Jump to content
Shipfriends

Sea Star Capital και οι συμμετοχές της στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές


Recommended Posts

Hellenic Seaways

Για την Hellenic Seaways οι παραπάνω εξελίξεις σημαίνουν μία ακόμη παράταση για οριστικοποίηση του μετοχικού της μέλλοντος. Οι περισσότεροι στην ακτή Μιαούλη θεωρούν δεδομένη την προσάρτησή της στο σχήμα ΑΝΕΚ-Sea Star. Το ερώτημα όμως είναι πότε αυτό θα γίνει και με ποια τιμή οι Μινωικές θα πουλήσoυν τη συμμετοχή τους στη Sea Star. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο πoσοστό ενδιαφέρον είχε εκδηλώσει και η Nel Lines.

ΠΗΓΗ: "Η Ναυτεμπορική"

Μάλλον, ούτε η είσοδος του Βαρδινογιάννη στην HSW δεν είναι σίγουρη, εκτός και αν έχω χάσει ορισμένες εξελίξεις....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

SEA STAR: Δεν θα εισέλθει τελικά στο μετοχικό της κεφάλαιο σε αυτή τη συγκυρία ο εφοπλιστής κ. Β. Παναγιωτίδης. Έτσι, η αύξηση κεφαλαίου υπέρ παλαιών μετόχων και υπέρ στρατηγικών θα καλυφθεί κατά 140 εκατ. ευρώ.

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

H ειδηση απο τη Ναυτεμπορικη

ΖΗΜΙΕΣ 6.843.242 ευρώ έναντι ζημιών 193.395 ευρώ το 2006 ανακοίνωσε ως ενδεικτικά αποτελέσματα για τη χρήση 2007 η Sea Star, η οποία ελέγχει το 34,70% της Hellenic Seaways και το 32,5% της ΑΝΕΚ.

Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, το κέρδος των δραστηριοτήτων που τερματίστηκαν οφείλεται κυρίως στο κέρδος που προέκυψε από την πώληση των δραστηριοτήτων στοιχημάτων. Η συνολική ζημιά από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθε σε 8.753.188 ευρώ και οφείλεται κυρίως στα χρηματοδοτικά έξοδα, έξοδα δανείων και μερίδιο ζημιάς από τη συνδεδεμένη εταιρεία Hellenic Seaways A.E. λόγω της εποχικότητας των δραστηριοτήτων της.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι οι προοπτικές της εταιρείας για το 2008 είναι άμεσα συνδεδεμένες με την πορεία των αποτελεσμάτων των εταιρειών ΑΝΕΚ και Hellenic Seaways. Λαμβάνοντας υπόψη την κερδοφορία των εταιρειών αυτών κατά τα δύο τελευταία οικονομικά έτη, καθώς και το γεγονός ότι η συνεισφορά των δύο εταιρειών θα λογίζεται στα αποτελέσματα της εταιρείας για σχεδόν ολόκληρο το έτος, τα αποτελέσματά τους αναμένεται ότι θα έχουν θετική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2008.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εκτός από τη συμμετοχή της στη ΝΕΛ (αύριο θα γίνουν μάλλον οι επίσημες ανακοινώσεις για την ΑΜΚ), προφανώς έχουν δρομολογηθεί και νέες εξελίξεις, καθώς σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις, εξετάζεται το ενδεχόμενο νέας αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, καθώς και εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου ή της Αθήνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
μηπως μετα τη ΓΣ της HSW και τις (πιθανες) αλλαγες στο ΔΣ της εταιρειας, εχουμε και αποφαση για το μελλον του αριαδνη. πχ "ναυλωση" στην ΑΝΕΚ μεχρι να ερθει ο Ελυρος ή ακομη και πωληση απο την κορη στην καινουργια μαμα;
Να υποθέσω ότι επήλθε συμφωνία Βαρδινογιάννη-Grimaldi και στην (μέχρι την) επόμενη ΓΣ θα ανακοινωθεί η πώληση του ποσοστού των Μινωικών στην Sea Star?:
Το κόστος για τη ναύλωση του Αριάδνη για το χρόνο από την ΑΝΕΚ περίπου θα φτάσει τα 4,5 εκ. Ευρώ.
Αν υποθεσουμε οτι η ναυλωση ειναι για ενα χρονο και ο αριθμος που ανεφερε ο Π100 ειναι σωστος, παει γυρω στα EUR 12,300 την ημερα, περιπου στα 20 χιλιαδες δολλαρια δηλαδη.
1. Παρατείνεται μέχρι το τέλος του χρόνου η περίοδος διάθεσης των αντληθέντων κεφαλαίων που προέκυψαν από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας με καταβολή μετρητών συνολικού ποσού 106,6 εκ. ευρώ.

