ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Μία συμβολική "των καιρών" χθεσινή φωτογραφία από την Σαλαμίνα. Τα αμφίπλωρα ΑΘΗΝΑ Π και ΘΕΟΧΑΡΗΣ Λ εν ώρα δρομολογίου, και οι κλασσικές παντόφλες ΖΑΧΑΡΙΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ και ΔΩΡΑ Π δεμένες στο Καματερό της Σαλαμίνας. (click in photo to see in large size)
STOIKOS Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 Μήπως γνωρίζει κάποιος αν είναι ναυλωμένο και σε ποια γραμμή το Αμφίπλωρο Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 Το πρώην ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ δεν είναι ναυλωμένο σε κάποια γραμμή. Έχει πουληθεί από το 2008 σε Ιταλική εταιρεία, ονομάζεται LIDO DI VENEZIA και δραστηριοποιείται στην Βενετία. Υπάρχει βέβαια και το ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ ΙΙ, το οποίο επίσης δεν είναι ναυλωμένο και δραστηριοποιείται στην γραμμή Πέραμα - Παλούκια Σαλαμίνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2011 Author Posted January 20, 2011 (edited) Το Σαλαμινία υπήρξε για ένα διάστημα ναυλωμένο πριν πουληθεί στην Ιταλία, oταν είχε αντικαταστήσει τη γέφυρα της Λευκάδας. Edited January 20, 2011 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2011 Author Posted January 25, 2011 Την Κυριακή 23/1 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση και παρεμβάσεις της κίνησης ΝΑΥΜΑΧΗΑ για τις συγκοινωνίες και συγκεκριμένα παρεμβάσεις για την πορθμειακή συγκοινωνία Παλούκια-Πέραμα. Μετά το τέλος της εκδήλωσης, αφού προτάθηκε από μέλη της κίνησης αποφασίστηκε κινητοποίηση στο λιμάνι των Παλουκιών και δωρεάν πέρασμα στο πορθμείο δεκάδων πολιτών, μελών της κίνησης αλλά και κόσμου που εκείνη την ώρα περνούσαν από το πορθμείο. Το πέρασμα πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και πεζών, ενώ μοιράστηκαν προκηρύξεις στους επιβάτες και ανοίχτηκε πανό με αίτημα την μείωση των εισιτηρίων.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Εκτός από τις αμφίδρομες παντόφλες στη γραμμή Πέραμα Παλούκια, υπάρχουν και μικρά επιβατηγά. Τα δρομολόγια τους έχουν ως εξής: Από Δευτέρα έως Παρασκευή, τα δρομολόγια εκτελούντα ανά τέταρτο κυκλικά με αρχικό δρομολόγιο από Σαλαμίνα στις 05:30 και τελευταίο από Σαλαμίνα στις 19:00. Από Πέραμα το πρώτο δρομολόγιο είναι στις 06.00 και το τελευταίο στις 19.30. Το Σάββατο, το πρώτο από Σαλαμίνα είναι στις 06:ΟΟ και το τελευταίο στις 19:00 και από Πέραμα το πρώτο στις 06:30 και το τελευταίο στις 19:30. Τις Κυριακές από (01 Νοέμβριου έως 30 Απρίλιου), από Σαλαμίνα το πρώτο στις 08:00 και το τελευταίο στις 17:00, ενώ από το Πέραμα το πρώτο είναι στις 08:30 και το τελευταίο στις 17:30. Τις Κυριακές από (01 Μαιου έως 31 Οκτώβριου), από Σαλαμίνα το πρώτο στις 07:00 και το τελευταίο στις 19:30, ενώ από το Πέραμα το πρώτο είναι στις 07:30 και το τελευταίο στις 20:00. Τέλος στις επίσημες αργίες από Σαλαμίνα το πρώτο στις 06:30 και το τελευταίο στις 19:00, ενώ από το