polmyt Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Μεχρι την αρχη της αλλης εβδομαδας ειχα ακουσει οτι ηταν για να φυγει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Όσο ξέρω μ ο ν ο Ελληνες θα το κατεβασουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Πριν απο λιγη ωρα το Elysia εκτελεσε ενα δοκιμαστικο στο Σαρωνικο και στη συνεχεια κατευθυνθηκε στη ραδα του Πειραια Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Το πλοίο όπως φαίνεται ξεκίνησε για το ταξίδι του. Θα κάνει και ένα καλό test drive μέχρι να φτάσει στο suez, αφού στο Καρπάθιο-Κρητικό τις επόμενες ώρες προβλέπονται νοτιοανατολικοί άνεμοι 7-8 μποφωρ, ίσως και εννιάρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 They will eat well δηλαδή.... Καλό ταξίδι πάντως τού εύχομαι και καλή "σταδιοδρομία" στίς νέες θάλασσες που θα κυκλοφορήση,αφού δέν ήτο γραπτόν να το χαρούμε στίς δικές μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Απάγκιο έξω απο το Φρυ της Κάσου για το βαπόρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Με εντυπωσιασε πολυ το πλοιο.. Κριμα που δεν βρεθηκε καποιος . Επρεπε να μεινει Ελλαδα ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Στη γραμμή Bakauheni - Merak και με σημαία Ινδονησίας το πλοίο εδώ και κάποιες μέρες μαζί με διάφορα άλλα σαπάκια που μας απασχολούν κατά καιρούς με δυσάρεστα νέα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Δεν έχω ιδέα τι λέει το άρθρο, αλλά έχουμε τουλάχιστον μία εικόνα για το πως είναι σήμερα το βαπόρι. Επίσης παντού (συμπεριλαμβανομένου και του ais) αναφέρεται ως KMP ELYSIA (όπως λέμε Blue Star Patmos δηλαδή ) αλλά δεν το βλέπω γραμμένο πάνω στο βαπόρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Μια αυτοματη μεταφραση του αρθρου λεει οτι το πλοιο προσαραξε στις 21/05 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Και το χτίσανε λιγο πισω ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Το Elysia σε μια πρόσφατη φωτογραφία από τον Απρίλιο του 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Κάποια βίντεο από το Elysia από την Ινδονησία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted April 14, 2019 Share Posted April 14, 2019 (edited) Αυτο το βαπορακι μου ηταν παντα πολυ συμπαθες και "σωστο" στο ματι. Καπως σαν ενα μικρο Κεφαλονια, με ομοιοτητες σε αρκετα σημεια. Θα χαιρομουν να το δω στην ακτοπλοΐα μας χωρις παρεμβασης στη γεφυρα και με σαφως λιγοτερες στον καθρεφτη απο το Κοραη. Δηλαδη με μια μετασκευη που θα το εκανε εκμεταλευσιμο αλλα δε θα αλλαζε τοσο γιαπωνεζικο χαρακτηρα του. Αφορμη για εικονικες μετασκευες ειχε σταθει παλαιοτερα μια πολυ ομορφη φωτογραφια του Μανου Βιτζηλαιου. Στις δυο διαφορετικες εκδοχες το βαπορι υπεστη τις εξης αλλαγες. Στην πρωτη μετασκευη στο πρωτο ντεκ επιβατων, πλωρα εχει καμπινες, πρυμα ανω γκαραζ ιχ και στο δευτερο ντεκ, ολους τους κοινοχρηστους εσωτερικους χωρους. Επισης πισω απο τη γεφυρα επεκταθηκε μερικα μετρα η υπερκατασκευη ωστε να χωρεσουν πιο πολλες καμπινες πληρωματος. Με αυτη τη μετασκευη στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 600-625 ατομα και στα εξωτερικα καταστρωματα περιπου 400-425. Αν το πληρωμα ειναι γυρω στα 50-55 ατομα, μενουν περιπου 28 καμπινες για επιβατες στο πρωτο ντεκ επιβατων, δηλαδη καπου στα 100 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1050 επιβατες. Η δευτερη μετασκευη ειναι παρομοια με την πρωτη μονο που στο πρωτο ντεκ ενα μερος των καμπινων εχει γινει μια μεγαλη αιθουσα αεροπορικων. Πλεον στους εσωτερικους κοινοχρηστους χωρους θα παιρνει περιπου 800-825 και στα εξωτερικα καταστρωματα το ιδιο με πριν, περιπου 400-425. Πλεον ομως μενουν μονο 5 καμπινες για επιβατες και περιπου 20 κρεβατια. Το πρωτοκολλο θα ειναι κοντα στους 1170 επιβατες. Και στις δυο περιπτωσεις η χωριτηκοτητα θα ειναι περιπου 170 ιχ ενω με μικρα παταρια στο κυριως γκαραζ θα παει στα 200. Edited April 14, 2019 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now