3. Στις 18 Μαΐου η ετήσια Γενική Συνέλευση, ενώ την ίδια μέρα σε ιδιαίτερη Γενική Συνέλευση, θα ληφθούν αποφάσεις σχετικά με πρόγραμμα stock option για τα στελέχη της εταιρείας.

προφανώς έχουν δρομολογηθεί και νέες εξελίξεις, καθώς σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις, εξετάζεται το ενδεχόμενο νέας αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, καθώς και εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου ή της Αθήνας.

μια που μας βγαινουν οι προβλεψεις:D να το παμε λιγο παραπερα. πιστευω οτι η ναυλωση του αριαδνη στην ΑΝΕΚ ειναι μεταβατικη λυση, μεχρι να ξεκαθαρισει το ιδιοκτησιακο καθεστως στη HSW. αποψη μου ειναι οτι το ποσοστο των μινωικων θα παει τελικα στη sea star. ο grimaldi δεν ενδιαφερεται για την εσωτερικη ακτοπλοϊα, η sea star θελει την HSW και θα καταληξουν σε ενα τιμημα αναμεσα σε αυτο που πουλησε η οικογενεια λασκαριδη και σε αυτο που πουλησε ο αποστολος βεντουρης.

οταν ξεκαθαρισουν αυτα, το αριαδνη θα πουληθει στην ανεκ. η ανεκ οπως ειδαμε εχει ρευστο απο την προσφατη ΑΜΚ. το τιμημα θα ειναι τετοιο που να μην προκαλεσει αντιδρασεις και να μην εχει ζημια η HSW (κοστος αγορας, μετασκευης +κατι παραπανω ωστε να υπαρξει εν μικρο κερδος) αλλα πιθανοτατα οχι οσα θα εδινε ενας αγοραστης αν το βαπορι ηταν up for grabbs.

ελυρος (οταν ειναι ετοιμος) και αριαδνη θα ειναι στα χανια. μπορει η διοικηση βαρδινογιαννη να ηθελε να αποφυγει κατι τετοιο, μετα ομως τις επωνυμες αντιδρασεις, θα ειναι ενα μικρο τιμημα που θα "πληρωσει" για να μεινει ανενοχλητη στα χανια. ετσι και αλλιως ειναι 2 βαπορια που καλυπτουν με το παραπανω τις αναγκες της γραμμης.

στις αλλες γραμμες το Line up πιστευω θα ειναι ως εχει. champion spirit στην ancona, ορη και σοφοκλης (ισως με καποιο φρεσκαρισμα) στη βενετια, κρητη Ι & ΙΙ στη ηρακλειο, πρεβελης μπαλαντερ και λατω, λισσος και Ελ Βενιζελος μεταξυ ναυλωτη και αγοραστη.

η HSW πιθανοτατα να ενισχυθει (με οτι εισπραξει απο το αριαδνη) με ενα συμβατικο (νεοτευκτο ή 10ετιας) μεγεθους ν χιος/ ν μυκονος, αλλα οχι για να ανταγωνιστει τα hs στις κυκλαδες, αλλα για να αποκτησει ο ομιλος μεριδιο σε γραμμη με κινηση ολο το χρονο (πχ δωδεκανησα). παραλληλα θα φυγουν και αλλα παλιοτερα συμβατικα (σαντορινη, πηγασος και κανα δυο απο σαρωνικο).

συντομα πιστευω οτι θα ξεκαθαρισει και το τη θελει η διοικηση της sea star για τα αποπαιδια ΑΝΕΝ κα ΛΑΝΕ. Εκει θα παιξουν ρολο και τυχον αυξημενες επιδοτησεις για τις γραμμες που δραστηριοποιουνται.

ολα αυτα θα εχουν ξεκαθαρισει στο επομενο εξαμηνο (πιστευω) καθως και η αποδοχη οτι και η Aegean Cargo μαζι μας ειναι αλλα ντρεποταν να το πει.

οταν γινουν ολα αυτα, τοτε θα ειμαστε ετοιμοι με πολυ ωραια μεγεθη, να βαλουμε τη sea star και σε καποιο αλλο, πιο χλιδατο χρηματιστηριο.