Πέραμα το πρώτο είναι στις 07:00 και το τελευταίο στις 19:30. Τα πλοία που κάνουν δρομολόγια σε αυτή την γραμμή είναι τα ακόλουθα: Ε/Γ-Δ/Ρ ΜΑΡΙΑ Κ, το Ε/Γ-Δ/Ρ SALAMIS EXPRESS 1, το Ε/Γ-Δ/Ρ SALAMIS EXPRESS 3, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΡΤΕΜΙΣ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΠΑΝΑΓΙΑ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣ και το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Εκτός από τις αμφίδρομες παντόφλες στη γραμμή Πέραμα Παλούκια, υπάρχουν και μικρά επιβατηγά. Τα πλοία που κάνουν δρομολόγια σε αυτή την γραμμή είναι τα ακόλουθα: Ε/Γ-Δ/Ρ ΜΑΡΙΑ Κ, το Ε/Γ-Δ/Ρ SALAMIS EXPRESS 1, το Ε/Γ-Δ/Ρ SALAMIS EXPRESS 3, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΡΤΕΜΙΣ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΠΑΝΑΓΙΑ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣ και το Ε/Γ-Δ/Ρ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 Να διορθώσουμε τον φίλο Π100, και να πούμε ότι το ΜΑΡΙΑ Κ. δεν εκτελεί δρομολόγια στην γραμμή. Ήταν για αρκετό καιρό παρατημένο στην μοίρα του στην προβλήτα των "μικρών" της Σαλαμίνας, κάποια στιγμή πριν δύο χρόνια περίπου το είδαμε να επισκευάζεται στου Σπανόπουλου, και έκτοτε παραμένει φρεσκαρισμένο μεν, ανενεργό δε, συνεχώς στην αυτήν θέσιν στα Παλούκια.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2011 Author Posted February 25, 2011 Πολύ ενδιαφέρουσα η δήλωση τακτικής δρομολόγησης για το ΩΚΥΡΡΟΗ. Να δούμε τελικά πόσα πλοία θα μαζευτούν στην έρμη την γραμμή και αν κάποια στιγμή επιτέλους υλοποιηθεί το ...όραμα μου για τις αμφίπλωρες παντόφλες της Σαλαμίνας . Εάν προσθέσουμε το Άρης ΙΙΙ (που και αυτό δηλώθηκε για εκεί του χρόνου) αλλά και τα νέα που κατασκευάζονται απορώ που θα δένουν όλα αυτά τα αμφιπλωρα μιας και ήδη υπάρχει έντονο πρόβλημα με τις θέσεις προσδέσεις.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 25, 2011 Posted February 25, 2011 Μόνο "έντονο" Παναγία μου ??? Εντονότατο και χρήζοντος άμεσης λύσης. Το προηγούμενο Σάββατο που πέρασα στη Σαλαμίνα, το ΑΘΗΝΑ Π ήταν δεμένο στο Καματερό, ενώ το νεότερο της γραμμής το ΜΑΡΙΑ - ΕΛΕΝΗ, ήταν για ένα διάστημα τουλάχιστον τεσσάρων ωρών, δεμένο (κρατήσου !!!) κάθετα μπροστά από την προβλήτα των αμφίπλωρων του Περάματος, με τον καταπέλτη δηλαδή στο σημείο που βλέπουμε το ΦΙΛΙΑΤΡΑ. Και οι καθυστερήσεις βέβαια, κανονικότατες. Με τα αμφίπλωρα να φτάνουν στο Πέραμα ή στα Παλούκια και να περιμένουν κανένα πεντάλεπτο να αναχωρήσει κάποιο άλλο για να δέσουν. Και όλα αυτά ...μόνο με τριανταδύο αμφίπλωρα στη γραμμή. Φαντάσου τι έχει να γίνει αν και όταν έρθουν και τα ΩΚΥΡΡΟΗ, ΑΡΗΣ ΙΙΙ, ΦΙΛΟΘΕΟΣ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2011 Author Posted March 26, 2011 Το μικρό σκάφος Άγ. Ελευθέριος που δουλεύει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια έχει σταματήσει προσωρινά τα δρομολόγια, ύστερα από μήνυση που είχε υποβάλει ο τελευταίος πλοίαρχος του πλοίου για οικονομικές διαφορές με την εταιρεία του
