Jump to content
Shipfriends

Elysia (IMO 8613580)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Το πλοίο όπως φαίνεται ξεκίνησε για το ταξίδι του. Θα κάνει και ένα καλό test drive μέχρι να φτάσει στο suez, αφού στο Καρπάθιο-Κρητικό τις επόμενες ώρες προβλέπονται νοτιοανατολικοί άνεμοι 7-8 μποφωρ, ίσως και εννιάρι.

Link to comment
Share on other sites

They will eat well δηλαδή....

 

Καλό ταξίδι πάντως τού εύχομαι και καλή "σταδιοδρομία" στίς νέες θάλασσες που θα κυκλοφορήση,αφού δέν ήτο γραπτόν να το χαρούμε στίς δικές μας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στη γραμμή Bakauheni - Merak και με σημαία Ινδονησίας το πλοίο εδώ και κάποιες μέρες μαζί με διάφορα άλλα σαπάκια που μας απασχολούν κατά καιρούς με δυσάρεστα νέα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Δεν έχω ιδέα τι λέει το άρθρο, αλλά έχουμε τουλάχιστον μία εικόνα για το πως είναι σήμερα το βαπόρι. Επίσης παντού (συμπεριλαμβανομένου και του ais) αναφέρεται ως KMP ELYSIA (όπως λέμε Blue Star Patmos δηλαδή  :P ) αλλά δεν το βλέπω γραμμένο πάνω στο βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Αυτο το βαπορακι μου ηταν παντα πολυ συμπαθες και "σωστο" στο ματι.

Καπως σαν ενα μικρο Κεφαλονια, με ομοιοτητες σε αρκετα σημεια.

Θα χαιρομουν να το δω στην ακτοπλοΐα μας χωρις παρεμβασης στη γεφυρα και με σαφως λιγοτερες στον καθρεφτη απο το Κοραη. Δηλαδη με μια μετασκευη που θα το εκανε εκμεταλευσιμο αλλα δε θα αλλαζε τοσο γιαπωνεζικο χαρακτηρα του.

 

Αφορμη για εικονικες μετασκευες ειχε σταθει παλαιοτερα μια πολυ ομορφη φωτογραφια του Μανου Βιτζηλαιου.

Στις δυο διαφορετικες εκδοχες το βαπορι υπεστη τις εξης αλλαγες.

Στην πρωτη μετασκευη στο πρωτο ντεκ επιβατων, πλωρα εχει καμπινες, πρυμα ανω γκαραζ ιχ και στο δευτερο ντεκ, ολους τους κοινοχρηστους εσωτερικους χωρους. Επισης πισω απο τη γεφυρα επεκταθηκε μερικα μετρα η υπερκατασκευη ωστε να χωρεσουν πιο πολλες καμπινες πληρωματος. Με αυτη τη μετασκευη στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 600-625 ατομα και στα εξωτερικα καταστρωματα περιπου 400-425. Αν το πληρωμα ειναι γυρω στα 50-55 ατομα, μενουν περιπου 28 καμπινες για επιβατες στο πρωτο ντεκ επιβατων, δηλαδη καπου στα 100 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1050 επιβατες.

Η δευτερη μετασκευη ειναι παρομοια με την πρωτη μονο που στο πρωτο ντεκ ενα μερος των καμπινων εχει γινει μια μεγαλη αιθουσα αεροπορικων. Πλεον στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 800-825 και στα εξωτερικα καταστρωματα το ιδιο με πριν, περιπου 400-425. Πλεον ομως μενουν μονο 5 καμπινες για επιβατες και περιπου 20 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1170 επιβατες.

Και στις δυο περιπτωσεις η χωριτηκοτητα θα ειναι περιπου 170 ιχ ενω με μικρα παταρια στο κυριως γκαραζ θα παει στα 200.

 

Odysseas_Elytis_metaskeui_1.JPG

Odysseas_Elytis_metaskeui_2.JPG

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...