Edited by proud_ionian
κρητη Ι&ΙΙ στο ηρακλειο
Link to comment
Share on other sites

Σκεψεις απο τη Sea Star να εισαγει μετοχες και σε αλλο χρηματιστηριο...

Απο τη Ναυτεμπορικη.

Το ενδεχομενο παράλληλης εισαγωγής των τίτλων της εταιρείας και σε άλλη χρηματιστηριακή αγορά θα εξετάσει το διοικητικό συμβούλιο της Sea Star Capital Plc σε συνεδρίασή του την Τετάρτη 14 Μαΐου, 2008.

Στην ίδια συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο της Sea Star θα μελετήσει και θα προβεί σε έγκριση της Ενδιάμεσης Κατάστασης Διαχείρισης της Εταιρείας.

Παράλληλα η Sea Star όπως ανακοίνωσε ήδη προχωρεί σε διαδοχικές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ προς 0,26 ευρώ ανά μετοχή, προς ένα ή περισσότερους στρατηγικούς και/ή θεσμικούς επενδυτές, και κατά 150 εκατ. ευρώ, προς τουλάχιστον 0,34 ευρώ ανά μετοχή, επίσης προς ένα ή περισσότερους στρατηγικούς και/ή θεσμικούς επενδυτές. Σχετικές αποφάσεις θα ληφθούν σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 5ης Ιουνίου 2008.

Στην ίδια συνέλευση όπως ανακοινώθηκε θα προταθεί επίσης ψήφισμα αύξησης και του ονομαστικού κεφαλαίου της Εταιρείας ούτως ώστε να

υπάρχει επαρκές κεφάλαιο για τις προτεινόμενες εκδόσεις. Η πρόταση θα είναι όπως το ονομαστικό κεφάλαιο αυξηθεί από Ευρώ 32.000.000 διαιρεμένο σε 800.000.000 συνήθεις μετοχές ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,04 η κάθε μία, όπως θα έχει διαμορφωθεί μετά τη μετατροπή του κεφαλαίου σε Ευρώ, σε Ευρώ 50.000.000 διαιρεμένο σε 1.250.000.000 συνήθεις μετοχές ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,04 η κάθε μία.

Η Sea Star Capital Plc είναι μια εταιρεία συμμετοχών που δραστηριοποιείται στη ναυτιλία και τη διαχείριση πλοίων. Συμμετέχει σε ναυτιλιακές εταιρείες με παρουσία στο Αιγαίο, την Αδριατική Θάλασσα και τη Βόρεια Αφρική. Η Sea Star Capital κατέχει αυτή τη στιγμή το 32,5% της ΑΝΕΚ και το 36,5% της Hellenic Seaways S.A.

Η ΑΝΕΚ είναι εισηγμένη εταιρεία στο Χρηματιστήριο Αθηνών και διαθέτει στόλο 11 πλοίων με ισχυρή παρουσία στο Αιγαίο και την Αδριατική. Η Hellenic Seaways S.A. διαθέτει στόλο 34 ιδιόκτητων πλοίων και σκαφών τύπου Ro/Ro καλύπτοντας προορισμούς στα περισσότερα νησιά του Αιγαίου και στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

η Sea Star, μεσω της ΑΝΕΚ, απαντησε στην επιτροπη ανταγωνισμου:

Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΝΕΚ Α.Ε), ανακοινώνει ότι η μέτοχός της εταιρεία "Sea Star Capital Plc." της γνωστοποίησε το ακόλουθο δελτίο τύπου:

"Mε αφορμή το από 23-7-2008 Δελτίο Τύπου της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, η εταιρεία Sea Star Capital Plc (SeaStar ή Εταιρεία) για την ορθή ενημέρωση και προστασία του επενδυτικού κοινού και της φήμης της εταιρείας και του ομίλου της, ανακοινώνει τα ακόλουθα:

Αναφέρεται εις το ανωτέρω Δελτίο Τύπου ότι η έρευνα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συμμετοχή της Sea Star στο μετοχικό κεφάλαιο της ΑΝΕΚ σε ποσοστό 32,50% συνιστά συγκέντρωση η οποία δεν γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού εντός της προβλεπόμενης εκ του νόμου χρονικής προθεσμίας.

