Neptune Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Οι περισσοτεροι θα λετε τωρα τι μας λεει παλι ο παλαβος ο Neptune :D Ομως οι Δανοι εκτιμωντας την παραδοσιακη Ελληνικη παντοφλα ετοιμαζονται να χτισουν 5 αμφιπλωρα των 100 μετρων για μια αποσταση 20 μιλιων. Τα πλοια θυμιζουν πολυ τα αμφιπλωρα του Περαματος και εχουνε παρομοια χαρακτηριστικα, δηλαδη 4 pods (2 στη μια πλωρη και 2 στην αλλη) και μια γεφυρα στη μεση που κοιταζει και τις 2 κατευθυνσεις Η βασικη τους διαφορα ειναι στον εξοπλισμο οπου αναμενεται να ειναι κατα πολυ ανωτερα των δικων μας τα οποια ειναι σχεδιασμενα για μια αποσταση 10 λεπτων.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 (edited) Neptune, αυτά που λες έχουν σχέση με αυτή την ερώτησή μου, η οποία προκλήθηκε από τα παρακάτω δημοσιεύματα της SSG. Samso-linien want to sell its operationsSSG / 06.12.07 Samso-Linien is working on a sale of its entire operation to Nordic Ferry Services A/S, which will take over the Samso-Linien service from Hou to Saelvig on from October 1, 2008. Samso-Linien is supposed to continue sailing from Kolby Kaas to Kalundborg with the ferry Kyholm, but according to chairman of the board Peter Bernth, the service with only one ferry is not economically viable. “So we are working on a sale to Nordic Ferry Service, which is a natural successor on the island of Samso”, says Peter Bernth to SSG. Nordic Ferry Services has a double-ended ferry under construction in Perama, Greece, for delivery later this year. Samso-Linien has already put up the Saelvig -ferries Vesborg and Sam-sine for sale. New ferry for Bojden-Fynshav serviceSSG / 10.01.08 Sydfyenske A/S, the new Clipper-owned ferry company, which services several domestic routes in Denmark, has made an amendment to the contract for the Bojden-Fynshav run. Instead of lengthening the 30 year old ferry Thor Sydfyen, Trafikstyrelsen has agreed to accept that Sydfyenske will deploy a completely new ferry in 2010 instead. This ferry will be a sister vessel of the double ender currently under construction in Perama, Greece, for the Samso route from October, 2008. In order to accommodate the new ferry both ports will have to be upgraded as with the current port facilities, only ferries with the old DSB-standard beam of 17.7 metres can be docked. Sydfynske A/S plans to replace all the ferries on the Spodsbjerg-Tars run with the same type of sister vessels, built in Greece, as the options on the vessels have been exercised. Edited April 16, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ ...άτιμα Σκανδιναβικά με τους τόνους
Neptune Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 Αν και το εψαξα δε βρηκα κατι. Παντως δεν αποκλειεται να μιλαμε για το ιδιο πραμα. Εχω φαει τον κοσμο να βρω κανενα πεταμενο σχεδιο της παντοφλας αλλα... Που θα μου παει ομως..
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 (edited) Στα καρνάγια του Περάματος είναι ένα νέο αμφιπλωρο στα ναυπηγεία Φραντζή. Ε/Γ-Ο/Γ ναυπηγείται στην Ελλάδα για τη SamsοTrafikken Αυτό το αμφίδρομο πλοίο, που ναυπηγείται στα ναυπηγεία του Φραντζή, δεν ναυπηγείται για Ελληνική εταιρεία αλλά για εταιρεία με έδρα τη Δανία. Κτίζεται για μια επιδοτούμενη γραμμή μεταξύ του HOV (κοντά στο Aarhus) και το Sαaelvig (κοντά στο Samso), όπου μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου εξυπηρετούνταν από την εταιρεία Samsο Linien. Από τη 1 Οκτωβρίου κέρδισε την επιδότηση λέγεται Samso Trafikken, για αυτό έχει παραγγείλει το πλοίο στην Ελλάδα. Οι οποίοι προγραμμάτιζαν ότι το πλοίο στις αρχές Οκτωβρίου θα ήταν έτοιμο, που όπως φαίνεται δεν έπεσαν μέσα στο προγραμματισμό τους. Τώρα μιλάνε ότι στις αρχές Ιανουαρίου του 2009 το πλοίο θα είναι έτοιμο. Μέχρι να ετοιμαστεί το νέο πλοίο, αγόρασαν το πλοίο VESBORG από τη Samso Linien για τη γραμμη αυτη. Οι ιδιοκτήτες της Samso Trafikken είναι θυγατρικη της Nordic Ferry Services, οπού έχουν κερδίσει αρκετές επιδοτούμενες γραμμές στη Δανία. (η Saos Ferries και η G.A Ferries της Δανίας, που θα έλεγε ο πρόεδρος της Ε.