6, 2023 Ο φίλος μας ο Joe Franta, έπιασε δουλειά σε κρουαζιερόπλοιο της NCL, και πιο συγκεκριμένα στο Pride of America. Για να δούμε και πόσο proud είναι η America, αν ρίξει κανείς μια ματιά στην καμπίνα του Joe και στις συνθήκες στις οποίες ζεί επάνω στο πλοίο:
kefalonia94 Posted April 8, 2024 Posted April 8, 2024 Από τις μεγαλύτερες παραγγελίες που έχει κάνει ο όμιλος. 4 δικά της μεγαθήρια, και από 2 πλοία για Regent & Oceania.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now