Η Sea Star έχει την πεποίθηση ότι η σχετική διαπίστωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού οφείλεται σε παραδρομή και δηλώνει ότι έχει τηρήσει όλες τις υποχρεώσεις της όπως απορρέουν από τον ν. 703/1977, συνεπώς σε ουδεμία παράβαση διατάξεων του ανωτέρω νόμου έχει υποπέσει και ουδεμία περίπτωση επιβολής προστίμου στην Εταιρεία υφίσταται, παρά την σχετική πρόταση της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού. Τις σχετικές απόψεις και θέσεις θα εκθέσει η Εταιρεία ενώπιον της Επιτροπής κατά την συνεδρίαση στην οποία έχει κλητευθεί την 16-10-2008.

Η Sea Star συνεχίζει το φιλόδοξο επενδυτικό της πρόγραμμα στην ελληνική ακτοπλοία και δια της προσελκύσεως νέων επενδυτικών κεφαλαίων ελπίζει στην τόνωση του κλάδου και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μέσα σ'αυτόν, ώστε να προκύψουν τα αναμενόμενα οφέλη για την αγορά και τους αποδέκτες των υπηρεσιών των δραστηριοποιουμένων επιχειρήσεων, όπως και ανάλογη αξία στους μετόχους μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μπίντες, γλάροι και λοιποί θαμώνες του λιμανιού θέλουν τη Sea Star πέρα από τα μέχρι τώρα κατορθώματά της, να έχει εξαγοράσει πλέον τη Salamis Lines αλλά και την Μυκονος ΑΝΕ. Κοινώς να έχει πλέον στην κατοχή όλα τα εν ενεργεία roro πλην του ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ.

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ή να διαψεύσουμε τα παραπάνω λεγόμενα;

πολλα εχουν ακουστει για το πως θα διαμορφωθουν οι συμμετοχες της sea star. μεχρι στιγμης εχουμε τις ΑΝΕΚ & HSW οπου η sea star ειναι βασικος μετοχος, την ΝΕL και την Αegean Cargo που συνδεονται αισθηματικα:D με τη sea star και τις salamis και μυκονος ανε που διαδιδεται οτι θελουν να μπουν, αν δεν εχουν μπει ηδη στο χαρεμι.

εχουμε ακουσει διαφορα ολον αυτον τον καιρο. οτι θα απορροφηθουν ολες οι εταιρειες (οι εταιρειες οχι τα brand names) απο τη sea star και θα μετακομισει αυτη στο City. Αλλο σεναριο λεει οτι θα γινουν 2 εταιρειες, μια που θα εχει ολα τα roro και μια που θα εχει ολα τα ferries και οτι θα κοιταξουν να ξεφορτωθουν τα ταχυπλοα, αλλο σεναριο θελει την ανεκ να μενει ως εχει (σε αδριατικη και κρητη) τα roro μια εταιρεια και η HSW επισης ως εχει, αλλο σεναριο προβλεπει την ανεκ ως εχει και τεμαχισμο της HSW.

πιστευω οτι ακομη δεν εχουν ξεκαθαρισει τα ιδια τα αφεντικα (αυτοι που εχουν βαλει λεφτα εννοω οχι αυτοι που εμφανιζονται) τι θελουν να κανουν και τα περισσοτερα σεναρια προερχονται απο τις επιθυμιες οσων τα διαδιδουν. γενικα παντως θα ελεγα οτι κυριαρχει η νοοτροπια ανεκ στον τροπο διοικησης (κρητη μου ομορφο νησι) και οχι ο μοντερνος δυναμισμος που ειχε η HSW τα τελευταια χρονια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έντονη κινητικότητα τις τελευταίες εβδομάδες στη μετοχή, με άνοδο της τιμής και υψηλούς όγκους συναλλαγών. Ίσως το γεγονός αυτό να αποτελεί προάγγελο εξελίξεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μικρή παράταση παίρνουν τα επενδυτικά σχέδια της Sea Star Capital, όπως προκύπτει από ανακοίνωση της εταιρείας προς το Κυπριακό Χρηματιστήριο.

Η διοίκηση της εταιρείας, που ελέγχει το 32,5% της ΑΝΕΚ και το 36,5% της Ηellenic Seaways, ανακοίνωσε ότι το διοικητικό συμβούλιο θα συνέλθει τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008, για να εξετάσει το ενδεχόμενο σύγκλησης έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, για ανανέωση των ψηφισμάτων που είχαν εγκριθεί από την έκτακτη γενική συνέλευση της 5ης Ιουνίου 2008 αναφορικά με:

-την ενοποίηση (Reverse split) του κεφαλαίου της εταιρείας,

-έκδοση μετοχών σε στρατηγικούς και/ή θεσμικούς επενδυτές,

-ως επίσης και την πιθανή τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας.