Ε.Α) Μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες από τη ναυπήγηση του πλοίου εδώ. Τέλος να αναφέρω ότι θα κτιστεί και δεύτερο πλοίο για την εταιρεία Als-Trafikken στην Ελλάδα, για τη γραμμή Fynshav – Bjoden Edited October 29, 2008 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 Και το όνομα του πρώτου πλοίου θα είναι KANEHAVE
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2008 Posted November 30, 2008 (edited) Μου αρέσει το site της Samsoe Linien, γιατί σου ανεβάζει φωτογραφίες από τη ναυπήγηση του Kanhave. Κάτι τέτοιο δε πιστεύω ότι πρόκειται να γίνει ποτέ από Ελληνική εταιρεία. Edited December 1, 2008 by Panagia Ekatontapiliani
Neptune Posted November 30, 2008 Author Posted November 30, 2008 Του οποιου η καθελκυση εγινε την Παρασκευη. Επεσε απο τα βαζα το πιασανε τα ρυμουλκα και εδεσε στο μωλαρακι διπλα στα ναυπηγεια.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 Αισιοδοξία για ανάκαμψη της Ζώνης του Περάματος, μάλλον αναφέρεται στο πλοία που θέλει να κατασκευάσει η SAMSO LINIEN, που έχουν ξεκινήσει να τοποθετούνται οι πρώτες λαμαρίνες των επόμενων δυο πλοίων
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Οι πρώτες λαμαρίνες από το δεύτερο σκάφος που θα ναυπηγήσει η Samso Linien έχουν τοποθετηθεί στο ναυπηγείο του Φραντζή.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Στο site της Samsoetrafikken, λέει ότι το Kanhave που υπολόγιζαν ότι θα ήταν έτοιμο στα μέσα Μαρτίου (18 Μαρτίου να ξεκίναγε το ταξίδι για τη Δανία), λένε ότι θα καθυστερήσει λίγο ακόμα. Η νέα ημερομηνία που μιλανε είναι για τις αρχές Απρίλιου, στη χειρότερη να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του Απρίλιου. Για αυτό έχουν κάνει κάποιες αλλαγές των πλοίων τους στις γραμμές που εξυπηρετούν.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Οι πρώτες λαμαρίνες από το δεύτερο σκάφος που θα ναυπηγήσει η Samso Linien έχουν τοποθετηθεί στο ναυπηγείο του Φραντζή. Η πρόοδος των εργασιών στο δεύτερο πλοίο που κατασκευάζει η Samso Linien στο Ναυπηγείο Φραντζή, στο Πέραμα είναι σχεδόν ανύπαρκτη μετά από ένα διάστημα τριων μηνών.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 χλωμα τα βλεπω να χτιζονται τα αδερφα. αν δε με γελουν τα δανεζικα μου, παλι προβληματα εχει το καμαρι μας. Νομίζω ότι τα δυο πλοία που είχαν ξεκινήσει να κατασκευάζονται πέρυσι το χειμώνα στα Ναυπηγεία Medra και Φραντζή, πρέπει να είναι το δεύτερο και το τρίτο πλοίο που θα κατασκευαζόταν για τη Samso Linien Αλλά βλέποντας να έχει περάσει ένα καλοκαίρι χωρίς τη παραμικρή πρόοδο σε αυτά τα δυο ναυπηγήματα, δε θέλω να φάνω κακός μάντης αλλά δε βλέπω να ολοκληρώνονται τα δυο πλοία.
Neptune Posted September 24, 2009 Author Posted September 24, 2009 Δεν ξερω αν εισαι μαντης αλλα για το κακο μπορω να το επιβεβαιωσω. Οι ξενοι δεν εμειναν ευχαριστημενοι απο το Kanhave και ακυρωσανε τις αλλες δυο παραγγελιες τους. Ετσι αν ολοκληρωθουν ποτε ισως γινουν για καποιο αλλο πλοιοκτητη. Αλλα αυτο το ΑΝ ειναι ολα τα λεφτα. Και επειδη ανεργια δεν υπαρχει μονο με τους απολυμενους του Αγουδημου να πουμε οτι στα ναυπηγεια ειχαν βρει στεγη πολλοι απο τη ΜΑΡΕΝΚΟ (που εφτιαξε Χιος-Μυκονος-Αριαδνη) η οποια εχει κλεισει βεβαιως βεβαιως. Τωρα κι αυτοι στο δρομο...