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2011 Author Posted June 1, 2011 Ο Δήμος Σαλαμινος εμμένει για την διάρκεια του χρόνου του πλου, που δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 15 λεπτά και την έκδοση κάρτας απεριορίστων διαδρομών, με έκπτωση μεταξύ 20% και 30%, ποσοστό που θα τεθεί υπό διαπραγμάτευση με τις Κοινοπραξίες.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (2000), ξεκίνησε δειλά, σταδιακά αλλά και σταθερά η αντικατάσταση των παλαιών πλοίων ανοικτού τύπου (παντόφλες) με νεότερα (αμφίπλωρα) στην γραμμή (πρώτα-πρώτα βέβαια) Περάματος - Σαλαμίνας. Τότε ξεκίνησαν να κατασκευάζονται τα πρώτα αμφίπλωρα τα οποία τα επόμενα χρόνια έμελλε να επικρατήσουν στην γραμμή, εκτοπίζοντας τις κλασσικές παντόφλες σε άλλες (γραμμές). Πιστεύω ότι μία "σημαδιακή" χρονική στιγμή σε αυτήν την αλλαγή, ήταν στα τέλη του 2004, όταν και μετακινήθηκαν μαζικά δέκα παντόφλες από την γραμμή της Σαλαμίνας στην γραμμή του Ρίου. Διαβάζουμε από τα αποτελέσματα του ΣΑΣ της 24ης Νοεμβρίου 2004. Θέμα : Αποδρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων από τη γραμμή ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ - ΠΑΛΟΥΚΙΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ και δρομολόγηση τους στη γραμμή ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ.Aπόφαση : ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΣΟΦΙΑ Π, ΚΕΡΚΥΡΑ, ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ, ΠΩΛ, ΑΝΤΖΕΛΑ, ΜΑΡΙΑ Π, ΔΩΡΑ Π, ΜΕΛΙΝΑ, ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ και ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ.
proud_ionian Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 για τα περισσοτερα ηταν επανοδος στο ριο. το περασμα τους απο τη σαλαμινα ηταν σχετικα συντομο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 Συμφωνώ, αυτό ωστόσο δεν αλλάζει -τουλάχιστον έτσι πιστεύω- το "σκεπτικό" του προηγούμενου μου ποστ. Από την στιγμή που αποδρομολογήθηκαν, σημαίνει ότι πριν ήταν δρομολογημένες. Και βέβαια -το σημαντικότερο- αποδρομολογήθηκαν μαζικά.
polmyt Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 (edited) Εχω μια εντυπωση οτι υπαρχει καποια σχεση αναμεσα στους παντοφλαδες του Ριου και αυτους της Σαλαμινας με αποτελεσμα να γινονται ανα τακτα χρονικα διαστηματα αλλαξοπαντοφλιες. πχ καποια στιγμη αρχες της δεκαετιας του 2000 καποια αμφιπλωρα,τα οποια τοτε δεν ηταν και πολλα μετακινηθηκαν στο Ριο επειδη ετσι βολευε και καποιες παντοφλες απο το Ριο πηγαν Σαλαμινα.Με την κατασκευη της γεφυρας και την μειωση των αναγκων,τα αμφιπλωρα επεστρεψαν στην Σαλαμινα και αντιστοιχα οι παλιες παντοφλες μετακινηθηκαν πισω στο Ριο.Τα ιδια εχουμε και τωρα που τσακονονται οι Σαλαμινιωτες για το ποιο αμφιπλωρο δεν θελουν να παει στο Ριο Δεν ξερω ουτε τις γραμμες καλα,ουτε εχω στοιχεια αλλα αυτο το συμπερασμα βγαζω απο ολη αυτη την μαζικη αλλαξοπαντοφλια Προσωπικα δεν ηξερα οτι ολες αυτες οι παντοφλες ειχαν ερθει Σαλαμινα εστω και για λιγο Edited June 9, 2011 by polmyt