Η απόφαση αυτή οδηγεί σε μία μικρή αναβολή «ενός μήνα», τονίσθηκε χαρακτηριστικά από αρμόδιους κύκλους, των επενδυτικών σχεδίων της εταιρείας στην οποία ισχυρά ποσοστά κατέχουν ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΝΕΚ, Γιάννης Βαρδινογιάννης, και ο όμιλος Ρέστη.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Σοβαρές επιπτώσεις στην ακτοπλοϊκή αγορά αναμένεται ότι θα έχει η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη συγκέντρωση των εταιριών SeaStarCapital και Aνώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, η οποία εκτιμάται ότι θα ανακοινωθεί πιθανότατα ακόμη και εντός της εβδομάδας.

Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, δεν το κατάλαβα καλά. Το θέμα είναι απλώς τυπικό, γιατί δεν γνωστοποιηθηκε εμπρόθεσμα ή είναι ουσιαστικό? Επίσης, δεν κατάλαβα εάν αυτό αφορά μόνο τη συμμετοχή στην ΑΝΕΚ ή σχετίζεται με την ταυτόχρονη συμμετοχή σε ΑΝΕΚ και HSW?

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά μόνο την ΑΝΕΚ.

Τώρα για το εάν είναι ουσιαστικό ή τυπικό θα αποφανθούν τα μελή της επιτροπής, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΑΝΕΚ, η σχετική διαπίστωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού οφείλεται σε παραδρομή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η sea star δεν εχει σκεφτει να ορθολογικοποιησει λιγο το στολο της και την κατανομη του στις διαφορες εταιρειες. στις εταιρειες που ελεγχει ή σχετιζονται εμμεσα με αυτην (ΑΝΕΚ, HSW, NEL, ANEN, ΛΑΝΕ, Aegean Cargo κλπ) γιατι δεν γινεται ενα ανακατεμα, ωστε μια εταιρεια (πχ ανεκ) να εχει ολα τα καλα συμβατικα, μια τα roro (aegean), μια τα ταχυπλοα (hsw) και μια τελευταια (πχ ΝΕΛ) τα πλοια της αγονης.

με τα τις προσφατες μικροαλλαγες στην κορφη της hsw φαινεται για αλλη μια φορα οτι οσα ακουγονται για αποχωρηση απο τα δελφινια ειναι μουφες και ευσεβεις ποθοι.

με μια τετοια ορθολογικοποιηση και καλυτερη εκμεταλλευση του στολου θα υπαρχει και θα σταματησει ο "εσωτερικος" ανταγωνισμος (πχ πρεβελης με μυκονος, highspeed με αιολους κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Παρά τη γενικότερη δυσμενή συγκυρία και την πιστωτική στενότητα που επικρατεί διεθνώς, η Sea Star επιμένει στον στόχο της για διπλή αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, με σκοπό να διευρύνει τον ρόλο της στην ελληνική ακτοπλοΐα, καθώς και στην ευρύτερη αγορά των χωρών της ΝΑ. Μεσογείου.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως μου περασε κ μενα απ το μυαλο(ΝΗΡΕΑ θες και εσυ να επιστρεψει το Ν.ΧΙΟΣ στα παλια δρομολογια του ε:P),με την εννοια,'αντε δωστε την HSW να μην σας κατηγορει κανεις κ στην ουσια να μην ειστε οντως 'παρανομοι'.Το θεμα ειναι,οντως θα πρεπει να πληρωθουν αυτα τα προστιμα η θα γινουν εφεσεις-αναβολες-ενστασεις και τελικα θα μεινουν μονο στα χαρτια οι κατηγοριες:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το πρόστιμο έχει σχέση μόνο με τη μη γνωστοποίηση των εξαγορών της Sea Star. Συνεπώς η συγκεκριμένη απόφαση δεν αφορά/επιβάλει αλλαγές στον όμιλο της Sea Star.

Αυτό που μπορεί να επηρεάσει τη δομή του ομίλου είναι η απόφαση της επιτροπής για διενέργεια νεου ελέγχου που να αφορά την ουσία της επίμαχης συμφωνίας.