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Οι ξενοι δεν εμειναν ευχαριστημενοι απο το Kanhave και ακυρωσανε τις αλλες δυο παραγγελιες τους. Λογικό δεν είναι, όταν η ναυπήγηση του πλοίου τους κόστισε τελικά σχεδόν διπλάσια λεφτά? Kanhave twice as expensiveThe building and inauguration of the ferry Kanhave have been much more costly for Nordic Ferry Services than expected. The shocking figures have been revealed in a report issued by Jens Stephensen, deputy chairman of Nordic Ferry Service A/S and chairman of Bornholmstrafikken as well as Naval Architect. According to his report, the bill for extra manpower to speed up construction in Perama in the spring, the transfer to Denmark and the modifications made in Hou, plus arbitration with the shipyard and cancellation of a sister vessel add up to a total of EUR 15 million. This is almost the same amount as the contract price of the Kanhave. Furthermore, Nordic Ferry Services has to add the extra cost of chartering the ferry Skjoldnaes from October 2008 to August 2009. The problems mainly relate to strikes by the staff at Frantzis G Shipyard in Perama. During the spring of 2009, a series of strikes hit the shipyard, repeatedly delaying the Kanhave. However, says Jens Stephensen in his report, Nordic Ferry Services has succeeded in providing the extra capacity on the Samso service by using other solutions, and the tourist office on Samso reports back that there have never been so many guests on the island. Shipgaz 15.09.2009
polmyt Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 αν ολοκληρωθουν ποτε ισως γινουν για καποιο αλλο πλοιοκτητη. Με τοσο μικρο κοματι να εχει κατασκευαστει μαλλον συμφερει περισσοτερο να τα διαλυσουν.Αληθεια μια τετοια ακυρωση στην παραγγελια δεν θα εχει καποια ρητρα στην εταιρεια που κανει την ακυρωση?
Earl Granville Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Επειδή σε αυτές τις περιπτώσεις για σπάσιμο συμβολαίου σχεδόν πάντα δεν συμφωνούν οι δύο πλεύρες το πιθανότερο είναι να αναλάβουν δράση οι δικηγόροι.
proud_ionian Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 plus arbitration with the shipyard and cancellation of a sister vesselμιλα ξεκαθαρα για διαιτησια το κομματι του shipgaz. θα το φυσανε και δεν θα κρυωνει οι δανοι. 15εκ ευρω το kanhave? ουτε το στεγαστρο καλατραβα να ηταν
marioskef Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Απ ότι καταλαβαίνω σε αυτά τα 15 εκ είναι ήδη μέσα τα ακύρωσης και διαιτησίας. Τώρα τονούμερο προήλθε από κάποια εκτίμηση ή από την τελική έκβαση της επιδιαιτησίας, δεν γνωρίζω
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Με τοσο μικρο κοματι να εχει κατασκευαστει μαλλον συμφερει περισσοτερο να τα διαλυσουν.Αληθεια μια τετοια ακυρωση στην παραγγελια δεν θα εχει καποια ρητρα στην εταιρεια που κανει την ακυρωση? Το σκάφος που είχε ξεκίνησε να κτίζεται στο Ναυπηγείο του Μεταξά (MEDRA) πλέον δεν το βλέπω να είναι εκεί. Όποτε πιθανολογώ ότι αυτό μάλλον θα αποσυναρμολογήθηκαν οι λαμαρίνες που είχαν τοποθετηθεί μέχρι τότε. Σε αντίθεση με το άλλο σκάφος που κατασκευάζονταν στο Ναυπηγείο του Φραντζη, που μεταφέρθηκε στην άκρη του ναυπηγείου και παραμένει εκεί καρτερικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Τελικά το κομμάτι με τις λαμαρίνες μεταφερθήκαν από το ναυπηγείο της MEDRA, μπροστά από του Ναυπηγείο του Δουλοπουλου.
proud_ionian Posted September 25, 2011 Posted September 25, 2011 στο ferries of northern europe αναφερουν οτι η εταιρεια του με το δημο του νησιου ειναι στα μαχαιρια. η εταιρεια ειχε δεσμευθει οτι φετος το φθινοπωρο θα αντικαταστησουν το Kanhave με νεο πλοιο. το πλοιο ετοιμαζεται, αλλα για να το δρομολογησουν, ζητησαν παρεμβασεις στο λιμανι του Samsoe υψους 20εκ δανεζικων κορωνων (γυρω στα €2,5-3 εκ). ο δημος αρνηθηκε και για την ωρα το Kanhave συνεχιζει. η samso και το samso, θα ειναι για παντα εθελοντες πρεσβευτες του invest in Greece. η νιλα με το kanhave τους στοιχειωνει ακομη, οπως ειδαμε και στο τοπικ του πλοιου. μετα εβαλαν μυαλο οι ανθρωποι και το επομενο πλοιο το εφτιαξαν στη γερμανια.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2018 Posted November 27, 2018 Η εταιρεία που είχε παραγγέλλει τα τρία αμφιπλωρα στο ναυπηγείο του Φραντζή και τελικά κατασκευάστηκε μόνο το Kanhave, νομίζω ότι βγάζει σε πλειστηριασμό του κουφάρι του δευτέρου πλοίου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now