proud_ionian Posted June 9, 2011 Posted June 9, 2011 οι πιο πολλοι... παντοφλοκτητες δραστηριοποιονταν και στις δυο γραμμες. περισσοτερο σαλαμινιοι που εβαζαν και στο ριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2011 Author Posted October 19, 2011 Λογω της απεργίας της ΠΝΟ τα δρομολόγια δεν έχουν σταματήσει εντελώς αλλά έχουν αραιώσει τα δρομολόγια. Έτσι έχει πλοίο κάθε δυο ώρες μεταξύ Περάματος και Παλουκιών
proud_ionian Posted October 21, 2011 Posted October 21, 2011 ειναι σιγουρο αυτο; χτες παντως ειχε περιπου καθε τεταρτο
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2011 Author Posted October 26, 2011 Τη πρώτη ημέρα της απεργίας είχε ανά δίωρο και τη δεύτερη ημέρα της απεργίας είχε ανά μια ώρα
proud_ionian Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 την τριτη μερα παντως (20/10) ειχε κανονικα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2011 Author Posted November 14, 2011 Η Σαλαμίνα θα ενωθεί με το Πέραμα, κάποτε…(??) Μπορεί το σχέδιο να υπάρχει! Αλλά το θέμα είναι ποιος θα το υλοποιήσει?? Πηγη: PORTNET
Panagia Ekatontapiliani Posted January 10, 2012 Author Posted January 10, 2012 H κρίση πλήττει (?) πλέον και την πιο εμπορική γραμμή της ελλάδος, δηλαδή τη γραμμή πέραμα παλούκια. Mε αφορμή τη κρίση οι πλοιοκτήτες των δυο κοινοπραξιών αποφάσισαν να κλείσουν τα ναυτολόγια όλων των πλοίων τους για 2 μήνες το χρόνο (1 μήνα μέχρι το πάσχα και 1 μήνα από το σεπτέμβριο). Eτσι την αρχή θα την κάνουν το αγία βαρβάρα, γλυκοφιλούσα ιι. γλυκοφιλούσα ιιι, πάραλος ιι & το φιλόθεος (εάν εχω πληροφορηθει σωστα). Aφού επανέλθουν θα δέσουν τα επόμενα πέντε που θα έχουν σειρά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2012 Author Posted January 31, 2012 Ο Δήμος Σαλαμίνας ευχαριστεί δημοσίως την Κοινοπραξία Ε/Γ – Ο/Γ Σαλαμίνας για τη δωρεάν μετακίνηση των απορριμματοφόρων του Δήμου από και προς το νησί. Πηγη: ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2012 Author Posted February 8, 2012 Το τελευταίο καιρό βλέπουμε πολλά από τα αμφίδρομα της γραμμής να πηγαίνουν στο Ρίο Αντίρριο (κυρίως), στη γραμμή της Φανερωμένης και τώρα ο Στέλιος Φιλιαγκος θέλει να πάει στη Θάσο. Ο κορεσμός της γραμμής με τα τόσα αμφίδρομα (σε σημείο να μην έχουν χώρο να δέσουν) τους έκανε να σκεφτούν διαφορετικές γραμμές για την αξιοποίηση τους!!!
Cpt Smith Posted April 14, 2012 Posted April 14, 2012 Η κίνηση χθές Μεγάλη Παρασκευή και σήμερα Μεγάλο Σάββατο ήταν ελάχιστη για τα δεδομένα της γραμμής !! Που οι παλιές εποχές που η ουρά των ΙΧ έφτανε μέχρι τις δεξαμενές στο Πέραμα. Αλλά και η κίνηση μέχρι το Πέραμα ελάχιστη κι αυτή !! Επίσης έχω παρατηρήσει ότι το 25λεπτο και το μισάωρο για τον διάπλου έχει γίνει κανόνας πλέον, αφού ούτε καν απόνερα δεν βγάζουν τα φέρρυ, τόσο αργά πάνε...Καλή Ανάσταση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now