διατάσσει την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού να προβεί σε έρευνα για τις ενδεχόμενες αντιανταγωνιστικές συνέπειες αυτής της συγκέντρωσης στον τομέα παροχής ακτοπλοϊκών υπηρεσιών

Σήμερα είχαμε και την πρώτη επίσημη αντίδραση από την εταιρεία:

Η εταιρεία Sea Star Capital Plc («Sea Star» ή «Εταιρεία») ανακοινώνει ότι η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού (η «Επιτροπή») αποφάσισε την επιβολή προστίμου στη Sea Star ύψους τριών εκατομμυρίων επτακοσίων σαράντα δύο χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα πέντε (3.742.945,00) Ευρώ για μη γνωστοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 4β του ν. 703/77, συγκέντρωσής της με την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. («ΑΝΕΚ»).

Η Εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση της Επιτροπής είναι λανθασμένη, στερείται νομικά ερείσματα και προτίθεται να την εφεσιβάλει αφού θεωρεί πως τήρησε όλες τις υποχρεώσεις που είχε από την κείμενη νομοθεσία, τόσο τυπικώς όσο και ουσιαστικώς. Έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στην Ελληνική δικαιοσύνη, η Εταιρεία είναι βέβαιη πως η έφεση κατά της προαναφερόμενης απόφασης θα επιτύχει. Σημειώνεται όμως, πως η απόφαση της Επιτροπής θα έχει αρνητική επίδραση στα οικονομικά αποτελέσματά της Εταιρείας για το οικονομικό έτος 2008.

Η Εταιρεία θεωρεί ότι η συγκεκριμένη επιχειρηματική πρωτοβουλία της Sea Star επί της ουσίας ουδεμία δυσμενή επιρροή είχε στον ανταγωνισμό, στον επηρεασμό δηλαδή συνθηκών διαμορφώσεως των τιμών στον τελικό καταναλωτή, που ενδιαφέρει τους κανόνες του υγειούς εμπορίου που διαφυλάσσει η Επιτροπή. Αντιθέτως, έδωσε την ευκαιρία να δραστηριοποιηθούν νέοι φορείς και νέα πρόσωπα στον κλάδο, ενισχύοντας τον παράλληλα με νέα κεφάλαια και πήρε μερίδια αγοράς από παλαιά χέρια που είχαν δημιουργήσει συγκριτικά πολύ μεγαλύτερες συγκεντρώσεις.

Τέλος πληροφορούμε το επενδυτικό κοινό πως η Sea Star θα συνεχίσει το επενδυτικό της πρόγραμμα τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή ακτοπλοΐα δια της προσελκύσεως νέων επενδυτικών κεφαλαίων όπου αποβλέπει στην τόνωση του κλάδου και στην πραγματική ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

cse

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μπορεί να επηρεάσει τη δομή του ομίλου είναι η απόφαση της επιτροπής για διενέργεια νεου ελέγχου που να αφορά την ουσία της επίμαχης συμφωνίας.
Ορέστη, σε αυτό ακριβώς αναφερόμουνα και εγώ και όχι στο ήδη επιβληθέν πρόστιμο.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί η ανακοίνωση της εταιρείας να κινήθηκε σε ήπιους τόνους, αλλά οι off the record δηλώσεις κρύβουν πολλά υπονοούμενα. Σε χθεσινό δημοσίευμα της Ημερησίας αναφέρεται πως:

Από την πλευρά των θιγόμενων, χθες η αντίδραση ήταν σφοδρή. Οπως δήλωσαν στην «Η» πρόκειται για μία απόφαση υποκινούμενη, αντεθνική, αντιεπιχειρηματική την οποία εξέδωσαν ανίδεοι και η οποία θίγει κάθε αναπτυξιακή κίνηση.

Ενώ σε σημερινό παραπολιτικό σχόλιο, αναφέρεται χαρακτηριστικά:

Πηγές από το περιβάλλον του Γ. Βαρδινογιάννη λένε πως ο εφοπλιστής δεν μπορεί να χωνέψει πως ο Περικλής Παναγόπουλος είχε την Attica, τη Blue Star Ferries και μεγάλη συμμετοχή στις Μινωικές Γραμμές που είχαν τον έλεγχο της Hellenic Seaways. Ήταν δηλαδή ένα σχήμα όπου εκτός της ΑΝΕΚ και της ΝΕΛ, όλες οι άλλες εταιρείες της αγοράς ήταν μέσα, χωρίς να επιβληθεί κύρωση ή έστω να υπάρξει κάποια σχετική πρωτοβουλία από την Επιτροπή.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...